Was ff aan het ontbijten, hold your horsesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
SCHOPJE!!!!!![]()
Tevens TVP
En Bazziek, opstaan!![]()
Jaja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was ff aan het ontbijten, hold your horses![]()
![]()
Schoolquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jaja.![]()
Kom net van school af, ff mijn ontbijt maken.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
Broodje met magnetron-heated gehaktballen en curry.
ZIt nu aan de bierworstjes.Njah, het voelt nog als vakantie zullen we maar zeggen.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
"Here come the men in black, to protect the galaxy"
Caz.![]()
Werkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm, zo weer werken.
Kutpersoneel die zo nodig vakantie moeten hebben.![]()
Ah, werken vind ik niet erg ( wat veel mensen niet begrijpen bij mijn beroep maarja), maar ik vind het wel kut om eerst naar school te moeten en daarna nog gaan werken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
WerkenDalijk rijles en dan postbode spelen
![]()
Wat doe je dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ah, werken vind ik niet erg ( wat veel mensen niet begrijpen bij mijn beroep maarja), maar ik vind het wel kut om eerst naar school te moeten en daarna nog gaan werken.![]()
Assistent-pluimveehouder.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Assistent-pluimveehouder.![]()
Gewoon tussen de hennen werken.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, de prijzen die Freddy got fingered heeft gewonnen.
Year Result Award Category/Recipient(s)
2002 Won DFWFCA Award Worst Film
Razzie Awards
Year Result Award Category/Recipient(s)
2005 Nominated Razzie Award Worst 'Comedy' of Our First 25 Years
2002 Won Razzie Award Worst Actor
Tom Green
Worst Director
Tom Green
Worst Picture
Niels Aalbæk Jensen
Tom Green became the first winner of a Razzie for worst picture of the year actually to show up to receive it.
Worst Screen Couple
Tom Green
... and any animal he abuses.
Worst Screenplay
Tom Green
Derek Harvie
Nominated Razzie Award Worst Supporting Actor
Rip Torn
Worst Supporting Actress
Drew Barrymore
Worst Supporting Actress
Julie Hagerty
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heeft er hier eigenlijk iemand een goede .3GP naar AVI oid converter?
Ik heb al een tijdje een kei vet filmpje van een rondrit op mijn brommer door mijn dorp, alleen kan hem niet converteren.![]()
Neuh. Is een Derbi GPR, 2 modellen terug.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:51 schreef fs180 het volgende:
spamsletten van me
dit deel was van mij, voor de honda dream
en die laatste brommert in de op.. is dat niet een af1?
Allemaal gestolen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QY0RJRpN4gI&mode=related&search=
Dit zijn die 180cc runners.![]()
![]()
ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dyK2qG0nV3M&NR
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een randjosti.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef Geqxon het volgende:
Nu ben ik toen ik voor het eerst op mijn snorfiets zat ook een stoeprand opgeklapt hoor.
Nu ben ik toen ik voor het eerst op mijn snorfiets zat ook een stoeprand opgeklapt hoor.
Oftewel je reed als een kenkermongool en ging op je bekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ik gaf gas, en kneep de voorrem te hard in. Resultaat: Eerst bok je naar voren (de trommelremmen waren gloednieuw), de tomos begint licht te revven (het blok was laagtoerig), vervolgens laat je de rem schieten en schiet hij weg (de eerste twee meters was die snorfiets eng fel). Nou doe dat drie keer en toen zat ik op de stoep
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef Geqxon het volgende:
(de eerste twee meters was die snorfiets eng fel).
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:07 schreef Geqxon het volgende:
Nee echt jongen, die snorfiets ging maar 40km/h maar de eerste meter trok hij zowat alles eruit joh
En dus al helemaal als je eerst begint te revven
Je vader is dan een kenkermongoolquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:10 schreef Geqxon het volgende:
Mijn vader heeft me toen wel gemept. En geleerd dat ik als beginner nooit de voorrem mocht gebruiken
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:11 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar niet al beginner
Want dan ga je gelijk op je muil man
Voorrem alleen maar voor nood joh.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:07 schreef Geqxon het volgende:
Nee echt jongen, die snorfiets ging maar 40km/h maar de eerste meter trok hij zowat alles eruit joh
En dus al helemaal als je eerst begint te revven
Hoi Sjoewe.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Owja, hoi, ik ben weer terug van het werken.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef fs180 het volgende:
hey kijk een zwaaitopique.. *bier & chips pakt*
jongens.. ik ga ff rijden hoor
massolquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef fs180 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef fs180 het volgende:
of te weil jij kunt beter rijden dan hijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:30 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag rijles gehad.
Voor mij ging het allemaal wel goed op 1 positiefoutje na bij een kruispunt. Maarja dat mag ook wel onderhand
De medelesser ging wat minder lekker
-Eerste 10 minuten met choke er op rijden
-Niet baksteensgewijs maar wel veel te dicht op mij rijden bij stoplichten
-Veel te dicht voor ander verkeer invoegen op de rechterrijstrook zodat de instructeur er voor bij moet.
-Vervolgens niet doorhebben dat de instructeur en ik naar rechts gaan uitvoegen ondanks dat het werd gemeld en kankerhard rechtdoor rijden op de snelweg
-Daarna moeten we hem inhalen op de snelweg en kachelt hij lekker met 110 op een 100 weg door en haalt ook van alles in zonder te wachten.
-Daarna gaat ie ineens rechts een afslag op wat we net zien waardoor we hem niet weer kwijt raken.
-Hij rijdt 40 op 50 wegen waar je 60 kan
Enzovoort![]()
Denkt ie, die medelesser denkt nu van, jezus, wat een slome drol, die kon echt niet rijden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:33 schreef mister_dog het volgende:
[..]
of te weil jij kunt beter rijden dan hij![]()
Een invalide stoeptegel kan beter rijden dan hij vandaag deedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:33 schreef mister_dog het volgende:
[..]
of te weil jij kunt beter rijden dan hij![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Denkt ie, die medelesser denkt nu van, jezus, wat een slome drol, die kon echt niet rijden.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Denkt ie, die medelesser denkt nu van, jezus, wat een slome drol, die kon echt niet rijden.![]()
oh dan kan ik het ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een invalide stoeptegel kan beter rijden dan hij vandaag deed
Echt niet, jij bent een invalide kiezelsteen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
oh dan kan ik het ook...er is nog toekomst
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
oh dan kan ik het ook...er is nog toekomst
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Echt niet, jij bent een invalide kiezelsteen.![]()
m'n toekomst wat doe jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Echt niet, jij bent een invalide kiezelsteen.![]()
Ik zeg altijd gewoon ja en ga dan zelf een beetje slap zitten lullenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kut @home, sterf eens!
Nu al 3 dagen achter elkaar dat ze 's avonds bellen. "Is dhr of mevr Pouwels er ook?" Nee, die is er niet!
Wanneer kan ik ze bereiken? "Ja, dhr. Pouwels na 10 uur, en Mevr Pouwels zit nu in het buitenland, dus voorlopig niet. Oh oke, dan proberen we het morgen weer.. *tuuttuut*
Morgen bellen ze dus weer voor niks.Losers.
![]()
Want ik wil geen 10 euro betalenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand hoe ik een Motorola V171 sim-unlock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |