abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:34:18 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41052553

Zijn we weer

Wakker worden!!!!!!

Koffie!!!!

Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_41052611
nou... het begon vandaag al.... dat beven.
Kind weer naar school. Ik weer vroeg op door de wekker. En hoewel het niet koud was zat ik, zoals gewoonlijk als ik van de wekker wakker moet worden, te beven in mijn bed tijdens het bij mijn positieven komen.
Heb zin in een trui maar dan weet ik dat ik het later vreselijk heet krijg. Heb reeds de herfst in mijn kop.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_41052614
zie de tijd van die wekker
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41052743
12: 34

heb ook mijn vest aan getrokken, echt warm is het niet
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:49:38 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41052755
Inderdaad, van 1 tot en met de 6 op de wekker

Ik zit nog in de pyjama nu Heb het lekker warm ook nu.

Toch heeft die kou ook wel wat

En ben je uitgeslapen Nok?
pi_41052770
Genoeg uren geslapen iig wel. Of dat uitgeslapen is weet ik nog niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:50:57 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41052775
Heeee Metro

En nok natuurlijk

Ik ga ff douwe egberts koffie zetten Kan het niet vaak genoeg zeggen met die koffie zetten Tis geweldig die koffie
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:51:45 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41052792
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
Genoeg uren geslapen iig wel. Of dat uitgeslapen is weet ik nog niet
Dus helemaal wakker ben je nog niet?

Ik wel denk ik, even knijpen in mijn arm om te kijken of ik wakker ben

Drukke dromen gehad vannacht, maar dat maakt niet uit.

Ben even verse koffie zetten
pi_41052914
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Heeee Metro

En nok natuurlijk

Ik ga ff douwe egberts koffie zetten Kan het niet vaak genoeg zeggen met die koffie zetten Tis geweldig die koffie
lekker koffie
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:59:46 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41052934
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

lekker koffie

Douwe egberts dit maal

Douwe egberts koffie, lekkere koffie

Vandaag kijken wat ik ga doen allemaal. Heb zin om het UWV op te bellen dat ik weer aan werken toe ben, maar ik wacht nog even. Dat werken komt straks vanzelf wel weer. Misschien een opleiding bankwezen gaan doen nog. Thuis of extern.

Alles soll recht kommen

Muziek erbij nu Gisteren had ik even een kleine inzinking en daar reken ik de laatste tijd lekker snel mee af

Dipjes en inzinkingen hebben geen recht op bestaan

Af en toe komt dat nog naar voren, maar zo heeft ieder mens een mindere dag wel eens. Vreemd is dat, zo'n mindere dag.

Maar goed, ik ga misschien aan de website werken, mijn Nederlandse domein staat nu echt op mijn naam. Had die domein bij 2 verschillende bedrijven geregristeerd en er ontstond een conflict. E-dot heeft dat opgelost. Goede service
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:03:05 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41052974
Dj Jose & G-spott - Wrong = right

Even helemaal wakker worden

Ik moet mezelf dus altijd op-peppen anders komt er niets van de dag terecht. Als ik straks besluit na al die jaren weer te gaan studeren, dan zal ik nog meer met de zweep moeten slaan bij mezelf
pi_41053009
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:09:43 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41053066
Goede morgen Vamp!!!!!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:14:59 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41053154
Hoe gaat het met de monsters Vamp

Evanescene - Call me when you're sober
pi_41053878
had vanacht trouwens een enge droom zeg.

Ik was in een een of ander oud huis, het leek wel een soort weeshuis. Er waren 2 trappen naar boven, links en rechts van de kamer 1. Daar stonden allemaal bedden. Toen ik daar stond gebeurde er van alles en kroop ik onder een bed van angst. Toen ik naar beneden keek het hek wat op de bovenverdieping stond zag ik een kind aan de buitendeurpost hangen, zijn hand half verzwolgen door de deurpost

Een paar tellen later bevind ik me ineens in een kamer. Het lijkt op mijn slaapkamer maar dan zeg maar 100 jaar verder ofzo. Heel stoffig, oud en vervallen. De gordijnen beangstigen me, er waart een soort schim langs als ik er naar kijk. Ik durf me niet te bewegen.

dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:59:40 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41054003
Is toch spannend zulke dromen? In een horror-film meespelen

Ik moest een juwelen-roof oplossen. Een tweeling van het vrouwelijke geslacht waren overal parel-kettingen aan het stelen en die waren ze ergens in een graf aan het verstoppen. Ik zag gewoon de doods-kist in het graf liggen en het graf was vol water en ze waren iets aan het verstoppen in de kuil met water. Zag nog Christus staan in het graf. Niet Christus zelf maar geschreven teksten. Er waren teksten geschreven in het graf maar ik weet niet precies welke teksten allemaal. Zou ik goed dromen dan zou ik al die teksten nu kunnen opschrijven. Er was meer in het graf aanwezig. Ook souveniers en nog meer. Oude beelden en van alles was daar aanwezig.

En er was nog een trein-ongeluk en een auto-ongeluk. Utrecht had een lang strand. In Utrecht was dat graf dus. En er werd nog met een grote ijzeren bal gegooid in een diep gat.

Verder nog koffers ingepakt omdat ik op een school-kamp was, nog vieze insecten moeten wegwerken en in een auto gezeten van een oude bekende die tegen het verkeer aan het inrijden was, toen begon ik op hem te schelden dat ik niet dood wilde en heb ik me laten afzetten ergens. Ik wilde uit die auto omdat die jongen niet kon rijden. Die wilde zichzelf kapot rijden.

Ik vind dat wel okey van zulke dromen hebben Omdat je het intens meemaakt is het beter dan welke film dan ook

Je moet gewoon niet bang zijn in de droom Metro Dood ga je toch niet. Gewoon genieten van de horror en de actie, dan is het vanzelf prettiger. Net doen alsof je een film gehuurd hebt in de videotheek

Dan is het wel prettig dat je zelf controle hebt op die droom. Niet dat je echt een slacht-offer bent. Vannacht was ik dus niet het slacht-offer, ondanks de actie had ik het dromen onder controle. Heb meer gedroomd maar dat ben ik kwijt. Ik werd rond 02:30 wakker uit een droom en dacht meteen van. Deze droom moet ik morgen opschrijven, maar ik ben alweer vergeten hoe die droom ging. Kan beter voortaan pen en papier naast het bed liggen Zodat ik geen enkele droom vergeet.

Heb nu alweer zin om te dromen Vooral actie en horror en dan de horror te lijf gaan. Moorden oplossen en diamanten-roven oplossen. Voor detective spelen in de droom

Ik zou als ik jou was gewoon blij zijn met die droom Wat is er beter dan spelen in je eigen film?

Ik weet nog een droom te herinneren. Er was een feest gaande en het koninklijk huis kwam op bezoek. En er was een dame waarmee ik uit het feest wegging, we hebben toen gezoend en nog meer en toen kwamen we met een groep in een huis van een Nazi die allemaal spullen had van het oude Duitsland en die man wilde ons in een kerker opsluiten. Toen hebben we die man vermoord. En zijn we vertrokken.

Heb nog insuline moeten spuiten in een tent, ik had suiker en had grote spuiten die ik mezelf moest inzetten en nog meer. Ook een puzzel waren mensen aan het oplossen, een puzzel aan de lopende band maar toen ben ik dus vertrokken met die blonde meid.

Laatste droom kwam zomaar boven drijven weer Mooi is dat, ineens komt zo'n droom boven drijven. En dat doet goed, nu heb ik die droom opgeschreven en kan ik vanavond hopelijk verder dromen.

Ik hoop dus echt iedere avond op actie!!!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-08-2006 10:12:53 ]
pi_41054122
Ben ook niet bang in de droom, het is alsof ik in een levensechte horrorfilm terecht kom. Ik ben in de droom wel bang maar toch ook weer niet. Het klinkt heel stom maar ik zie zeg maar mezelf lopen, ik achtervolg mezelf.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:07:14 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41054173
Je moet niet jezelf achtervolgen denk ik. Je moet door de ogen van jezelf kijken of jezelf zien van bovenaf. Je moet zelf controle hebben denk ik. Zelf actie ondernemen als het nodig is. Zelf kunnen handelen en niet dat je kijkt naar jezelf als het mis gaat, niet blijven kijken als het mis blijft gaan, gaat het mis dan moet je gewoon in actie komen zoals ik zei, meteen actie ondernemen zodat je echt de controle krijgt over je hele dromen. Is makkelijk gezegd natuurlijk maar je moet dan gewoon alert zijn op dat moment. Zelf echt actief de hoofd-rolspeler zijn. En als het mis dreigt te gaan moet je gewoon kunnen antciperen in de droom.

Bewuster dromen. Niet het slachtoffer zijn denk ik.

Wakker zijn in de droom. De droom meemaken en de details zien. Is het donker dan druk je op het licht-knopje. Word je achtervolgd dan neem je een sluip-route of je pakt een sniper
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:09:05 #19
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41054223
Goeiemorgen allemaal
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:10:36 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41054261
Goede morgen Marietje

Lekker geslapen?
pi_41054282
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Je moet niet jezelf achtervolgen denk ik. Je moet door de ogen van jezelf kijken of jezelf zien van bovenaf. Je moet zelf controle hebben denk ik. Zelf actie ondernemen als het nodig is. Zelf kunnen handelen en niet dat je kijkt naar jezelf als het mis gaat, niet blijven kijken als het mis blijft gaan, gaat het mis dan moet je gewoon in actie komen zoals ik zei, meteen actie ondernemen zodat je echt de controle krijgt over je hele dromen. Is makkelijk gezegd natuurlijk maar je moet dan gewoon alert zijn op dat moment. Zelf echt actief de hoofd-rolspeler zijn. En als het mis dreigt te gaan moet je gewoon kunnen antciperen in de droom.

Bewuster dromen. Niet het slachtoffer zijn denk ik.

Wakker zijn in de droom. De droom meemaken en de details zien. Is het donker dan druk je op het licht-knopje. Word je achtervolgd dan neem je een sluip-route of je pakt een sniper
Soms ben ik mezelf in de droom, dan kijk ik door mijn eigen ogen. Maar soms vind ik het wel vermakelijk om het meer als ee nsoort film mee te maken
Maar tis eigenlijk de eerste echte droom die ik weer heb sinds mijn relatie over is. Voelt wel weer eens goed
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:14:53 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41054369
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Soms ben ik mezelf in de droom, dan kijk ik door mijn eigen ogen. Maar soms vind ik het wel vermakelijk om het meer als ee nsoort film mee te maken
Maar tis eigenlijk de eerste echte droom die ik weer heb sinds mijn relatie over is. Voelt wel weer eens goed

En je groeit er ook van denk ik. Dromen daar groei je van. Op geestelijk gebied volgens mij. En als je dromen kunt aansturen al helemaal. Een nacht niet gedroomd is een nacht niet geslapen is mijn motto

Betekend dat je toch redelijk goed in je vel zit denk ik. Dat je jezelf kunt ontwikkelen ook. Sowieso omdat de dromen zichzelf ontwikkelen 's nachts. Dat biedt weer nieuwe perspectieven ook. Dat je toch vooruit gaat in het leven. Hoe klein het ook moge zijn. Dromen betekenen vooruitgang.
pi_41054407
Dat denk ik ook wel ja. Als je niet goed in je vel zit dan droom je ook niet goed. Dromen is altijd wel mooi om inzichten in dingen te krijgen of om domweg goed te ontspannen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:18:38 #24
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41054447
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen Marietje

Lekker geslapen?
Ja, als een roosje En jij?

Ik kwam vanmorgen allemaal leuke beestjes tegen. Toen ik mijn fiets bij het station pakte uit het rek zat er een mus op het stuur, en ik had net broodjes gehaald bij de AH.
Mus: 'tsjiep" , ik: 'hoi musje', dus snel een stukje brood van een bolletje geplukt en aan haar gegeven, binnen no time zater er 3 mussen

En toen ik op de fiets zat zag ik een heel klein hagedisachtig iets midden op het fietspad zitten, die ik maar ff in het gras heb gezet tegen platrijden enzo. Ik hoor net van een collega dat het een salamandertje was

Heb een fotootje met mijn telefoon genomen:

Dus een leuk begin van de dag
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:25:56 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41054620
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef Metro2005 het volgende:
Dat denk ik ook wel ja. Als je niet goed in je vel zit dan droom je ook niet goed. Dromen is altijd wel mooi om inzichten in dingen te krijgen of om domweg goed te ontspannen.
Inderdaad

Inzichten en diepere boodschappen en betekenissen ook. Misschien zelfs cryptisch dromen Dat er een diepere puzzel in het dromen zit.

En het is gewoon leuk om een andere wereld in te stappen. Een doods-kist zien tot in de details. Ik wil nu terug gaan naar die droom en alles herinneren. Die doodskist was roze en groen, de deksel lag erop dus ik zag het lijk niet.

Veel water om de doodskist heen, alleen de deksel was vrij van water.

Die tweeling die waren overal aan het stelen, ook van een tafel met bestek. Wie weet waren ze wel aan het stelen om het lijk te vereren. Ik weet het niet.

Dat auto-ongeluk was met opzet gedaan, iemand knalde vol op de achterkant van een andere auto, daarna werd er nog 3 keer met opzet geramd om de persoon te vermoorden maar die persoon stapte gewoon uit en begon de dader te achtervolgen.

Nog in een saab gezeten van een oom van mij, een cabrio waar je in kon liggen. Nog meer auto's gezien vannacht. En er was een feest met bier waar een aparte gokkast stond, een gokkast die bier uitbetaalde en ik was steeds aan het winnen en moest steeds het bier opdrinken de hele tijd. Het bier bleef maar stromen en ik had lege glazen nodig om het bier op te vangen.

Nog met muntjes moeten werpen in die gokkast en ik kreeg steeds punten. 3 6 20 30 en 60 punten. Vaak 60 punten gehad en dat bleef maar doorgaan en doorgaan.

Dat schoolkamp was weer irritant maar dat is dat altijd. Verplicht moeten meedoen aan activiteiten en nog meer. Had daar geen zin in. Er werden weer verplichtingen opgelegd en als ze mij in dromen verplichtingen opleggen dan ga ik boos worden

Nog met de auto van mijn oom richting een bomvol terras gegaan en er was nog een stille tocht gaande in het centrum hier. Overal stonden fietsen.

Zo weet ik dus de details terug te halen, en volgens mij is dit echt niet alles. Straks proberen om nog verder te gaan in het dromen. Meer familie speelde mee in het dromen en nog meer scenario's speelden mee. Als ik 12 uur geslapen heb, en ik droom 12 uur, dan is er echt meer dat heeft meegespeeld. Zeker omdat je in 5 minuten tijd een hele week kunt dromen bij elkaar. In 5 minuten droom-tijd kun je 10 dvd's dromen

Zo weet ik nu dus dat er in die auto van mijn oom een knopje was om de prijs van die auto te achterhalen. Ik drukte op dat knopje en er stond 50,000 euro. Maar die auto was dus meer dan 50,000 euro. Het minimum bedrag was 50,000 euro. En toen werd mijn oom boos dat ik de prijs wist van die auto

En zo is het dus ook leuk dat je de details weet inderdaad.

Vooral dat graf wil ik alles van weten. Christus stond met witte letters geschreven in het graf, maar er was meer aanwezig. Dus ik zal nog bewuster moeten zijn in het dromen. Alles weten en zien. Nu zou ik moeten terug gaan nogmaals, de droom nog eens beleven en wie weet wel zaken toevoegen aan de droom als ik terug ga.

Overdag terug keren naar de droom van de avond ervoor, en dan de deksel van die doodskist eraf nemen. Wie weet ligt daar wel een oude mummy die ik tot leven kan roepen

Ik ben dus gefascineerd door de droom-wereld. Omdat daar zaken mogelijk zijn die in het echt niet kunnen. Een gokkast die constant bier uitbetaald. En dan lekker bier drinken de hele tijd. Een graf vol water. Een cabrio waar je in kunt liggen. En veeeel meer.

Ik wil dromen!!! Droom-land, droom-land!!!!

Eigen dromen ontwerpen

[ Bericht 2% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-08-2006 10:32:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')