die camera check weet ik niet, stond er niet bijquote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inclusief die camera-check?
Want r'dam is prima te doen, tnx!
Klinkt het als iets kleins? Zou de orientatie sensor kunnen zijn. Heeft mn d50 ook last van, maar tot nu toe geen probleem mee gehad.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:24 schreef Afwezig het volgende:
Heeft hier iemand anders nog een D80? Er lijkt iets 'los' te zitten wat rammelt als ik hem heen en weer beweeg (hijs gloednieuw). Er lijkt niets stuk te zijn en de plaatjes zijn evengoed geweldig. Maar toch vreemd![]()
Ja het is inderdaad iets kleins. Ik maak me er meer zorgen om dat het een voorbode van iets 'groots' is. Het klinkt erg goedkoop en dat verwacht je niet bij zo'n duur toestelquote:Op woensdag 26 september 2007 20:31 schreef chris89 het volgende:
[..]
Klinkt het als iets kleins? Zou de orientatie sensor kunnen zijn. Heeft mn d50 ook last van, maar tot nu toe geen probleem mee gehad.
Ik heb een D80 en er rammelt bij mij niks.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:24 schreef Afwezig het volgende:
Heeft hier iemand anders nog een D80? Er lijkt iets 'los' te zitten wat rammelt als ik hem heen en weer beweeg (hijs gloednieuw). Er lijkt niets stuk te zijn en de plaatjes zijn evengoed geweldig. Maar toch vreemd![]()
Lees dit toevallig, check dit topic maar zelden want ik heb zelf een EOS, maar bij mij rammelt er ook wat, en dat zijn de ijzeren steuntjes van de ingebouwde flitser.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:24 schreef Afwezig het volgende:
Ik gok erop dat het het (interne) schakelaartje is om te bepalen of je in de landscape of portrait-stand fotografeert. Althans, je vertelt het alsof het het befaamde D70-rammeltje is, of de D80 dat ook heeft weet ik niet 100% zeker.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:24 schreef Afwezig het volgende:
Die ijshockey-foto....quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:57 schreef Shark.Bait het volgende:
D3 foto's -- Officiele samples
D300 samples-niet officieel
Ziet er FOKking goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |