Hoe kom je daar bij???quote:
Dat wisten we toch allangquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef rena het volgende:
Ze komen![]()
![]()
![]()
En ik heb vandaag Hullabaloo gekochtToffe dvd!
Ja, maar nu is het bevestigd. En ik sta nu al op het punt een zenuwinzinking te krijgen bij het idee dat ik geen kaartjes krijgquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat wisten we toch allang.
quote:
ik kan niet eens naar het concert toequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het bevestigd. En ik sta nu al op het punt een zenuwinzinking te krijgen bij het idee dat ik geen kaartjes krijg![]()
Laat iemand me asjeblieft gerust stellen
![]()
Bij budgetticket kun je ze NU al kopen, kost dan alleen wel ¤65, maar je bent iig verzekerd van een kaartjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het bevestigd. En ik sta nu al op het punt een zenuwinzinking te krijgen bij het idee dat ik geen kaartjes krijg![]()
Laat iemand me asjeblieft gerust stellen
![]()
Dat is inmiddels weer weggehaald..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:49 schreef Megalomaniac het volgende:
Op Ticketmaster staat dat ze vanaf de 24ste te bestellen zijn.
Ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is inmiddels weer weggehaald..![]()
OV?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:15 schreef CybPraetorian het volgende:
ik wil er ook erg graag heen, maar ja Groningen <-> Den Bosch is een best eind![]()
ja die heb ik wel, maar als ik ga pak ik de auto wel. Ik constateer alleen dat het niet echt naast de deur is...quote:
Den Bosch ligt toch ff wat centraler.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:24 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja die heb ik wel, maar als ik ga pak ik de auto wel. Ik constateer alleen dat het niet echt naast de deur is...
Als ze nu eens een extra concert in de Oosterpoort in plannen, daar word ik gelukkig van![]()
centralerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Vrieskist het volgende:
Amsterdam zou centraal liggen, den Bosch is gewoon een eind weg.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:34 schreef Poppetjuh het volgende:
volgens de site van de brabanthallen zijn de kaartjes vanaf de 26ste te krijgen. Zeeeeker wel dat ik ga2,5 treinen... Met z'n allen de rest van de nacht maar kroegjes pakken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |