quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:17 schreef MMach het volgende:
Er is al een bod gekomen op de eerste 339 flessen van de meest waarschijnlijke kopers. Het is de moeite, maar ik wacht nog even af op de offertes van een paar anderen. Gewoon om te weten of die prijs in de buurt zit van elkaar. De zussen zijn allemaal akkoord, als ik het vertel aan xavier, dus dat is nog een van de te nemen hindernissen. Maar kheb al zoveel research gedaan erover dat hij wel zal zien dat het geen ondoordachte beslissing is.
Zelf de wijn transporteren doe ik niet, dat is aan de koper. Ik stel mij namelijk al levendige taferelen voor van ik die met ons busje volgeladen met dure wijn crashed, dat risico lopen we dus niet.
hij kan die foto's per opbod verkopen zodat hij toch nog zijn wijninkomsten gerecupereerd zietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef kroegtijger het volgende:
[..]Toch zou het zou mooie foto's voor op Fok opleveren...
Nu gaat het maar over een 'klein' aantal flessen. Na dit zijn er nog 1200 flessen of zo over. En daar zitten er veel van mijn geboortejaar (85) tussen en ook wel van de rest van de geboortejaren van de gezinsleden is wel aanwezig. De allergrootste topwijnen gaan we wss niet verkopen, die zullen er wel ergens tussen zitten maar kmoet de andere inventaris nog even vinden om dat te kunnen zeggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef dvr het volgende:
Ik zou toch proberen een paar flesjes uit jullie geboortejaren te bewaren, als die er tussen zitten.
Je kunt ze ook allemaal even resizen naar 550 (of minder) pixels breed, dan zien ze er beter uit omdat de browser ze niet hoeft te schalen en zal de bandbreedte al gauw halveren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:05 schreef MMach het volgende:
14GB op een halve maand. Nog wel reserve maar ik heb toch een paar open fotodirectories dichtgegooid.
Dat is nog eens goed nieuwsquote:
Heb even gekeken, maar het is heel anders...Ruimer vooral. En andere apparatuur natuurlijk. Ik stuur je de fotos door zodra het af is!quote:Op maandag 11 september 2006 05:20 schreef MMach het volgende:
Het volgende projectje is al bijna af intussen:
Cinemabed
Het laatste hoogtempo project van deze vakantie toch wel. Vanaf eind september heeft de studie weer voorrang. Wat niet wil zeggen dat het klussen daarmee onherroepelijk stopt, nee, gewoon dat het wel (veel) trager zal gaan. Volgend project is trouwens een keuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |