quote:Staat nu ook op de site van Brabanthallen; kaartje kost ¤35.
Valt me erg mee.
ik waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef tazman89 het volgende:
ik ook![]()
en meteen ook Kooks kaartjes halen :p ...ik las ergens dat er 10.000 mensen in de brabanthallen kunnen...zijn er ook zoveel kaartjes of niet ?
Con-Science staat bij mij bovenaan, en verder de alt. takes en (semi-)accoustische sets van Showbizz en OOSquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga ook halen. Ik hoop dat ze Invincible en Butterflies & Hurricanes draaien.
Wat is overigens jullie top tien?
De mijne:
1. Butterflies & Hurricanes
2. Invincible
3. Bliss
4. Plug in Baby
5. Sunburn
6. Fillip
7. New Born
8. Starlight
9. Showbiz
10. Muscle Museum
en Con-Science is ook het vermelden waard.
De meeste bands draaien niet maar spelenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga ook halen. Ik hoop dat ze Invincible en Butterflies & Hurricanes draaien.
Den Bosch, tien minuten lopen van het station, 4000 parkeerplaatsen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef keijz het volgende:
Zo, daar moet ik ook naar toe
Waar zijn die bbhallen ergens?
Bosch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef keijz het volgende:
Zo, daar moet ik ook naar toe
Waar zijn die bbhallen ergens?
Ah, goed dat je dat zegt, kom ook met de trein namelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Den Bosch, tien minuten lopen van het station, 4000 parkeerplaatsen.
OK, ik ben nog nooit naar een concert geweest. Het begint om 19.30 maar hoe laat moet je er zijn voor een beetje toffe plek?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:38 schreef Dagonet het volgende:
Even op routenet ingeven dat je van stationsplein 1 den bosch naar diezekade 2 den bosch wil, dan zie je hoe je moet lopen
vroegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
OK, ik ben nog nooit naar een concert geweest. Het begint om 19.30 maar hoe laat moet je er zijn voor een beetje toffe plek?
alhoewel.. bij het Queen-concert vorig jaar was ik er om 12 uur, en het begon om 21.00 uurquote:
Ik heb maar school tot één uur, en DB is denk ik nog geen half uur met de trein.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:00 schreef roppurt het volgende:
gewoon heel vroeg. dan maar niet naar school die dag.
top 10 muse: (al wil die nog wel eens veranderen)
1. Citizen Erased
2. Invincible
3. Falling Away With You
4. Screenager
5. Hyper Music
6. Take A Bow
7. Dead Star
8. Knights of Cydonia
9. Space Dementia
10. Showbiz
Stond je vooraan???quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
alhoewel.. bij het Queen-concert vorig jaar was ik er om 12 uur, en het begon om 21.00 uur
Hoe kom je daar bij???quote:
Dat wisten we toch allangquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef rena het volgende:
Ze komen![]()
![]()
![]()
En ik heb vandaag Hullabaloo gekochtToffe dvd!
Ja, maar nu is het bevestigd. En ik sta nu al op het punt een zenuwinzinking te krijgen bij het idee dat ik geen kaartjes krijgquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat wisten we toch allang.
quote:
ik kan niet eens naar het concert toequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het bevestigd. En ik sta nu al op het punt een zenuwinzinking te krijgen bij het idee dat ik geen kaartjes krijg![]()
Laat iemand me asjeblieft gerust stellen
![]()
Bij budgetticket kun je ze NU al kopen, kost dan alleen wel ¤65, maar je bent iig verzekerd van een kaartjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het bevestigd. En ik sta nu al op het punt een zenuwinzinking te krijgen bij het idee dat ik geen kaartjes krijg![]()
Laat iemand me asjeblieft gerust stellen
![]()
Dat is inmiddels weer weggehaald..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:49 schreef Megalomaniac het volgende:
Op Ticketmaster staat dat ze vanaf de 24ste te bestellen zijn.
Ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is inmiddels weer weggehaald..![]()
OV?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:15 schreef CybPraetorian het volgende:
ik wil er ook erg graag heen, maar ja Groningen <-> Den Bosch is een best eind![]()
ja die heb ik wel, maar als ik ga pak ik de auto wel. Ik constateer alleen dat het niet echt naast de deur is...quote:
Den Bosch ligt toch ff wat centraler.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:24 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja die heb ik wel, maar als ik ga pak ik de auto wel. Ik constateer alleen dat het niet echt naast de deur is...
Als ze nu eens een extra concert in de Oosterpoort in plannen, daar word ik gelukkig van![]()
centralerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Vrieskist het volgende:
Amsterdam zou centraal liggen, den Bosch is gewoon een eind weg.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:34 schreef Poppetjuh het volgende:
volgens de site van de brabanthallen zijn de kaartjes vanaf de 26ste te krijgen. Zeeeeker wel dat ik ga2,5 treinen... Met z'n allen de rest van de nacht maar kroegjes pakken dan?
zo is het !!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Vrieskist het volgende:
Amsterdam zou centraal liggen, den Bosch is gewoon een eind weg.
Ja, ik stond net ook even raar te kijken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef koenimex het volgende:
Waarom zie ik het niet meer op Ticketservice? Gister stond het er nog op.
0900-3001250quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ze hebben ook geen telefoonnummer ofzo.
Dan bel ik even.quote:
Tof! Ik ben benieuwd!quote:
Morgen hè, nou zijn ze niet meer openquote:
Nu vind ik op de site van ticketmaster niks als ik op Muse zoek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef tazman89 het volgende:
Tickets voor het gevraagde evenement zullen te koop zijn vanaf 24/08/06 om 10.00 uur
uuhooohw....donderdag naar het postkantoor dan maar?
Postkantoor is sowieso pas vanaf zaterdag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Nu vind ik op de site van ticketmaster niks als ik op Muse zoek.Gister nog wel..
Naja, ik ga gewoon morgenochtend voor de zekerheid ff langs het postkantoor.
Wel irritant dit, ik wil duidelijkheid.![]()
Geen tijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Postkantoor is sowieso pas vanaf zaterdag.
Hey Eix trouwens, waarom kom je niet meer in SC?
Dat vraag ik me dus ook af. Ben al sinds dinsdag zenuwachtigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:46 schreef p-etr-a het volgende:
Hmm hoe zit het nu? Is het slim om morgenochtend op de site van Ticketservice nog weer te komen? Ik snap het niet en ik wil hier echt graag heen!!
Of zaterdagochtend vroeg naar het postkantoor gaan, is de kans dan nog groot? AAAHHH!!!
ben ik dan "blij" dat ik toch niet kanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef p-etr-a het volgende:
Ja ik word hier ook een beetje nerveus van.
Nu maar naar bed en morgenochtend nog eens kijken... Irritant zo veel onzekerheid!
Kan je daar niet overnachten in de buurt, lijkt mij handigerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:36 schreef the_idiot het volgende:
Staat idd niet meer op ticketservice, echt vaag. Wordt wel cool, 27 nov maiden en dan de 28ste muse! Wel jammer dat het zo'n pokkeeind ver treinen is :/
Dat nummer blíjft briljant, net als heel OOS eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:56 schreef JDude het volgende:
Herontdekt sinds Lowlands!
Járen geleden Origin of Symmetry gekocht... maar de laatste jaren niet veel meer geluisterd.Citizen
Erased
How?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:03 schreef T1andonly het volgende:
Mijn kaarten zijn al zo goed als geregeld.
Gewoon een vriend die tegenover het postkantoor woont de kaarten laten halen, simple comme bonjour.quote:
Ahh trés fantastique! Gewoon via Ticketmaster is ook nog te doen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon een vriend die tegenover het postkantoor woont de kaarten laten halen, simple comme bonjour..
Oh you're going!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:46 schreef Innuendo het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan, ik denk dat ik maar niet meer ga.
Me neither...in 2003 zat ik op tribune..dat zóóg!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:32 schreef Jape het volgende:
Ik heb het er niet op zien staan, dat wordt gewoon zaterdag om 10 uur allemaal tegelijk. Hopelijk gaan er veel mensen in die zaal, wil er niet naast grijpen
Ik stond toen op 1 meter afstand van Matt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Me neither...in 2003 zat ik op tribune..dat zóóg!![]()
Opschepper.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik stond toen op 1 meter afstand van Matt..
Jep!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:18 schreef Poppetjuh het volgende:
is al zaterdag?
Postkantoren met meer dan 3 loketten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef p-etr-a het volgende:
Wat zijn "grotere" postkantoren?
Nogal maffe omschrijving. Hilversum zal wel groot genoeg zijn neem ik aan, en hopelijk niet te druk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Postkantoren met meer dan 3 loketten?![]()
Geen idee.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nogal maffe omschrijving. Hilversum zal wel groot genoeg zijn neem ik aan, en hopelijk niet te druk.
quote:POSTKANTOOR UTRECHT-GODEBALDKWARTIER Afstand 0,1 km
GODEBALDKWARTIER 327 3511DS UTRECHT NL
FREE RECORD SHOP UTRECHT Afstand 0,1 km
Radboutkwartier 20 3511CM Utrecht NL
GWK UTRECHT Afstand 0,2 km
Stationstraverse 11 3511CE UTRECHT NL
FREE RECORD SHOP UTRECHT Afstand 0,4 km
Oude Gracht 113 3511AG UTRECHT NL
VVV UTRECHT Afstand 0,5 km
Vinkenburgstraat 19 3512AA UTRECHT NL
POSTKANTOOR UTRECHT-NEUDE Afstand 0,6 km
NEUDE 11 3512AE UTRECHT NL
POSTKANTOOR UTRECHT-HAMMARSKJOLDHOF Afstand 2 km
HAMMARSKJOLDHOF 2 3527HE UTRECHT NL
POSTKANTOOR UTRECHT-ROELANTDREEF Afstand 2,8 km
ROELANTDREEF 1 3562KA UTRECHT NL
POSTKANTOOR NIEUWEGEIN Afstand 6,9 km
POSTSTEDE 3 3431HP NIEUWEGEIN NL
FREE RECORD SHOP HOUTEN Afstand 7 km
Spoorhaag 123 3995ED HOUTEN NL
je kan iig wel bij GWK in Hilversum op t station terechtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nogal maffe omschrijving. Hilversum zal wel groot genoeg zijn neem ik aan, en hopelijk niet te druk.
Tja, dat hoop ik ook. Ik was eigenlijk niet van plan om 's ochtends vroeg al ergens in de rij te gaan liggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef CherryLips het volgende:
schaamteloze tvp
ik hoop niet dat het een drama a la U2, Madonna en Robbie WIlliams wordt wat betreft voorverkoopdat trek ik niet meer
en als die site meer dan 10 bezoekers heeft, crasht ie alquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:42 schreef Kalladar het volgende:
Je kan ze toch ook gewoon op ticketmaster.nl bestellen, ipv mogelijk urenlang in de rij te moeten staan? Enigste nadeel is dat je je tickets niet gelijk hebt..
zwaar overdrevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en als die site meer dan 10 bezoekers heeft, crasht ie al
Dat verschilt per concert, maar minimaal 4.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Bog het volgende:
hoeveel kaarten kan je per persoon halen eigenlijk?
dus je kan geen 1 kaartje kopen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat verschilt per concert, maar minimaal 4.
Nope, soms 6 of zelfs 8.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Maximaal 4 natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de week ja. Maar nu niet tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:06 schreef roppurt het volgende:
je kan ze al kopen op ticketmaster
Oh?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:06 schreef roppurt het volgende:
je kan ze al kopen op ticketmaster
Nee hoor...tenminste..op mijn PC nietquote:
Errorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:11 schreef roppurt het volgende:
okok:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=440807&l=NL&C=
geen dank, geen dank
Haha, hier ook, mijn browser schijnt geen cookies te hebben ofzoquote:
Ik welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:44 schreef roppurt het volgende:en we zullen er allemaal aanwezig zijn?
Afgedrukt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:42 schreef p-etr-a het volgende:
Besteld, betaald en afgedrukt.
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef roppurt het volgende:
maar k zou dat originele kaartje gewoon willen hebben, dus dan maar wachten.
Ik dok er nu door het via internet bestellen al 10 euro extra voor eigenlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:04 schreef roppurt het volgende:
is dat niet prachtig? *hartje*
een concertkaartje met heeeeeel groot het MUSE logo er op. liever dan een papiertje. zou ik zo 10 euro meer voor dokken(die linker/rechter is dan het kaartje)
Ja, of je komt er aan en het is uitverkocht. (Niet dat dat zo snel gaat denk ik, maar ik neem liever het zekere voor het onzekerequote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:10 schreef Megalomaniac het volgende:
Pfff ik ben niet te lui om ff naar postkantoor te knappen zaterdag.
Denk niet dat het hier zo snel zal gaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, of je komt er aan en het is uitverkocht. (Niet dat dat zo snel gaat denk ik, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere)
Is alleen voor je eigen administratie stond er boven, ergo je hoeft het helemaal niet te printen. Of je moet ticketfast kaarten bedoelen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil niet te vroeg juichen, maar volgens mij heb ik ze ook besteld...
Krijg de printer alleen niet aangesloten op mn PC![]()
Je kan ook met iDEAL betalen, dan betaal via internetbankieren (als je dat hebt).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Over vijf minuten is vader thuis met creditcard.
Je kunt al kaarten bestellen, zie een paars posts hierboven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:52 schreef CherryLips het volgende:
he wtf wat mis ik
dank je!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:56 schreef Kalladar het volgende:
Twee maal besteld. Totaal 4 keer Muse dit jaar!
EDIT
Je kunt gewoon via Ideal betalen. Mogelijk met (bijna) alle manieren van online bankieren.
Ooh ik bedoelde gewoon de bevestiging hoor. Je kan ze inderdaad ook direct in je e-mail krijgen maar ik wil de echte.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Afgedrukt?Krijg je ze dan niet thuisgestuurd?
Van mij mogen ze een hoop nummers es een keer skippen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef roppurt het volgende:
@Echoes
setlist lowlands (beste ooit?)
op 't postkantoor betaal je de verzendkosten van ¤2,25 ofzo niet. Maar het scheelt wel gedoe met vroeg opstaan en STRESS dat de website/telefoon eruit ligt en er al veel mensen bij 't postkantoor liggen enzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:23 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ooh ik bedoelde gewoon de bevestiging hoor. Je kan ze inderdaad ook direct in je e-mail krijgen maar ik wil de echte.
Zijn ze op het postkantoor goedkoper dan? Betaal je die administratiekosten zeker niet... Nja boeiend uiteindelijk toch maar 81 euro voor 2 kaarten. Koopje.
Ja precies en die paar euro's extra vind ik nou ook niet zo erg. In elk geval weegt het flink op tegen al het gedoe wat jij al beschrijft.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
op 't postkantoor betaal je de verzendkosten van ¤2,25 ofzo niet. Maar het scheelt wel gedoe met vroeg opstaan en STRESS dat de website/telefoon eruit ligt en er al veel mensen bij 't postkantoor liggen enzo.
Ik ben wel benieuwd hoe laat je er moet zijn voor een fatsoenlijke plek. Hopelijk kan ik de dag vrij regelen bij m'n stage.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben eigenlijk pas echt gerust als ik de kaartjes op de mat heb liggen..
Leuk trouwens dat het vrije plaatskeuze is.
gewoon allemaal sta-plaatsen of zijn er ook zitplaatsen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben eigenlijk pas echt gerust als ik de kaartjes op de mat heb liggen..
Leuk trouwens dat het vrije plaatskeuze is.
ik ga nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef rena het volgende:
Volgens mij gaat echt iedereen uit dit topic![]()
![]()
Fok! meet?![]()
quote:
nopequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef rena het volgende:
[..]
Jammer!! Was jij nou al wel een keer geweest, of dat ook niet?
Ik moet die dag stage lopen, dus dat lukt niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef roppurt het volgende:
Fok! meet would be great. uiteraard wel allemaal vooraan dan he, en heeeeel vroeg daar zijn. uurtje of 1?
ah joh! op Lowlands was het ook gelukt! niet van die negatieve instellingen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fokmeet, ah gedoomt te mislukken
Ik kan er pas rond een uur of drie zijn. School tot één uur, thuis om twee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef roppurt het volgende:
Fok! meet would be great. uiteraard wel allemaal vooraan dan he, en heeeeel vroeg daar zijn. uurtje of 1?
En dan toch gaan he..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb ook kaarten.
Zal ik Matt eens even in zijn gezicht gaan zeggen hoe stom z'n teksten zijn en hoe veel hij in herhaling valt.![]()
Ik kan het natuurlijk proberen. Maar ik begin 13 November pas. Ik zie het tegen die tijd wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef Innuendo het volgende:
Kun je niet paar uurtjes eerder vrij krijgen van je stage, aangezien je het al 3 maanden van te voren weet?
Ja ik vind Muse een ontzettend goede band. Het was even een knipoog naar eerdere discussie in dit topic. Dit wordt mijn derde keer dat ik ze live ga zien en ik kijk er erg naar uit. Ik was eerst niet zo gecharmeerd van de nieuwe cd, maar veel meer dan de vorige platen is dit een groeiplaat. Ondertussen vind ik de plaat echt fantastisch en ik kan niet wachten tot ik de nummers live hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef Innuendo het volgende:
[..]
En dan toch gaan he..Of vind je ook wel wat leuk.
wat hij zegtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:30 schreef tazman89 het volgende:
Ik ga ook! Ideaal! I love itfuck wat ben ik blij dat ik ga
![]()
Zieje ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef roppurt het volgende:
[..]
ah joh! op Lowlands was het ook gelukt! niet van die negatieve instellingen.
Vrijwilliger nodig?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef PsyCha het volgende:
Besteld! Nu nog iemand zien mee te sleuren.![]()
Thanks voor de tip! Vijf kaarten besteld voor mijzelf, een collega en vrienden van hem!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:34 schreef roppurt het volgende:
www.muse.mu
ga naar news
ga naar Dutch pre-sale
link naar Ticketservice waar je anders niet kunt komen. voorverkoop is vandaag gestart en hij eindigt morgen weer. zaterdag start de gewone verkoop.
ps: dat is dezelfde link als ik al gegeven had, maar misschien dat ie het daar om onverklaarbare redenen het wel doet?
asoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Vijf kaarten besteld voor mijzelf, een collega en vrienden van hem!
Het was aso geweest als ik ze voor het dubbele op Marktplaats had gezet!quote:
je mag er toch maar 4 bestellen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Vijf kaarten besteld voor mijzelf, een collega en vrienden van hem!
haha hij is tenminsten eerlijk :pquote:Ik heb er gelijk 10 gekocht, voor als het uitverkocht raakt, en ik er winst op kan maken.
Kaartjes voor Muse in de Brabanthallen 28 november..
50 euro per stuk.
Scherp opgemerkt!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je mag er toch maar 4 bestellen?
Het ligt niet aan jou...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef wendywendy het volgende:
Hmmmz. Ligt het aan mij of is de verkoop gestopt?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:00 schreef tazman89 het volgende:
[..]
haha hij is tenminsten eerlijk :p
Waar heb jij dat optreden kunnen zien danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:01 schreef lowlands2006 het volgende:
Heb net maar hun optreden zitten kijken op de 3voor12 website. Ze staan ook op MTV Overdrive... Volgens mij alleen met een interview en een optreden bij Shepheds Bush in londen.
Interview: http://www.mtv.nl/overdrive?name=music&id=6774
Optreden: http://www.mtv.nl/overdrive?name=music&id=5880
Grtz
whahaquote:
Skin is ook okquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:57 schreef Babbelzz het volgende:
ik heb ze ook, was nog stress, ik was om 9.20 bij postkantoor. wordt er om 9.45 opgehangen dat ze ivm technische storing later open gaan!
gelukkig had ik een vriendinnetje in beverwijk ook in de rij staan
Gelijk kaarten SKIN en Michael Franti gehaald
lulquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:50 schreef Haushofer het volgende:
Als het goed is ga ik ook naar Muse
Waarom heb je niet gewoon via internet besteld?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:48 schreef Spec87 het volgende:
Whoohoo, ik heb ook me kaartje!
(btw, in Amersfoort stonden welgeteld 5 mensen te wachten)![]()
Echtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de kaartjes al binnen met de post!![]()
Vast wel...ga maar vast bij de brievenbus zitten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:12 schreef rena het volgende:
[..]
Echt? Hopelijk komen die van mij dan ook vandaag
![]()
![]()
Ja? Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:53 schreef Andromache het volgende:
Net bij het postkantoor stond Muse al bijna op rood!
ik zou je kaart blokkerenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:07 schreef Vrieskist het volgende:
Via die internetkaartjes gaat het idd best snelHad de kaartjes in een minuut al, maar geld is nog niet eens van mijn CC gehaald
Je wilt niet weten hoe blij ik wasquote:
ik zie geen nummers hoor,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:05 schreef Poppetjuh het volgende:
ja, zet de nummers van je kaarjtes on-line... is dat niet fraude gevoellig?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:18 schreef Nepthys het volgende:
net tegengekomen: Muse = Gwen Stefani?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:18 schreef Nepthys het volgende:
net tegengekomen: Muse = Gwen Stefani?
+ het moet geen grapje zijn natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:32 schreef CherryLips het volgende:
![]()
moet het wel uitverkocht raken natuurlijk
vond ik ook al, deed me een beetje aan u2 ofzo denken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:38 schreef Bog het volgende:
beetje kutclip die van starlight eigenlijk...
jammer ook dat ze starlight als single hebben gekozen
van mij hadden ze motp mogen doen!
helaas alweer voorbijquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef the_disheaver het volgende:
En nog meer muse op bbc2
FFUCKKKKKquote:
weet je wel wat dat kostquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:35 schreef Bog het volgende:
ik moest ze op lowlands ook al missen omdat mijn bankrekening zoiets had van: "jaa eeh, sorry maareh, ben gekke gerritje niet"
papa, mag ik een tijdmachine hebben? ah toeeeeh
Er was nog meer op 3, daar is de hele show uitgezonden. Was erg goed, leek veel op Lowlands, dus dat belooft wat voor Den Bosch.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef the_disheaver het volgende:
En nog meer muse op bbc2
maar 3 komt niet binnen via de kabelquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er was nog meer op 3, daar is de hele show uitgezonden. Was erg goed, leek veel op Lowlands, dus dat belooft wat voor Den Bosch.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er was nog meer op 3, daar is de hele show uitgezonden. Was erg goed, leek veel op Lowlands, dus dat belooft wat voor Den Bosch.
Sowwie Ququote:
Hier in het topic waren we aan het panieken dat het snel uitverkocht zou zijn, maar dat viel dus wel mee geloof ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:36 schreef CybPraetorian het volgende:
ligt het aan mij, of ik krijg het idee dat het concert niet helemaal is uitverkocht??
toch morgen nog ff langs het postkantoor ??!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |