gekke vraag misschien maar waarom koop je een kit met lens als je deze toch wilt vervangenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:27 schreef lushfemke het volgende:
Oud topic, maar het past hier wel denk ik. Ik heb net een D50 gekocht. Ik vraag me af of het waard is de kitlens (Nikon ED 18-55 AF-S DX) te vervangen door een betere lens. Ik zit te overwegen deze Sigma lens aan te schaffen: http://www.kingsleyphoto.co.uk/prod.php?prod=328 (sorry voor het Engels), maar ik twijfel of het verschil in de foto's 250 pond waard is (bijna 400 euro). Op het eerste gezicht lijkt de kitlens ok. Iemand enig idee hierover?
Hij werd alleen nog met lens verkocht... Ik weet niet of ik de lens wil vervangen, ik vraag me alleen af of het het geld waard zou zijn dit te doenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
gekke vraag misschien maar waarom koop je een kit met lens als je deze toch wilt vervangen
had je dan niet beter voor alleen de body kunnen gaan?
Inderdaad een goed punt.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:47 schreef veldmuis het volgende:
Als ik naar je glas kijk kan je dat beter eerst upgraden en daarna de body, of heb je een specifieke reden om de body te upgraden?
Opzich wel, er zijn een aantal dingen die ik de laatste tijd toch wel erg begin te missen aan de D50, die de D80/D200 wel hebben, vandaar dat ik wil gaan upgraden.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:47 schreef veldmuis het volgende:
Als ik naar je glas kijk kan je dat beter eerst upgraden en daarna de body, of heb je een specifieke reden om de body te upgraden?
Er zit wel een vlekje op je spiegelquote:Op maandag 2 juli 2007 17:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben nog steeds blij met mijnD80
[afbeelding]
Lame tvp
Ik zag het jaquote:Op maandag 2 juli 2007 18:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er zit wel een vlekje op je spiegel
zoals?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
er zijn een aantal dingen die ik de laatste tijd toch wel erg begin te missen aan de D50, die de D80/D200 wel hebben
Is dat niet het icoontje dat er geen SD-kaart in zit?quote:
Voornamelijk toch wel de batterygrip en het verlicht top-lcd schermpje.quote:
dat valt merendeel toch in de categorie gebruikers gemak en is nou niet iets waar je direct mooiere foto's door maaktquote:Op maandag 2 juli 2007 18:35 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Voornamelijk toch wel de batterygrip en het verlicht top-lcd schermpje.
En dan nog het grotere lcdscherm, grotere zoeker en ISO in de zoeker. en de commandermode maybe?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |