Bij mijn weten zijn daar geen pillen voor, bovendien lijkt het IQ van Mahone mij hoog genoeg om LLI aan te kunnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Waltero het volgende:
Maybe is deze kerel ook een "genie" zoals scofield, alleen kan hij (zoals de dokter aangeeft) het niet aan, en heeft een pilletje om zijn gedachtengang op een rij te kunnen houden, en op deze manier zijn "genialiteit" te kunnen gebruiken
wat was de doorslag??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Na de extra info van Waltero heb ik er weer helemaal zin in
Opvallend feit daarbij, het nummerbord van de auto was anders tijdens het dichtdoen van de kofferbak dan tijdens het opendoen, zal wel niks betekenen, maar toch.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:47 schreef kodama het volgende:
Gelukkig is die domme advocate wel de pijp uit want ik begon me echt zwaar aan der te irriteren... hoe dom en naief kan je zijn, maargoed...
Die scène was natuurlijk vooral symbolisch bedoeld. Hij zit niet langer 'gevangen', nu kan hij pas echt zijn plan gaan uitvoerenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:15 schreef Webgangster het volgende:
Ik snap dat niet he, het is bewijsmatriaal en dat laat je niet zomaar achter lijkt mij...
Lincoln was vanaf de andere kant op de trein gesprongen om zijn broertje te redden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:39 schreef P4nic het volgende:
Heb nog foutje gevonden, bij die trein, sucre en michael zijn als laatste, de rest zit al aan de andere kant, toch wordt michael geredt door lincoln die als eerste aan de andere kant zat.
We hebben ook allemaal een hekel aan PB.quote:
En we kijken er liever ook niet naar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:17 schreef crossover het volgende:
[..]
We hebben ook allemaal een hekel aan PB.
True that.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:48 schreef -Mo- het volgende:
Oke, ik vind PB ook helemaal bagger (en na 2x01 al helemaal).
Toch wil ik wel even zegge dat ik positief ben over het nieuwe jasje van Lincoln, zag er wel stoer uit.
Voor Lincoln was het onmogelijk om te zien dat michael achterop bleef, laat staan om de trein in te halen en dan nog net op de juiste plaats waar michael hangt. Mocht sucre hem redden was het al veel geloofwaardiger.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lincoln was vanaf de andere kant op de trein gesprongen om zijn broertje te redden.
Geloofwaardig? Jij denkt dat gevangenennen door een bos heel de nacht rennen en nog steeds niet gepakt zijn? Niks is geloofwaardig man, heel die ontsnapping ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:15 schreef P4nic het volgende:
[..]
Voor Lincoln was het onmogelijk om te zien dat michael achterop bleef, laat staan om de trein in te halen en dan nog net op de juiste plaats waar michael hangt. Mocht sucre hem redden was het al veel geloofwaardiger.
Lekker boeiend, het gaat toch om het vermaak of niet dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:23 schreef -Mo- het volgende:
Geloofwaardigheid is ver te zoeken bij PB.
Toch is het knap dat ze het uit de handen van de politie blijven ongeloofwaardiger neerzetten dan het ontsnappen uit een zwaar bewaakte staatsgevangenisquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:57 schreef Teije het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het gaat toch om het vermaak of niet dan.
Het blijft natuurlijk fictie, maar als de vlucht ongeloofwaardiger is dan het uitbreken uit een gevangenis, dan doe je als schrijvers toch iets fout.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welke actie serie is wel geloofwaardig dan? En kom niet aan met 24
gloryhuntersquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef tonks het volgende:
Vind het wel raar dat mensen naar 1 aflevering al stoppen met kijken.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben maar begonnen met Lost (S01E20 atm), wat ik ben bang dat PB niks meer word
Nu al vind ik Lost leuker dan PB
lost is na 2x13, na al die religie gedoes echt saaaaai geworden... het werd weer beter rond 2x17/2x18.. maar na 2x19 heb ik niet meer gekekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:34 schreef tonks het volgende:
En wel meer series hebben een dipje en komen daarna hard terug, dit was ook bij lost.
Uit de finale van seizoen 1 bleek ook al dat Prison Break zonder de spanning van de gevangenis niet leuk meer is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef tonks het volgende:
Vind het wel raar dat mensen naar 1 aflevering al stoppen met kijken.
ok 2 afleveringenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Uit de finale van seizoen 1 bleek ook al dat Prison Break zonder de spanning van de gevangenis niet leuk meer is.
Vergeet 24 nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:39 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik vind PB persoonlijk toch weer 1 van de betere series (na alias)
In die 2 bepalende afleveringen is het een ander soort serie geworden. Sommigen vinden dat prima, anderen gaan een andere serie kijken. Ik zit dus in de laatste groep.quote:
Zou je dan ook in andere topics willen gaan kijken en vooral posten, dat gezeik dat PB `slecht` is geworden hebben we nu wel genoeg gehoord.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:54 schreef Symer het volgende:
[..]
In die 2 bepalende afleveringen is het een ander soort serie geworden. Sommigen vinden dat prima, anderen gaan een andere serie kijken. Ik zit dus in de laatste groep.
Ik vond mijn kritiek wel terecht eigenlijk. Verder zeg ik die quote van je dat ik prima vind dat PB een andere richting inslaat. Ik leg alleen maar uit dat het helemaal niet 'raar' is dat mensen nu stoppen met kijken. Dat is dus geen aanval op Prison Break, maar een verdediging van mijn mening tegenover Tonks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:57 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Zou je dan ook in andere topics willen gaan kijken en vooral posten, dat gezeik dat PB `slecht` is geworden hebben we nu wel genoeg gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |