Opzich vet, maar wel beetje oud.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:17 schreef tonks het volgende:
Ik heb een v3i van motorola!
Welke dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef Rio het volgende:
Ik heb net een nieuwe gekozen.
I'm in denial.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef tonks het volgende:
En ik neuk blackletter
owjaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef tonks het volgende:
En ik neuk blackletter
dat snap ik dat zou nogal moelijk gaanquote:
Make up your mind girl, ik moet wel weten waar ik aan toe ben natuurlijk. Straks blijk je een of andere goedkope golddigger te zijn, been there done that.quote:
Jup, en 4GB harde schijf. Heerlijk toestel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hmm, dies best lomp of nie? Met zo'n draaigeval onderaan?
Dat is echt een pauperdingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jup, en 4GB harde schijf. Heerlijk toestel.![]()
ik heb geen leuke foto's van mezelf sta ik allemaal dom opquote:
Nee een V3i dan.quote:
nopes ik ben geen golddiggerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef Rio het volgende:
[..]
Make up your mind girl, ik moet wel weten waar ik aan toe ben natuurlijk. Straks blijk je een of andere goedkope golddigger te zijn, been there done that.
Niet zo bescheiden, ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:22 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik heb geen leuke foto's van mezelf sta ik allemaal dom op
Ja boeie, laat maar gewoon zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:22 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik heb geen leuke foto's van mezelf sta ik allemaal dom op
hahah hoezo dat danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef tonks het volgende:
Blackletter heet vanaf nu Blacklekker.
Komt dan goed uit, want bij mij valt weinig te halenquote:
Ik heb hem ook niet gekocht omdat ik hem op de reclame zag of omdat "Breezers" er mee lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee een V3i dan.![]()
![]()
Kijk mij de man zijn met een geupgrade toestel die vorig jaar er ook al was en al die breezahs nu hebben.![]()
wat moeten jullie in godsnaam met mijn foto'squote:
seychellen ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef Rio het volgende:
[..]
Komt dan goed uit, want bij mij valt weinig te halen
Wanneer gaan we naar de Seychellen?
Ik heb een groter huis en meer geld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:25 schreef Blackletter het volgende:
[..]
seychellen ?
nja tonks had wel een groot huis en veel geld zei hij
Doe es lief.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gekocht omdat ik hem op de reclame zag of omdat "Breezers" er mee lopen. tyf gewoon een eind op kereltje en ga muziek luisteren met je trage pauper nokia
. 4gb aan kutmuziek komop man.
Dat liegt 'ie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:25 schreef Blackletter het volgende:
[..]
seychellen ?
nja tonks had wel een groot huis en veel geld zei hij
vanavond ging ik naar Thrilledquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:25 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik heb een groter huis en meer geld.
Kom je nu vanavond naar mij?
Morgen dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:27 schreef Blackletter het volgende:
[..]
vanavond ging ik naar Thrilled
Nee, want ze is geen golddigger, ze gaat voor de ware liefde en pure romantiek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:25 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik heb een groter huis en meer geld.
Kom je nu vanavond naar mij?
jepsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee, want ze is geen golddigger, ze gaat voor de ware liefde en pure romantiek.
wanneer gaan wequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:30 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik ook, dus dat komt goed uit. En nu?![]()
Hè getsie, een bmw?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:30 schreef Blackletter het volgende:
[..]
jepsalhoewel een mooie x5 altijd mag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |