Sinds wanneer is je flirten in de file tegen de regels?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:13 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nee maar die zuurpruimen hier doen alsof dit een grote misdaad is.
als iedereen zich aan de regeltjes hield en deed wat verwacht zou worden dan zou het saai zijn.
de niet berekenbare dingen maken het leven leuk.
of dat nu een zuiplap op het werk is of een leuke flirt tijdens de file
lees zusjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
DIANE IS BOOS!!!
Ze kwam rond half een aanzetten met een dame in een mantelpakje. Jong ding, aktentas, haar opgestoken, je kent het wel. Het was niet haar lesbische meesteres maar haar juridisch adviseurSamen gingen ze naar de manager. Die haalde er iemand van interne zaken bij en ze hebben een gesprek gehad.
Dat dit niet helemaal volgens de verwachting van Diane ging, bleek wel uit het feit dat ze met een kwaad gezicht bijna stampvoetend door het gebouw heen stoof. Haar lesbische meesteres juridisch adviseur was inmiddels weer vertrokken. "En wat denkt die Jean-Paul wel niet! Mij vertellen dat ik er geen werk van zou moeten maken omdat dat schieten is met een olifant op een mug en dat dat Sjaak zou kunnen schaden nou wat interesseert mij dat nou?" Zoiets hoorde ik haar bleren door de gang![]()
Uit nadere informatie van interne zaken (want je wil toch weten waarom Sjaak niet de zak heeft gekregen, vroegen we schijnheilig) bleek het volgende.
Sjaak heeft een uitstekende staat van dienst gehad en het incident met Diane valt te betreuren, maar doet aan zijn staat niets af. Daarbij zou het ontslaan van Sjaak het bedrijf in een moeilijke positie brengen hetgeen voor geen van de partijen wenselijk werd geacht. Natuurlijk was het voor Sjaak wel degelijk de laatste keer en werd van hem verwacht dat hij zijn excuses ging aanbieden aan Diane, en zou een aangetekend schrijven met hetgeen er was besproken tussen hem en de manager Sjaak worden toegezonden. Ook werd Sjaak een hulpverleningsprogramma aangeboden bij een professionele instantie als hij een echt drankprobleem had. Tja, overheid he?
Dat laatste schoot Diane dus vooral in het verkeerde keelgat. Alsof die kl**tzak nog niet genoeg werd beschermd en geholpen, zij was toch per slot van rekening het slachtoffer? Ze staat nu al de hele middag bij de koffieautomaat haar verontwaardiging te uiten tegen iederen die het maar horen wil.
Sjaak is nog niet bij haar langs geweest voor die excusesDat lijkt me ook geen slimme zet op dit moment. Hoewel hij het zo snel mogelijk achter zich wil laten is hem aangeraden om toch even voor de bui te blijven schuilen.
UIt een kort gesprek met Diane (roddel, roddel) maakte ik op dat ze die lesbische meesteres juridisch adviseur had meegenomen om te kijken of er iets aan financiele schadevergoeding of een soort van vakantie uitgesleept kon worden. Helaas was de dame in kwestie nog slechts een rechtenstudent en zat de meneer van interne zaken al 20 jaar in het vakNiks nakkes nada dus voor Diane, kopje koffie en gewoon weer aan je werk.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
DIANE IS BOOS!!!
Ze kwam rond half een aanzetten met een dame in een mantelpakje. Jong ding, aktentas, haar opgestoken, je kent het wel. Het was niet haar lesbische meesteres maar haar juridisch adviseurSamen gingen ze naar de manager. Die haalde er iemand van interne zaken bij en ze hebben een gesprek gehad.
Dat dit niet helemaal volgens de verwachting van Diane ging, bleek wel uit het feit dat ze met een kwaad gezicht bijna stampvoetend door het gebouw heen stoof. Haar lesbische meesteres juridisch adviseur was inmiddels weer vertrokken. "En wat denkt die Jean-Paul wel niet! Mij vertellen dat ik er geen werk van zou moeten maken omdat dat schieten is met een olifant op een mug en dat dat Sjaak zou kunnen schaden nou wat interesseert mij dat nou?" Zoiets hoorde ik haar bleren door de gang![]()
Uit nadere informatie van interne zaken (want je wil toch weten waarom Sjaak niet de zak heeft gekregen, vroegen we schijnheilig) bleek het volgende.
Sjaak heeft een uitstekende staat van dienst gehad en het incident met Diane valt te betreuren, maar doet aan zijn staat niets af. Daarbij zou het ontslaan van Sjaak het bedrijf in een moeilijke positie brengen hetgeen voor geen van de partijen wenselijk werd geacht. Natuurlijk was het voor Sjaak wel degelijk de laatste keer en werd van hem verwacht dat hij zijn excuses ging aanbieden aan Diane, en zou een aangetekend schrijven met hetgeen er was besproken tussen hem en de manager Sjaak worden toegezonden. Ook werd Sjaak een hulpverleningsprogramma aangeboden bij een professionele instantie als hij een echt drankprobleem had. Tja, overheid he?
Dat laatste schoot Diane dus vooral in het verkeerde keelgat. Alsof die kl**tzak nog niet genoeg werd beschermd en geholpen, zij was toch per slot van rekening het slachtoffer? Ze staat nu al de hele middag bij de koffieautomaat haar verontwaardiging te uiten tegen iederen die het maar horen wil.
Sjaak is nog niet bij haar langs geweest voor die excusesDat lijkt me ook geen slimme zet op dit moment. Hoewel hij het zo snel mogelijk achter zich wil laten is hem aangeraden om toch even voor de bui te blijven schuilen.
UIt een kort gesprek met Diane (roddel, roddel) maakte ik op dat ze die lesbische meesteres juridisch adviseur had meegenomen om te kijken of er iets aan financiele schadevergoeding of een soort van vakantie uitgesleept kon worden. Helaas was de dame in kwestie nog slechts een rechtenstudent en zat de meneer van interne zaken al 20 jaar in het vakNiks nakkes nada dus voor Diane, kopje koffie en gewoon weer aan je werk.
"Ja, dat gebeurt dagelijks met bonussen voor allerlei topmannen, dus waarom zou ik daar niet een keer van mogen profiteren?" aldus DIane in het betreffende gesprek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
OMG, en dan nog vertellen aan jou dat ze het niet deed voor rechtvaardigheid maar vor geld of vakantie..
ach kan de beste toch een keer overkomen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef SlideAway het volgende:
Moet toch wel lachen om de reacties.
In welke sociale werkplaats werken jullie dat je niet ontslagen wordt als je zo lam als een aap op je werk komt.
Zoals eerder gezegd, als ik met een camera ga rondlopen valt dat gewoon op (iedereen is nu niet echt geconcentreerd met zijn werk bezig) en als ik hier wat post, hetzij pics hetzij mails, dan ben ik gewoon de Sjaak (om in beeldspraak te blijven)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Pics van 'Diane' en haar lesbische meesteres uhhh zus uhhh bekende juridisch adviseur!
Zoals eerder vermeld: bij een overheidsinstantiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef SlideAway het volgende:
Moet toch wel lachen om de reacties.
In welke sociale werkplaats werken jullie dat je niet ontslagen wordt als je zo lam als een aap op je werk komt.
Het verhaal begint een beetje ongeloofwaardig te worden (maar daardoor niet minder leuk!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Laat Sjaak nu zijn juridisch adviseur uitzoeken hoe hier geld uit te knijpen is? Dat heeft hij wel verdiend nu vind ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Diane nu helemaal over de rooie, schreeuwen "Vuilak! Viezerik! Lompe boer!" Ze greep een van die stressballetjesdie overal op kantoor liggen en gooide dat naar hem toe.
Van Sjaak hadden we ook nooit gedacht dat hij stomdronken op kantoor zou komen. Nooit problemen met die man. En Diane is wel een roddeltrutje, maar dit soort gedrag verwacht je ook niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:02 schreef KreKkeR het volgende:
Het verhaal begint een beetje ongeloofwaardig te worden (maar daardoor niet minder leuk!).
Misschien ben ik een beetje naief, maar ik kan me haast niet voorstellen dat iemand METEEN de dag erna aan financieel/materieel gewin zou denken na zo'n incident...
"Ik had wel blind kunnen zijn!"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Bwahahaha, en morgen komt Sjaak met z'n homo meester juridisch adviseur. Wegens een gewelddelict. Stressballen kunnen hard aankomen!
je zou maar stressballen krijgen als je met zo bitch als een Diana getrouwd bent. Ik begin steeds meer begrip voor Sjaak te tonen. lijkt hij ook een beetje op Sjakie uit Flodder??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Bwahahaha, en morgen komt Sjaak met z'n homo meester juridisch adviseur. Wegens een gewelddelict. Stressballen kunnen hard aankomen!
Samengevat: Sjaak is niet zo'n stijve burgerlul als jullie gedacht hadden en Diane valt gruwelijk door de mand.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van Sjaak hadden we ook nooit gedacht dat hij stomdronken op kantoor zou komen. Nooit problemen met die man. En Diane is wel een roddeltrutje, maar dit soort gedrag verwacht je ook niet.
In crisissituaties leer je de mensen pas echt kennen, en al helemaal als het om hevige emoties gaat![]()
Nou ja, nette broeken, altijd een vest... alleen dat haar is een stuk korter. Verder is hij niet erg communicatief en heb je nooit last van hem. Dus eigenlijk zie ik wel een overeenkomstquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:25 schreef Evertjan het volgende:
lijkt hij ook een beetje op Sjakie uit Flodder??![]()
Inderdaad aanklagen voor miljoenenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
"Ik had wel blind kunnen zijn!"
ja gezellig een weekje kamperen in de Ardennen en Sjaak en Diana in 1 tentjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef teamlead het volgende:een teambuildingsweekend lijkt me in deze situatie helemaal hilarisch
Diane doet het nog vooral goed bij de dames van het secretariaat. Ongeveer de helft van het personeel stat achter Sjakie en de andere helft volgt het gebeuren nauwlettend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef A_L_N_F het volgende:
trouwens stijgt sjaak nu in waarde na zijn dronkemansactie gisteren of valt zijn reputatie als een baksteen.
en what about diane?
Ik ga werkelijk waar in mijn broek pissen. Zeker omdat ik ook in een overheidsinstantie op de helpdesk heb gewerkt met dezelfde soort lui!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het teambuildingsweekend komt er binnenkort aan, en mischien dat er iets in het programma "ingepast" kan worden. Dat wordt nog lachen
Ohoh, je brengt me op ideeen... Lingerie met een briefje "van Sjaak"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef tonja het volgende:
Sjaak moet gewoon een kadootje kopen voor Diane. Een lingerie setje ofzo.
Ben je feiten aan het verdraaien?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef A_L_N_F het volgende:
hoe zouden de dames hier reageren op een dronken sjaak die je van achteren bij je borsten vastpakt?
Ik hoop dat als mij zoiets overkomt, dat ik de heer in kwestie een welgemikte trap in de testikels toedien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef A_L_N_F het volgende:
hoe zouden de dames hier reageren op een dronken sjaak die je van achteren bij je borsten vastpakt?
Die zouden vragen om meer denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef A_L_N_F het volgende:
Whehehehe, waarom gebeuren zulke dingen nooit bij mij op m'n werk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Diane was woest en ging naar huis. "Als dat hier zo moet kunnen jullie allemaal naa de kl*ten lopen!" Bam, deur dicht.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef giMoz het volgende:
trouwens: hulde aan vogeltjesdans voor het zo netjes verwoorden van het (al dan niet) fictieve verhaal, incl (al dan niet) fictieve namen..
Meesterlijk verhaal
Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe Sjaak Diane vast heeft gegrepen. Als ik jullie gegein lees was het alleen maar een omhelzing, als ik Diane's explosieve reactie lees heeft ie minstens wat secundaire geslachtsdelen gegraaid en de bobbel in z'n broek tegen haar aangewreven. Dus wat is het?
Volgens mij was de staat waarin Ome Sjaak verkeerde tijdens onderhavige handelingen sowieso geen bewuste te noemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebbenDat kan natuurlijk wel per ongeluk zijn gebeurd
En over de bobbel in zijn broek kan wens ik niet te oordelen.
Ik denk niet dat er in zijn kennelijke staat sprake kan zijn geweest van een bobbel, ooit wel eens met een dronken man in bed gelegen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebbenDat kan natuurlijk wel per ongeluk zijn gebeurd
En over de bobbel in zijn broek kan wens ik niet te oordelen.
...wijnproeverij bezoeken en vervolgens paintballen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef teamlead het volgende:een teambuildingsweekend lijkt me in deze situatie helemaal hilarisch
Bierbrouwerij en dan karten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...wijnproeverij bezoeken en vervolgens paintballen?
quote:Eenmaal in het hol der sensatie aangekomen
Nu nog uitvinden wie Sjaak is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Diana_Piper het volgende:
Dat gaat duidelijk over mij.
Kansloos wijf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een golddiger die hoer zeg met d'r geld. Of nog erger, een vakantie![]()
Wat heeft een feministe van doen met een jankgraag, profiterend mormel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:22 schreef PrinceLu het volgende:
Weinig feministen in dit topic.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat heeft een feministe van doen met een jankgraag, profiterend mormel?
quote:
Jij hebt het eerste topic blijkbaar niet helemaal gevolgd... nee dank je, ik ben liever geen Sjaakquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Evertjan het volgende:
er schuilt een kleine Sjaak in ons allemaal, Iedereen kan een Sjaak zijn. Sjaak is de man die iedereen wil zijn maar niemand durft het. Je wordt ook niet zomaar een Sjaak. Sjaak zijn is een gevoel, hoera voor Sjaak![]()
Heeft Sjaak een vrouw/vriendin/harem eigelijk??
Ik denk het laatse of hij heeft gewoon een paar hoeren voor hem werken hij lijkt me een echte pimp
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, normaal is het best een goeie kerel. Je kunt met hem lachen, heeft altijd goeie zin, is behulpzaam en terzake deskundig. Maar de geruchten doen nu de ronde dat hij een drankprobleem heeft
Hij is ook niet getrouwd ofzo en staat al een tijdje droog want hij heeft een kop als een trekpleisterVerder sleutelt hij graag aan auto's en is het soms best een nerd. Hij draagt bruine broeken van de c&a en bijna altijd een vest (ook als het warm is). Hij is 46 jaar.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk het laatse of hij heeft gewoon een paar hoeren voor hem werken hij lijkt me een echte pimp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |