Je kunt dus best je mening laten zien. Maar blijf van het domein. Praat maar laat met rust. Ga niet verder dan de toegestane grens. Ga nooit over de grens van het domein van de ander. En ben je een beetje slim, dan weet je meteen waar de grenzen van de ander liggen.
Daarom is die hulpverlener van mij niet intelligent. Die weet na 6 jaar nog steeds niet waar mijn grenzen liggen.
Maar dat hoort bij het spel. Het spel dat ik speel, slimmer worden van die hulp-verlening. Dat is de enige reden dat ik niet ga schelden en me niet meer laat zien. Vandaag kreeg ik nog te horen dat ik zo netjes aan mijn afspraken hou. Nog nooit te laat geweest terwijl ze daar altijd 10 minuten of meer te laat zijn. Het hoort bij het spel dat ik speel. Kijken hoe ze te werk gaan, en vervolgens later reageren daarop. En afstraffen komt vanzelf wel. Al is het indirect.
En the_shining
![]()
Ik ben benieuwd hoe jij erover denkt.
Verkrachting dus. Verkrachting is ook inbreuk maken op het domein van een ander. En dan heb ik het niet over het geestelijke domein maar over het lichamelijke domein.
Ga jij dan ook beweren dat het domein van vrouwen niet geldig is? Dat geen enkele vrouw recht heeft op een lichamelijk domein??? Nog sterker, geestelijk en lichamelijk domein. Je verkracht lichamelijk en richt geestelijk schade aan. Ben jij van mening dat jij het recht hebt daarop? Sowieso, denk jij uberhaupt dat je ook maar 1 procent recht hebt op het domein van een ander? Zo jah dan zou ik eens naar een dokter gaan. Je hebt nul komma nul rechten op het domein van een ander. Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar ik leef niet in jou wereld gelukkig
Verklaar U nader
![]()
Dan ben ik benieuwd hoe jij je eruit gaat lullen met je gelul dat geen enkel mens een domein heeft.
Pure onzin
![]()
Geestelijk en lichamelijk domein. Van wezenlijk belang. Noodzakelijk belang ook.
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-08-2006 20:20:17 ]