abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:34:23 #101
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41061805
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:13 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

nee maar die zuurpruimen hier doen alsof dit een grote misdaad is.
als iedereen zich aan de regeltjes hield en deed wat verwacht zou worden dan zou het saai zijn.
de niet berekenbare dingen maken het leven leuk.
of dat nu een zuiplap op het werk is of een leuke flirt tijdens de file
Sinds wanneer is je flirten in de file tegen de regels?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:34:41 #102
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41061820
wat een ongelooflijk kutwijf is die diane.
aangerand
gelukkig zijn niet alle wijven zo kleinzerig als dianne anders was carnaval een natte droom van elke jurist
ik ben lief :)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:35:42 #103
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41061851
Misschien gaat ze nu alsnog aangifte doen.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_41061868
Slappe teringmanager heb je.

Volgende keer is het exit neem ik aan?
  FOK!fotograaf dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:37:11 #105
151126 angel008
pi_41061889
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
DIANE IS BOOS!!!

Ze kwam rond half een aanzetten met een dame in een mantelpakje. Jong ding, aktentas, haar opgestoken, je kent het wel. Het was niet haar lesbische meesteres maar haar juridisch adviseur Samen gingen ze naar de manager. Die haalde er iemand van interne zaken bij en ze hebben een gesprek gehad.

Dat dit niet helemaal volgens de verwachting van Diane ging, bleek wel uit het feit dat ze met een kwaad gezicht bijna stampvoetend door het gebouw heen stoof. Haar lesbische meesteres juridisch adviseur was inmiddels weer vertrokken. "En wat denkt die Jean-Paul wel niet! Mij vertellen dat ik er geen werk van zou moeten maken omdat dat schieten is met een olifant op een mug en dat dat Sjaak zou kunnen schaden nou wat interesseert mij dat nou?" Zoiets hoorde ik haar bleren door de gang

Uit nadere informatie van interne zaken (want je wil toch weten waarom Sjaak niet de zak heeft gekregen, vroegen we schijnheilig) bleek het volgende.
Sjaak heeft een uitstekende staat van dienst gehad en het incident met Diane valt te betreuren, maar doet aan zijn staat niets af. Daarbij zou het ontslaan van Sjaak het bedrijf in een moeilijke positie brengen hetgeen voor geen van de partijen wenselijk werd geacht. Natuurlijk was het voor Sjaak wel degelijk de laatste keer en werd van hem verwacht dat hij zijn excuses ging aanbieden aan Diane, en zou een aangetekend schrijven met hetgeen er was besproken tussen hem en de manager Sjaak worden toegezonden. Ook werd Sjaak een hulpverleningsprogramma aangeboden bij een professionele instantie als hij een echt drankprobleem had. Tja, overheid he?

Dat laatste schoot Diane dus vooral in het verkeerde keelgat. Alsof die kl**tzak nog niet genoeg werd beschermd en geholpen, zij was toch per slot van rekening het slachtoffer? Ze staat nu al de hele middag bij de koffieautomaat haar verontwaardiging te uiten tegen iederen die het maar horen wil.

Sjaak is nog niet bij haar langs geweest voor die excuses Dat lijkt me ook geen slimme zet op dit moment. Hoewel hij het zo snel mogelijk achter zich wil laten is hem aangeraden om toch even voor de bui te blijven schuilen.

UIt een kort gesprek met Diane (roddel, roddel) maakte ik op dat ze die lesbische meesteres juridisch adviseur had meegenomen om te kijken of er iets aan financiele schadevergoeding of een soort van vakantie uitgesleept kon worden. Helaas was de dame in kwestie nog slechts een rechtenstudent en zat de meneer van interne zaken al 20 jaar in het vak Niks nakkes nada dus voor Diane, kopje koffie en gewoon weer aan je werk.
lees zusje

geweldig verhaal dit

keep us posted als shaak zn excuus gaat aanbieden

en volgens mij denkt diane dat we in amerika wonen met dr schadevergoeding
als het een beetje een mooie dame is zal ze met uitgaan ook wel meerdere van die zuiplappen achter zich aan hebben haalt ze daar ook haar ''zusje'' bij ?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:38:18 #106
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_41061941
quote:
DIANE IS BOOS!!!

Ze kwam rond half een aanzetten met een dame in een mantelpakje. Jong ding, aktentas, haar opgestoken, je kent het wel. Het was niet haar lesbische meesteres maar haar juridisch adviseur Samen gingen ze naar de manager. Die haalde er iemand van interne zaken bij en ze hebben een gesprek gehad.

Dat dit niet helemaal volgens de verwachting van Diane ging, bleek wel uit het feit dat ze met een kwaad gezicht bijna stampvoetend door het gebouw heen stoof. Haar lesbische meesteres juridisch adviseur was inmiddels weer vertrokken. "En wat denkt die Jean-Paul wel niet! Mij vertellen dat ik er geen werk van zou moeten maken omdat dat schieten is met een olifant op een mug en dat dat Sjaak zou kunnen schaden nou wat interesseert mij dat nou?" Zoiets hoorde ik haar bleren door de gang

Uit nadere informatie van interne zaken (want je wil toch weten waarom Sjaak niet de zak heeft gekregen, vroegen we schijnheilig) bleek het volgende.
Sjaak heeft een uitstekende staat van dienst gehad en het incident met Diane valt te betreuren, maar doet aan zijn staat niets af. Daarbij zou het ontslaan van Sjaak het bedrijf in een moeilijke positie brengen hetgeen voor geen van de partijen wenselijk werd geacht. Natuurlijk was het voor Sjaak wel degelijk de laatste keer en werd van hem verwacht dat hij zijn excuses ging aanbieden aan Diane, en zou een aangetekend schrijven met hetgeen er was besproken tussen hem en de manager Sjaak worden toegezonden. Ook werd Sjaak een hulpverleningsprogramma aangeboden bij een professionele instantie als hij een echt drankprobleem had. Tja, overheid he?

Dat laatste schoot Diane dus vooral in het verkeerde keelgat. Alsof die kl**tzak nog niet genoeg werd beschermd en geholpen, zij was toch per slot van rekening het slachtoffer? Ze staat nu al de hele middag bij de koffieautomaat haar verontwaardiging te uiten tegen iederen die het maar horen wil.

Sjaak is nog niet bij haar langs geweest voor die excuses Dat lijkt me ook geen slimme zet op dit moment. Hoewel hij het zo snel mogelijk achter zich wil laten is hem aangeraden om toch even voor de bui te blijven schuilen.

UIt een kort gesprek met Diane (roddel, roddel) maakte ik op dat ze die lesbische meesteres juridisch adviseur had meegenomen om te kijken of er iets aan financiele schadevergoeding of een soort van vakantie uitgesleept kon worden. Helaas was de dame in kwestie nog slechts een rechtenstudent en zat de meneer van interne zaken al 20 jaar in het vak Niks nakkes nada dus voor Diane, kopje koffie en gewoon weer aan je werk.
Slachtoffer! Wat ze met Sjaak van plan was is natuurlijk helemaal niet beschadigend, ze mag blij zijn met een beetje aandacht, dronken mensen spreken de waarheid zeggen ze!
Krijgt ze een keer een compliment......
Hoe jammer dat ze zich hier al niet overheen kan zetten, alsof haar teennagels 1 voor 1 zijn uitgetrokken met een nijptang, zo reageert ze.
be nice or go away
pi_41061973
Dit is toch niet te geloven
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:41:40 #108
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41062062
OMG, en dan nog vertellen aan jou dat ze het niet deed voor rechtvaardigheid maar vor geld of vakantie. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_41062099
Knap is Diane niet eens En of die lesbische meesteres juridisch adviseur familie danwel een bekende van haar was, laat ik in het midden. Om een zus van haar te zijn is Diane niet mooi genoeg.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:43:30 #110
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41062126
Moet die dikke hoer niets beters gaan doen dan zeiken en koffie zuipen? Ow wacht, ambtenaren.

Hopelijk krijgt ze helemaal niks, of een waarschuwing voor onfatsoenlijk gedrag, of ontslag omdat ze teveel stennis schopt.
Retteketet met dat banket.
pi_41062159
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
OMG, en dan nog vertellen aan jou dat ze het niet deed voor rechtvaardigheid maar vor geld of vakantie. .
"Ja, dat gebeurt dagelijks met bonussen voor allerlei topmannen, dus waarom zou ik daar niet een keer van mogen profiteren?" aldus DIane in het betreffende gesprek.

Topmannen. Bonus. Diane
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:44:51 #112
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41062160
Pics van 'Diane' en haar lesbische meesteres uhhh zus uhhh bekende juridisch adviseur!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_41062166
Moet toch wel lachen om de reacties.
In welke sociale werkplaats werken jullie dat je niet ontslagen wordt als je zo lam als een aap op je werk komt.
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:46:25 #114
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41062199
Valt Diane hiermee te vergelijken?
.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:46:25 #115
151582 A_L_N_F
pi_41062200
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef SlideAway het volgende:
In welke sociale werkplaats werken jullie dat je niet ontslagen wordt als je zo lam als een aap op je werk komt.
ach kan de beste toch een keer overkomen?
hij komt nog opdagen, hoeveel mensen melden zich wel niet ziek als ze een kater hebben maandagochtend...
pi_41062206
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Pics van 'Diane' en haar lesbische meesteres uhhh zus uhhh bekende juridisch adviseur!
Zoals eerder gezegd, als ik met een camera ga rondlopen valt dat gewoon op (iedereen is nu niet echt geconcentreerd met zijn werk bezig) en als ik hier wat post, hetzij pics hetzij mails, dan ben ik gewoon de Sjaak (om in beeldspraak te blijven)
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:47:26 #117
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41062226
Camera's zijn tegenwoordig heel klein.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:47:36 #118
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41062229
tvp to the max.
Nee jij bent lekker. =X
pi_41062234
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef SlideAway het volgende:
Zoals eerder vermeld: bij een overheidsinstantie

Ik zal niet te veel zeggen over de vergelijking met een sociale werkplaats.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:48:47 #120
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41062270

wat geweldig dit allemaal
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_41062315
al een deel 2
Die vlag is gewoon lolleromfg.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:52:21 #122
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_41062324
Wat een zure kut, zeg..
Hup Sjaak! Een proefrit in d'r mond voor straf!
Ta mère bien.
pi_41062332
De update

Belachelijk dat ze er financieel beter van wil worden. Je wordt een keer geknuffeld, en dan is het aanranding.

Of zat Sjaak echt aan haar tieten of kont, kuste ze op haar mond?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:53:41 #124
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41062348
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef PeRi het volgende:
Diane komt niet alleen? .
neemt het kamp mee...
pi_41062572
Wat een zeikwijf die Diane, om meteen een schadevergoeding te eisen.
Dat vind ik zo laag he.
History became legend, legend became myth.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:02:31 #126
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41062597
quote:
Het verhaal begint een beetje ongeloofwaardig te worden (maar daardoor niet minder leuk! ).

Misschien ben ik een beetje naief, maar ik kan me haast niet voorstellen dat iemand METEEN de dag erna aan financieel/materieel gewin zou denken na zo'n incident...
Krekker is de bom!
pi_41062699
ghehe deel 2 ik wist het
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_41062940
INSTANT UPDATE!!!

Ondanks gewaarschuwd te zijn heeft Sjaak toch al zijn moed verzameld en is hij naar Diane gegaan om zijn excuses aan te bieden. "Zou je daar niet beter even mee wachten?" vroeg zijn collega Hans nog voorzichtig, "Het kan zijn dat ze nog een beetje boos is van dat gesprek met Jean-Paul daarstraks." - "Nee, ik wil het achter de rug hebben, dan ben ik ervan af, dan kan ik weer gewoon verder met mijn werk. Ik zit me hier gewoon op te vreten." antwoordde Sjaak, en tegen alle goedbedoelde waarschuwingen in sjokte hij naar het kantoor van Diane, gadegeslagen door enkele op sensatie beluste medewerkers die voorzichtig met hem meeschuifelden richting het hol van de leeuw. Waaronder ik, want zo corrupt ben ik wel

Eenmaal in het hol der sensatie aangekomen begon Sjaak iets te stamelen in de trant van "Eh Diane, dat van gisteren... eh... ik wou even zeggen dat... eh..." Op dat moment zocht hij oogcontact met Diane en barstte de bom. Diane keek hem woedend aan met haar armen over elkaar, haar mond en ogen stijf dicht geknepen en bijna onbeweeglijk. Dit kon Sjaak niet vatten, de arme ziel, hij kroop toch met hangende pootjes naar haar terug? Hij zocht een uitweg en probeerde snel weg te komen met de woorden "Nou ja als het je niets uitmaakt dan eh... dan eh... dan ga ik wel weer." terwijl hij achteruit schuifelde en naar de deur van het kantoor wees. Diane's gezicht stond op ontploffen.

Wat de situatie er niet beter op maakte, was dat enkele collega's snel de Heineken vlag van Sjaak's kantoor hadden gehaald en daarmee de gang in kwamen gelopen. Dus net toen Sjaak probeerde het kantoor te ontvluchten, kwamen die collega's met die Heineken vlag aanzwaaien! Sjaak zag het niet, maar Diane wel. Hij begreep dus niet waarom ze ineens zo woest op stond en kwaad naar de deur liep. Hij maakte zich gauw uit de voeten, maar struikelde daarbij over de handtas van Diane die bij de deur stond (je had het niet beter kunnen plannen ) Diane nu helemaal over de rooie, schreeuwen "Vuilak! Viezerik! Lompe boer!" Ze greep een van die stressballetjes die overal op kantoor liggen en gooide dat naar hem toe. Sjaak maakte dat hij weg kwam. Diane op de gang schreeuwen. De rest van de collega's lachen (waaronder ik). Toen kwam de manager kijken wat er aan de hand was (snel de Heineken vlag wegmoffelen). Diane weer in haar slachtofferrol, hysterisch janken, mee naar het kantoor van de manager enz.

Sjaak is nu ook helemaal ontdaan, de arme kerel. En hij bedoelde het nog wel zo goed Gelukkig heeft hij getuigen van zijn goede bedoelingen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:17:53 #129
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41063099
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Diane nu helemaal over de rooie, schreeuwen "Vuilak! Viezerik! Lompe boer!" Ze greep een van die stressballetjes die overal op kantoor liggen en gooide dat naar hem toe.
Laat Sjaak nu zijn juridisch adviseur uitzoeken hoe hier geld uit te knijpen is? Dat heeft hij wel verdiend nu vind ik.

Diana verdient wmb de kogel. In haar buik.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:18:25 #130
151582 A_L_N_F
pi_41063118
ik kan me niet voorstellen dat dit nog serieus is.
anders wil ik daar ook werken
pi_41063144
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:02 schreef KreKkeR het volgende:
Het verhaal begint een beetje ongeloofwaardig te worden (maar daardoor niet minder leuk! ).

Misschien ben ik een beetje naief, maar ik kan me haast niet voorstellen dat iemand METEEN de dag erna aan financieel/materieel gewin zou denken na zo'n incident...
Van Sjaak hadden we ook nooit gedacht dat hij stomdronken op kantoor zou komen. Nooit problemen met die man. En Diane is wel een roddeltrutje, maar dit soort gedrag verwacht je ook niet.

In crisissituaties leer je de mensen pas echt kennen, en al helemaal als het om hevige emoties gaat
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:19:30 #132
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41063161
Diana moet dood.
Nee jij bent lekker. =X
pi_41063203
Wat een snolletje die Diana
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:21:06 #134
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41063207
Bwahahaha, en morgen komt Sjaak met z'n homo meester juridisch adviseur. Wegens een gewelddelict. Stressballen kunnen hard aankomen!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:22:48 #135
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41063263
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Bwahahaha, en morgen komt Sjaak met z'n homo meester juridisch adviseur. Wegens een gewelddelict. Stressballen kunnen hard aankomen!
"Ik had wel blind kunnen zijn!"
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:24:03 #136
154916 Vladimiiiiir
the magic song :o
pi_41063292
En snel de heineken vlag wegdoen..

Wheheh ..

echt geniaal dit
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:24:36 #137
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41063303

Het wordt steeds beter
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41063319
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
je zou maar stressballen krijgen als je met zo bitch als een Diana getrouwd bent. Ik begin steeds meer begrip voor Sjaak te tonen. lijkt hij ook een beetje op Sjakie uit Flodder??
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:26:32 #139
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41063353
Ik zie de serie of film echt al voor me he. . Zo'n vlag weggefrommelt snel onder een bureau. Die Diane gooiend met die stressballen en een gloeiend rood gezicht. ! ! !

Stonerfilm ftw!
pi_41063361
Die update Geweldig verhaal dit, ben nu al benieuwd naar morgen!

Keep it coming!!
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:26:53 #141
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41063364
!!!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:27:48 #142
145755 kahaarin
pi_41063394
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Van Sjaak hadden we ook nooit gedacht dat hij stomdronken op kantoor zou komen. Nooit problemen met die man. En Diane is wel een roddeltrutje, maar dit soort gedrag verwacht je ook niet.

In crisissituaties leer je de mensen pas echt kennen, en al helemaal als het om hevige emoties gaat
Samengevat: Sjaak is niet zo'n stijve burgerlul als jullie gedacht hadden en Diane valt gruwelijk door de mand.
Is dit zo ongeveer de algemene tendens op kantoor?
Verkoopt er al iemand pop-corn en frisdrank bij jullie op de gang? Lijkt me op dit moment best rendabel!
be nice or go away
pi_41063467
Ga naar de manager toe en zeg dat Sjaak zijn excuses heeft aangeboden en dat Diane hiervan weinig zei en weer opnieuw aandacht gaat trekken door het slachtoffer te spelen en te gaan janken.

De rollen omdraaien. Voor Sjaak opkomen zodat die hoer van een Diane weg moet of zal gaan
pi_41063476
Ik voorzie een serie op FoK-TV

Yvonne als Diana natuurlijk
pi_41063498
Wat mooi dat internet de betere bedrijfsroddels ook bij je thuis kan brengen .
pi_41063514
Goed, Diane is naar huis. De manager heeft haar even aangehoord en nadat hij de kant van Sjaak heeft vernomen concludeerde hij dat het niet slim was geweest van van Sjaak om nu al zijn excuses aan te bieden, maar dat hij niets fout heeft gedaan. Diane was woest en ging naar huis. "Als dat hier zo moet kunnen jullie allemaal naa de kl*ten lopen!" Bam, deur dicht.

Sjaak wordt nou een beetje opgevangen door zijn directe collega's. Hij is overstuur, snapt het allemaal niet. Voorzichtig is hem een workshop communicatievaardigheden / assertiviteit aangeraden om zijn sociale antennes wat bij te stellen. Dat heb je met boekhouders he, meer werk dan vrienden.

Een andere collega van me (ja, we zijn met een heleboel), heeft eens gevraagd aan de manager hoe dit nu verder moet. Hij gaf aan dat hij dat ook niet meer wist. Beide partijen schijnen in deze situatie niet meer nader tot elkaar te kunnen komen, deelde hij mee. Maar hij bleef zoeken naar een oplossing. Het teambuildingsweekend komt er binnenkort aan, en mischien dat er iets in het programma "ingepast" kan worden. Dat wordt nog lachen

Nee, ik verzin het niet, ook al is het mischien te grappig voor woorden. Dit zijn de dagen dat je blij bent dat je in een dergelijk bedrijf werkt
pi_41063557
Ik sta achter Sjakie
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:34:45 #148
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41063584
een teambuildingsweekend lijkt me in deze situatie helemaal hilarisch
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:35:09 #149
151582 A_L_N_F
pi_41063593
trouwens stijgt sjaak nu in waarde na zijn dronkemansactie gisteren of valt zijn reputatie als een baksteen.
en what about diane?
pi_41063635
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:25 schreef Evertjan het volgende:
lijkt hij ook een beetje op Sjakie uit Flodder??
Nou ja, nette broeken, altijd een vest... alleen dat haar is een stuk korter. Verder is hij niet erg communicatief en heb je nooit last van hem. Dus eigenlijk zie ik wel een overeenkomst
pi_41063636
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef Verstekbakker het volgende:

[..]

"Ik had wel blind kunnen zijn!"
Inderdaad aanklagen voor miljoenen
Kom je met al je goede bedoelingen daar, vang je bot. Schande!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:36:55 #152
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41063639
Sjaak moet gewoon een kadootje kopen voor Diane. Een lingerie setje ofzo.
pi_41063659
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef teamlead het volgende:
ja gezellig een weekje kamperen in de Ardennen en Sjaak en Diana in 1 tentje
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:38:09 #154
151582 A_L_N_F
pi_41063682
wat stelt die diane zich aan dan.
ik heb zo vaak gezien dat dronken mensen per ongeluk vrouwen bij de borsten greep.
vaak is het meer amicaal dan dat er een sexuele gedachte achter zit.

dat mens reageerd alsof ze op kantoor is vekracht door sjaak terwijl jullie aan het zwaaien waren waren met heinekenvlaggen en schreeuwden: "dieper, dieper, dieper!!!"

pi_41063688
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef A_L_N_F het volgende:
trouwens stijgt sjaak nu in waarde na zijn dronkemansactie gisteren of valt zijn reputatie als een baksteen.
en what about diane?
Diane doet het nog vooral goed bij de dames van het secretariaat. Ongeveer de helft van het personeel stat achter Sjakie en de andere helft volgt het gebeuren nauwlettend.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:38:35 #156
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41063692
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het teambuildingsweekend komt er binnenkort aan, en mischien dat er iets in het programma "ingepast" kan worden. Dat wordt nog lachen
Ik ga werkelijk waar in mijn broek pissen. Zeker omdat ik ook in een overheidsinstantie op de helpdesk heb gewerkt met dezelfde soort lui!
pi_41063697
Hoe zit het met de filmrechten, zijn er al mensen uit Hollywood langs geweest?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:39:27 #158
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_41063709
trouwens: hulde aan vogeltjesdans voor het zo netjes verwoorden van het verhaal, incl (al dan niet) fictieve namen..
Meesterlijk verhaal
Het probleem van virussen spy- en adware is niet de browser maar bevind zich tussen toetsenbord en rugleuning.....
www.zoekopdekaart.nl
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:40:45 #159
151582 A_L_N_F
pi_41063745
hoe zouden de dames hier reageren op een dronken sjaak die je van achteren bij je borsten vastpakt?
pi_41063797
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef tonja het volgende:
Sjaak moet gewoon een kadootje kopen voor Diane. Een lingerie setje ofzo.
Ohoh, je brengt me op ideeen... Lingerie met een briefje "van Sjaak" Nee dat ga ik niet doen!

hoewel een boel andere collega's er slecht genoeg voor zijn natuurlijk
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:42:45 #161
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41063802
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef A_L_N_F het volgende:
hoe zouden de dames hier reageren op een dronken sjaak die je van achteren bij je borsten vastpakt?
Ben je feiten aan het verdraaien?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:43:05 #162
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41063816
quote:
Ik hoop dat als mij zoiets overkomt, dat ik de heer in kwestie een welgemikte trap in de testikels toedien.
Ik zou sowieso heel erg boos worden, maar als er excuses aangeboden worden moet het over zijn.
pi_41063895
quote:
Die zouden vragen om meer denk ik
pi_41064003
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Diane was woest en ging naar huis. "Als dat hier zo moet kunnen jullie allemaal naa de kl*ten lopen!" Bam, deur dicht.
Whehehehe, waarom gebeuren zulke dingen nooit bij mij op m'n werk.

Ik zie iedereen hier al op z'n tenen sluipen naar een kantoortje waar Sjaak z'n excuus aan gaat bieden aan Diana.
Ik zou in m'n broek pissen van het lachen.
En helemaal als die josti al struikelend naar buiten vlucht gevolgd door stressballetjes.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:01:06 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_41064253
Geweldig, ik lig helemaal in een scheur hier. Je kunt het uitstekend beeldend schrijven, vogeltjesdans!

Ik ben wel benieuwd naar hoe Sjaak Diane vast heeft gegrepen. Als ik jullie gegein lees was het alleen maar een omhelzing, als ik Diane's explosieve reactie lees heeft ie minstens wat secundaire geslachtsdelen gegraaid en de bobbel in z'n broek tegen haar aangewreven. Dus wat is het?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41064318
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef giMoz het volgende:
trouwens: hulde aan vogeltjesdans voor het zo netjes verwoorden van het (al dan niet) fictieve verhaal, incl (al dan niet) fictieve namen..
Meesterlijk verhaal
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41064335
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:24 schreef teamlead het volgende:

Het wordt steeds beter
pi_41064521
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe Sjaak Diane vast heeft gegrepen. Als ik jullie gegein lees was het alleen maar een omhelzing, als ik Diane's explosieve reactie lees heeft ie minstens wat secundaire geslachtsdelen gegraaid en de bobbel in z'n broek tegen haar aangewreven. Dus wat is het?
Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebben Dat kan natuurlijk wel per ongeluk zijn gebeurd En over de bobbel in zijn broek kan wens ik niet te oordelen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:13:53 #169
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41064603
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebben Dat kan natuurlijk wel per ongeluk zijn gebeurd En over de bobbel in zijn broek kan wens ik niet te oordelen.
Volgens mij was de staat waarin Ome Sjaak verkeerde tijdens onderhavige handelingen sowieso geen bewuste te noemen.
pi_41065358
Jongen geeft die Diane eens op haar kloten, wordt je toch knettergek van. Misschien haar wegpesten ofzo, ongelooflijk wat een teringslet. Echt zon aandachtshoer, ze krijgt nu eindelijk eens aandacht en overdrijft nogal
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:41:15 #171
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41065407
Wat een golddiger die hoer zeg met d'r geld. Of nog erger, een vakantie
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:49:58 #172
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_41065701
Prachtig weer die updates
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:50:01 #173
145755 kahaarin
pi_41065703
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er in zijn kennelijke staat sprake kan zijn geweest van een bobbel, ooit wel eens met een dronken man in bed gelegen?
be nice or go away
pi_41065940
Whehe, schitterend.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:13:49 #175
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41066395
Tieten Vagina Pils
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:57:46 #176
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_41067499
Sjaak
Je leeft maar één keer...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:58:42 #177
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41067526
Zo vet he gek dit

Vooral met die vlag rofl
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41068057
Hilarisch .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:23:01 #179
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41068116
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef teamlead het volgende:
...wijnproeverij bezoeken en vervolgens paintballen?
Causaliteit....dat is 't.
pi_41069409
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

...wijnproeverij bezoeken en vervolgens paintballen?
Bierbrouwerij en dan karten.
Neen
pi_41070148
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:10 schreef Neenetje het volgende:

[..]

Bierbrouwerij en dan karten.
en dan nog ff een groepsknuffel
pi_41070360
quote:
Eenmaal in het hol der sensatie aangekomen
rofl

(en ik las eerst nog deze zin met een 'Freudian slip'; dirty mind, joy forever enzo )

Het maakt mij niet eens (meer) uit of het allemaal wel of niet fictief is.. val af en toe bijna van mijn stoel af van het lachen; ik zie het helemaal voor me

Echt, als het fictief is: doe eens een poging om een comedy-serie op te zetten
pi_41071034
Dat gaat duidelijk niet over mij.
neem rijles
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:05:48 #184
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41071218
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Diana_Piper het volgende:
Dat gaat duidelijk over mij.
Nu nog uitvinden wie Sjaak is.
pi_41073655
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een golddiger die hoer zeg met d'r geld. Of nog erger, een vakantie
Kansloos wijf.

Ik zou de manager hierover inlichten. Beetje druk op de ketel houden
  FOK!fotograaf dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:36:46 #186
151126 angel008
pi_41074681
ik zou diane dr kantoor ff bewerken inplaats van sjaak steeds te plagen gewoon de rollen omdraaien voor zover ik het hier lees (heb nu all 4x mn stoel moeten oprapen) is die diane gewoon een niets doende slut die mag oprotten

sjaak is de man

nog een mail adress waar wij fokkers hem kunnen steunen ?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:40:28 #187
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41074814
* Blind_Guardian zet M. Jackson's 'Dirty Diana' op, neemt er een biertje bij en geniet nog even van de omschrijvingen van volgeltjesdans over die rel .
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_41075695
Tijd Voor een mooie nieuwe uPdate! Hilariteit alom!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:22:43 #189
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41076252
Weinig feministen in dit topic.
Nee jij bent lekker. =X
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:25:26 #190
145755 kahaarin
pi_41076355
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:22 schreef PrinceLu het volgende:
Weinig feministen in dit topic.
Wat heeft een feministe van doen met een jankgraag, profiterend mormel?
Vrouwenrechten ok, maar dit gaat veuls te ver!
(Veel hard-core feministes ook maar da's een ander onderwerp.)
be nice or go away
pi_41076391
er schuilt een kleine Sjaak in ons allemaal, Iedereen kan een Sjaak zijn. Sjaak is de man die iedereen wil zijn maar niemand durft het. Je wordt ook niet zomaar een Sjaak. Sjaak zijn is een gevoel, hoera voor Sjaak Heeft Sjaak een vrouw/vriendin/harem eigelijk?? Ik denk het laatse of hij heeft gewoon een paar hoeren voor hem werken hij lijkt me een echte pimp
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:26:39 #192
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41076400
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:25 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wat heeft een feministe van doen met een jankgraag, profiterend mormel?
Dat is toch hetzelfde?
Nee jij bent lekker. =X
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:29:11 #193
145755 kahaarin
pi_41076436
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde?
Laat ze het niet horen, straks komen ze achter je aan in hun oversized tuinbroeken en opgerolde uitgaven van opzij!
be nice or go away
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:29:12 #194
145755 kahaarin
pi_41076437
Sorry, 1 keer is genoeg!
be nice or go away
  Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:37:41 #195
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_41076695
wat een geweldig topic echt te hilarisch voor woorden en ja, tevens een tvp'tje maar dat moet maar ff kunnen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:58:39 #196
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41077502
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Evertjan het volgende:
er schuilt een kleine Sjaak in ons allemaal, Iedereen kan een Sjaak zijn. Sjaak is de man die iedereen wil zijn maar niemand durft het. Je wordt ook niet zomaar een Sjaak. Sjaak zijn is een gevoel, hoera voor Sjaak Heeft Sjaak een vrouw/vriendin/harem eigelijk?? Ik denk het laatse of hij heeft gewoon een paar hoeren voor hem werken hij lijkt me een echte pimp
Jij hebt het eerste topic blijkbaar niet helemaal gevolgd... nee dank je, ik ben liever geen Sjaak
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou, normaal is het best een goeie kerel. Je kunt met hem lachen, heeft altijd goeie zin, is behulpzaam en terzake deskundig. Maar de geruchten doen nu de ronde dat hij een drankprobleem heeft

Hij is ook niet getrouwd ofzo en staat al een tijdje droog want hij heeft een kop als een trekpleister Verder sleutelt hij graag aan auto's en is het soms best een nerd. Hij draagt bruine broeken van de c&a en bijna altijd een vest (ook als het warm is). Hij is 46 jaar.
Krekker is de bom!
pi_41078253
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk het laatse of hij heeft gewoon een paar hoeren voor hem werken hij lijkt me een echte pimp

I love my bitch

woensdag 23 augustus 2006 @ 02:24:04 #198
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_41083032
dit wordt echt een fok! classic
Het beste horlogeforum van Nederland
  woensdag 23 augustus 2006 @ 02:30:58 #199
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_41083133
Vogeltjesdans: Hulde! Je weet het perfect te beschrijven en maakt het leven van honderden Fok!kers een stukje leuker
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 augustus 2006 @ 02:41:04 #200
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_41083247
Ga door!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')