kansloos kut figuur is hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:43 schreef Haunter het volgende:
Linc_The_Sink, ook wel spoiler-master, waarom vind jij het zo leuk om al die spoilers nu al te weten? Om het halve seizoen nu al te weten terwijl we nog maar bij aflevering 1 zijn?Dan lijkt het me toch een stuk minder leuk om het op TV/dvd/computer/iPod etc. te zien?
Misschien is hij er wel een keer met een sterke magneet overheen gegaan om hem leeg te maken, maar hebben ze dit nog niet laten zien. Dit zou wel een goede anit-climax zijn voor die Mahone.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:21 schreef Un4 het volgende:
Grappig dat die FBI dude straks die harde schijf in handen krijgt, dat zal wel uitkomst bieden als hij Scofield niet meer kan volgen via z'n tattoo's ofzo. Overigens dacht ik bij het kijken van de pilot al dat het een stom idee is om die hdd in het water te gooien, sloop hem dan eerst ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilerfoto's Otis :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Waltero op 24-08-2006 08:58:19 ]Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest extra info :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron is btw : prisonbreakmanhunt.com
Ik heb ook een theorie voor het pilletje van de fbi-dude :
Zie het gesprek van sara met de dokter van scofield in season 1 :
Dr. Brighton: Well Michael suffered from a couple of things. One was a condition called low latent inhibition.
Sara: Sorry, I’m not familiar with the term.
Dr. Brighton: Well, people who suffer from low latent inhibition see every day things just like you or I do, like this lamp for instance. But where we just process the image of a lamp, they process everything. The stem, the bulb, the bolts, even the washers inside. Their brains are more open to incoming stimuli in the surrounding environment. Other people’s brains – your’s and mine – shut out the same information. We have to do it, in order to keep our sanity. If someone with a low IQ has low latent inhibition, it almost always results in metal illness. But, if someone has a high IQ, it almost always results in creative genius.
Sara: Do you think Michael’s a genius?
Dr. Brighton: Well, I think that word’s been derogated in the media these days, but in the classic sense of the word, yes I do.
Maybe is deze kerel ook een "genie" zoals scofield, alleen kan hij (zoals de dokter aangeeft) het niet aan, en heeft een pilletje om zijn gedachtengang op een rij te kunnen houden, en op deze manier zijn "genialiteit" te kunnen gebruiken
[ Bericht 52% gewijzigd door Waltero op 24-08-2006 10:24:54 ]Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
Bij mijn weten zijn daar geen pillen voor, bovendien lijkt het IQ van Mahone mij hoog genoeg om LLI aan te kunnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Waltero het volgende:
Maybe is deze kerel ook een "genie" zoals scofield, alleen kan hij (zoals de dokter aangeeft) het niet aan, en heeft een pilletje om zijn gedachtengang op een rij te kunnen houden, en op deze manier zijn "genialiteit" te kunnen gebruiken
wat was de doorslag??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Na de extra info van Waltero heb ik er weer helemaal zin in
Opvallend feit daarbij, het nummerbord van de auto was anders tijdens het dichtdoen van de kofferbak dan tijdens het opendoen, zal wel niks betekenen, maar toch.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:47 schreef kodama het volgende:
Gelukkig is die domme advocate wel de pijp uit want ik begon me echt zwaar aan der te irriteren... hoe dom en naief kan je zijn, maargoed...
Die scène was natuurlijk vooral symbolisch bedoeld. Hij zit niet langer 'gevangen', nu kan hij pas echt zijn plan gaan uitvoerenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:15 schreef Webgangster het volgende:
Ik snap dat niet he, het is bewijsmatriaal en dat laat je niet zomaar achter lijkt mij...
Lincoln was vanaf de andere kant op de trein gesprongen om zijn broertje te redden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:39 schreef P4nic het volgende:
Heb nog foutje gevonden, bij die trein, sucre en michael zijn als laatste, de rest zit al aan de andere kant, toch wordt michael geredt door lincoln die als eerste aan de andere kant zat.
We hebben ook allemaal een hekel aan PB.quote:
En we kijken er liever ook niet naar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:17 schreef crossover het volgende:
[..]
We hebben ook allemaal een hekel aan PB.
True that.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:48 schreef -Mo- het volgende:
Oke, ik vind PB ook helemaal bagger (en na 2x01 al helemaal).
Toch wil ik wel even zegge dat ik positief ben over het nieuwe jasje van Lincoln, zag er wel stoer uit.
Voor Lincoln was het onmogelijk om te zien dat michael achterop bleef, laat staan om de trein in te halen en dan nog net op de juiste plaats waar michael hangt. Mocht sucre hem redden was het al veel geloofwaardiger.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lincoln was vanaf de andere kant op de trein gesprongen om zijn broertje te redden.
Geloofwaardig? Jij denkt dat gevangenennen door een bos heel de nacht rennen en nog steeds niet gepakt zijn? Niks is geloofwaardig man, heel die ontsnapping ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:15 schreef P4nic het volgende:
[..]
Voor Lincoln was het onmogelijk om te zien dat michael achterop bleef, laat staan om de trein in te halen en dan nog net op de juiste plaats waar michael hangt. Mocht sucre hem redden was het al veel geloofwaardiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |