Nee joh, veel te wit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef jerver73 het volgende:
heather nova?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Erykah Badu en Big Boi?
Al en Peggy Bundyquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie hebben samen een zoontje met de naam Seven?
je bent de enigequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En toch mis ik The Hof.
Ik vrees het ook...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef dolle_hond het volgende:
je bent de enige
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:44 schreef Curiosity het volgende:
Andre 3000
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Doe je een nieuwe vraag Curiostiy?
curiosity+1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:44 schreef Curiosity het volgende:
Andre 3000
Excuses, ik had het beter moeten checken, maar het was wel het antwoord dat ik in gedachten had.quote:
quote:De hoes van het nieuwe album vanblijft leeg. De zanger wil dat zijn fans een steentje bijdragen aan het ontwerp voor het album '
'.
Kopers kunnen een van de vier vellen met stickers kiezen, om hiermee het album op te sieren naar eigen wens. Dat meldt de website van het tijdschrift Billboard.
Er komt er een wedstrijd waarbij het beste ontwerp wordt gekozen door de Amerikaanse. De winnende albums komen in galerieën te hangen, meldt Billboard. Op de website van de zanger zijn nu al de nummers '
' en '
' van het album '
' te beluisteren.
Het album ligt vanaf 2 oktober in de winkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |