quote:Staat nu ook op de site van Brabanthallen; kaartje kost ¤35.
Valt me erg mee.
ik waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef tazman89 het volgende:
ik ook![]()
en meteen ook Kooks kaartjes halen :p ...ik las ergens dat er 10.000 mensen in de brabanthallen kunnen...zijn er ook zoveel kaartjes of niet ?
Con-Science staat bij mij bovenaan, en verder de alt. takes en (semi-)accoustische sets van Showbizz en OOSquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga ook halen. Ik hoop dat ze Invincible en Butterflies & Hurricanes draaien.
Wat is overigens jullie top tien?
De mijne:
1. Butterflies & Hurricanes
2. Invincible
3. Bliss
4. Plug in Baby
5. Sunburn
6. Fillip
7. New Born
8. Starlight
9. Showbiz
10. Muscle Museum
en Con-Science is ook het vermelden waard.
De meeste bands draaien niet maar spelenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga ook halen. Ik hoop dat ze Invincible en Butterflies & Hurricanes draaien.
Den Bosch, tien minuten lopen van het station, 4000 parkeerplaatsen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef keijz het volgende:
Zo, daar moet ik ook naar toe
Waar zijn die bbhallen ergens?
Bosch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef keijz het volgende:
Zo, daar moet ik ook naar toe
Waar zijn die bbhallen ergens?
Ah, goed dat je dat zegt, kom ook met de trein namelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Den Bosch, tien minuten lopen van het station, 4000 parkeerplaatsen.
OK, ik ben nog nooit naar een concert geweest. Het begint om 19.30 maar hoe laat moet je er zijn voor een beetje toffe plek?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:38 schreef Dagonet het volgende:
Even op routenet ingeven dat je van stationsplein 1 den bosch naar diezekade 2 den bosch wil, dan zie je hoe je moet lopen
vroegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
OK, ik ben nog nooit naar een concert geweest. Het begint om 19.30 maar hoe laat moet je er zijn voor een beetje toffe plek?
alhoewel.. bij het Queen-concert vorig jaar was ik er om 12 uur, en het begon om 21.00 uurquote:
Ik heb maar school tot één uur, en DB is denk ik nog geen half uur met de trein.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:00 schreef roppurt het volgende:
gewoon heel vroeg. dan maar niet naar school die dag.
top 10 muse: (al wil die nog wel eens veranderen)
1. Citizen Erased
2. Invincible
3. Falling Away With You
4. Screenager
5. Hyper Music
6. Take A Bow
7. Dead Star
8. Knights of Cydonia
9. Space Dementia
10. Showbiz
Stond je vooraan???quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
alhoewel.. bij het Queen-concert vorig jaar was ik er om 12 uur, en het begon om 21.00 uur
Hoe kom je daar bij???quote:
Dat wisten we toch allangquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef rena het volgende:
Ze komen![]()
![]()
![]()
En ik heb vandaag Hullabaloo gekochtToffe dvd!
Ja, maar nu is het bevestigd. En ik sta nu al op het punt een zenuwinzinking te krijgen bij het idee dat ik geen kaartjes krijgquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat wisten we toch allang.
quote:
ik kan niet eens naar het concert toequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het bevestigd. En ik sta nu al op het punt een zenuwinzinking te krijgen bij het idee dat ik geen kaartjes krijg![]()
Laat iemand me asjeblieft gerust stellen
![]()
Bij budgetticket kun je ze NU al kopen, kost dan alleen wel ¤65, maar je bent iig verzekerd van een kaartjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het bevestigd. En ik sta nu al op het punt een zenuwinzinking te krijgen bij het idee dat ik geen kaartjes krijg![]()
Laat iemand me asjeblieft gerust stellen
![]()
Dat is inmiddels weer weggehaald..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:49 schreef Megalomaniac het volgende:
Op Ticketmaster staat dat ze vanaf de 24ste te bestellen zijn.
Ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is inmiddels weer weggehaald..![]()
OV?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:15 schreef CybPraetorian het volgende:
ik wil er ook erg graag heen, maar ja Groningen <-> Den Bosch is een best eind![]()
ja die heb ik wel, maar als ik ga pak ik de auto wel. Ik constateer alleen dat het niet echt naast de deur is...quote:
Den Bosch ligt toch ff wat centraler.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:24 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja die heb ik wel, maar als ik ga pak ik de auto wel. Ik constateer alleen dat het niet echt naast de deur is...
Als ze nu eens een extra concert in de Oosterpoort in plannen, daar word ik gelukkig van![]()
centralerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Vrieskist het volgende:
Amsterdam zou centraal liggen, den Bosch is gewoon een eind weg.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:34 schreef Poppetjuh het volgende:
volgens de site van de brabanthallen zijn de kaartjes vanaf de 26ste te krijgen. Zeeeeker wel dat ik ga2,5 treinen... Met z'n allen de rest van de nacht maar kroegjes pakken dan?
zo is het !!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Vrieskist het volgende:
Amsterdam zou centraal liggen, den Bosch is gewoon een eind weg.
Ja, ik stond net ook even raar te kijken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef koenimex het volgende:
Waarom zie ik het niet meer op Ticketservice? Gister stond het er nog op.
0900-3001250quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ze hebben ook geen telefoonnummer ofzo.
Dan bel ik even.quote:
Tof! Ik ben benieuwd!quote:
Morgen hè, nou zijn ze niet meer openquote:
Nu vind ik op de site van ticketmaster niks als ik op Muse zoek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef tazman89 het volgende:
Tickets voor het gevraagde evenement zullen te koop zijn vanaf 24/08/06 om 10.00 uur
uuhooohw....donderdag naar het postkantoor dan maar?
Postkantoor is sowieso pas vanaf zaterdag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Nu vind ik op de site van ticketmaster niks als ik op Muse zoek.Gister nog wel..
Naja, ik ga gewoon morgenochtend voor de zekerheid ff langs het postkantoor.
Wel irritant dit, ik wil duidelijkheid.![]()
Geen tijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Postkantoor is sowieso pas vanaf zaterdag.
Hey Eix trouwens, waarom kom je niet meer in SC?
Dat vraag ik me dus ook af. Ben al sinds dinsdag zenuwachtigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:46 schreef p-etr-a het volgende:
Hmm hoe zit het nu? Is het slim om morgenochtend op de site van Ticketservice nog weer te komen? Ik snap het niet en ik wil hier echt graag heen!!
Of zaterdagochtend vroeg naar het postkantoor gaan, is de kans dan nog groot? AAAHHH!!!
ben ik dan "blij" dat ik toch niet kanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef p-etr-a het volgende:
Ja ik word hier ook een beetje nerveus van.
Nu maar naar bed en morgenochtend nog eens kijken... Irritant zo veel onzekerheid!
Kan je daar niet overnachten in de buurt, lijkt mij handigerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:36 schreef the_idiot het volgende:
Staat idd niet meer op ticketservice, echt vaag. Wordt wel cool, 27 nov maiden en dan de 28ste muse! Wel jammer dat het zo'n pokkeeind ver treinen is :/
Dat nummer blíjft briljant, net als heel OOS eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:56 schreef JDude het volgende:
Herontdekt sinds Lowlands!
Járen geleden Origin of Symmetry gekocht... maar de laatste jaren niet veel meer geluisterd.Citizen
Erased
How?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:03 schreef T1andonly het volgende:
Mijn kaarten zijn al zo goed als geregeld.
Gewoon een vriend die tegenover het postkantoor woont de kaarten laten halen, simple comme bonjour.quote:
Ahh trés fantastique! Gewoon via Ticketmaster is ook nog te doen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon een vriend die tegenover het postkantoor woont de kaarten laten halen, simple comme bonjour..
Oh you're going!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:46 schreef Innuendo het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan, ik denk dat ik maar niet meer ga.
Me neither...in 2003 zat ik op tribune..dat zóóg!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef Jape het volgende:
Ik heb het er niet op zien staan, dat wordt gewoon zaterdag om 10 uur allemaal tegelijk. Hopelijk gaan er veel mensen in die zaal, wil er niet naast grijpen
Ik stond toen op 1 meter afstand van Matt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Me neither...in 2003 zat ik op tribune..dat zóóg!![]()
Opschepper.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik stond toen op 1 meter afstand van Matt..
Jep!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:18 schreef Poppetjuh het volgende:
is al zaterdag?
Postkantoren met meer dan 3 loketten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef p-etr-a het volgende:
Wat zijn "grotere" postkantoren?
Nogal maffe omschrijving. Hilversum zal wel groot genoeg zijn neem ik aan, en hopelijk niet te druk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Postkantoren met meer dan 3 loketten?![]()
Geen idee.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nogal maffe omschrijving. Hilversum zal wel groot genoeg zijn neem ik aan, en hopelijk niet te druk.
quote:POSTKANTOOR UTRECHT-GODEBALDKWARTIER Afstand 0,1 km
GODEBALDKWARTIER 327 3511DS UTRECHT NL
FREE RECORD SHOP UTRECHT Afstand 0,1 km
Radboutkwartier 20 3511CM Utrecht NL
GWK UTRECHT Afstand 0,2 km
Stationstraverse 11 3511CE UTRECHT NL
FREE RECORD SHOP UTRECHT Afstand 0,4 km
Oude Gracht 113 3511AG UTRECHT NL
VVV UTRECHT Afstand 0,5 km
Vinkenburgstraat 19 3512AA UTRECHT NL
POSTKANTOOR UTRECHT-NEUDE Afstand 0,6 km
NEUDE 11 3512AE UTRECHT NL
POSTKANTOOR UTRECHT-HAMMARSKJOLDHOF Afstand 2 km
HAMMARSKJOLDHOF 2 3527HE UTRECHT NL
POSTKANTOOR UTRECHT-ROELANTDREEF Afstand 2,8 km
ROELANTDREEF 1 3562KA UTRECHT NL
POSTKANTOOR NIEUWEGEIN Afstand 6,9 km
POSTSTEDE 3 3431HP NIEUWEGEIN NL
FREE RECORD SHOP HOUTEN Afstand 7 km
Spoorhaag 123 3995ED HOUTEN NL
je kan iig wel bij GWK in Hilversum op t station terechtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nogal maffe omschrijving. Hilversum zal wel groot genoeg zijn neem ik aan, en hopelijk niet te druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |