Jij moet eens leren anderen in hun waarde te laten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
Al dat stoere gekut tijdens het uitgaan. Ga gewoon eens los, man, en probeer eens niet de stoere boerenkneus uit te hangen.
![]()
Dit soort reacties had ik al verwacht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hebben ze je weer uitgelachen toen je zat te dansen, nerd
Billen? Tieten knijpen FTWquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef hamkaastosti het volgende:
ik ga altijd de drukke dansvloer op op stiekum in billetjes van meisjes te knijpen en dan snel de andere kant op te kijken
Het punt is je moet dan ook uitgaan in tent waar mensen voor de muziek gaan, en niet een pauper tent vol met testosteron boys.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ik vind wel dat TS een punt heeft. Als je het gewoon lekker naar je zin hebt, en een paar van die parkinson patienten echt ruzie zoeken, die mogen van mij kanker in hun prostaat krijgen!
Sorry...
stoere opmerking hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef WaSTeiL het volgende:
XTC is de beste oplossing voor al dat stijve en stoere gedoe op de dansvloer!![]()
Dit vind ik toch wel een heel goed punt. Juist áls je gaat kijken om te kijken of zij kijken, werkt het averechts. En als je juist los gaat, hangen ze vanzelf wel om je heen.quote:Mensen (zowel jongens als meisjes) die alleen uitgaan vanwege het versieren. Mensen die tijdens het dansen niet echt dansen, maar alleen maar om zich heen kijken of er iemand is die ze wel leuk vinden, of kijken of er iemand naar hun kijkt.
Maar dat is geen stoer gedrag tijdens het uitgaan. Puur stoer gedrag op fok en daar gaat dit topic niet over.quote:
ah ja, wel een aardige anekdote.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik was een keer in een tent weet niet meer hoe die heet, ik heb gelachen gelachen. Ik stond boven bij zo een railing die op de dansvloer heen keek. Toen kwam er daar zo een klein gassie die echt elk grietje op de dansvloer afging. Probeerde hij bij de eerste achter haar te dansen, ze liep meteen weg.
Toen nummer 2, 3, 4 etc. etc. die gast werd door iedereen gedist, haha wat een grappig gezicht was dat. Echt zo een fucking L O S E R. Maar wel respect voor zijn doorzettingsvermogen.
Zijn probleem was dat hij direct achter zo een grietje met zijn pik tegen haar reet aan ging lopen schuren.
haha prachtig PRACHTIG
Precies, dat merk ik ook. Ik heb het idee dat je veel aantrekkelijker bent als je gewoon lekker danst of in ieder geval los gaat, zonder dat standaard koele gedrag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een heel goed punt. Juist áls je gaat kijken om te kijken of zij kijken, werkt het averechts. En als je juist los gaat, hangen ze vanzelf wel om je heen.
Goed topic!![]()
quote:
niet te enthousiast, straks krijg je nog een hartaanvalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Parafernalia het volgende:
ah ja, wel een aardige anekdote.
dans zelf niet, maar sta ook niet naar meiden te kijken. Ik kijk naar mijn eigen meid die wel danst.. soms best klote dat ik het niet leuk vindt..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Precies, dat merk ik ook. Ik heb het idee dat je veel aantrekkelijker bent als je gewoon lekker danst of in ieder geval los gaat, zonder dat standaard koele gedrag.
[..]
Jij doet je gulp open en gaat met je bloedlul (hoop ik voor je) zwaaienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Kindervriend het volgende:
Dus jij gaat dansen?
BEN JE GAY OFZO!?!?/1/1/1D ;d;;d D:D
![]()
![]()
![]()
Ga eens een keer naar een underground hardcorefeest en zeg dat dan nog eens een keer.quote:
Ik heb het dan ook vooral over de apen die je soms op de dansvloer tegenkomtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:16 schreef Tasma het volgende:
[..]
dans zelf niet, maar sta ook niet naar meiden te kijken. Ik kijk naar mijn eigen meid die wel danst.. soms best klote dat ik het niet leuk vindt..
Je bent dus gewoon een duffe hark die om de een of andere verrassende reden een vriendin heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:16 schreef Tasma het volgende:
[..]
dans zelf niet, maar sta ook niet naar meiden te kijken. Ik kijk naar mijn eigen meid die wel danst.. soms best klote dat ik het niet leuk vindt..
Die vleeschlul van mij slingert iedereen van de dansvloer af ja!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij doet je gulp open en gaat met je bloedlul (hoop ik voor je) zwaaien.
sommige mensen hangen niet een relatie op aan 'dansen in een tentje'quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een duffe hark die om de een of andere verrassende reden een vriendin heeft.
Gozer, ga maar vast goed naar de vrouwtjes kijken, want het is slechts een kwestie van tijd voordat dat meisje wat jij ziet dansen niet meer de jouwe is.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:21 schreef Tasma het volgende:
[..]
sommige mensen hangen niet een relatie op aan 'dansen in een tentje'![]()
komende vrijdag al 5 jaar samen.
'Hakken/Jumpen/Stampen' != Dansen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ga eens een keer naar een underground hardcorefeest en zeg dat dan nog eens een keer.![]()
Een echt vent heeft schijt aan wat anderen van hem denken.
Sorry, ik dacht dat je een of andere kinderdisco dude van 15 jaar was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:21 schreef Tasma het volgende:
[..]
komende vrijdag al 5 jaar samen & samenwonend.
en jij? single?
goede instelling... betekend niet dat iedereen die moet delen. De een hangt rond, de andere lounged liever.. de andere zoemt om iedere meid/vrouw heen... whatever does it for you..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef Black-Hole het volgende:
Boeiend wat ze van me vinden als ik sta te dansen, zolang ik maar uit m'n dak ga![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef hamkaastosti het volgende:
ik ga altijd de drukke dansvloer op op stiekum in billetjes van meisjes te knijpen en dan snel de andere kant op te kijken
zeer begrijpelijk gezien de gemiddelde fysieke/mentale leeftijd op fok!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een of andere kinderdisco dude van 15 jaar was.
Je bedoelt: je potentiële vriendin zit nog in een leeftijdscatagorie die niet legaal is momenteelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een of andere kinderdisco dude van 15 jaar was.
Ik ben single ja. Ik dans namelijk nooit, maar maak enkel koprollen over de dansvloer en dat vinden de vrouwtjes niet leuk.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik was een keer in een tent weet niet meer hoe die heet, ik heb gelachen gelachen. Ik stond boven bij zo een railing die op de dansvloer heen keek. Toen kwam er daar zo een klein gassie die echt elk grietje op de dansvloer afging. Probeerde hij bij de eerste achter haar te dansen, ze liep meteen weg.
Toen nummer 2, 3, 4 etc. etc. die gast werd door iedereen gedist, haha wat een grappig gezicht was dat. Echt zo een fucking L O S E R. Maar wel respect voor zijn doorzettingsvermogen.
Zijn probleem was dat hij direct achter zo een grietje met zijn pik tegen haar reet aan ging lopen schuren.
haha prachtig PRACHTIG
Fucking Amenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
Ik dacht er net weer aan: van die josti's tijdens het uitgaan.![]()
Mensen (zowel jongens als meisjes) die alleen uitgaan vanwege het versieren. Mensen die tijdens het dansen niet echt dansen, maar alleen maar om zich heen kijken of er iemand is die ze wel leuk vinden, of kijken of er iemand naar hun kijkt.
Mensen die stilstaan op de dansvloer, omdat ze bang zijn dat ze niet stoer meer zijn als gaan dansen of omdat ze meer bezig zijn met het kijken naar mogelijk versiermateriaal, die vervolgens boos worden als je tegen hun aan danst. Mensen die andere mensen belachelijk maken op het moment dat die wel normaal dansen, alleen maar omdat ze zelf het lef en de ballen niet hebben lekker los te gaan zonder bang zijn 'niet stoer' over te komen.
Al dat stoere gekut tijdens het uitgaan. Ga gewoon eens los, man, en probeer eens niet de stoere boerenkneus uit te hangen.
![]()
Inderdaad. Welke hetero jongen gaat er nou dansenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
zoals ik al ooit eens eerder schreef. dansen is voor vrouwen, homo's en beren. ik ga uit om dronken te worden in het gezelschap van geile wijven.
Gast, ik kreeg een paar maanden geleden serieus een kopstoot omdat ik op de dansvloer tegen zo'n josti die stilstond botste. So don't give me that shit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:48 schreef Metal_Mart het volgende:
Als jij normaal 'losgaat' en niet om je heen kijkt naar wat anderen van je vinden, zou je dit soort figuren ook niet opmerken. Blijkbaar ben jij ook aan het kijken wat iedereen om je heen aan het doen is.
maar je gaat natuurlijk voor de jongens? toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef MrFl0ppY het volgende:
Helemaal mee eens, maarja iedereen geeft zin eigen invulling aan het stappen en das ook wel weer begrijpbaar. Ik ga dan ook bjivoorbeeld op woensdag altijd als ik kan naar een 80's en 90's party. De muziek is niet altijd ff goed maar IEDEREEN danst daar wel en das super
Wat wil je met wat ouder publiekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef MrFl0ppY het volgende:
Helemaal mee eens, maarja iedereen geeft zin eigen invulling aan het stappen en das ook wel weer begrijpbaar. Ik ga dan ook bjivoorbeeld op woensdag altijd als ik kan naar een 80's en 90's party. De muziek is niet altijd ff goed maar IEDEREEN danst daar wel en das super
Naar de kroeg waar alleen maar andere mannen komen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:52 schreef Mustard_Man het volgende:
dansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
faler.
echte mannen gaan naar de kroeg.
Kolere, dan heb ik mijn ex-vriendinnen het een en ander uit te leggen, geloof ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tof topic.
Oh, en dansen is idd voor homo's.![]()
je mag best dansen hoor. maar dan val je voor mij wel in het eerder opgenoemde rijtje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:05 schreef The_Martian het volgende:
Oh god... volgens het wereldvreemde, uberconservatieve fok kan en mag een jongen anno 2006 nog niet eens dansen![]()
Nee, ladderzat worden met je homofiele maten in de kroeg... da's topvermaak!!!!1111einz
hoezo? het is toch overduidelijk waarom het uitgegaan is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kolere, dan heb ik mijn ex-vriendinnen het een en ander uit te leggen, geloof ik.
Altijd maar bier gaan zitten zuipen in een kroeg is weer het andere uiterste hoor, boer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:52 schreef Mustard_Man het volgende:
dansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
faler.
Tuurlijk... apatisch aan de kant staan tussen 20 andere gasten met een biertje in je hand staan is natuurlijk veel minder gay dan jezelf op de dansvloer vermaken tussen en met vrouwen die compleet losgaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je mag best dansen hoor. maar dan val je voor mij wel in het eerder opgenoemde rijtje.
ik weet niet naar wat voor kroegen jij gaat, maar de kroeg waar ik gisteravond/nacht was waren meer vrouwen dan mannen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Naar de kroeg waar alleen maar andere mannen komen?
Faler!
Echte mannen dansen en hard ook!
Q-base, defqon 1, qlimax, qlubtempo!![]()
quote:Echte mannen dansen en hard ook!
Je moet natuurlijk ook niet naar kroegen als "De Lollipop" of "De Popcorn" gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Tuurlijk... apatisch aan de kant staan tussen 20 andere gasten met een biertje in je hand staan is natuurlijk veel minder gay dan jezelf op de dansvloer vermaken tussen en met vrouwen die compleet losgaan![]()
Zeg nou zelf... alle dansende mannen gay noemen is toch een tikkeltje te ongenuanceerd
ik kijk verre van apathisch en hou me ver van die groep van 20...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Tuurlijk... apatisch aan de kant staan tussen 20 andere gasten met een biertje in je hand staan is natuurlijk veel minder gay dan jezelf op de dansvloer vermaken tussen en met vrouwen die compleet losgaan![]()
Zeg nou zelf... alle dansende mannen gay noemen is toch een tikkeltje te ongenuanceerd
Ehm... dansen met mooie vrouwen maar tegelijkertijd geen tijd hebben om je te concentreren op het vrouwelijk schoon waar je op dat moment interactie mee hebtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Op de vloer tussen meiden losgaan: dit betekend dat je geen tijd over hebt om je te concentreren op het vrouwelijk schoon...hoe gay is dat?
Als jij gaat generaliseren mag ik dat ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kijk verre van apathisch en hou me ver van die groep van 20...
Whahaha, een kroeg waar maandagnacht meer vrouwen zijn dan mannenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:26 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik weet niet naar wat voor kroegen jij gaat, maar de kroeg waar ik gisteravond/nacht was waren meer vrouwen dan mannen.![]()
[..]
Ik vraag me af wat ik dan benquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
Mensen (zowel jongens als meisjes) die alleen uitgaan vanwege het versieren. Mensen die tijdens het dansen niet echt dansen, maar alleen maar om zich heen kijken of er iemand is die ze wel leuk vinden, of kijken of er iemand naar hun kijkt.
Mensen die stilstaan op de dansvloer, omdat ze bang zijn dat ze niet stoer meer zijn als gaan dansen of omdat ze meer bezig zijn met het kijken naar mogelijk versiermateriaal, die vervolgens boos worden als je tegen hun aan danst. Mensen die andere mensen belachelijk maken op het moment dat die wel normaal dansen, alleen maar omdat ze zelf het lef en de ballen niet hebben lekker los te gaan zonder bang zijn 'niet stoer' over te komen.
![]()
'Dansen met' is relatief. Je staat met zn twee'en redelijk dicht bij elkaar mongolisch te bewegen, zo kan je het ook noemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Ehm... dansen met mooie vrouwen maar tegelijkertijd geen tijd hebben om je te concentreren op het vrouwelijk schoon waar je op dat moment interactie mee hebt
.... er was gister gewoon toevallig een hele grote groep vrouwen. maar op andere avonden is het meestal wel gewoon gelijk verdeeld dus waar jij het vandaan haalt dat er alleen mannen in kroegen zitten weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:44 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Whahaha, een kroeg waar maandagnacht meer vrouwen zijn dan mannenHoe heette die kroeg? 'Utopia' zeker?
lol. mag. maar apathisch schrijf je zo. ik gaf al een stille hint.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Als jij gaat generaliseren mag ik dat ookJe bent dus gewoon een apatische flikker.
Amen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
![]()
Als ik dans met een vrouw dan heb ik continu oogcontact, af en toe lichamelijk contact en als het 'klikt' dan maak ik later een praatje... alleen n00bs kunnen niet dansen, kijken en interactie hebben met een vrouw @ the same time.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef slindenau het volgende:
[..]
'Dansen met' is relatief. Je staat met zn twee'en redelijk dicht bij elkaar mongolisch te bewegen, zo kan je het ook noemen.
En omdat je jezelf helemaal focust op je 'dansen' heb je inderdaad geen tijd om om je heen te kijken.
En die reacties hadden best in één post gepast, noob![]()
Oh ik dans zeker lekker.... de hele avond lang, en daar word ik zeker blij van ja... interactie met de vrouwelijke medemens. Maar doe lekker wat je wilt, lekker aan de kant van de dansvloer staan met je biertje in je hand... als een social reject, kwijlend naar al die mooie vrouwen kijken die meer interesse hebben in de jongens op de dansvloerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. mag. maar apathisch schrijf je zo. ik gaf al een stille hint.
anyhow, dans lekker, als je daar blij van wordt (wat is ook alweer het engelse woord voor blij... oh ja gay!)
I rest my casequote:
Het is algemeen bekend dat mannen niet kunnen 'multitasken', dus een van beide verneuk je op dat moment (dansen of contact).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Als ik dans met een vrouw dan heb ik continu oogcontact, af en toe lichamelijk contact en als het 'klikt' dan maak ik later een praatje... alleen n00bs kunnen niet dansen, kijken en interactie hebben met een vrouw @ the same time.
Volgens je profiel loop je hier net 12 dagen rond, met je 150.000+ accountquote:en ik loop hier al wat jaartjes langer rond... met je 50.000+ account![]()
toevallig meer dan 50% geloof ik op te merken uit zijn tekst. dansnichtquote:
Onze generatie kan juist multitasken als een moederneuker... maar goed, zoals ik al eerder aangaf; bierdrinkende, contactgestoorde n00bs kunnen dat idd niet nee. Mischien maar een beter idee inderdaad om niet te gaan dansenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat mannen niet kunnen 'multitasken', dus een van beide verneuk je op dat moment (dansen of contact).
Kroeghomoquote:
Metro's kunnen inderdaad multitasken als een moederneukerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Onze generatie kan juist multitasken als een moederneuker... maar goed, zoals ik al eerder aangaf; bierdrinkende, contactgestoorde n00bs kunnen dat idd niet nee. Mischien maar een beter idee inderdaad om niet te gaan dansen
Ja want vrouwen zijn idd erg geinteresseerd in kansloze, contactgestoorde gastjes die als een stel ranzige apen op ieder vrouwtje op de dansvloer aan het geilen zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Metro's kunnen inderdaad multitasken als een moederneuker.
En als jij vrouwen moet interesseren met je ge-'dans', om voor je andere gebreken te compenseren...very sad.
[afbeelding]
Oh en je snapt inmiddels dat die 50.000+ geen betrekking had op het aantal posts.... n00bquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef slindenau het volgende:
Volgens je profiel loop je hier net 12 dagen rond, met je 150.000+ account.
Je bent dus gewoon een kutkloon.
Of, erger nog, als je wel lekker los gaat, dat je dan een elleboog in je zij krijgt van een kneus die vindt dat je 'niet normaal danst'. Blijkbaar moet je in 'n discotheek zwijgend boven je bier blijven hangenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
Right said.quote:Al dat stoere gekut tijdens het uitgaan. Ga gewoon eens los, man, en probeer eens niet de stoere boerenkneus uit te hangen.
![]()
Den Haag is wat dat betreft niet echt je-van-het nee. Hopelijk zijn ze in Amsterdam wat liberaler.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:14 schreef gronk het volgende:
[..]
Of, erger nog, als je wel lekker los gaat, dat je dan een elleboog in je zij krijgt van een kneus die vindt dat je 'niet normaal danst'. Blijkbaar moet je in 'n discotheek zwijgend boven je bier blijven hangen
Maar goed, ondanks dat den haag een grote stad is, door 't gebrek aan studenten blijft 't 'n boerendurp. Dat ze scheveningen eens een keer in de hens steken ofzo. Of platbombarderen. Bij voorkeur in het weekend.
[..]
Right said.![]()
Het gaat hier om de idioten die de dansvloer opkomen maar dan het soort apengedrag gaan vertonen waardoor ze de avond van anderen verneuken. Ik heb echt helemaal niets tegen mensen die niet dansen hoor; als ze dat maar niet op de dansvloer doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:15 schreef Aitan het volgende:
Ach ik dans ook wel (na 10 bier) Maar aan de bar zitten lulen ies toch ook gezellieg?
Hekel me meer an die kneuzen die na 1 bier al helemaal druk doen dan aan muurbloempjes..
En om het even duidelijk te krijgen, jij stond dus boven op een railing, ver bij de dansvloer vandaan, met je enige 'vriend', en jullie stonden daar in het donker van veraf te lachen om die jongen die op meisjes af ging ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
haha prachtig PRACHTIG
Ja, die 'coole' halfautistische gozers die denken dat als de kortste weg van A naar B met tien bier direct over de dansvloer is, je dat ook maar gewoon moet doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het gaat hier om de idioten die de dansvloer opkomen maar dan het soort apengedrag gaan vertonen waardoor ze de avond van anderen verneuken. Ik heb echt helemaal niets tegen mensen die niet dansen hoor; als ze dat maar niet op de dansvloer doen.![]()
als ik een bekende op de dansvloer zie wil ik die ook ff hoi kunnen zeggen zonder er dansend heen te moetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het gaat hier om de idioten die de dansvloer opkomen maar dan het soort apengedrag gaan vertonen waardoor ze de avond van anderen verneuken. Ik heb echt helemaal niets tegen mensen die niet dansen hoor; als ze dat maar niet op de dansvloer doen.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:08 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Ja want vrouwen zijn idd erg geinteresseerd in kansloze, contactgestoorde gastjes die als een stel ranzige apen op ieder vrouwtje op de dansvloer aan het geilen zijnAls enorme muziekliefhebber hou ik er gewoon van om uren lang lekker los te gaan op de dansvloer, ik hou ervan om interactie te hebben met vrouwen op de dansvloer ja.... en als jij dat associeert met compensatie van het een en ander dan is dat gewoon erg sneu en heeft dat wsl meer betrekking op je eigen zielige a-sociale leventje.
Ik hou van losgaan op de dansvloer en frankly, I dont give a shit wat een stel onzekere boeren daarvan denken![]()
Oneensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef Kiteless het volgende:
[..]
![]()
Nee, dan de volgende stelling :
"Dansen is voor homo's, daarom hang sta ik de hele avond stilletjes met m'n maten bier te drinken !"
De contradictie.... make it stop...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef Kiteless het volgende:
[..]
"Dansen is voor homo's, daarom hang sta ik de hele avond stilletjes met m'n maten bier te drinken !"
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef Aitan het volgende:
[..]
als ik een bekende op de dansvloer zie wil ik die ook ff hoi kunnen zeggen zonder er dansend heen te moeten
gelukkigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Gelukkig gaat het in dit topic dan ook helemaal niet over mensen zoals jij.
Zeker. En daar zie je ook alleen maar mensen die ook losgaan. Niet van die pubers die alleen stoer kijken naar elkaar en chickies.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:08 schreef ForzaRob het volgende:
op drum n bass ken je wel lekker op losgaan trouwens, dj marky op lowlands was wel gaaf.
W'rom niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:32 schreef Aitan het volgende:
combineren!!!!
Losgaan en chickies kieken...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef slindenau het volgende:
Meldt!
Ik probeer nooit stoer te doen op de dansvloer, en ik dans ook nooit, maar ik sta wel altijd in een hoekje naar minderjarige meisjes te gluren
Hij vergrijpt zich natuurlijk elke week aan een ander kind!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:21 schreef Tasma het volgende:
[..]
komende vrijdag al 5 jaar samen & samenwonend.
en jij? single?
DAT doe ik nou altijd!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:41 schreef Devlinsect het volgende:
Een plaat aanvragen bij de DJ, wachten tot ie komt en dan de dansvloer op springen en helemaal uit je dak gaan, omdat het jouw plaatje is.
DAT is pas kansloos![]()
Als je een plaat kunt aanvragen bij de DJ moet je je serieus afvragen of je niet op een lagere-school-feestje beland bentquote:
Bij de Havana in Den Haag kan dat ook hoor; en gezien jouw leeftijd zou jij daar al niet binnenkomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:44 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Als je een plaat kunt aanvragen bij de DJ moet je je serieus afvragen of je niet op een lagere-school-feestje beland bent
aanvragen kan altijd, of ze het doen is iets andersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:44 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Als je een plaat kunt aanvragen bij de DJ moet je je serieus afvragen of je niet op een lagere-school-feestje beland bent
Als ik een jongen van mijn leeftijd was niet nee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bij de Havana in Den Haag kan dat ook hoor; en gezien jouw leeftijd zou jij daar al niet binnenkomen.
Ai, vrouwelijk schoon van 16.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:59 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Als ik een jongen van mijn leeftijd was niet nee.
Je vergeet dat die regels in praktijk voor meisjes helemaal niet van toepassing zijn
Homoquote:
Waar ging het in godsnaam ook alweer over?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef Roeni3 het volgende:
Laten we het wel even OT houden, menschen.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:08 schreef Aitan het volgende:
[..]
Waar ging het in godsnaam ook alweer over?
OT!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
![]()
Mja, ik dacht al...wat praat 'ie poep? Maar toen kwam ik erachter dat het over je ID gingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:10 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Oh en je snapt inmiddels dat die 50.000+ geen betrekking had op het aantal posts.... n00b
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:26 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik weet niet naar wat voor kroegen jij gaat, maar de kroeg waar ik gisteravond/nacht was waren meer vrouwen dan mannen.![]()
[..]
![]()
![]()
gay.
ik ook, en ik ben echt niet gay hoor!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:33 schreef Beach het volgende:
Als ik uitga dans ik vrij snel![]()
En het kan me niks schelen wat anderen daarvan vinden.
Kroegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:52 schreef Mustard_Man het volgende:
dansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
faler.
Oeh, als je er alleen over práátquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:11 schreef nonzz het volgende:
Je moet gewoon als een mongool met je armen en benen om je heen gaan zwiepen. Daar vallen de vrouwtjes wel voor hoorde ik laatst.....
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:05 schreef The_Martian het volgende:
Oh god... volgens het wereldvreemde, uberconservatieve fok kan en mag een jongen anno 2006 nog niet eens dansen![]()
Nee, ladderzat worden met je homofiele maten in de kroeg... da's topvermaak!!!!1111einz
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:22 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Kroeg![]()
Hoewel ik 15 ben, is het tofK ging een keer met mn oom mee omdat ik niks te doen had, een vriend van em ging ook mee.
Een tof kaartspel geleerd en wat leuke lucifertricks/spelletjes
Grappige opmerkingen ook
En terwijl ik af en toe 's avonds hier zit, is mn oom met zn vrienden in die kroeg zich vol te lopen tanken met bier door groepsdruk, word lekker dronken.
Stap 2 is dat hij iemand uitzoekt, een stoer uitziende klootzat om em een klap voor zn smoel te geven, anders krijgt hij die to start it.
90% winst, respect voor mn oom![]()
Hij sloeg een keer ook iemand 2 blauwe ogen (was de bedoeling na de eerste) en een bloedneus. Toen lag ie daar op de grond en moest ie worden weggevoerd door de ambulance
Mn oom Jan, mijn voorbeeld![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:22 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Kroeg![]()
Hoewel ik 15 ben, is het tofK ging een keer met mn oom mee omdat ik niks te doen had, een vriend van em ging ook mee.
Grappige opmerkingen ook
En terwijl ik af en toe 's avonds hier zit, is mn oom met zn vrienden in die kroeg zich vol te lopen tanken met bier door groepsdruk, word lekker dronken.
Stap 2 is dat hij iemand uitzoekt, een stoer uitziende klootzat om em een klap voor zn smoel te geven, anders krijgt hij die to start it.
Hij sloeg een keer ook iemand 2 blauwe ogen (was de bedoeling na de eerste) en een bloedneus. Toen lag ie daar op de grond en moest ie worden weggevoerd door de ambulance
![]()
![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ik vind wel dat TS een punt heeft. Als je het gewoon lekker naar je zin hebt, en een paar van die parkinson patienten echt ruzie zoeken, die mogen van mij kanker in hun prostaat krijgen!
Sorry...
Bevalt je opleiding een beetje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Kindervriend het volgende:
Dus jij gaat dansen?
BEN JE GAY OFZO!?!?/1/1/1D ;d;;d D:D
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
![]()
Hey! ik heb precies hetzelfde, ik kan misschien wel dansen, maar ik weet niet, ik hou er niet zo van, als ik met me vriendin uitga, gaat haar zusje met haar vriendinnen ook mee (hmz, wij gaan met hun mee eigenlijk), zoals met nieuwjaar was ik met 7 vrouwen op stap, ik was de enige jongen ,sja dan ga ik echt tussen die vrouwen staan die maken zich belachelijk maar omdat het vrouwen zijn kan dat, dus ja, dan sta ik liever aan de bar een beetje te kijken en bier te drinken en roken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:16 schreef Tasma het volgende:
[..]
Jij eet geen brood of vlees? drinkt geen melk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij eet geen brood of vlees? drinkt geen melk?
Eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
![]()
Oooh dit is ook echt zo'n bron van irritatie voor mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Roeni3 het volgende:
![]()
moet je niet pasjes oefenen in je slaapkamertje?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:50 schreef speknek het volgende:
Oh en mensen die zeggen dat dansen gay is. Ga je met je holmaten krassen in een altokroeg, vieze gothics.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:57 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
moet je niet pasjes oefenen in je slaapkamertje?
Als hij stilstond, kon hij dus niet tegen jou aanbotsen. Jij let dus totaal niet op je omgeving als je aan het 'losgaan' bent. Die kopstoot gaat wat ver maar die botsactie is vrij sneu.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Gast, ik kreeg een paar maanden geleden serieus een kopstoot omdat ik op de dansvloer tegen zo'n josti die stilstond botste. So don't give me that shit.
Als je danst, en iedereen om je heen ook, is het logisch dat je elkaar aanraakt. Daar is niets vreemd aan. Pas als je zelf stilstaat (op een dansvloer notabenequote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:24 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Als hij stilstond, kon hij dus niet tegen jou aanbotsen. Jij let dus totaal niet op je omgeving als je aan het 'losgaan' bent. Die kopstoot gaat wat ver maar die botsactie is vrij sneu.
D'r bestaan mensen die met hun ogen open dansen. Of die hun omgeving in de gaten houden terwijl ze aan 't dansen zijn. Niet iedereen vervalt in tunnelvisie of trance als ze aan 't dansen zijn...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:48 schreef Metal_Mart het volgende:
Als jij normaal 'losgaat' en niet om je heen kijkt naar wat anderen van je vinden, zou je dit soort figuren ook niet opmerken. Blijkbaar ben jij ook aan het kijken wat iedereen om je heen aan het doen is.
Ben jij zo'n hardstyle figuur die de hele zaal doorspringt om te laten zien hoe hard 'ie los kan gaan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:29 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als je danst, en iedereen om je heen ook, is het logisch dat je elkaar aanraakt. Daar is niets vreemd aan. Pas als je zelf stilstaat (op een dansvloer notabene) gaat het je irriteren. Een plus een is twee, enzo.
Oefenen is voor talentlozenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:57 schreef hamkaastosti het volgende:
moet je niet pasjes oefenen in je slaapkamertje?
Ik snap niet waarom jij het nodig vindt dit meteen zo extreem door te trekken? Mijn argumentatie was goed en jij weet dat slechts te ontkrachtigen door het doen van een aanname, die niet eens in lijn is met de realiteit?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:57 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ben jij zo'n hardstyle figuur die de hele zaal doorspringt om te laten zien hoe hard 'ie los kan gaan?
ojeetje, heb ik je weer beledigd debiel hardcoregabbertje van me?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:04 schreef Nosh het volgende:
[..]!
Mustard_Man die anderen verwijt gay te zijn. Gast, op jou manier moet je uiteindelijk ontmaagd worden door een crackhoer achter het station.
Pwned door de 21ste eeuw, en verschuivende normen &waarden, lieve plebejer van me
Doe es normaal.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:30 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ojeetje, heb ik je weer beledigd debiel hardcoregabbertje van me?
ga maar lekker los op die uiterst inspirerende muziek van je hoor! HAKKUHHH!111111![]()
neem er ook even een pilletje bij, wauw stoerrrrr gak!!11 LATUH WUH HEULMAL LOS GOAAAANNNN!!!!!! BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEM HAKKUH BOEMBOEMBOEMBOEMBOEM!![]()
don't gay it up, dude.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:22 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Kroeg![]()
Grappige opmerkingen ook
![]()
![]()
Op het schoolfeest je ging ik dik hakke jeweets had binne mum van tijd 3 lonsdalesluts versiert.. je weets met je gips..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een heel goed punt. Juist áls je gaat kijken om te kijken of zij kijken, werkt het averechts. En als je juist los gaat, hangen ze vanzelf wel om je heen.
Goed topic!![]()
Jah die ken ik ook, dat is dan weer het type kroeg waar de mannen ook voor vrouwen kunnen doorgaan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:26 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
gay.
Precies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:39 schreef AgLarrr het volgende:
Mensen, mensen wat zijn jullie allemaal rechtlijnig. Eerst barhangen, en als het pilsebier rijkelijk gevloeid heeft, lekker los op de dansvloer. Zo ben je stoer, heb je tijd om de vrouwen te checken en vervolgen kun je er nog mee ouwehoeren ook.
En alleen maar barhangen of muurleunen is voor onzekere pubers die zich geen houding weten te geven. Doe je ding, ook op de dansvloer, je leeft maar één keer. En over het algemeen kunnen vrouwen een enthousiaste man op de dansvloer ook wel waarderen
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:39 schreef AgLarrr het volgende:
Mensen, mensen wat zijn jullie allemaal rechtlijnig. Eerst barhangen, en als het pilsebier rijkelijk gevloeid heeft, lekker los op de dansvloer. Zo ben je stoer, heb je tijd om de vrouwen te checken en vervolgen kun je er nog mee ouwehoeren ook.
En alleen maar barhangen of muurleunen is voor onzekere pubers die zich geen houding weten te geven. Doe je ding, ook op de dansvloer, je leeft maar één keer. En over het algemeen kunnen vrouwen een enthousiaste man op de dansvloer ook wel waarderen
Aaah Gothic-chicks? , dan heb ik liever een breezahquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Natuurlijk wordt er in mijn kringen ook alleen maar gedanst als er dansbare muziek op is, de kroeg zich er voor leent en als er chica's zijn om te impressen met onze skillz...en meestal is het rock/ska/metal of die shit dus geen smooth R&B met allemaal van die breezah hoeren.
Overduidelijk!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Aaah Gothic-chicks? , dan heb ik liever een breezah![]()
Iew Gothics... nee hoor... Ik heb het over die wijven die met hun te korte witte drie-kwarts broek aan een flesje lopen de zuigen waar ze dan drie uur mee doen, raar kijken als iemand helemaal los gaat op the prodigy en dan moeilijk kijken als er iemand per ongeluk tegen hun aan stuiterd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Aaah Gothic-chicks? , dan heb ik liever een breezah![]()
Rock/ska/Metal en te korte witte drie-kwarts broek , wat gaat er niet samenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iew Gothics... nee hoor... Ik heb het over die wijven die met hun te korte witte drie-kwarts broek aan een flesje lopen de zuigen waar ze dan drie uur mee doen, raar kijken als iemand helemaal los gaat op the prodigy en dan moeilijk kijken als er iemand per ongeluk tegen hun aan stuiterd.
Gothics zijn misschien wel nog erger maar dat is een ander verhaal...
hehehe die breeezahs die ik ken hebben het flesje leeg als ik 1 keer met me ogen knipper!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iew Gothics... nee hoor... Ik heb het over die wijven die met hun te korte witte drie-kwarts broek aan een flesje lopen de zuigen waar ze dan drie uur mee doen, raar kijken als iemand helemaal los gaat op the prodigy en dan moeilijk kijken als er iemand per ongeluk tegen hun aan stuiterd.
Gothics zijn misschien wel nog erger maar dat is een ander verhaal...
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Rock/ska/Metal en te korte witte drie-kwarts broek , wat gaat er niet samen
Hebben jullie ook een mosh-pit?
waarom? omdat ze er allemaal hetzelfde uitzien?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
Gothicvrouwtjes zijn leuk!![]()
Breezah's zijn identiteitloos kuddevolk:![]()
Ook dat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:45 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
waarom? omdat ze er allemaal hetzelfde uitzien?
Breezahs zijn wel kudt volk ja, maar ze zien er over het algemeen 100x beter uit dan zo'n gothic die zichzelf altneratief noemt (samen met 10000x anderen en 100000x wannabee-andere).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
Er zijn ook hele lekkere exemplaren bij hoor!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:51 schreef hamkaastosti het volgende:
ik wou net zeggen. die lelijke gothic heksen zien d'r ook allemaal hetzelfde uit.
sjah... sommige mannen vinden dikke vrouwen ook opwindendquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:56 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Er zijn ook hele lekkere exemplaren bij hoor!
Eigenlijk de meerderheid!![]()
Ja ik soms ook! En m'n opa vond dat ook!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:02 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
sjah... sommige mannen vinden dikke vrouwen ook opwindend![]()
Blijf maar lekker tegen dat bord voor je kop aanpraten, paupertje.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:30 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ojeetje, heb ik je weer beledigd debiel hardcoregabbertje van me?
ga maar lekker los op die uiterst inspirerende muziek van je hoor! HAKKUHHH!111111![]()
neem er ook even een pilletje bij, wauw stoerrrrr gak!!11 LATUH WUH HEULMAL LOS GOAAAANNNN!!!!!! BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBOEM HAKKUH BOEMBOEMBOEMBOEMBOEM!![]()
Al Bundy had dan tenminste nog een lekkere vrouw!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Blijf maar lekker tegen dat bord voor je kop aanpraten, paupertje.
Feit is dat met jou 'ALLES WAT NIET ZOALS MIJ IS, IS GAY' instelling, je waarschijnlijk als de reincarnatie van Al Bundy de rest van je leven magnetronmaaltijden voor de tv eet. In je pyama. Alleen. Met het nummer van de plaatselijke escortservice op speed-dial.
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Al Bundy had dan tenminste nog een lekkere dochter![]()
![]()
![]()
Hoe dans je dan? En op welke muziek? Het lijkt me onmogelijk om, als je gewoon een beetje rustig danst, tegen iemand op te botsen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij het nodig vindt dit meteen zo extreem door te trekken? Mijn argumentatie was goed en jij weet dat slechts te ontkrachtigen door het doen van een aanname, die niet eens in lijn is met de realiteit?
'Botsen' zal wel niet de juiste omschrijving zijn. De meeste van die josti's worden al gek als je zo ook maar aanraakt. Vast omdat ze dan bang zijn dat ze zelf als homo worden gezien.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:11 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Hoe dans je dan? En op welke muziek? Het lijkt me onmogelijk om, als je gewoon een beetje rustig danst, tegen iemand op te botsen.
Stel je niet zo aan man.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
'Botsen' zal wel niet de juiste omschrijving zijn. De meeste van die josti's worden al gek als je zo ook maar aanraakt. Vast omdat ze dan bang zijn dat ze zelf als homo worden gezien.
Ik heb nog nooit een dikke Gothic (irl) gezien...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:02 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
sjah... sommige mannen vinden dikke vrouwen ook opwindend![]()
Aha, daar komt de aap uit de mouw!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:01 schreef Roeni3 het volgende:
Is het de onzekerheid van sommige mensen dat maakt dat ze reageren in de trend van 'Iedereen die danst is homo'? Weten ze zeker dat ze niet gewoon zeggen simpelweg omdat ze zelf niet durven te dansen, laat staan kunnen dansen?
Je bent een beetje mijn punt voorbij aan het gaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:34 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dikke Gothic (irl) gezien...
Van de meeste Gothics die ik heb gezien kreeg ik het wel warm hoor.
[..]
Aha, daar komt de aap uit de mouw!
Ik heb bijvoorbeeld inderdaad het gevoel dat ik niet kan dansen, en om die reden durf en zal ik ook nooit dansen nee. Maar dat vind ik helemaal geen schande, want zoals ik al eerder zei kan ik ook op andere manieren van de vrouwen & muziek genieten.
En ik geloof niet in dat gezeur van "vrouwen versieren", want ik hoef geen vrouw die me leuk vindt vanwege mn danspasjes.
Maarja, de meeste mannen vinden het niet 'stoer' om zoiets toe te geven.
Idd! Ik zeg altijd maar zo:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:39 schreef AgLarrr het volgende:
Het is ook nooit goed hèquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je bent een beetje mijn punt voorbij aan het gaan. Ik heb het over de mensen die, omdat zij bijvoorbeeld zelf vinden dat ze niet kunnen dansen en het daarom niet doen, vervolgens flink gaan afgeven op de mensen die wel gewoon dansen. Ik zeg zeker niet dat je, als je niet kan dansen, niet mag dansen. Het gaat erom hoe je ermee om gaat.
Jah, maar het is onzinquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:57 schreef Roeni3 het volgende:
Zei Will Smith in Hitch niet zoiets als 'Vrouwen associeren dansen met sex' oid?
Grappig dat je dansen meteen met 'latente nichten' en 'kleine rare stapjes' associeert. Ik zie als ik uitga namelijk ook heel ander soort gedans en hele andere soorten mensen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, maar het is onzin
Latente nichten die dmv kleine, rare stapjes op r&b proberen te dansen![]()
Ik niet, maar dat krijg je als er bussen vol Utrechts volk geimporteerd worden denk..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Grappig dat je dansen meteen met 'latente nichten' en 'kleine rare stapjes' associeert. Ik zie als ik uitga namelijk ook heel ander soort gedans en hele andere soorten mensen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Blijf maar lekker tegen dat bord voor je kop aanpraten, paupertje.
Feit is dat met jou 'ALLES WAT NIET ZOALS MIJ IS, IS GAY' instelling, je waarschijnlijk als de reincarnatie van Al Bundy de rest van je leven magnetronmaaltijden voor de tv eet. In je pyama. Alleen. Met het nummer van de plaatselijke escortservice op speed-dial.
![]()
Ik weet niet in wat voor tenten jij komt?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
'Botsen' zal wel niet de juiste omschrijving zijn. De meeste van die josti's worden al gek als je zo ook maar aanraakt. Vast omdat ze dan bang zijn dat ze zelf als homo worden gezien.
Ik ga op alles los, als het maar dansbaar is. Waarom is dat zo belangrijk voor je om te weten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:29 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor tenten jij komt?
En nogmaals: op welke muziek ga jij zo 'los'?
Omdat ik me niet voor kan stellen hoe jij op een R&B liedje of rustig housenummertje tegen andere mensen aan kunt botsen tijdens het 'dansen'.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik ga op alles los, als het maar dansbaar is. Waarom is dat zo belangrijk voor je om te weten?
Lol , niet echt druk daar in de discotheken?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:42 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Omdat ik me niet voor kan stellen hoe jij op een R&B liedje of rustig housenummertje tegen andere mensen aan kunt botsen tijdens het 'dansen'.
Gothicvrouwtjes zijn identiteitsloos....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:43 schreef BlaineDeMono het volgende:
Van die smalle, nouwe dancepubs. Daar houd ik al sowieso niet vanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
www.feesfebrik.nl mensen jeweet
Zaterdag was er ruzie met gare kakker studenten en me neefje had iemand op zijn gezicht geslagen stoer he ?
Want die gare waren steeds aant duwen schijnbaar
Stoere lui komen daar inderdaad, maastrich??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
www.feesfebrik.nl mensen jeweet
Zaterdag was er ruzie met gare kakker studenten en me neefje had iemand op zijn gezicht geslagen stoer he ?
Want die gare waren steeds aant duwen schijnbaar
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef L-IS het volgende:
[..]
Stoere lui komen daar inderdaad, maastrich??![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh, ik ben vaak genoeg in discotheken geweest hier in de buurt. En ik ben ook wel eens tegen iemand opgebotst tijdens mijn bewegingen op de vloer. Maar dat lag in 100 % van de gevallen aan mijzelf. Ik ga dan ook niet afgeven op diegene waar ik tegenaan kom, want ik doe het toch echt zelf. Als ik me gewoon verontschuldigde was er nooit wat aan de hand.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:09 schreef Aitan het volgende:
[..]
Lol , niet echt druk daar in de discotheken?![]()
Pogo-en togquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Moshen in een discotheek is flauw
Die middelstequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef L-IS het volgende:
[..]
Stoere lui komen daar inderdaad, maastrich??![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij waarschijnlijk ook om jouw.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die middelstedaar heb ik me kapot om gelachen 2 weken terug @ stap
Zijn wat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:23 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Hij waarschijnlijk ook om jouw.....
Al deed het niet verkeerd, hij trouwde zelfs met zijn tv dochter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Al Bundy had dan tenminste nog een lekkere dochter!!!![]()
![]()
![]()
De meeste zijn helemaal niet lelijk!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Gothicvrouwtjes zijn identiteitsloos....
ojah en lelijk!
Over smaakt valt niet te twisten, maar knap is anders...!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:01 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
De meeste zijn helemaal niet lelijk!![]()
Breezahs daarentegen zijn vaak snollerig (eigenlijk altijd) en nep.
Jij zal ook wel zo'n lelijke kale stampss'er zijn, maar daar kan je ook niets aan doen!![]()
Een echte sjeng!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die middelstedaar heb ik me kapot om gelachen 2 weken terug @ stap
omg ik kwam niet meer bij
dat snorretje
Als ik dans dan spring ik veel, tis bijna een soort van jumpstyle.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Moshen in een discotheek is flauw
Dat laatste zal ik dan maar aannemen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Over smaakt valt niet te twisten, maar knap is anders...!
Tjah snollerig klopt, t zou ook geen vriendin van me kunnen worden zon breezah, maar ze zijn blijkbaar snollerig omdat er veel mannen op geilen... Die gothicdames niet...
Ben overigens niet kaal en ook niet lelijk!![]()
Nee dit is knap:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Gothicvrouwtjes zijn identiteitsloos....
ojah en lelijk!
Denk dat dat wel een goede strategie is wanneer je een wegwerpslet wil voor een avondje. Het is gewoon kansrekening... doe zoveel mogelijk pogingen en de kans dat je raak schiet nadert steeds meer de 100%. Dat je jezelf voor lul zet voor de hele tent maakt ze blijkbaar niet uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar het allerergste is dat het gewoon werkt ook heh! Er zijn serieus een hele hoop vrouwen die als een blok vallen voor die krampachtig coole nonos.
Moet je in andere volgorde doen, veel beterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef hamkaastosti het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee dit is knap:
[afbeelding]
Breezertjes.
Och och meneer die zun haar met een strijkijzer kamt komt mij ff vertellen wat knap en lelijk is, van jouw kan ik het hebben mooie ork!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee dit is knap:
[afbeelding]
Breezertjes.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Nee dit is knap:
[afbeelding]
Breezertjes.
Er zullen er vast leuke tussenlopen, maar dat heb je met elk "soort"!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:09 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik dan maar aannemen!![]()
![]()
Ik geil soms best wel op gothicwijffies!![]()
Ik heb nog nooit een leuke gabber/hardcore meid gezien...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Er zullen er vast leuke tussenlopen, maar dat heb je met elk "soort"!![]()
Ah lekker joh, zo'n meisje dat als je d'r haar raakt je naar 3 keer wassen nog vette handen hebt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een leuke gabber/hardcore meid gezien...
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef slindenau het volgende:
Meldt!
Ik probeer nooit stoer te doen op de dansvloer, en ik dans ook nooit, maar ik sta wel altijd in een hoekje naar minderjarige meisjes te gluren
Zegt deze man:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:55 schreef speknek het volgende:
[..]. Plaatjes uit iemands fotoboek jatten is wel echt triestste wat je kunt doen.
Johny Knoxville wanabee?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zegt deze man:
[afbeelding]
Tja, die kon ik gewoon niet laten, je vroeg erom.
Je leest mijn OP niet goed. Ik heb het over mensen die stilstaan op de dansvloer. Tuurlijk, lekker een biertje drinken aan de zijkant of in het zitgedeelte is ook onderdeel van mijn avond. Ik heb het dan ook alleen over de dansvloer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:28 schreef Dr.Death het volgende:
Als ik wil hangen langs de kant in een disco, dan doe ik dat. Als ik wil dansen, dan doe ik dat.
het laatste waar ik me druk over ga maken is wat andere jongens daarvan denken.
Wie dat wel doet is gay.
I rest my case.
Jullie stampss'ers zijn nogal goed in het onderverdelen naar soort hè?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Er zullen er vast leuke tussenlopen, maar dat heb je met elk "soort"!![]()
Druk je mij nu ook niet zelf in een hoekje waarvan jij geen idee hebt of ik erbij hoor?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:20 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Jullie stampss'ers zijn nogal goed in het onderverdelen naar soort hè?
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wil je nu duidelijk maken? Dat alleen mensen met achterlijk haar, zwarte kleding en een lelijke kop tof zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zegt deze man:
[afbeelding]
Tja, die kon ik gewoon niet laten, je vroeg erom.
Minimalisme is toch een kamer zonder spullen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:36 schreef Allochtoon het volgende:
Is OFfSprngr niet die gast die het minimalisme verwarde met een sloeberkamer hebben?
Tis dat je een coole avatar hebt..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:36 schreef Allochtoon het volgende:
Is OFfSprngr niet die gast die het minimalisme verwarde met een sloeberkamer hebben?
Wat bedoel je, die van de gewone Schutz Staffel of van de Waffen SSquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:20 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Jullie stampss'ers zijn nogal goed in het onderverdelen naar soort hè?
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's wel jammerlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je leest mijn OP niet goed. Ik heb het over mensen die stilstaan op de dansvloer. Tuurlijk, lekker een biertje drinken aan de zijkant of in het zitgedeelte is ook onderdeel van mijn avond. Ik heb het dan ook alleen over de dansvloer.
Want anders had je je eigen vader doggystyle genomen en had je geroepen:"hahahahah ik was je voor!"quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tis dat je een coole avatar hebt..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:41 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Want anders had je je eigen vader doggystyle genomen en had je geroepen:"hahahahah ik was je voor!"![]()
Als je zo weinig te melden hebt, kun je misschien beter je nagels goed lakken, schijtgothic...!quote:
Weet ik!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Druk je mij nu ook niet zelf in een hoekje waarvan jij geen idee hebt of ik erbij hoor?
Het enige wat jij nog zou kunnen toevoegen aan deze wereld is als je hoofd door de houtversnipperaar gaat en mensen over je heen kunnen lopen in het parkquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat is natuurlijk een veel betere opmerking gebasseerd op stereotyperend gedrag terwijl ik gewoon de opmerking die ook totaal nergens op slaat gewoon maar negeer met een uitdrukking zoals dit.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:07 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Het enige wat jij nog zou kunnen toevoegen aan deze wereld is als je hoofd door de houtversnipperaar gaat en mensen over je heen kunnen lopen in het park.
Dat staat toch echt amper in verhouding tot mannen die hun nagels zwart vervenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach ja, het heeft verder natuurlijk ook weinig zin om in te gaan op mensen die amper slim genoeg zijn om hun eigen stront niet op te eten.
Zoek een trein en doe je maatjes na!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach ja, het heeft verder natuurlijk ook weinig zin om in te gaan op mensen die amper slim genoeg zijn om hun eigen stront niet op te eten.
Hoezo die smerige intresse?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Toen je uit je moeder kwam was je toen al bezig met dr kut te likken?..
Ben je jaloers dat een meisje nog nooit voor jou haar flamoes heeft geopendquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Toen je uit je moeder kwam was je toen al bezig met dr kut te likken?..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:22 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat bedoel je, die van de gewone Schutz Staffel of van de Waffen SS
Jij luisterd gabber, heb je toch al gezegt dat onze smaken nogal verschillen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Ga eens Gabber luisteren, of is dat te hard voor je?
Breezers..
Je gelooft in Christenlijke indoctrinatie, hoe sneu.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jij luisterd gabber, heb je toch al gezegt dat onze smaken nogal verschillen...
Magoed ga jij is van een flat gebouw springen, kom je misschien de duivel nog wel tegen...! Nou als dat geen lekker vooruitzicht is he? Engerd!![]()
Ik geloof in niks, hoe modern!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je gelooft in Christenlijke indoctrinatie, hoe sneu.
Niet doorvertellen he...!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus je bent eigenlijk een nihilist?..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:08 schreef Allochtoon het volgende:
[afbeelding]
en vriendin van offsrping
[afbeelding]
wtfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |