Met dit verschil dat niet iedereen buiten het huis een hekel aan haar had maar de 2 minuten dat ik heb gekeken (geluisterd) en hier gelezen heb hoe andere over Sjaan/schatje/lieverdje denken, is zij voor me een rede om nog even niet te kijkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Janine wordt de Lieske van BB6... Iedere ronde massaal genomineerd
Ik vind dit wel een leuk gesprek met Sjaan, Etienne en Rik. Terwijl ik Etienne en Rik anders mijd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:14 schreef GJVH het volgende:
Welke malloot gaat er nu met Janine praten? Dat mijdt je toch aan alle kanten. En tussen haakjes: wat zijn die zusjes ongelooflijk dom!
En om dit te bewijzen: eentje komt er nu achter dat ze vandaag precies 12 jaar getrouwd is...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:14 schreef GJVH het volgende:
Welke malloot gaat er nu met Janine praten? Dat mijdt je toch aan alle kanten. En tussen haakjes: wat zijn die zusjes ongelooflijk dom!
jepquote:
Vandaag nog nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:28 schreef JufJoop het volgende:
Hebben ze inmiddels al een keer gegeten?
Het verhaal van de phone heb ik volledig gemist blijkbaar. Wat is er met een telefoon danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:30 schreef BorTheWolf het volgende:
wanneer gaat die f0kking phone nou een keer, begint vrij saai te worden !
Eigenlijk streeft de mens naar een bioritme van 25 uur, maar dan nog is 4 uur na een paar dagen BB wel erg laat om te ontbijtenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:30 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Laten we om 4 uur eens gaan ontbijten![]()
Ze leven 4uur eerder dan wijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:30 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Laten we om 4 uur eens gaan ontbijten![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:28 schreef frankium het volgende:
Wat een boeren trouwens, aardappels, gehaktballen en stampot
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:29 schreef Dropkick het volgende:
Ja is ook zo.Ja schatje,ja dat klopt,ja schatje dat is ook zo.
Wat een geluk voor ons dat ze niet in bb5 zat samen met Chantal.
Semih had die klok zelf op 07.58 gezet vanmorgen, standaard springt ie aan op 00.00.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze leven 4uur eerder dan wijBB heeft de klok op de oven precies 4uur teruggezet
Ow, dat had ik dan niet in de gaten, er stond me namelijk ook bij dat BB de klok kan aanpassenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Semih had die klok zelf op 07.58 gezet vanmorgen, standaard springt ie aan op 00.00.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef GJVH het volgende:
[..]
En om dit te bewijzen: eentje komt er nu achter dat ze vandaag precies 12 jaar getrouwd is...
whahahah gatverdegatver...... Vandaar die bruine tanden van Rikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef frankium het volgende:
Rik gaat eerst z`n tandenpoetsen na de sexZou ik ook doen
Als Sabrina mijn zusje was geweest had ik er ook wat van gezegd, van dat geklit met Etienne. Sabje heeft thuis ene barry op de bank. Maar ook zonder Barry had ik er wat van gezegd. Kom op zeg, Etienne!! Daar zou ik mijn zusje ook niet te close mee willen zien en wat ze doet moet ze zelf weten maar ik zou er wel wat van zeggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:41 schreef riri het volgende:
sabrina voelt zich vandaag niet goed
etienne voelt zich vandaag niet goed
hoe komt dat nou?
door monique dus...die negeert etienne dus volkomen en kijkt gewoon recht langs hem heen alsof hij niet bestaat,alleen maar omdat haar zusje zich goed voelt in het gezelschap van etienne.
Jaloersheid?
wat is daar tooch aan de hand met die zusjes?
Die monique zit haar zusje vreselijk op de nek en dat steeds zo kinderlijk praten naar haar ook,net of ze wil dat die sabrina een kind blijft of zo....hele gekke relatie
Ja, gelukkig zijn de andere relaties wel normaalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:41 schreef riri het volgende:
....hele gekke relatie
Dat is de Hotline lieverd, De hotline kan elk moment van de dag gaan. De telefoon moet binnen 10 min worden opgepakt (anders is iedereen genomineerd). Via de Hotline komt er een boodschap.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verhaal van de phone heb ik volledig gemist blijkbaar. Wat is er met een telefoon dan
wat een onzin...mag je daar in huis niet een maatje hebben waar je je goed bij voelt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Sabrina mijn zusje was geweest had ik er ook wat van gezegd, van dat geklit met Etienne. Sabje heeft thuis ene barry op de bank. Maar ook zonder Barry had ik er wat van gezegd. Kom op zeg, Etienne!! Daar zou ik mijn zusje ook niet te close mee willen zien en wat ze doet moet ze zelf weten maar ik zou er wel wat van zeggen.
Kunnen ze die hotline ook gebruiken om te bellen dat Sjaan met spoed naar huis moetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:46 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat is de Hotline lieverd, De hotline kan elk moment van de dag gaan. De telefoon moet binnen 10 min worden opgepakt (anders is iedereen genomineerd). Via de Hotline komt er een boodschap.
Schakel jij net in ofzo? Iemand de hele dag met een arm om je heen hebben of een hand onder je tshirt, dat vind ik niet 'gewoon een maatje waar je je goed bij voelt'quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:47 schreef riri het volgende:
[..]
wat een onzin...mag je daar in huis niet een maatje hebben waar je je goed bij voelt?
Niet iedereen is zo hopeloos om de hele dag te kijken zoals wijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Schakel jij net in ofzo? Iemand de hele dag met een arm om je heen hebben of een hand onder je tshirt, dat vind ik niet 'gewoon een maatje waar je je goed bij voelt'![]()
nou uuuuuuuuuuuuuhhhh....... als ik eerlijk ben lijkt me dat wel een goed gevoel whahahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Schakel jij net in ofzo? Iemand de hele dag met een arm om je heen hebben of een hand onder je tshirt, dat vind ik niet 'gewoon een maatje waar je je goed bij voelt'![]()
Niet als de 'manspersoon' Etienne isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:52 schreef BBoon het volgende:
[..]
nou uuuuuuuuuuuuuhhhh....... als ik eerlijk ben lijkt me dat wel een goed gevoel whahahaha![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:51 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo hopeloos om de hele dag te kijken zoals wij![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...idd ...maar wel m eigen vriendje dat is ook een maatje waar ik me goed bij voel :-)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet als de 'manspersoon' Etienne is![]()
Sjaan heeft zoveel.....anorexia.....praatziekte......smetvrees.....Wie weet er nog meer?????quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:54 schreef mamapan het volgende:
Ik vraag me af of Sjaan geen anorexia heeft, ze neemt hele kleine hapjes van haar brood en zit daar dan echt op te herkauwen.
aha...je hebt de pik op die jongen...zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet als de 'manspersoon' Etienne is![]()
Dat zei ik ook meteen, maar je hebt niet goed gelezenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef riri het volgende:
[..]
aha...je hebt de pik op die jongen...zeg dat dan meteen
daarom mogen die twee dus niet met elkaar omgaan sabrina kan zeker zelf niet aangeven wat ze wel en niet wil
De BB-site geeft de indruk dat hun de klok op die tijd hebben gezet :quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Semih had die klok zelf op 07.58 gezet vanmorgen, standaard springt ie aan op 00.00.
Nadat Micheline zei het is 8 uur, zei Semih dat hij die klok zo had ingesteld omdat ie standaard op 00.00 springt. Dus of Semih zat uit zijn nek te kletsen of BB geeft de verkeerde indrukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
De BB-site geeft de indruk dat hun de klok op die tijd hebben gezet :
12:06 Waar blijft de tijd...
Acht uur? Big Brother doet de oven aan en het klokje brandt op:
[foto van oven op 7:58]
Een paar minuten later merkt Micheline op:”Het is gewoon acht uur” en meldt dit ook aan Hilde die net de Keuken binnen komt. Het gebrek aan daglicht lijkt nu al grote gevolgen te hebben.
lijkt me dan ook dat als Sabrina zich goed voelt wat haar zusje moet weten,dat monique daar dan blij mee moet zijn,sabrina gaf zelf aan dat ze etienne graag mag en hem graag om zich heen heeft,toen monique zich ermee bemoeide en aangaf hoe dat op tv wel niet over moest komen begon ze ook meteen te huilen en sindsdien is Sabrina zo zoals je haar hierboven beschrijft....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef Hertenkamp het volgende:
Ik vind Sabrina eerder het type met anorexia: je ziet haar ribben en ze ziet er uit als een ineengedoken vogeltje dat uit het nest is gevallen. Altijd die trieste blik in haar ogen...
welk proggie is dat ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:07 schreef MissJ. het volgende:
Zo een handigheidje maar ik heb nu echt alle draaiende streams in beeld.
[afbeelding]
Om de bewoners op een dwaalspoor te brengen en in een ander dag/nachtritme te stoppenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:10 schreef Dropkick het volgende:
Waarom heeft big brother vanacht de ware tijd gezegd?
maar voor de streamkijkers is het niet echt boeiend zoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om de bewoners op een dwaalspoor te brengen en in een ander dag/nachtritme te stoppen
Dat bepaald niet neequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
maar voor de streamkijkers is het niet echt boeiend zo
Is geen programma, gewoon zelf gebouwd. (okay manlief dan)quote:
waarom mag je hem niet geven dan ? is toch leuk voor de mede FOKkers ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:12 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Is geen programma, gewoon zelf gebouwd. (okay manlief dan)
Ik mag helaas de link niet geven.
Censuurquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:13 schreef Kinga het volgende:
geluid weggevallen?
Hij draait op een eigen site en we gaan even kijken hoeveel dataverkeer die genereert.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:13 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
waarom mag je hem niet geven dan ? is toch leuk voor de mede FOKkers ?
Ok leuk, vind de eigen gebouwde proggies altijd de leukste en zeker als ze meer streams hebben. Lijkt me leuk om uit te broberen MissJ.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:15 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hij draait op een eigen site en we gaan even kijken hoeveel dataverkeer die genereert.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:07 schreef riri het volgende:
[..]
lijkt me dan ook dat als Sabrina zich goed voelt wat haar zusje moet weten,dat monique daar dan blij mee moet zijn,sabrina gaf zelf aan dat ze etienne graag mag en hem graag om zich heen heeft,toen monique zich ermee bemoeide en aangaf hoe dat op tv wel niet over moest komen begon ze ook meteen te huilen en sindsdien is Sabrina zo zoals je haar hierboven beschrijft....
het lijkt me toch dat als Sabrina zich goed voelt dat je dat toch niet bewust kapot wil maken voor je zus
vindt het raar dus hoe monique dat aanpakt
Papabear heeft ook wel gelijk, maar ik gebruik ze voornamelijk voor caps en luister bijna nooit naar het geklets. Ik mis ook de geluidsknopjes zagen we net.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:16 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ok leuk, vind de eigen gebouwde proggies altijd de leukste en zeker als ze meer streams hebben. Lijkt me leuk om uit te broberen MissJ.
Vrijwel niets omdat de video van extrne servers komt, alleen het html/php bestandje van hooguit 70kb word geladenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:15 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hij draait op een eigen site en we gaan even kijken hoeveel dataverkeer die genereert.
Ik zou zeggen NU.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat bepaald niet nee
Maar dan komt vast nog wel...BB grijpt heus wel in als het té gezapig wordt
Denk inderdaad ook niet dat ze zomaar het budget krijgen. Dit lijkt me dus wel erg voorbarig om er nu van uit te gaan dat ze het budget wel krijgen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:18 schreef Kinga het volgende:
Jezus ze zijn al aant bestellen, maar nog niet eens weekopdracht gehad, ja wanneer komt die eigenlijk.. neem aan dat ze toch vreten moeten bestellen voor na donderdag!
Lijkt mij ook.quote:
Klopt. Bij mij zitten gemiddeld zo'n tussen de 45 en 60 bezoekers tegelijk. De pagina (zonder de plaatjes) is 61 Kb.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:20 schreef Zody het volgende:
[..]
Vrijwel niets omdat de video van extrne servers komt, alleen het html/php bestandje van hooguit 70kb word geladen
Nou, dat ben ik met je eens, komt ook door de manier waarop ze praat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:24 schreef riri het volgende:
monique is een moeder van een zoon van 15 en een dochter van 12
sorry maar vindt het raar een moeder die zo kinderlijk doet als zij
Monique is het type vrouw dat altijd een tienermeisje wil blijven, vandaar ook het gemaakte hoge stemmetje en dat sleeeeeeeeeepende praaaaaaaaaten (Doet Sabrina overigens ook)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:24 schreef riri het volgende:
monique is een moeder van een zoon van 15 en een dochter van 12
sorry maar vindt het raar een moeder die zo kinderlijk doet als zij
Top ideequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef bunnyma het volgende:
Schrijven die mannen met een verbrande lucifer op de bestellijst?
Dan hoop ik dat ze naar de DBK moeten komen en te horen krijgen dat zij door te schrijven er voor gezorgd hebben dat de groep volgende week weer op noodrantsoen zitten.![]()
Wordt lachen als zij dit aan de groep moeten vertellen.![]()
Dat was een idee van Monique (waar Semih zich over verbaasde, dat zij zoiets kon bedenken).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef bunnyma het volgende:
Dan hoop ik dat ze naar de DBK moeten komen en te horen krijgen dat zij door te schrijven er voor gezorgd hebben dat de groep volgende week weer op noodrantsoen zitten.![]()
Ik vind het ook irritant dat ze zich zo dom opstellen. Kijk niet iedereen is even intelligent maar als ze een zin zeggen en aan het eind van de zin gebruiken ze een woord dat niet binnen de categorie "dom" valt dan is het altijd zo iets van "hoor mij nou, het zal wel fout zijn..." er echt bewust alles aan doen om dom over te komenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik met je eens, komt ook door de manier waarop ze praat.
en het BB-huis in...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:35 schreef Hertenkamp het volgende:
Wat ik hoop voor de dochter van Monique is dat ze gaat studeren, de siliconen achterwege laat en zich niet laat bezwangeren op haar 16e
waar dan wel van ? Oja "en nog 4 en nog 3 en nog 2 en 1 en strek je uit. ff ontpannen en benen hoog en nog 10 en nog 9 ....... "quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:38 schreef frankium het volgende:
Over ongedierte hebben de zusjes duidelijk geen verstand.
Wil je wel eens ophouden! We willen feestjes met veel drank. Anders gebeurt er nooit wat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef bunnyma het volgende:
Maar dan wel op zaterdagavond: bakken met drank.....krijgen we veel zatte mensen, dus kotsen, janken en kussen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je wel eens ophouden! We willen feestjes met veel drank. Anders gebeurt er nooit wat.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar dan wel op zaterdagavond: bakken met drank.....krijgen we veel zatte mensen, dus kotsen, janken en kussen!
Zij begint duidelijk te stijgen op mijn favorietenlijst.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:55 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij is Marlies ook niet boos te krijgen...
De kachel aanzetten en ze dan wijsmaken dat we weer een hittegolf van 35 graden hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:50 schreef frankium het volgende:
Ze denken dat het mooi weer is buiten
En dan? Zitten ze in de tuin te niksen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk moeten ze de tuin weer openstellen... dit is ook nix
Volgens mij een grote vergissing van bb!
Dat wordt nog zoeken naar een speld in een hooiberg dan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:10 schreef Kinga het volgende:
Het is alleen erg voor de stream kijkers, die vervelen zich ook dood dan, in dat halfuurtje op tv komen dan toch de hoogtepunten etc...
De klaagzang van Sjaan komt vast in beeld, net zoals het tranendal van Sabje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt nog zoeken naar een speld in een hooiberg dan.
Of de stem maakt het weer veel spannender dan het was.
Tuurlijk niet. Hoe dichter op elkaars lip, hoe eerder er iemand door het lint gaat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk moeten ze de tuin weer openstellen... dit is ook nix
Volgens mij een grote vergissing van bb!
Ze hadden hem gewoon moeten laten zitten tot deze aflevering.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef Zody het volgende:
Al dat gelul over amsterdam, ik mis Roel![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon moeten laten zitten tot deze aflevering.
Nieuwe ronde - nieuwe kansen
Wat een unieke constateringquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:22 schreef kukeleku het volgende:
lekkr voor die bewoners die blonde zusies zijn echt domme blondjes :S:S:P:P
Dan mis je de knipbeurt van Violaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Stream 3 al héél lang dood?
Wat een KUTbril!
Zo, ik ben uitgezeurt.
En nu wil ik een weekoprdracht!
Wat dan ?? Voor dat dambord gaan staan ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Kinga het volgende:
Damn, dat is zonde. Moet Marcia echt niet doen he.
Nee hoor. alle streams doen het gewoon. Misschien programmaatje / site opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Stream 3 al héél lang dood?
Haar afknippenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat dan ?? Voor dat dambord gaan staan ?
Wat een rust! Het Wehkampmodel slaapt!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:28 schreef Marrije het volgende:
Aha, Sjaan ligt op de bank op stream 3.
Ik ben m ook kwijt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:29 schreef Kinga het volgende:
Wįįr is Jeroen?!
Hebben het huis al verlatenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Stream 3 doet het alweer
Waar zijn de anderen??
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef pullup het volgende:
Heeft dat dambord nu vertikaal meer vakjes dan horizontaal, 10 om 8 vakjes of tel ik mis ? (je moet wat als die streams zo saai zijn)
Heheh merci voor de capquote:
het is zelfs 8*8, ze dammen dus op een schaakbordquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef pullup het volgende:
Heeft dat dambord nu vertikaal meer vakjes dan horizontaal, 10 om 8 vakjes of tel ik mis ? (je moet wat als die streams zo saai zijn)
Gokje: ligt op bed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:29 schreef Kinga het volgende:
Wįįr is Jeroen?!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:34 schreef Kinga het volgende:
Dit is echt geestdodende entertainment.
De kans is groot dat dat niet het geval is, helaas.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:38 schreef arneaux het volgende:
Is Janine al dood?
Dat wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:40 schreef berney het volgende:
Ik vind ze vrij creatief in een week hebben ze meer bedacht dan de vorige bb's.
Let op, die mag straks het team in 2en splitsen en bljkt er nog een huis te zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:40 schreef SuperZwabber het volgende:
Aaaah, wat saai in het huis!
Kom maar op met die lamp en een paar fietsen ...
En Rik heeft zijn koffer ook nog steeds niet toch ?!
ze heeft gangreen over d'r hele lichaam, dus lang zal het niet meer duren!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:38 schreef arneaux het volgende:
Is Janine al dood?
Leuk geknipt idd, maar monique blijft een knik hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:42 schreef Kinga het volgende:
Sabrina heeft wel leuk kapsel.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:44 schreef Kinga het volgende:
Janine heeft ring verloren op paarse bank.
Vind je het gek, hebben geen fuck te doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk geknipt idd, maar monique blijft een knik hebben
Ze zijn wel uuuuuuuuren bezig met hun haar heur, pfffffff.
beter laat als niet, ik snap het nog niet dat cappenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste cap
Wel te laat
snift snift , huil huilquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:51 schreef sherrytje het volgende:
hhheeelllppp janine huilt schatjes
Dat zat ik me ook al de hele tijd af te vragen. Die achterkant van Janine heb ik wel weer genoeg gezien. Net als de 'kappersscéne'quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:51 schreef nodisch18 het volgende:
Waarom staan in godsnaam de streams op deze twee dode tafereeltjes?
hij doet verwoede pogingen er wat van te makenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:54 schreef Kinga het volgende:
Wtf doet rik nou weer met dat hoofd?
Ja, maar om er dan vervolgens consequent 2 streams op te gooien is dan wel weer wat overdreven.quote:
De niet zo verschrikkelijk saaie beelden worden niet eens allemaal geshowd..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, maar om er dan vervolgens consequent 2 streams op te gooien is dan wel weer wat overdreven.
Terwijl cola light nog slechter is ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:14 schreef Remzz het volgende:
Het zijn ook typische cola light wijven he
Jezus, mensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:15 schreef scanman01 het volgende:
"Ik heb de was gedaan en niemand heeft dankjewel gezegd"
[afbeelding]
Hilde doet dit lief jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:17 schreef Remzz het volgende:
Krijg trouwens wel steeds meer respect voor Hilde
Haha dat is ergquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef KlootMajoor het volgende:
BTW, door deze TV pulp leef ik dus al 3 dagen van de Chinees
ik heb nog een beetje vegetarische rijst over, heb ik dus zaterdagavond zitten bestellen
Heeft alle tijd in de koude koelkast gestaan en in een dichte plastic beker
Is dit nog eetbaar?![]()
En Hilde heeft dat donders goed door en weet dat haar 'hulp' ook wel puntjes zal scoren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:17 schreef Kinga het volgende:
Dit wordt weer uitgezonden, wedden, en de tv-kijkers krijgen dan weer medelijden met dat tering wijf.
ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef KlootMajoor het volgende:
ik heb nog een beetje vegetarische rijst over, heb ik dus zaterdagavond zitten bestellen
Is dit nog eetbaar?![]()
Waarschijnlijk is het zelfs voedzamer vanwege de gratis schimmels die het nu bevatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef KlootMajoor het volgende:
Is dit nog eetbaar?![]()
Ter aanvulling, ik denk dat elk punt wel op Janine van toepassing is :quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:15 schreef arneaux het volgende:
Zeker weten nu, Janine heeft borderline. Ik garandeer het jullie.
Ze zal best lief zijn, maar persoonlijk zou ik er niet zo goed tegenkunnen.quote:
Ik denk op de een of andere manier ook niet dat jij dit nodig zal hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef Flujas het volgende:
[..]
Ze zal best lief zijn, maar persoonlijk zou ik er niet zo goed tegenkunnen.
Dat geslijm en aangeraak en ge-nep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |