abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:10:42 #126
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41069410
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:16 schreef Dos37 het volgende:
Het begint weer gaaf. Alleen nu weer elke week wachten

seizoen 1 keek ik in een week
Wanneer komt seizoen 2 op dvd??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_41069424
Deze dingen vielen me op:
Hoe komt die FBI knakker aan die foto's? Waar zijn die gemaakt?
Waarom liep hij meteen naar dat graf? Ook al was het opengegraven, hij wist het precies te vinden op een kerkhof met honderden graven.
En welke gek laat er nou z'n hand aannaaien door een dierenarts
Misschien een beejte kritisch allemaal, maar toch.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41069593
Idd, dat die FBI agent gelijk naar dat graf liep was ook wel gaar, misschien lag er een hoopje aarde
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:18:06 #129
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41069619
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:11 schreef crossover het volgende:

hij is altijd al gek geweest, en is nu erg wanhopig
pi_41069626
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:36 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers zijn in lijn met die van vorig jaar en die zijn niet hoog. Da's niet best, want dat betekent dat er geen nieuwe kijkers zijn bijgekomen door de dvd's. En verder stond Prison Break gisteren tegenover herhalingen omdat de rest van de zenders nog niet begonnen is aan het nieuwe tv-seizoen. Het kan eigenlijk alleen nog maar gaan zakken.
Dat snap ik dus niet. Ze zijn hetzelfde als vorig jaar, en blijkbaar niet hoog. Hoe komt het dan dat de serie is uitgebreid van een seizoen van 13 afleveringen naar minimaal twee seizoenen? Ik dacht juist vanwege het enorme succes in de VS.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_41069659
quote:

Waarom liep hij meteen naar dat graf? Ook al was het opengegraven, hij wist het precies te vinden
Een beetje kerkhof houdt bij welk graf waar ligt.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_41069772
quote:
Deze dingen vielen me op:
Hoe komt die FBI knakker aan die foto's? Waar zijn die gemaakt?
Waarom liep hij meteen naar dat graf? Ook al was het opengegraven, hij wist het precies te vinden op een kerkhof met honderden graven.
In gevangenissen/op politie bureau's worden foto's gemaakt van tatoo's voor identificatie Je kan misschien plastische chirurgie ondergaan voor je gezicht maar grote tattoo's verwijderen is een stukkie lastiger.
pi_41069938
Ik vond het een vermakelijke aflevering! En dat ze niet zijn begonnen bij het einde van het vorige seizoen heeft me eigenlijk helemaal niet gestoord.
Inderdaad zeer benieuwd naar die pilletjes van Mahone
quote:
Eh.. Hij móest wel denk ik?

"My hand has been in a box for hours now. It is dying!"
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:31:45 #134
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_41069964
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:18 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet. Ze zijn hetzelfde als vorig jaar, en blijkbaar niet hoog. Hoe komt het dan dat de serie is uitgebreid van een seizoen van 13 afleveringen naar minimaal twee seizoenen? Ik dacht juist vanwege het enorme succes in de VS.
Een serie hoeft niet enorm goed te scoren om verlengd te worden. Bekende andere voorbeelden daarvan zijn Alias en Arrested Development. Prison Break doet het redelijk, maar kan dus dit seizoen zakken naar een lager niveau. Ik denk ook dat dat gaat gebeuren omdat de concurrentie nog moet beginnen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_41069965
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:18 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

De season premier moet juist hogere cijfers halen dan het gemiddelde van vorig seizoen door de vele marketing en de nieuwe kijkers die de dvd's op moeten leveren. Ter vergelijking: naar Lost S1 keken gemiddeld 18 miljoen mensen, naar de 1e aflevering van seizoen 2 keken 23 miljoen mensen.
pi_41070082
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:21 schreef mr.marcus het volgende:
ik vond hem best tof
Eens ..
Mahone Vs. Scofield wordt een mooie strijd

Nu weer een week wachten
hi
pi_41070356
Leuke aflevering. Jammer dat ik nu een week moet wachten.
pi_41070441
Nu aan het kijken maar ik lees nog niks hier
......Signature-loos......
pi_41070671
Ik heb niet zo aan mijn monitor gekluisterd gezeten als bij de gemiddelde aflevering in seizoen 1. Tijdens heel seizoen 1 was er de spanning van het al dan niet ontsnappen en de machteloosheid van lincoln en scofield bij de dingen die buiten de gevangenis gebeurden. De eerste aflevering van seizoen twee heeft mij eerlijk gezegd niet heel nieuwsgierig gemaakt naar de tweede aflevering. hoewel ik wel benieuwd ben hoe de hand van T-bone eraan komt te zitten

Hoe was het ook alweer afgelopen met die vader van lincoln en scofield? Die andere FBI agent uit de eerste serie leeft ook nog natuurlijk.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_41070986
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik heb niet zo aan mijn monitor gekluisterd gezeten als bij de gemiddelde aflevering in seizoen 1. Tijdens heel seizoen 1 was er de spanning van het al dan niet ontsnappen en de machteloosheid van lincoln en scofield bij de dingen die buiten de gevangenis gebeurden. De eerste aflevering van seizoen twee heeft mij eerlijk gezegd niet heel nieuwsgierig gemaakt naar de tweede aflevering. hoewel ik wel benieuwd ben hoe de hand van T-bone eraan komt te zitten

Hoe was het ook alweer afgelopen met die vader van lincoln en scofield? Die andere FBI agent uit de eerste serie leeft ook nog natuurlijk.
t-bone
hi
pi_41071081
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef Symer het volgende:

Slecht geschreven, slecht uitgevoerd en slecht geacteerd. Ik ben gestopt met kijken.
Mazzel ...Veel plezier met de nieuwe Dvd-box van desperate housewives
hi
pi_41071096
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Een beetje kerkhof houdt bij welk graf waar ligt.
En zeker in de VS.
Pain is weakness leaving the brain !
pi_41071217
T-bag dude Maar ik vond het een vette eerste aflevering, jammer van veronica en ook vind ik dat ze steeds heel snel op de locatie zijn waar Michael is...

Kan niet wachten op episode 2
......Signature-loos......
pi_41071266
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:31 schreef Symer het volgende:

[..]

De season premier moet juist hogere cijfers halen dan het gemiddelde van vorig seizoen door de vele marketing en de nieuwe kijkers die de dvd's op moeten leveren. Ter vergelijking: naar Lost S1 keken gemiddeld 18 miljoen mensen, naar de 1e aflevering van seizoen 2 keken 23 miljoen mensen.
maar datliepw eer terug in de loop van het seizoen geloof ik...
Seizoen 2 was ook niet ECHT heel spectaculair, halverwege had ik zoiets van, ik heb het wel gezien.
Het einde was wel goed!
pi_41071270
Vind er eerlijk gezegt weinig meer aan, het leuke is eraf denk ik. Het gaat niet meer om de gevangenis en erbuiten is het gewoon wat minder. Hopelijk word het seizoen later nog wat leuker
pi_41071338
Iemand die al ontcijferd heeft wat er in het origami beestje staat? Hier het plaatje: http://i90.photobucket.com/albums/k269/core_04/bscap001.jpg

Tis geen morse, ook geen braille..
pi_41071449
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:09 schreef the_idiot het volgende:
Iemand die al ontcijferd heeft wat er in het origami beestje staat? Hier het plaatje: http://i90.photobucket.com/albums/k269/core_04/bscap001.jpg

Tis geen morse, ook geen braille..
Misschien heeft het helemaal geen betekenis
pi_41071458
Is de promo al ergens te vinden?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:13:42 #149
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41071495
gelukkig niet, dan is er nooit wat aan
pi_41071856
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:36 schreef SoLiDRyDeR het volgende:

[..]

Ja vraag ik me ook af Maar denk dat het niks bijzonders is

Echt een toffe episode was dit
daar ben ik ook heel benieuwd naar, en als het niks bijzonders was dan verstop je het niet in een pen en slik je hem niet heel stiekum en oplettend in...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')