quote:Scyth schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:00:
Tenenkrommend lees ik dit topic en sorry; maar ik moet echt even kwijt dat [i]écht[/] niet iedereen zo onhandig is als de gemiddelde tweaker hier, als ik zo de reacties lees.
Vat dit niet op als een flame, maar MMach is [i]gewoon[/] handig, en jullie [s]stelletje toekijkende weidedieren[/] aanbidden 'm als een of andere [i]doe het zelf-god[/]. Het enige wat er aan reacties geplaatst wordt is behoorlijk a-constructief, en hoewel 't onwijs leuk zal zijn voor MMach om deze kwijlchansons te lezen, snap ik niet waarom jullie niet zelf een afkortzaag, cirkelzaag en decoupeerzaag kopen om je braakliggend stuk creatief greymatter op een stuk 18mm. MDF los te laten. :/
Ook MMach is nog in zijn leerfase, en hij heeft in ieder geval de moed en ballen om te laten zien dat ook híj een boek gebruikt over stofferen. Ga eens wat vaker naar buiten, leer, en wees verbaast over wat uw handen kunnen.
hoeveel flessen ben je nou kwijtquote:Op maandag 11 september 2006 16:04 schreef MMach het volgende:
Jiepla, het eerste deel van de wijn is al verkocht. Correcte mensen, das zeker
[afbeelding]
Voldoende geld om weer voor een tijdje te klussen. Mijn broer heeft dan toch nog besloten om zijn deel in de pot te laten
?? x 8,25 = 2796.75euro?quote:Er is al een bod gekomen op de eerste 339 flessen
Das toch wel al vast een kwart keukenquote:Op maandag 11 september 2006 17:51 schreef MMach het volgende:
inderdaad, het eerste bod was 6750¤ maar dat was omdat ze horecaprijzen hanteerden (dat is als je elke fles apart zou verkopen aan tafel, maar dat is dus niet zo als je dat als particulier en masse verkoopt.) Best een domper dus. Wat ik wel tof vond om horen was dat een van de 2 kenners opmerkte dat er goed voor de wijn was gezorgd
![]()
We hebben een fles witte (!) wijn opengedaan om eens te proeven en ze was nog gewoon goed, na 30 jaar. En witte wijn is niet echt opslagwijn naar het schijnt.
(geen reden tot jaloezie btw, want het geld gaat linea recta naar de renovatiekosten, daar zie ik dus niks van buiten het stof van het werken natuurlijk
stoer dat je weer terug bent!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:38 schreef MMach het volgende:
Zo, eindelijk is het begin van een tweepersoonsbed er. Ik vind het best mooi![]()
Ik zou het wel in de andere richting zetten, maar zo gaat het ook wel.
Nu is ze aan het zoeken achter zo'n frame voor errond.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus, wie weet, binnen een paar maanden een foto van een bed, mét frame
Deze week zag het er nog zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
(en ja, kmocht de foto's in het topic zetten, ze heeft er zelf achter gevraagd ook nog)
zoiets jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
Aaargh!
Ik kom verder nooit in K&W en ik had het zoeken opgegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |