Met dit verschil dat niet iedereen buiten het huis een hekel aan haar had maar de 2 minuten dat ik heb gekeken (geluisterd) en hier gelezen heb hoe andere over Sjaan/schatje/lieverdje denken, is zij voor me een rede om nog even niet te kijkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Janine wordt de Lieske van BB6... Iedere ronde massaal genomineerd
Ik vind dit wel een leuk gesprek met Sjaan, Etienne en Rik. Terwijl ik Etienne en Rik anders mijd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:14 schreef GJVH het volgende:
Welke malloot gaat er nu met Janine praten? Dat mijdt je toch aan alle kanten. En tussen haakjes: wat zijn die zusjes ongelooflijk dom!
En om dit te bewijzen: eentje komt er nu achter dat ze vandaag precies 12 jaar getrouwd is...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:14 schreef GJVH het volgende:
Welke malloot gaat er nu met Janine praten? Dat mijdt je toch aan alle kanten. En tussen haakjes: wat zijn die zusjes ongelooflijk dom!
jepquote:
Vandaag nog nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:28 schreef JufJoop het volgende:
Hebben ze inmiddels al een keer gegeten?
Het verhaal van de phone heb ik volledig gemist blijkbaar. Wat is er met een telefoon danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:30 schreef BorTheWolf het volgende:
wanneer gaat die f0kking phone nou een keer, begint vrij saai te worden !
Eigenlijk streeft de mens naar een bioritme van 25 uur, maar dan nog is 4 uur na een paar dagen BB wel erg laat om te ontbijtenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:30 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Laten we om 4 uur eens gaan ontbijten![]()
Ze leven 4uur eerder dan wijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:30 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Laten we om 4 uur eens gaan ontbijten![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:28 schreef frankium het volgende:
Wat een boeren trouwens, aardappels, gehaktballen en stampot
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:29 schreef Dropkick het volgende:
Ja is ook zo.Ja schatje,ja dat klopt,ja schatje dat is ook zo.
Wat een geluk voor ons dat ze niet in bb5 zat samen met Chantal.
Semih had die klok zelf op 07.58 gezet vanmorgen, standaard springt ie aan op 00.00.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze leven 4uur eerder dan wijBB heeft de klok op de oven precies 4uur teruggezet
Ow, dat had ik dan niet in de gaten, er stond me namelijk ook bij dat BB de klok kan aanpassenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Semih had die klok zelf op 07.58 gezet vanmorgen, standaard springt ie aan op 00.00.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef GJVH het volgende:
[..]
En om dit te bewijzen: eentje komt er nu achter dat ze vandaag precies 12 jaar getrouwd is...
whahahah gatverdegatver...... Vandaar die bruine tanden van Rikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef frankium het volgende:
Rik gaat eerst z`n tandenpoetsen na de sexZou ik ook doen
Als Sabrina mijn zusje was geweest had ik er ook wat van gezegd, van dat geklit met Etienne. Sabje heeft thuis ene barry op de bank. Maar ook zonder Barry had ik er wat van gezegd. Kom op zeg, Etienne!! Daar zou ik mijn zusje ook niet te close mee willen zien en wat ze doet moet ze zelf weten maar ik zou er wel wat van zeggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:41 schreef riri het volgende:
sabrina voelt zich vandaag niet goed
etienne voelt zich vandaag niet goed
hoe komt dat nou?
door monique dus...die negeert etienne dus volkomen en kijkt gewoon recht langs hem heen alsof hij niet bestaat,alleen maar omdat haar zusje zich goed voelt in het gezelschap van etienne.
Jaloersheid?
wat is daar tooch aan de hand met die zusjes?
Die monique zit haar zusje vreselijk op de nek en dat steeds zo kinderlijk praten naar haar ook,net of ze wil dat die sabrina een kind blijft of zo....hele gekke relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |