quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
Neemt misschien wel het honger gevoel weg.
Bij jou helpt dat misschien wel
bij Rib-i niet![]()
De hints waren er al in het vorige topicquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:18 schreef bvvt het volgende:
leuke katten
http://b3ta.hnldesign.nl/rsc/
Ik ben een man, ik begrijp geen hints ..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
De hints waren er al in het vorige topic![]()
Erg funny ja![]()
IJzerdraadje mooi weg laten werkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:20 schreef richardgie het volgende:
Vandaag de schade van de aanrijdinglaten repareren,achterkant ziet er weer als nieuw uit
.
Ijzerdraadje is helemaal verdwenenquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik begrijp geen hints ..
Spreek je moerstaal !
quote:
Zijn die goed genoeg?quote:
Dat gaat de verzekering toch regelen? die kosten verhalen op de brokkenmaker / veroorzaker...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:20 schreef richardgie het volgende:
Vandaag de schade van de aanrijdinglaten repareren,achterkant ziet er weer als nieuw uit
.
Dat wel ja,maar je moet wel zelf een afspraak maken voor de reparatie en er naar toe rijden etc.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dat gaat de verzekering toch regelen? die kosten verhalen op de brokkenmaker / veroorzaker...
Daar hoef je je niet voor te schamen heurquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
WheheIk doe het trouwens niet
Nog nooit gedaan eigenlijk
NOG geen 1 hijs gehad
![]()
Zwak hé ?![]()
Nee, jouw bijnaam blijft Kratje...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
Cool, dus mijn officiele bijnaam is nu Mr. X
Heb ik al eens gedaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wanneer leert die XX eens een topic openen ?![]()
wel beter dat er nu een foto in de OP staat van een echte motorrijder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |