quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef Metro2005 het volgende:Dat denk ik ook wel ja. Als je niet goed in je vel zit dan droom je ook niet goed. Dromen is altijd wel mooi om inzichten in dingen te krijgen of om domweg goed te ontspannen.
Inderdaad
![]()
Inzichten en diepere boodschappen en betekenissen ook. Misschien zelfs cryptisch dromen
![]()
Dat er een diepere puzzel in het dromen zit.
En het is gewoon leuk om een andere wereld in te stappen. Een doods-kist zien tot in de details. Ik wil nu terug gaan naar die droom en alles herinneren. Die doodskist was roze en groen, de deksel lag erop dus ik zag het lijk niet.
Veel water om de doodskist heen, alleen de deksel was vrij van water.
Die tweeling die waren overal aan het stelen, ook van een tafel met bestek. Wie weet waren ze wel aan het stelen om het lijk te vereren. Ik weet het niet.
Dat auto-ongeluk was met opzet gedaan, iemand knalde vol op de achterkant van een andere auto, daarna werd er nog 3 keer met opzet geramd om de persoon te vermoorden maar die persoon stapte gewoon uit en begon de dader te achtervolgen.
Nog in een saab gezeten van een oom van mij, een cabrio waar je in kon liggen. Nog meer auto's gezien vannacht. En er was een feest met bier waar een aparte gokkast stond, een gokkast die bier uitbetaalde en ik was steeds aan het winnen en moest steeds het bier opdrinken de hele tijd. Het bier bleef maar stromen en ik had lege glazen nodig om het bier op te vangen.
Nog met muntjes moeten werpen in die gokkast en ik kreeg steeds punten. 3 6 20 30 en 60 punten. Vaak 60 punten gehad en dat bleef maar doorgaan en doorgaan.
Dat schoolkamp was weer irritant maar dat is dat altijd. Verplicht moeten meedoen aan activiteiten en nog meer. Had daar geen zin in. Er werden weer verplichtingen opgelegd en als ze mij in dromen verplichtingen opleggen dan ga ik boos worden
![]()
Nog met de auto van mijn oom richting een bomvol terras gegaan en er was nog een stille tocht gaande in het centrum hier. Overal stonden fietsen.
Zo weet ik dus de details terug te halen, en volgens mij is dit echt niet alles. Straks proberen om nog verder te gaan in het dromen. Meer familie speelde mee in het dromen en nog meer scenario's speelden mee. Als ik 12 uur geslapen heb, en ik droom 12 uur, dan is er echt meer dat heeft meegespeeld. Zeker omdat je in 5 minuten tijd een hele week kunt dromen bij elkaar. In 5 minuten droom-tijd kun je 10 dvd's dromen
![]()
Zo weet ik nu dus dat er in die auto van mijn oom een knopje was om de prijs van die auto te achterhalen. Ik drukte op dat knopje en er stond 50,000 euro. Maar die auto was dus meer dan 50,000 euro. Het minimum bedrag was 50,000 euro. En toen werd mijn oom boos dat ik de prijs wist van die auto
![]()
En zo is het dus ook leuk dat je de details weet inderdaad.
Vooral dat graf wil ik alles van weten. Christus stond met witte letters geschreven in het graf, maar er was meer aanwezig. Dus ik zal nog bewuster moeten zijn in het dromen. Alles weten en zien. Nu zou ik moeten terug gaan nogmaals, de droom nog eens beleven en wie weet wel zaken toevoegen aan de droom als ik terug ga.
Overdag terug keren naar de droom van de avond ervoor, en dan de deksel van die doodskist eraf nemen. Wie weet ligt daar wel een oude mummy die ik tot leven kan roepen
![]()
Ik ben dus gefascineerd door de droom-wereld. Omdat daar zaken mogelijk zijn die in het echt niet kunnen. Een gokkast die constant bier uitbetaald. En dan lekker bier drinken de hele tijd. Een graf vol water. Een cabrio waar je in kunt liggen. En veeeel meer.
Ik wil dromen!!! Droom-land, droom-land!!!!
Eigen dromen ontwerpen
[ Bericht 2% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-08-2006 10:32:56 ]