abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:14:54 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41104987
Je kunt dus best je mening laten zien. Maar blijf van het domein. Praat maar laat met rust. Ga niet verder dan de toegestane grens. Ga nooit over de grens van het domein van de ander. En ben je een beetje slim, dan weet je meteen waar de grenzen van de ander liggen.

Daarom is die hulpverlener van mij niet intelligent. Die weet na 6 jaar nog steeds niet waar mijn grenzen liggen.

Maar dat hoort bij het spel. Het spel dat ik speel, slimmer worden van die hulp-verlening. Dat is de enige reden dat ik niet ga schelden en me niet meer laat zien. Vandaag kreeg ik nog te horen dat ik zo netjes aan mijn afspraken hou. Nog nooit te laat geweest terwijl ze daar altijd 10 minuten of meer te laat zijn. Het hoort bij het spel dat ik speel. Kijken hoe ze te werk gaan, en vervolgens later reageren daarop. En afstraffen komt vanzelf wel. Al is het indirect.

En the_shining

Ik ben benieuwd hoe jij erover denkt.

Verkrachting dus. Verkrachting is ook inbreuk maken op het domein van een ander. En dan heb ik het niet over het geestelijke domein maar over het lichamelijke domein.

Ga jij dan ook beweren dat het domein van vrouwen niet geldig is? Dat geen enkele vrouw recht heeft op een lichamelijk domein??? Nog sterker, geestelijk en lichamelijk domein. Je verkracht lichamelijk en richt geestelijk schade aan. Ben jij van mening dat jij het recht hebt daarop? Sowieso, denk jij uberhaupt dat je ook maar 1 procent recht hebt op het domein van een ander? Zo jah dan zou ik eens naar een dokter gaan. Je hebt nul komma nul rechten op het domein van een ander. Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar ik leef niet in jou wereld gelukkig

Verklaar U nader

Dan ben ik benieuwd hoe jij je eruit gaat lullen met je gelul dat geen enkel mens een domein heeft.

Pure onzin

Geestelijk en lichamelijk domein. Van wezenlijk belang. Noodzakelijk belang ook.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-08-2006 20:20:17 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:18:01 #227
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41105112
Nu weg dus. Ik kan nog 10 dagen doorgaan, maar het is tijd om lekker tv te kijken

Tot morgen

En morgen is het zo.

Morgen is

Geweldig
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 20:21:13 #228
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41105233
Ja hij doet het weer!

Tot morgen dromenvanger!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:22:31 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41105282
En the shining, en dat is de laatste post nu echt.

Die verkrachting is dan een aanhangsel dat te maken heeft met domeinen. Ik zeg niet dat jij gaat verkrachten omdat je een gebrek hebt aan respect voor domeinen.

Ik geef een voorbeeld waarom geestelijke en lichamelijke domeinen belangrijk zijn. Waarom vrouwen en ook mannen hun eigen domein ten volle moeten verdedigen.

En nu echt weg.

Computer gaat nu meteen uit

Anders blijf ik plakken.
pi_41119444
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_41119667
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 08:13 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_41119866
mogge
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41121140
Doet het hier raar of ligt het aan mij?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41121182
Ik merk niks hier
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:13:38 #235
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41121401
Goede morgen

Koffie!!!!!!

En dan lekker rustig doorgaan
pi_41121503
mogge droom . ik val hier echt bijna in slaap gisteravond beetje laat geworden en zo donker buiten ineens
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:26:23 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41121703
Gewoon meer koffie drinken en dan word je wel wakker

Ik ben ook nog niet helemaal wakker maar dat komt straks wel naar voren weer.

Hier is het ook grijs en bewolkt met regen.
pi_41122189
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Doet het hier raar of ligt het aan mij?
uhm....
pi_41122198
Pffff...... Kleintjes met pijn zijn zooooooooow zielig
pi_41122399
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef vamperotica het volgende:

[..]

uhm....
Nu niet meer nee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41122444
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef vamperotica het volgende:
Grootjes met pijn ook

maar als kleintjes pijn hebben is dat zowel vor de kleintjes als voor de grootjes zielig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_41122458
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef vamperotica het volgende:
owhjee, wat heeft de kleine?
pi_41122756
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Grootjes met pijn ook

maar als kleintjes pijn hebben is dat zowel vor de kleintjes als voor de grootjes zielig.
yup.....
Dat gekrijs... Dat gespartel...die blik in zn oogjes.....
pi_41122801
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:55 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

owhjee, wat heeft de kleine?
krampjes...
Nou ja, maak er maar krampen van
pi_41123005
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:05 schreef vamperotica het volgende:

[..]

yup.....
Dat gekrijs... Dat gespartel...die blik in zn oogjes.....
Dan voel je je knap machteloos ja
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:31:07 #246
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41123478
Is er geen zalf om op de spieren te doen zodat de kramp verdwijnt? Geen tijger-balsem want dat is te sterk dus voor kinderen. Een wonder-zalfje bij de apotheek of heb je dat al geprobeerd? Wonder zalf of wonder olie dus

Gisteren tijdens tv kijken kwam ik een commercial tegen van milde pillen die gewrichts-pijnen doen oplossen. 1 pilletje en van alle spierpijn af. Zo'n middel bedoel ik dus

Vandaag moet ik even op gang komen, gisteren had ik niet zo moeten happen bij the_shining. Hoewel ik vandaag vast en zeker nog een stuk ga schrijven over je eigen domein. Hoe ik op de opleiding geleerd hebt over functie-scheiding en hoe ik scheiding belangrijk vind als het gaat om domeinen van mensen. Dat je echt een veilige haven moet hebben waar niemand in mag komen. Een veilige haven en alsnog interactie. Zelfs interactie via telepathie van mijn part, maar dat is dan bij onderling overleg zo.

Merk dan echt dat ik ontspoord raak als ik te heftig reageer

Maar ik pak het nog wel op allemaal. Vandaag pak ik boel op.

Ik denk dat ik een circel om me heen moet bouwen, een circel die van mij is. Een circel waar mijn energie in blijft zitten. Een circel die hermetisch is afgesloten helemaal. Een circel waar totaal geen invloed van buitenaf in kan komen. Dat is een echt domein. En zo'n domein ga ik nog maken voor mezelf. Zodat niets naar buiten gaat zonder mijn toestemming en zodat niets naar binnen komt zonder mijn toestemming.

Want zis is my life
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:36:02 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41123589
Ik heb de boel al opgepakt Gewoon een bericht schrijven die voor mij okey is en die mijn in het juiste perspectief plaatst en ik zit weer op de juiste weg Zo makkelijk gaat dat, gewoon het overzicht en inzicht terug halen en het is weer in orde.

Ik zit weer in mijn domein

Dido heeft ook een nummer geschreven over het domein, Queen of her domain dus. Waar zij de baas is van haar leven, waar anderen in mogen komen maar waar zij altijd de baas is van alles, anderen mogen met toestemming zoeken en nog meer, maar zij blijft de baas. En zo hoort dat dus nogmaals zo. Niemans is baas over jou leven. Er is niemand die wat te zeggen heeft over jou. Jij bent de baas

En zo hoort dat ook. Baas over lichaam, geest, ziel en eigen huis en tuin

Ook kinderen zouden dat moeten hebben, kinderen die zelf bepalen wat ze doen. Maar het systeem laat dat niet toe. Teveel verplichtingen nog. Zoals school-plicht. En dan zeggen velen dat school-plicht noodzakelijk is. Maar ik zeg dat het gebrek aan beter is. Het is nog niet juist in orde allemaal. Leren en wijzer worden zonder boeken is nog niet aan de orde. Kunnen kinderen leren zonder boeken en leraren, dan kunnen ze de hele dag buiten spelen en nog meer. Als het leren vanzelf gaat dus. Als de wijsheid vanzelf naar voren komt. De wijsheid en de kennis.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:41:47 #248
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41123736
Koffie

Kopje koffie lekker bakkie koffie, jongens daar knap je van op....

Ole
pi_41123975
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Is er geen zalf om op de spieren te doen zodat de kramp verdwijnt? Geen tijger-balsem want dat is te sterk dus voor kinderen. Een wonder-zalfje bij de apotheek of heb je dat al geprobeerd? Wonder zalf of wonder olie dus

Gisteren tijdens tv kijken kwam ik een commercial tegen van milde pillen die gewrichts-pijnen doen oplossen. 1 pilletje en van alle spierpijn af. Zo'n middel bedoel ik dus

Vandaag moet ik even op gang komen, gisteren had ik niet zo moeten happen bij the_shining. Hoewel ik vandaag vast en zeker nog een stuk ga schrijven over je eigen domein. Hoe ik op de opleiding geleerd hebt over functie-scheiding en hoe ik scheiding belangrijk vind als het gaat om domeinen van mensen. Dat je echt een veilige haven moet hebben waar niemand in mag komen. Een veilige haven en alsnog interactie. Zelfs interactie via telepathie van mijn part, maar dat is dan bij onderling overleg zo.

Merk dan echt dat ik ontspoord raak als ik te heftig reageer

Maar ik pak het nog wel op allemaal. Vandaag pak ik boel op.

Ik denk dat ik een circel om me heen moet bouwen, een circel die van mij is. Een circel waar mijn energie in blijft zitten. Een circel die hermetisch is afgesloten helemaal. Een circel waar totaal geen invloed van buitenaf in kan komen. Dat is een echt domein. En zo'n domein ga ik nog maken voor mezelf. Zodat niets naar buiten gaat zonder mijn toestemming en zodat niets naar binnen komt zonder mijn toestemming.

Want zis is my life
Niet dat soort kramp. Maag en darm krampjes komen bijna standaard voor bij baby's omdat hun hele systeem moet wennen aan het opnemen van voedsel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:50:53 #250
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124028
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet dat soort kramp. Maag en darm krampjes komen bijna standaard voor bij baby's omdat hun hele systeem moet wennen aan het opnemen van voedsel.
Ik dacht dat het een kind was van 5 jaar ofzo.

Maar baby's zijn denk ik inderdaad erg kwetsbaar nog. Maar daar heb ik dus weinig verstand van. Ik zie alleen bij baby's een kwetsbaar iets liggen of zitten. Iets dat nog sterker moet worden en groeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')