WHEHEHEHEquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:19 schreef denthemen het volgende:
Maar wie noemt een revalidatie bedrijf überhaupt Beenhakker![]()
![]()
same here...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:20 schreef wunderbaum het volgende:
ik dacht dat het over Don Leo ging![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:20 schreef wunderbaum het volgende:
ik dacht dat het over Don Leo Boulahrouz ging![]()
Moet je gewoon opbellen ....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:19 schreef denthemen het volgende:
Leuk, krijg je na 3 maanden eindelijk eens je nieuwe rolstoel (ja ik zit in een rolstoel ja) is alles zo slap dat me rugleuning na 3 dagen al afgebroken is
hoerenbedrijf, eerst beloven dat ik hem binnen 5 werkdagen heb en er dan 3 maanden over doen..
![]()
![]()
Maar wie noemt een revalidatie bedrijf überhaupt Beenhakker![]()
![]()
Wat denk je dat ik meerdere malen gedaan heb? Maar iedereen wijst weer naar iedereen tot er 1 iemand zegt, kom maar langsquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:20 schreef wunderbaum het volgende:
Ik wist niet eens dat er nog meer Beenhakkers waren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:20 schreef wunderbaum het volgende:
ik ook, en dat prachtige zuchten van mquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:20 schreef wunderbaum het volgende:
Een gewone rolstoel (dus geen scootmobiel) schaf je nooit zelf aan, die krijg je altijd via de gemeente/wvg, vaak is alleen een frame+motoren al ruim 15.000 euro..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:49 schreef mitel het volgende:
Wie koopt er dan ook via beenhakker zijn stoel zijn zat andere bedrijven dit dat ook doen of je moet het via de wvg gekregen hebben.
Hihi, je bent nou écht de 1e die die grap maakt, hihiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:39 schreef robert-dirksen het volgende:
Hup die rolstoel uit en erheen! in de beentjes
Ja ook nog een tafelpenis-spelerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:47 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er nog meer Beenhakkers waren.![]()
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:20 schreef wunderbaum het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |