Opzich vet, maar wel beetje oud.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:17 schreef tonks het volgende:
Ik heb een v3i van motorola!
Welke dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef Rio het volgende:
Ik heb net een nieuwe gekozen.
I'm in denial.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef tonks het volgende:
En ik neuk blackletter
owjaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef tonks het volgende:
En ik neuk blackletter
dat snap ik dat zou nogal moelijk gaanquote:
Make up your mind girl, ik moet wel weten waar ik aan toe ben natuurlijk. Straks blijk je een of andere goedkope golddigger te zijn, been there done that.quote:
Jup, en 4GB harde schijf. Heerlijk toestel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hmm, dies best lomp of nie? Met zo'n draaigeval onderaan?
Dat is echt een pauperdingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jup, en 4GB harde schijf. Heerlijk toestel.![]()
ik heb geen leuke foto's van mezelf sta ik allemaal dom opquote:
Nee een V3i dan.quote:
nopes ik ben geen golddiggerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef Rio het volgende:
[..]
Make up your mind girl, ik moet wel weten waar ik aan toe ben natuurlijk. Straks blijk je een of andere goedkope golddigger te zijn, been there done that.
Niet zo bescheiden, ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:22 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik heb geen leuke foto's van mezelf sta ik allemaal dom op
Ja boeie, laat maar gewoon zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:22 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik heb geen leuke foto's van mezelf sta ik allemaal dom op
hahah hoezo dat danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef tonks het volgende:
Blackletter heet vanaf nu Blacklekker.
Komt dan goed uit, want bij mij valt weinig te halenquote:
Ik heb hem ook niet gekocht omdat ik hem op de reclame zag of omdat "Breezers" er mee lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee een V3i dan.![]()
![]()
Kijk mij de man zijn met een geupgrade toestel die vorig jaar er ook al was en al die breezahs nu hebben.![]()
wat moeten jullie in godsnaam met mijn foto'squote:
seychellen ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef Rio het volgende:
[..]
Komt dan goed uit, want bij mij valt weinig te halen
Wanneer gaan we naar de Seychellen?
Ik heb een groter huis en meer geld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:25 schreef Blackletter het volgende:
[..]
seychellen ?
nja tonks had wel een groot huis en veel geld zei hij
Doe es lief.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gekocht omdat ik hem op de reclame zag of omdat "Breezers" er mee lopen. tyf gewoon een eind op kereltje en ga muziek luisteren met je trage pauper nokia
. 4gb aan kutmuziek komop man.
Dat liegt 'ie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:25 schreef Blackletter het volgende:
[..]
seychellen ?
nja tonks had wel een groot huis en veel geld zei hij
vanavond ging ik naar Thrilledquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:25 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik heb een groter huis en meer geld.
Kom je nu vanavond naar mij?
Morgen dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:27 schreef Blackletter het volgende:
[..]
vanavond ging ik naar Thrilled
Nee, want ze is geen golddigger, ze gaat voor de ware liefde en pure romantiek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:25 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik heb een groter huis en meer geld.
Kom je nu vanavond naar mij?
jepsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee, want ze is geen golddigger, ze gaat voor de ware liefde en pure romantiek.
wanneer gaan wequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:30 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik ook, dus dat komt goed uit. En nu?![]()
Hè getsie, een bmw?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:30 schreef Blackletter het volgende:
[..]
jepsalhoewel een mooie x5 altijd mag
![]()
Zal wel moeten, aangezien je nog op school zit. Of heb je toevallig flink gebollenpeld deze zomer?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:31 schreef Blackletter het volgende:
[..]
wanneer gaan we? betaal jij ?
vertel hoeveel punten heb ik al, en waarvoor heb ik ze gescoordquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:50 schreef tonks het volgende:
Hey blacklekker ben je er weer!
Zo werkt het niet. Zijn figuurlijke punten. Letterlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:48 schreef Blackletter het volgende:
[..]
vertel hoeveel punten heb ik al, en waarvoor heb ik ze gescoord
ows okequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:51 schreef Rio het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Zijn figuurlijke punten. Letterlijk
Meer in de zin van 'jij scoort punten'. Ofzo. Maarre, moeten we niet eens wat details bespreken omtrent ons aanstaande huwelijk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:52 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ows okeik helemaal blij dacht dat ik punten had gescoord, maar nee hoor
ik wil graag veel bloemen en een cremekleurige/witte trouwjurkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:55 schreef Rio het volgende:
[..]
Meer in de zin van 'jij scoort punten'. Ofzo. Maarre, moeten we niet eens wat details bespreken omtrent ons aanstaande huwelijk?
wie is dat meisje op je avatar?quote:
Doe dan maar een witte. Waar laten we hem maken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:57 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik wil graag veel bloemen en een cremekleurige/witte trouwjurk
jij?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:57 schreef Blackletter het volgende:
[..]
wie is dat meisje op je avatar?
maakt mij niet uit, maar hij moet wel een beetje glimmen ik hou van glimmende dingenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:59 schreef Rio het volgende:
[..]
Doe dan maar een witte. Waar laten we hem maken?
wij zijn schattigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:00 schreef Whizzkith het volgende:
wat een schattig topic
Ekster?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:00 schreef Blackletter het volgende:
[..]
maakt mij niet uit, maar hij moet wel een beetje glimmen ik hou van glimmende dingen![]()
jij moet in pakquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:02 schreef Rio het volgende:
[..]
Ekster?
Ik weet wel een adresje. Verder nog wensen?
Tuurlijk moet ik in pak. En de wensen van de bruid gaan voor. Voor wat betreft de trouwerij dan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:04 schreef Blackletter het volgende:
[..]
jij moet in pakheb jij geen wensen
?
volgens mij heb je helemaal niet aan me gevraagd of ik met je wilde trouwen![]()
ik mag 's avonds niet wegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef Vinno het volgende:
Ben ik weer
Kan je morgenavond niet Blackletter, of doe je avondschool?
Veto.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef Blackletter het volgende:
owja ik wil als trouwauto een x5
ow dan is het goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef Rio het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ik in pak. En de wensen van de bruid gaan voor. Voor wat betreft de trouwerij dan.
Ik heb een deal met Tonks over het trouwen, maar ik vraag het je op de Seychellen nog officieel natuurlijk.
wat voor baan heb je trouwensquote:
1) We gaan naar de Seychellenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:08 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ow dan is het goed![]()
hoe doen we dat dan naar de Seychellen voordat we trouwen?
hoe is de deal trouwens
Ik gebruik mijn vetorecht: er komt geen X5 (of andere beamer) als trouwauto.quote:
Ben een bankmeneer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:12 schreef Blackletter het volgende:
[..]
wat voor baan heb je trouwens
moet wel weten of je geld verdient
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:12 schreef Rio het volgende:
De deal houdt in dat ik je mijn echtegenote maak en je in de weekenden tot mijn beschikking heb. In ruil daarvoor trouwt Tonks niet met je, maar heeft hij je doordeweeks.
ows dus tonks zou eerst met me trouwen ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:12 schreef Rio het volgende:
[..]
1) We gaan naar de Seychellen
2) Huwelijksaanzoek
3) Huwelijk
4) Samen fietsen
De deal houdt in dat ik je mijn echtegenote maak en je in de weekenden tot mijn beschikking heb. In ruil daarvoor trouwt Tonks niet met je, maar heeft hij je doordeweeks.
[..]
Ik gebruik mijn vetorecht: er komt geen X5 (of andere beamer) als trouwauto.
ze hebben ideeen hequote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:14 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ows dus tonks zou eerst met me trouwen ?
als het geen bmw is dan wil ik een ferrari
tja bmw fan ben ik nou eenmaal, kan er niets aan doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:16 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja.
We moeten nog even aan je smaak vwb auto's werken. Als is het hebben van een voorkeur al beter dan niets. Maar dat zijn details.
haha keej dan, is het zo erg dat het hier niet kanquote:
Tonks en ik hebben een deal gesloten, dat doen mannen nu eenmaal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef Blackletter het volgende:
[..]
tja bmw fan ben ik nou eenmaal, kan er niets aan doenvind ze gewoon mooi
waarom wil tonks niet meer met me trouwen dan
ik vind het allemaal maar raarmaar ik vermaak me wel
![]()
blijf me nog steeds verbazen dat er nog geen mods zijn geweest
ja kloptquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:24 schreef Blackletter het volgende:
[..]
haha keej dan, is het zo erg dat het hier niet kan
mannen kunnen raar zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:24 schreef Rio het volgende:
[..]
Tonks en ik hebben een deal gesloten, dat doen mannen nu eenmaal.
Ik verbaas me overigens ook over die mods
neee johquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:26 schreef Rio het volgende:
[..]
je gaat haar toch niet stiekem inpalmen via MSN he?
geen zorgenquote:
hoezo moet je dat nou weer wetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:34 schreef Vinno het volgende:
Om maar ff een nieuw onderwerp aan te snijden...
Ben je nog maagd Blackletter?
Hmmm, goede vraagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:34 schreef Blackletter het volgende:
[..]
hoezo moet je dat nou weer weten![]()
haha okequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hmmm, goede vraag
Verveling enzo, denk ik.
Zelfde. Lijkt me best vies ook. (En dan heb ik het over anaal natuurlijk WAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef Blackletter het volgende:
[..]
haha okenee ben geen maagd, nee nog geen anaal gedaan
jij
?
Als het moet. Maar dan wel een Daytona of een Dino, dat zijn de enige twee mooie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:33 schreef Blackletter het volgende:
[..]
geen zorgenmaar gaan we nu in een ferrari trouwen?
![]()
Hoe wil je het dan verkopen dat je een witte jurk draagt op de bruiloft?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef Blackletter het volgende:
[..]
haha okenee ben geen maagd, nee nog geen anaal gedaan
jij
?
dat maakt me allemaal niet uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:37 schreef Rio het volgende:
[..]
Als het moet. Maar dan wel een Daytona of een Dino, dat zijn de enige twee mooie.
ik weet ook niet of me dat echt iets lijktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:37 schreef Vinno het volgende:
[..]
Zelfde. Lijkt me best vies ook. (En dan heb ik het over anaal natuurlijk WAHAHAHAHAHAHA)
Dus twijfel is er wel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:38 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik weet ook niet of me dat echt iets lijkt![]()
je moet alleen een keer geprobeerd hebbenquote:
Je vriendje dwingt je gewoon, cumbucket.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:39 schreef Blackletter het volgende:
[..]
je moet alleen een keer geprobeerd hebben
Ik heb ook nog niet het idee dat ik je er volledig van overtuigd heb om de rest van je leven met mij te slijten. Ik voel nog weinig liefde.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:39 schreef Blackletter het volgende:
deze gaat trouwens minder snel vol dan de vorige geloof ikmaarja tonks is er niet he
nee hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Je vriendje dwingt je gewoon, cumbucket.
haha okequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet het idee dat ik je er volledig van overtuigd heb om de rest van je leven met mij te slijten. Ik voel nog weinig liefde.
verbaasde ik me bij het vorige topic al overquote:
trio met wie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Vinno het volgende:
En een trio dan?
Ja, maar vanaf vandaag met jou. Denk ik althans; ik heb niet het gevoel dat dit momenteel een gelijkwaardige relatie is; ik geef alleen maar, maar ontvang nog weinig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Blackletter het volgende:
[..]
haha okenaja jij wilde gisteren nog met een ander trouwen
kan je wat niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef KopieerMachine het volgende:
kan je dat zelf niet ? mafketel je weet t0g die h3ndige br33zah telefoons
wat geef je danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf vandaag met jou. Denk ik althans; ik heb niet het gevoel dat dit momenteel een gelijkwaardige relatie is; ik geef alleen maar, maar ontvang nog weinig.
stelletje slijmerds hierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef Blackletter het volgende:
[..]
verbaasde ik me bij het vorige topic al over
Nee, maar het lijkt me opzich wel leuk\fijn enzo, maar tis opzich irritant om je aandacht over 2 personen (vrouwen) te moeten verdelen, denk ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:43 schreef Blackletter het volgende:
[..]
trio met wie?
trio heb ik ook nog nooit gedaan, jij ?
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:46 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
stelletje slijmerds hierdie aandacht vind je vast erg leuk
![]()
Ik spreid mijn hele ziel en zaligheid hier tentoon, was bereid een duel aan te gaan voor jou, overstelp je met reizen naar exotische oorden en zeg dat ik de rest van mijn leven met je wil doorbrengen. En wat is mijn dank? Dat je vieze praatjes ophangt met een ander. Ik ben diep, diep teleurgesteld. Jij zou op z'n minst kunnen laten merken hoe fantastisch je mij wel niet vindt. Want dat vind jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef Blackletter het volgende:
[..]
wat geef je dan? en wat wil je ontvangen
![]()
tja ik zou het niet weten hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me opzich wel leuk\fijn enzo, maar tis opzich irritant om je aandacht over 2 personen (vrouwen) te moeten verdelen, denk ik.
maar dat duel is nooit geweestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:48 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik spreid mijn hele ziel en zaligheid hier tentoon, was bereid een duel aan te gaan voor jou, overstelp je met reizen naar exotische oorden en zeg dat ik de rest van mijn leven met je wil doorbrengen. En wat is mijn dank? Dat je vieze praatjes ophangt met een ander. Ik ben diep, diep teleurgesteld. Jij zou op z'n minst kunnen laten merken hoe fantastisch je mij wel niet vindt. Want dat vind je![]()
Woehoe! Ik jou ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:53 schreef Blackletter het volgende:
[..]
maar dat duel is nooit geweesthoezo vieze praatjes met een ander
? oke oke ik geef het toe ik vind je helemaal geweldig
![]()
wanneer gaan we op vakantie ?quote:
You name it baby.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:55 schreef Blackletter het volgende:
[..]
wanneer gaan we op vakantie ?![]()
ik de kerst vakantie ofzoquote:
Kerstvakantie pas? En wat doe ik tot die tijd? Vraag anders alsnog ff toestemming aan je oudersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:00 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik de kerst vakantie ofzo?
ik ben weg ben er straks mss nog ff, anders morgen avond weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |