Wanneer komt seizoen 2 op dvd??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:16 schreef Dos37 het volgende:
Het begint weer gaaf. Alleen nu weer elke week wachten
seizoen 1 keek ik in een week
hij is altijd al gek geweest, en is nu erg wanhopigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:11 schreef crossover het volgende:
En welke gek laat er nou z'n hand aannaaien door een dierenarts
Misschien een beejte kritisch allemaal, maar toch.
Dat snap ik dus niet. Ze zijn hetzelfde als vorig jaar, en blijkbaar niet hoog. Hoe komt het dan dat de serie is uitgebreid van een seizoen van 13 afleveringen naar minimaal twee seizoenen? Ik dacht juist vanwege het enorme succes in de VS.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:36 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers zijn in lijn met die van vorig jaar en die zijn niet hoog. Da's niet best, want dat betekent dat er geen nieuwe kijkers zijn bijgekomen door de dvd's. En verder stond Prison Break gisteren tegenover herhalingen omdat de rest van de zenders nog niet begonnen is aan het nieuwe tv-seizoen. Het kan eigenlijk alleen nog maar gaan zakken.
Een beetje kerkhof houdt bij welk graf waar ligt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:11 schreef crossover het volgende:
Waarom liep hij meteen naar dat graf? Ook al was het opengegraven, hij wist het precies te vinden
In gevangenissen/op politie bureau's worden foto's gemaakt van tatoo's voor identificatiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:11 schreef crossover het volgende:
Deze dingen vielen me op:
Hoe komt die FBI knakker aan die foto's? Waar zijn die gemaakt?
Waarom liep hij meteen naar dat graf? Ook al was het opengegraven, hij wist het precies te vinden op een kerkhof met honderden graven.
Misschien een beejte kritisch allemaal, maar toch.
Eh.. Hij móest wel denk ik?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:11 schreef crossover het volgende:
Een serie hoeft niet enorm goed te scoren om verlengd te worden. Bekende andere voorbeelden daarvan zijn Alias en Arrested Development. Prison Break doet het redelijk, maar kan dus dit seizoen zakken naar een lager niveau. Ik denk ook dat dat gaat gebeuren omdat de concurrentie nog moet beginnen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:18 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Ze zijn hetzelfde als vorig jaar, en blijkbaar niet hoog. Hoe komt het dan dat de serie is uitgebreid van een seizoen van 13 afleveringen naar minimaal twee seizoenen? Ik dacht juist vanwege het enorme succes in de VS.
De season premier moet juist hogere cijfers halen dan het gemiddelde van vorig seizoen door de vele marketing en de nieuwe kijkers die de dvd's op moeten leveren. Ter vergelijking: naar Lost S1 keken gemiddeld 18 miljoen mensen, naar de 1e aflevering van seizoen 2 keken 23 miljoen mensen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:18 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Ze zijn hetzelfde als vorig jaar, en blijkbaar niet hoog. Hoe komt het dan dat de serie is uitgebreid van een seizoen van 13 afleveringen naar minimaal twee seizoenen? Ik dacht juist vanwege het enorme succes in de VS.
t-bonequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik heb niet zo aan mijn monitor gekluisterd gezeten als bij de gemiddelde aflevering in seizoen 1. Tijdens heel seizoen 1 was er de spanning van het al dan niet ontsnappen en de machteloosheid van lincoln en scofield bij de dingen die buiten de gevangenis gebeurden. De eerste aflevering van seizoen twee heeft mij eerlijk gezegd niet heel nieuwsgierig gemaakt naar de tweede aflevering. hoewel ik wel benieuwd ben hoe de hand van T-bone eraan komt te zitten
Hoe was het ook alweer afgelopen met die vader van lincoln en scofield? Die andere FBI agent uit de eerste serie leeft ook nog natuurlijk.
Mazzelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef Symer het volgende:
Slecht geschreven, slecht uitgevoerd en slecht geacteerd. Ik ben gestopt met kijken.
En zeker in de VS.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Een beetje kerkhof houdt bij welk graf waar ligt.
maar datliepw eer terug in de loop van het seizoen geloof ik...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:31 schreef Symer het volgende:
[..]
De season premier moet juist hogere cijfers halen dan het gemiddelde van vorig seizoen door de vele marketing en de nieuwe kijkers die de dvd's op moeten leveren. Ter vergelijking: naar Lost S1 keken gemiddeld 18 miljoen mensen, naar de 1e aflevering van seizoen 2 keken 23 miljoen mensen.
Misschien heeft het helemaal geen betekenisquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:09 schreef the_idiot het volgende:
Iemand die al ontcijferd heeft wat er in het origami beestje staat? Hier het plaatje: http://i90.photobucket.com/albums/k269/core_04/bscap001.jpg
Tis geen morse, ook geen braille..
daar ben ik ook heel benieuwd naar, en als het niks bijzonders was dan verstop je het niet in een pen en slik je hem niet heel stiekum en oplettend in...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:36 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Ja vraag ik me ook afMaar denk dat het niks bijzonders is
![]()
Echt een toffe episode was dit![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |