zo is het !!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Vrieskist het volgende:
Amsterdam zou centraal liggen, den Bosch is gewoon een eind weg.
Ja, ik stond net ook even raar te kijken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef koenimex het volgende:
Waarom zie ik het niet meer op Ticketservice? Gister stond het er nog op.
0900-3001250quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ze hebben ook geen telefoonnummer ofzo.
Dan bel ik even.quote:
Tof! Ik ben benieuwd!quote:
Morgen hè, nou zijn ze niet meer openquote:
Nu vind ik op de site van ticketmaster niks als ik op Muse zoek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef tazman89 het volgende:
Tickets voor het gevraagde evenement zullen te koop zijn vanaf 24/08/06 om 10.00 uur
uuhooohw....donderdag naar het postkantoor dan maar?
Postkantoor is sowieso pas vanaf zaterdag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Nu vind ik op de site van ticketmaster niks als ik op Muse zoek.Gister nog wel..
Naja, ik ga gewoon morgenochtend voor de zekerheid ff langs het postkantoor.
Wel irritant dit, ik wil duidelijkheid.![]()
Geen tijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Postkantoor is sowieso pas vanaf zaterdag.
Hey Eix trouwens, waarom kom je niet meer in SC?
Dat vraag ik me dus ook af. Ben al sinds dinsdag zenuwachtigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:46 schreef p-etr-a het volgende:
Hmm hoe zit het nu? Is het slim om morgenochtend op de site van Ticketservice nog weer te komen? Ik snap het niet en ik wil hier echt graag heen!!
Of zaterdagochtend vroeg naar het postkantoor gaan, is de kans dan nog groot? AAAHHH!!!
ben ik dan "blij" dat ik toch niet kanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef p-etr-a het volgende:
Ja ik word hier ook een beetje nerveus van.
Nu maar naar bed en morgenochtend nog eens kijken... Irritant zo veel onzekerheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |