abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41047882
Leuk stukje om op voort te borduren!
quote:
Een dagje pretpark
Geplaatst op 20.08.2006 om 12:40:13 uur | 966 bekeken | Off -Topic | www.NIBURU.NL | print

Gisteren ben ik met mijn kinderen, 1 van 4 en 1 van 2 naar Bobbejaanland geweest, leuk een dagje pretpark.

Vroeger gingen meestal de thuisblijvers naar pretparken om de kinderen toch op enig vertier te trakteren als anderen vele kilometers van huis waren met vakantie, het was zeg maar een soort kleine vervanging voor de thuisblijvers net omdat een echte vakantie er niet in zat. Sinds gisteren vraag ik mij af hoeveel thuisblijvers een dagje pretpark nog kunnen betalen en voor wie de pret het grootst is, is dat de bezoeker of de eigenaar van het park.

Het park is gelegen in België, vlak over de grens met Nederland in het dorpje Lichtaard, pakweg drie kwartier rijden.
Vol goede moed stap je in de auto en de enige gedachte die je bezig houdt is die van het weer, zal het weer een beetje goed blijven? Eenmaal aangekomen in Lichtaard, aan de kassa, zoek je nog snel even de kortingscoupon op die je recht geeft op een familiekorting van maar liefst 8 euro. De entree in dit park wordt gerelateerd aan het formaat ( lengte ) van je kinderen daar ook de attracties hierop zijn afgestemd. Zo, dat is weer mazzelen, de jongste is gratis, even kaartjes kopen en gaan met die banaan.
Aan de kassa hoor ik tot grote ontsteltenis de prijs van slechts 3 kaartjes waarvan 1 gereduceerd omdat de meter onder de 1,40 m blijft steken voor mijn oudste dochter. Dat is dan 69 euro meneer, wil U ook een uitrijdkaartje voor de parkeerplaats? Ja, dat lijkt mij logisch, nou, dat is dan 5 euro extra, totaal 74 euro. Ik kon ook nog een plattegrond van het park kopen maar dat heb ik maar niet gedaan. Ik zeg, mevrouw, U maakt volgend mij een denkfoutje, twee kaartjes van 27 euro en 1 kaartje van 21 euro plus 5 euro parkeergeld minus de 8 euro korting is volgens mij 72 euro?! Neen zegt de mevrouw aan het loket, U maakt de denkfout, daar U voor de jongste geen entreegeld betaalt krijgt U geen 8 euro korting maar slechts 6 euro, 2 euro per persoon en dat maakt het totaalbedrag 74 euro. Voor zover de 8 euro familiekorting.

Eenmaal binnen kan de pret ( die inmiddels al een beetje getemperd was ) beginnen. Ik moet toegeven dat dit park een groot assortiment attracties kent en er voor elk wat wils is mits je de juiste lengte hebt. Na een uurtje of zo is het tijd voor een drankje, de weergoden hadden het goed met ons voor en een drankje gaat er dan graag in. Even ergens zitten en bestellen. Ik schrok mij een hoedje toen ik de prijzen zag van de drankjes, laat staan van een frietjemet ofzo. Een watertje kost 2,20 euro, het kleinste flesje dat er voorhanden is, daar koop ik maar liefst 18 flesjes bronwater voor bij de Lidll. Een colaatje of een ander frisdrankje kost 2,70 euro, dat zijn toch geen normale prijzen?! Nou ja, dan maar af en toe aan de kraan hangen want de hele dag water drinken voor die prijs is haast onbetaalbaar, niet dus! Alle watervoorzieningen in het park, een fonteintje, de wc’s, stuk voor stuk beplakt met grote stickers, dit water is niet geschikt voor consumptie! Nou vraag ik mij af wat dat dan voor een water is en hoe graaierig je moet zijn om zelfs het kraanwater te veranderen zodat mensen verplicht zijn het dure water uit de flesjes te kopen. Zo ook het frietje. Ik lees op de kaart dat een frietje 2,10 euro kost en bestel 2 frietjes met mayonaise voor de kids en houd 4,20 euro gereed. Dat is dan 5 euro 60 meneer. Dat betekent dat een kloddertje mayonaise voor 70 eurocent berekend wordt. Ik begin langzaam de echte betekenis van de term Pretpark te begrijpen, de baas van dit park moet zich suf lachen dat iedereen deze prijzen überhaupt betaald. Aan de attracties voor de gratis kinderen hebben ze ook gedacht, die mag je nml. bijna allemaal alsnog betalen, 1 minuutje hobbelen kost 1 euro.

Een dagje pretpark zit er in mijn ogen voor velen niet meer in want 100 euro ben je kwijt voordat je het weet en laten wij nou eerlijk zijn, hoeveel gezinnen kunnen vandaag de dag nog 100 euro uit hun budget missen? Is het pretpark straks ook alleen nog maar te doen voor de rijken der aarde? Het begint er wel op te lijken. Let wel, de kinderen merken er natuurlijk niks van en hebben de tijd van hun leven en daar doe je het uiteindelijk voor maar waarom kunnen bij deze uitzonderlijk hoge entreeprijzen ook nog eens de prijzen van de consumpties ongestraft zo hoog gemaakt worden. Reken het nog maar eens terug in guldens en vraag je dan af of je met die voorkennis naar dit park gegaan was, 100 euro is bijna 250 oude guldens en dan heb je de meeste spullen nog zelf bij, tel daar de benzinekosten nog eens bij en die 250 oude guldens worden een glashard feit, te gek voor woorden als je het aan mij vraagt.

Ik weet zeker dat de eigenaar van dit park altijd het meeste pret heeft!

Nexus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:27:32 #2
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_41047934
Zelf kon je geen verhaal verzinnen?
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:27:53 #3
3767 Herald
Come get some
pi_41047947
het stukje komt me bekend voor, maar dan met de Efteling als pretpark
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  Redactie Games dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:28:38 #4
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41047973
Belachelijk.
.....Kennedy
pi_41048050
neem dan je eigen bronwaterflesjes van de lidl mee. zeikerd

en 100 euro is 220 gulden. en geen bijna 250

daar ben je dan dus wel met 4 personen van op stap.
pi_41048071
zo werkt t, voor de entree prijs kun je een week naar t buitenland vliegen,
De Puta Madre
pi_41048094
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef freiss het volgende:
Zelf kon je geen verhaal verzinnen?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_41048133
Pretparken zijn stom.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:34:23 #9
99782 Jaco90
Nee ik ben niet negentig.
pi_41048143
Samenvating iemand?
pi_41048168
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:34 schreef Jaco90 het volgende:
Samenvating iemand?
pretparken zijn niet goedkoop. de schrijver van het stukje is een krent.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:35:55 #11
99782 Jaco90
pi_41048182
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:35 schreef snellejelle het volgende:

[..]

pretparken zijn niet goedkoop. de schrijver van het stukje is een krent.
Oké.
Kut voor d'r.
pi_41048273
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:34 schreef Jaco90 het volgende:
Samenvating iemand?
Pretparken zijn stom.
De Puta Madre
pi_41048320
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:35 schreef Jaco90 het volgende:

[..]

Oké.
Kut voor d'r.
tis een hij geloof ik...
en ontken niet dat het belachelijk duur is
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_41048330
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:35 schreef Jaco90 het volgende:

[..]

Oké.
Kut voor d'r.
haha jouw hoofd
It's a casual life...
pi_41048404
Dolle pret
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_41048421
Snap niet wat ie zeikt, is geen groot geheim dat pretparken stervensduur zijn, dan verzin je toch wat anders. Vond vroeger een dagje in de bossen klooien even leuk als een dagje efteling dus die kinderen vermaken zich ergens anders ook wel en hij hoeft zich dan nergens aan te ergeren.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:45:45 #17
99782 Jaco90
pi_41048431
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:41 schreef ArnhemCasual het volgende:

[..]

haha jouw hoofd
Jij bent zeker al de hele dag ganz geil?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:46:09 #18
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_41048443
Agman als je zo krenterig bent op dat geld, ga dan gewoon naar een speeltuin. Ik bedoel je kunt ook je eigen drinken meenemen. En eet je daar gewoon avond eten, 100 euro voor een familie uitje? nou jah je doet het ook niet elke week, mischien 1 of 2x per jaar. Ik vind 100 euro niet eens zoveel voor een familie uitje....
pi_41048460
Het toppunt van dit zielige verhaal is nog wel dat mevrouw klaagt over het feit dat haar jongste kind geen twee euro korting krijgt op zijn gratis entreebewijs.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_41048497
Sjah tis inderdaad duur, maar als je met z'n 3en naar een pretpark gaat is het ook een kleine moeite om 2 flessen water in een rugzak te duwen (alhoewel ik hoorde dat dat in Sixflags niet mag) om maar wat te noemen. De prijzen voor eten en drinken die genoemd worden zijn trouwens niet eens veel hoger dan die van bijv. de Kiosk op het station, dus dat valt wel mee (er zijn tenslotte ook best wat kosten aan verbonden op het gebied van distributie en opslag).

Ik ben gisteren toevallig naar de Efteling geweest, waar de schade ongeveer 40 euro was. 25 euro voor de toegang (met 3 euro internet korting) en dan redelijk rustig gedaan met eten en drinken (geen 4,75 neergeteld voor een wafel met ijs bijvoorbeeld maar wel 3 flesjes cola een broodje unox, friet met kipsate en een ijsje). Ik heb voor dat geld wel van 11 tot 9 een leuke dag gehad en dat is me die 40 euro wel waard. Maar ik kan me voorstellen dat het voor een hoop gezinnen niet weggelegd is en dat is wel zonde.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:49:00 #21
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41048507
En de mening van topicstarter hierover is....
Krekker is de bom!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:50:40 #22
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_41048544
Het mooiste van het stukje vind ik nog wel dat hij boos is dat hij geen korting krijgt voor een persoon die gratis meemag.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_41048603
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:40 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

tis een hij geloof ik...
Iemand die zoveel zeikt kan alleen een vrouw zijn.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:56:43 #24
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41048668
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:50 schreef cyberstalker het volgende:
Het mooiste van het stukje vind ik nog wel dat hij boos is dat hij geen korting krijgt voor een persoon die gratis meemag.
Nou, ik vond dit bijna even erg:
quote:
Een watertje kost 2,20 euro, het kleinste flesje dat er voorhanden is, daar koop ik maar liefst 18 flesjes bronwater voor bij de Lidll. Een colaatje of een ander frisdrankje kost 2,70 euro, dat zijn toch geen normale prijzen?! Nou ja, dan maar af en toe aan de kraan hangen want de hele dag water drinken voor die prijs is haast onbetaalbaar
Sorry hoor, maar je gaat gezellig een dagje uit met je familie. Als je op elke cent moet letten ga dan lekker met de familie naar het dichtsbijzijnde park ofzo.

Wat een plebejers zeg

Het enige waar de klager wel een punt heeft is het betalen voor de attracties. Tenminste ervanuitgaande dat hij/zij niet overdrijft. Mocht het zo zijn dat je voor de meeste attracties ook nog bij moet betalen vind ik dat inderdaad belachelijk.
Krekker is de bom!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:58:32 #25
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41048713
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Iemand die zoveel zeikt kan alleen een vrouw zijn.
Dat dacht ik eerst ook

Maar zie bijv. dit stukje:
quote:
Aan de kassa hoor ik tot grote ontsteltenis de prijs van slechts 3 kaartjes waarvan 1 gereduceerd omdat de meter onder de 1,40 m blijft steken voor mijn oudste dochter. Dat is dan 69 euro meneer, wil U ook een uitrijdkaartje voor de parkeerplaats?
Krekker is de bom!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:59:28 #26
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41048739
was een pretpark vroeger in guldens ook al niet prijzig.
hoorde mijn ma ook wel eens klagen over de absurde prijzen voor snacks.

en zoals gezegd. een dag in een mooi bos ravotten is vaak leuker
ik ben lief :)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:59:33 #27
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_41048741
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Sorry hoor, maar je gaat gezellig een dagje uit met je familie. Als je op elke cent moet letten ga dan lekker met de familie naar het dichtsbijzijnde park ofzo.
Hoho, we hebben het hier wel over 100 euro! Ik bedoel maar, welk gezin kan in deze tijd nog honderd euro missen.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_41048761
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:59 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Hoho, we hebben het hier wel over 100 euro! Ik bedoel maar, welk gezin kan in deze tijd nog honderd euro missen.
Thuisblijven is veel goedkoper.
pi_41048770
quote:

[..]

kids krijgen korting
En ondertussen wel een BMW voor de deur maar die Efteling....
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:00:44 #30
3767 Herald
Come get some
pi_41048775
quote:
ik met mijn kinderen, 1 van 4 en 1 van 2
[...]
de jongste is gratis, even kaartjes kopen
[...]
de prijs van slechts 3 kaartjes waarvan 1 gereduceerd
1 volwassene met 2 kinderen, waarvan 1 gratis en dan tóch 3 kaartjes kopen. Duh dat het dan duur wordt
pi_41048805
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:00 schreef Herald het volgende:

[..]

2 kinderen, waarvan 1 gratis, en dan tóch 3 kaartjes kopen. Duh dat het dan duur wordt
ja vind ik ook
  Redactie Games dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:02:04 #32
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41048810
quote:
de prijs van slechts 3 kaartjes waarvan 1 gereduceerd
Beter lezen Herald, er staat dat er eentje is kwijtgescholden .
.....Kennedy
pi_41048815
quote:

[..]

Als je geen 100 euro kan missen dan leef je boven je stand of je bent gewoon zo arm dat je niet slechter kan gaan wonen en tja dan kan je niet naar een pretpark, had je maar een opleiding moeten volgen
pi_41048831
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:02 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Beter lezen Herald, er staat dat er eentje is kwijtgescholden .
wel kut als één van je kids kwijtgescholden wordt. Krijg je Belgie -like acties
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:03:56 #35
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41048851
Overigens is er niks mis met constateren dat iets een stuk duurder is geworden (dan verwacht of dan jij als persoon redelijk vindt), maar het is vooral de manier WAAROP deze persoon klaagt .

Echt over de meest achterlijke zaken, zoals inderdaad die 2 euro korting voor iemand die niet hoeft te betalen, die vergelijking met de Lidl, het omrekenen naar guldens, etc.

Ik heb medelijden met die kinderen...
Krekker is de bom!
pi_41048859
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:02 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Als je geen 100 euro kan missen dan leef je boven je stand of je bent gewoon zo arm dat je niet slechter kan gaan wonen en tja dan kan je niet naar een pretpark, had je maar een opleiding moeten volgen
ja maar als ze geen merkkleding dragen op de creche worden ze gepest en soms is het handig om even met de kids te telefoneren of ze meeeten als ze in hun wiegje liggen en dan kan je beter een abo afsluiten want zonder beltegoed heb je der nog niks aan
pi_41048879
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:03 schreef KreKkeR het volgende:
het omrekenen naar guldens
Ik vind dat altijd wel een goede graadmeter om te zien of ik de persoon serieus moet nemen of niet eigenlijk .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:06:36 #38
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_41048894
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:32 schreef Killer_Mom het volgende:
zo werkt t, voor de entree prijs kun je een week naar t buitenland vliegen,
Wel een ver land dan, als je 1 week moet vliegen
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:07:26 #39
3767 Herald
Come get some
pi_41048907
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:06 schreef GSi het volgende:
Wel een ver land dan, als je 1 week moet vliegen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:07:48 #40
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41048913
paupers.

naja het is duur, en dat weet iedereen.

MAAR....

als die arbeiders nu wat hadden doorgeleerd, beetje carriere hadden gemaakt en een leuk spaarcentje hadden en wat later kids dan hoefden ze ook niet op een houtje te bijten.

100 euro voor 4 personen

ga eens een avondje stappen naar een betere tent en dan met taxi naar huis
ik ben lief :)
pi_41048970
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:07 schreef A_L_N_F het volgende:
paupers.

naja het is duur, en dat weet iedereen.

MAAR....

als die arbeiders nu wat hadden doorgeleerd, beetje carriere hadden gemaakt en een leuk spaarcentje hadden en wat later kids dan hoefden ze ook niet op een houtje te bijten.

100 euro voor 4 personen

ga eens een avondje stappen naar een betere tent en dan met taxi naar huis
Weet je wel hoeveel flesjes bronwater bij de Lidl je daarvan kunt kopen? Of hoeveel glazen kraanwater je kunt drinken?
pi_41049005
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel flesjes bronwater bij de Lidl je daarvan kunt kopen? Of hoeveel glazen kraanwater je kunt drinken?
nouhouw, het is toch van de zotte dat je voor een petfles water ¤1.80 moet betalen terwijl die in de winkel 20 cent kost.........
pi_41049048
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Wat een plebejers zeg

Het enige waar de klager wel een punt heeft is het betalen voor de attracties. Tenminste ervanuitgaande dat hij/zij niet overdrijft. Mocht het zo zijn dat je voor de meeste attracties ook nog bij moet betalen vind ik dat inderdaad belachelijk.
een dagje ja..maar wat als je meerdere dagjes weg wilt?
Kun je dan nog ontkennen dat het fucking duur is tegenwoordig?
Dat er dus tig uitjes in het water vallen omdat er geen geld meer is?
pi_41049077
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Waarom begin je zelf niet een goedkoop pretpark?
pi_41049083
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:02 schreef BazzieK het volgende:

[..]

dus mensen met minder opleiding mogen niet naar een pretpark
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:17:42 #46
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_41049095
quote:
dingen kosten nu eenmaal geld, ik zit ook het liefst elke dag in een pretpark achtbanen te testen.
Wat wil jij dan maximaal uitgeven met een familie uitje, ga eens goed uiteten ben je zelfs meer kwijt.
pi_41049100
Vakantie vieren is geen recht.
pi_41049108
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik zou graag ooit een Maybach hebben, maar mijn opleidingsniveau en als gevolg daarvan baan laten het niet toe. Wat onmenselijk

Net alsof naar een pretpark gaan een eerste levensbehoefte is
pi_41049113
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waarom begin je zelf niet een goedkoop pretpark?
oei het wordt weer eens persoonlijk
pi_41049135
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:17 schreef -Angelus- het volgende:
Vakantie vieren is geen recht.
nee zelf weten , als die paupers straks eens in opstand komen steken ze je zo neer..
komt door te weinig opleiding enzo.
Kunnen ze ook niks aan doen nml, want pa en ma konden vroeger geen pretpark betalen en een goede opleiding enzo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:20:24 #51
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41049155
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Tegenwoordig? Denk je dat het vroeger zoveel goedkoper was?

Het grote verschil is dat men vroeger niet persen naar een superdeluxe modern pretpark MOEST, dat men niet perse naar het buitenland MOEST, dat men niet perse een GSM MOEST....

Veel mensen zijn tegenwoordig simpelweg verwend, DAT is het probleem.
Krekker is de bom!
pi_41049159
pauperrr, mijn vaderrr heeft een fabrrriek die prretparrrken bouwt

Ik zeg altijd maarrr terrrwijl ik op mijn tweede miljoen wacht, geld speelt geen rrrolex
pi_41049166
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:

nee zelf weten , als die paupers straks eens in opstand komen steken ze je zo neer..
Kunnen ze ook niks aan doen nml, want pa en ma konden vroeger geen pretpark betalen en een goede opleiding enzo
Realisme is ook ver te zoeken.
pi_41049168
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Iedereen die wil en slim genoeg is kan iedere opleiding doen die hij wil. Sommige zullen er harder voor moeten werken dan anderen maar het is niet zo dat je in Nederland met studiefinanciering, studentenleningen en bijbaantjes geen normale studie kan doen.
pi_41049180
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:17 schreef Tjahzi het volgende:

[..]

dingen kosten nu eenmaal geld, ik zit ook het liefst elke dag in een pretpark achtbanen te testen.
Wat wil jij dan maximaal uitgeven met een familie uitje, ga eens goed uiteten ben je zelfs meer kwijt.
dat is toch ook al bespottelijk duur?
Maar goed hang hier lekker de zg slimme jopie uit, en denk vooral niet aan het feit dat de euro alles vervloekt duur heeft gemaakt!
En dat hier mensen ongelukkig van worden bv, maar ja is not my casa! Ik heb het gelukkig goed!
pi_41049182
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:18 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

oei het wordt weer eens persoonlijk
Ik heb tot nu toe de verleiding juist weten te weerstaan je grenzeloze domheid en labiliteit in de discussie te betrekken, te meer omdat het volgens mij niet jouw artikel is.

Het is gewoon een vraag, heb je er ook een antwoord op of val je stil?
pi_41049203
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe de verleiding juist weten te weerstaan je grenzeloze domheid en labiliteit in de discussie te betrekken, te meer omdat het volgens mij niet jouw artikel is.

lees de tekst onder zijn nickname eens
pi_41049218
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Pardon? Labiel? Domheid?hmmz is dat het niveau waar jij op discusseert tegenwoordig? Geweldig stoer! Krijg je daar een harde van ofzo? Homo!
Dit is niet mijn stukje nee maar het sprak me aan, ik denk en leef nog mee met anderen en zie hoe erg de maatschappij aan het verloederen is, maar goed hiermee hoeft men bij jou niet aan te komen jij interesseerd je schijnbaar alleen nog maar voor je grote ego! duhhhhhh
pi_41049232
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

lees de tekst onder zijn nickname eens
wat betekend dat?
Ik oh eenzame loser in dezen wereld ofzoiets?
pi_41049243
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wat betekend dat?
ow shit wat projecteer ik nu toch weer..hehe...zucht
pi_41049244
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

hmmz is dat het niveau waar jij op discusseert tegenwoordig?Homo!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:25:25 #62
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41049258
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Als minder opleiding staat voor een dusdanig laag salaris dat ze het pretpark niet kunnen betalen, mogen ze dat inderdaad niet nee.

Ik mag toch ook niet in een restaurant eten wanneer ik het eten niet kan betalen...

Jij denkt dat die supermoderne attracties, het personeel/onderhoud, etc niks kost? En dat het daarnaast ook nog eens een filantropische instelling betreft?
Krekker is de bom!
pi_41049266
quote:

[..]

wat betekend dat?
je kent je eigen onderschrift niet? Vergeten je pillen in te nemen? Je straatverbod zit je niet lekker?
pi_41049267
quote:

[..]

wat betekend dat?
het gaat over de jouwe
pi_41049273
Maar TS voor jouw is dat toch geen probleem ... of hebben jij en je vriendin intussen kinderen geadopteerd?
pi_41049278
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:25 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Als minder opleiding staat voor een dusdanig laag salaris dat ze het pretpark niet kunnen betalen, mogen ze dat inderdaad niet nee.

Ik mag toch ook niet in een restaurant eten wanneer ik het eten niet kan betalen...

Jij denkt dat die supermoderne attracties, het personeel/onderhoud, etc niks kost? En dat het daarnaast ook nog eens een filantropische instelling betreft?
mogen = kunnen?
pi_41049280
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:25 schreef snellejelle het volgende:

[..]

het gaat over de jouwe
die slaat nergens op dus?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:27:01 #68
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41049284
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

dat is toch ook al bespottelijk duur?
Maar goed hang hier lekker de zg slimme jopie uit, en denk vooral niet aan het feit dat de euro alles vervloekt duur heeft gemaakt!
En dat hier mensen ongelukkig van worden bv, maar ja is not my casa! Ik heb het gelukkig goed!
Ja want voor de euro waren de grote pretparken spotgoedkoop!

Kom op nou, de moderne pretparken met hypermoderne attracties zijn altijd al duur geweest.
Krekker is de bom!
pi_41049306
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

die slaat nergens op dus?
de jouwe? mwah. dat zijn jouw woorden
pi_41049307
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:27 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja want voor de euro waren de grote pretparken spotgoedkoop!

Kom op nou, de moderne pretparken met hypermoderne attracties zijn altijd al duur geweest.
nu 26 toen, toen 37,50. Toen dus minder spotgoedkoperT
pi_41049352
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:26 schreef -Angelus- het volgende:
Maar TS voor jouw is dat toch geen probleem ... of hebben jij en je vriendin intussen kinderen geadopteerd?
heej kloot*N*
hoestie?
gvd wat een stelletje imbecielen ook hier..wat is dit nou?beetje persoonlijk worden wtf gare halvezolen ook... bah bah ongezellig forum wordt het zeg!
Je kunt nog geen boeh of bah plaatsen en hups het zijn net freggles zitten ze er meteen bovenop...haverkisten geiten bokken whatever!
Angelus nog steeds in de ontkenningsfase van je geaardheid?
pi_41049367
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]
beetje persoonlijk worden wtf gare halvezolen ook..
En wederom lukt het je jezelf onderuit te halen in dezelfde post
pi_41049373
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

nu 26 toen, toen 37,50. Toen dus minder spotgoedkoperT
verblind zijn ze door die chemtrails en die hoe heet dat ook weer
sublimaties enzo op tv..
pi_41049382
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:30 schreef BazzieK het volgende:

[..]

En wederom lukt het je jezelf onderuit te halen in dezelfde post
nou istie nou stijf? Ik zei tog!
pi_41049386
Als het een hond was, zou je haar toch een spuitje geven?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:32:22 #76
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41049401
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

mogen = kunnen?
In dit geval wel ja.

Alleen klinkt 'niet mogen' een stuk zieliger, waarschijnlijk dat Zhe-devilll er daarom mee kwam.

In de praktijk is het echter simpelweg een kwestie is van "niet kunnen betalen, niet naar binnen mogen, of niet mogen eten in dat restaurant.
Krekker is de bom!
pi_41049405
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:31 schreef heiden6 het volgende:
Als het een hond was, zou je haar toch een spuitje geven?
zeg jij ped* brain zeg nu maar niks meer he..
pi_41049407
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

heej kloot*N*
hoestie?
gvd wat een stelletje imbecielen ook hier..wat is dit nou?beetje persoonlijk worden wtf gare halvezolen ook... bah bah ongezellig forum wordt het zeg!
Je kunt nog geen boeh of bah plaatsen en hups het zijn net freggles zitten ze er meteen bovenop...haverkisten geiten bokken whatever!
Tief je zelf op of blijf je wachten om publiekelijk afgemaakt te worden?
pi_41049413
dit wordt mij een beetje te wazig/sick
pi_41049430
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

In dit geval wel ja.

Alleen klinkt 'niet mogen' een stuk zieliger, waarschijnlijk dat Zhe-devilll er daarom mee kwam.

In de praktijk is het echter simpelweg een kwestie is van "niet kunnen betalen, niet naar binnen mogen, of niet mogen eten in dat restaurant.
okido, het klonk nogal cru maar nu begrijp ik je
pi_41049451
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

In dit geval wel ja.

Alleen klinkt 'niet mogen' een stuk zieliger, waarschijnlijk dat Zhe-devilll er daarom mee kwam. In de praktijk is het simpelweg een kwestie is van "niet kunnen betalen, niet naar binnen mogen, of niet mogen eten in dat restaurant.
ik baal er wel van dat veel dingen niet langer mogelijk zijn..
dagje weg, een stad bezoeken, dagje uit alles is wel heel erg minder geworden..en ja dan geef ik diegene die dat stuk schreef gelijk!
Vroegah was ik wekelijks in de stad tegenwoordig mondjes mate, vind het maar saai.
Maar goed iedereen heeft hier of rijke ouders of hebben een goede baan en zijn heel blij met de halvering van hun inkomen..
ik zeg al niks meer NUFFF
pi_41049465
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef sig000 het volgende:

[..]

Tief je zelf op of blijf je wachten om publiekelijk afgemaakt te worden?
door wat?
die devil inside of you?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:36:20 #83
156057 the_fucker
Ga maar veilig op pad mensen..
pi_41049480
Ik snap het gemekker niet.

Slechts een paar maanden per jaar zijn de grote pretparken open. In die korte tijd moeten de enorme investeringen en exploitatiekosten (nieuwe attrakties, personeelskosten, onderhoud, enz, enz) terug verdiend worden. Haal er maar twee volle weken vanaf door slecht weer en je zit met een enorm kort tijdsbestek. Natuurlijk betaal je dan horeca-prijzen voor het eten en drinken en natuurlijk is de toegang niet gratis.

Bovendien kunnen de echte paupers altijd nog thuis hun rugzak vol met bronwater van de lidl en boterhammen met kaas proppen.
pi_41049576
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:36 schreef the_fucker het volgende:
Ik snap het gemekker niet.

Slechts een paar maanden per jaar zijn de grote pretparken open. In die korte tijd moeten de enorme investeringen en exploitatiekosten (nieuwe attrakties, personeelskosten, onderhoud, enz, enz) terug verdiend worden.
Nu is het leeuwedeel van de personeelskosten natuurlijk ook in datzelfde hoogseizoen, dus daarvoor gaat bovenstaande aanzienlijk minder op dan de exploitatiekosten die je niet in september naar huis kan sturen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:41:43 #85
156057 the_fucker
pi_41049578
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

dagje weg, een stad bezoeken, dagje uit alles is wel heel erg minder geworden..en ja dan geef ik diegene die dat stuk schreef gelijk!
Vroegah was ik wekelijks in de stad tegenwoordig mondjes mate, vind het maar saai.
Maar goed iedereen heeft hier of rijke ouders of hebben een goede baan en zijn heel blij met de halvering van hun inkomen..
De tering naar de nering zetten heet dat.
Wat doe je voor werk ?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:41:57 #86
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41049582
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

verblind zijn ze door die chemtrails en die hoe heet dat ook weer
sublimaties enzo op tv..
Whehehe, mevrouwtje heeft ook eens wat opgevangen hoor

Wat zijn chemtrails trouwens? Doel je op die sporen in de lucht die sommige hoogvliegende vliegtuigen achterlaten?

Maar heb je nooit basiseconomie gehad ofzo?

Het kan best zijn dat (bepaalde) prijzen door de invoering v/d euro MEER zijn gestegen dan ze anders zouden zijn gestegen, maar dat is weer een andere discussie. (Los daarvan ook moeilijk aan te tonen, want dan zou je dus exact moeten kunnen berekenen hoeveel de prijzen zonder invoering v/d euro gestegen waren).

MAAR DAN NOG kun je toch geen prijzen van vandaag de dag vergelijken klakkeloos vergelijken met prijzen van +7 jaar geleden!! Dit ook nog eens zonder verder te kijken naar inkomensveranderingen, economisch klimaat, etc.
Krekker is de bom!
pi_41049609
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nu is het leeuwedeel van de personeelskosten natuurlijk ook in datzelfde hoogseizoen, dus daarvoor gaat bovenstaande aanzienlijk minder op dan de exploitatiekosten die je niet in september naar huis kan sturen.
Zou wel makkelijk zijn.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:44:07 #88
156057 the_fucker
pi_41049622
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

Vergis je niet,
Er blijft behoorlijk wat personeel werken in de wintermaanden. Denk aan onderhoud, directie, financiele afdeling, promotie/beleidsmedewerkers.
pi_41049641
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:44 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Vergis je niet,
Er blijft behoorlijk wat personeel werken in de wintermaanden. Denk aan onderhoud, directie, financiele afdeling, promotie/beleidsmedewerkers.
Waarbij de mensen die de winter doorbetaald worden ook niet de goedkoopste krachten zijn. Point taken.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:51:28 #90
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41049735
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hoezo zou je geen dagje weg kunnen, niet de stad in kunnen, etc? Wellicht dat een dagje pretpark of uit eten er niet in zit, maar er zijn genoeg manieren om toch een gezellige dag te hebben zonder veel uit te geven. Ik denk dat het eerder ligt aan de te hoge eisen die sommigen stellen. Een dagje pretpark, een vakantie naar het buitenland, een avondje uit eten, een dagje gezellig winken EN lekker kopen uiteraard, wordt allemaal gezien als RECHT...
quote:
Wat heeft dit er nou weer mee te maken?

Dus wanneer mensen kritisch zijn en eigenlijk alleen proberen te zeggen dat je niet boven je stand moet willen leven, hebben ze per definitie rijke ouders of een goede baan?
Krekker is de bom!
pi_41049750
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:51 schreef KreKkeR het volgende:
Dus wanneer mensen kritisch zijn en eigenlijk alleen proberen te zeggen dat je niet boven je stand moet willen leven, hebben ze per definitie rijke ouders of een goede baan?
Nee. De evil euro heeft ervoor gezorgd dat de stand van vele mensen intussen volgens zhe-devilll onmenselijk is.
pi_41049883
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:52 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee. De evil euro heeft ervoor gezorgd dat de stand van vele mensen intussen volgens zhe-devilll onmenselijk is.
precies!!!!!!!!
pi_41049893
beetje jaren 70 idee krijg je nu weer....jammer
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:07:12 #94
156057 the_fucker
pi_41049917
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:04 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

precies!!!!!!!!
Wat doe je voor werk?
Als de euro er voor zorgt dat je nog niet eens een dagje pretpark kunt betalen gok ik op auto-poetser.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:07:59 #95
156057 the_fucker
pi_41049928
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Jaren 70 idee
pi_41049970
mijn autoband kost 150euro, en dat voor 1 stuk rubber...

kun je na gaan, ik heb er 4 nodig!!

100euro is dus gewoon niks voor 1 dagje uit met zn 4e !
soms maak ik 100euro in 1 dag op en dan heb ik alleen muziek en bier
Nothing to see here, carry on
pi_41049988
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:07 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Wat doe je voor werk?
Als de euro er voor zorgt dat je nog niet eens een dagje pretpark kunt betalen gok ik op auto-poetser.
als je alles had gelezen dan wist je dat ik meelevend ben, dat ik vele mensen het geluk gun om eens vaker dan eens in de zoveel tijd te genieten van het leven!
En niet omdat er sinds de euro wat erg weinig geld binnenkomt men beseft dat het wel erg veel is gaan kosten in verhouding met de gulden. in 2002 kwam de euro in ons land, dus het is nog geen 7 jaar geleden hoor!
Maar goed als jullie te dom zijn om om te rekenen, i rest my case, men roept maar over paupers dit en dat en ik denk dat je dan een essentieel punt vergeet...
pi_41050004
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:12 schreef RijstNatie het volgende:

het stuk gaat niet over het feit dat diegene die het stuk schreef te weinig geld heeft maar dat alles zo duur is geworden!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:16:11 #99
156057 the_fucker
pi_41050005
quote:

Je kunt toch ook gewoon aan de garage vragen of ze vier zelf meegebrachte ronde schijven van hout onder je auto zetten? Maar nee, je mag tegenwoordig niks meer van die garagehouders. Het is de schuld van de euro.
pi_41050006
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
quote:
Ga ons nou niet blij maken met een dode mus, en houd ook daadwerkelijk je bek als je zegt dat je dat gaat doen.
Echt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41050009
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:

het stuk gaat niet over het feit dat diegene die het stuk schreef te weinig geld heeft maar dat alles zo duur is geworden!
Vraag je vriedin wat geld ... wat anders zit erop?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:17:19 #102
156057 the_fucker
pi_41050014
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

als je alles had gelezen dan wist je dat ik meelevend ben, dat ik vele mensen het geluk gun om eens vaker dan eens in de zoveel tijd te genieten van het leven!
En niet omdat er sinds de euro wat erg weinig geld binnenkomt men beseft dat het wel erg veel is gaan kosten in verhouding met de gulden. in 2002 kwam de euro in ons land, dus het is nog geen 7 jaar geleden hoor!
Maar goed als jullie te dom zijn om om te rekenen, i rest my case, men roept maar over paupers dit en dat en ik denk dat je dan een essentieel punt vergeet...
Welk punt mis ik dan ?
pi_41050018
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:16 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Vraag je vriedin wat geld ... wat anders zit erop?
jij bent ook al een aso
vraag je vriendje eens of hij aan je eikeltje wil zuigen want je bent vervelend aan het worden!
pi_41050024
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:17 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Welk punt mis ik dan ?
je ziet het niet he?
Jullie zijn blind! Kijk om je heen dan!!!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:18:30 #105
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41050027
quote:

Allemaal leuk en aardig, maar je hebt ook mensen met wat meer vaste lasten dan jij. Mensen die met een zelfde inkomen niet 1 persoon, maar een heel gezin moeten onderhouden.

Jouw voorbeelden zijn totaal niet relevant, want iemand die nog meer verdient zal waarschijnlijk weer lachen om wat jij veel uitgeven noemt.

Waar het om draait is dat iemand die het niet kan betalen gewoon moet accepteren dat hij/zij zo'n extraatje, hoe jammer dan ook, gewoon niet kan doen. Dan koop je maar wat drankjes bij de Lidl en ga je picknicken. Of is dat dan weer te min vraag ik me af...
Krekker is de bom!
pi_41050030
ghehehehe
pi_41050033
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:
ghehehehe
Het is nog steeds akelig toepasselijk:
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:16 schreef Nosh het volgende:

[..]

[..]

Ga ons nou niet blij maken met een dode mus, en houd ook daadwerkelijk je bek als je zegt dat je dat gaat doen.
Echt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41050034
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

door wat?
die devil inside of you?
Je hebt 't zelf echt niet in de gaten dus dan komen er krachten van buitenaf die je tot de grond toe affikken en ik hoef daar weinig aan te doen.

En pretparken zijn.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:20:36 #109
156057 the_fucker
pi_41050046
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

je ziet het niet he?
Jullie zijn blind! Kijk om je heen dan!!!
Nee, je punt gaat totaal aan me voorbij. Graag wat meer duidelijkheid!
pi_41050048
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:18 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar je hebt ook mensen met wat meer vaste lasten dan jij. Mensen die met een zelfde inkomen niet 1 persoon, maar een heel gezin moeten onderhouden.

Jouw voorbeelden zijn totaal niet relevant, want iemand die nog meer verdient zal waarschijnlijk weer lachen om wat jij veel uitgeven noemt.

Waar het om draait is dat iemand die het niet kan betalen gewoon moet accepteren dat hij/zij zo'n extraatje, hoe jammer dan ook, gewoon niet kan doen. Dan koop je maar wat drankjes bij de Lidl en ga je picknicken. Of is dat dan weer te min vraag ik me af...
Wat is te min? Ik denk dat dit de issue niet eens is..die pretparken zijn natuurlijk gewoon een symptoom van iets groters, namelijk dat we allemaal bedonderd zijn met de invoering van de Euro.
pi_41050055
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je hebt 't zelf echt niet in de gaten dus dan komen er krachten van buitenaf die je tot de grond toe affikken en ik hoef daar weinig aan te doen.

En pretparken zijn.
alles oke daar
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:22:47 #112
156057 the_fucker
pi_41050070
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:18 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Iedereen moet op zijn eigen manier de tering naar de nering zetten.
pi_41050095
alsof het allemaal aan de euro licht

ik ben VOOR de euro, klote gulden/florijn mag lekker weg blijven !
pi_41050102
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:22 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Iedereen moet op zijn eigen manier de tering naar de nering zetten.
neemt niet weg dat het kut is voor veel mensen...gewoonkutttttttttttttttt weet je!
Anderzijds met die dreigingen van aanslagen misschien maar goed dat velen niet meer weg kunnen
je weet het maar nooit immers
pi_41050103
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

alles oke daar
Ja hoor er zijn nog users genoeg dus ga je gang.
pi_41050104
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:25 schreef RijstNatie het volgende:
alsof het allemaal aan de euro licht

ik ben VOOR de euro, klote gulden/florijn mag lekker weg blijven !
Ik haat die euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_41050115
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:26 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hoezo? Pestte de euro je toen je klein was? Probeert ie in je hoofd te kijken en je gedachten op te zuigen? Slaat de euro je, en moet je dan een zonnebril op straat dragen en zeggen dat je van de trap bent gevallen als iemand vragen stelt?

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41050121
quote:

[..]

Dat is meestal zo als je er weinig hebt.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:29:28 #119
156057 the_fucker
pi_41050133
quote:

[..]

neemt niet weg dat het kut is voor veel mensen...gewoonkutttttttttttttttt weet je!
Je kunt gaan zitten kniezen, maar ook voor een paar euro (inclusief fietshuur) lekker met zijn allen gaan fietsen in park de hoge veluwe.
quote:
Anderzijds met die dreigingen van aanslagen misschien maar goed dat velen niet meer weg kunnen
je weet het maar nooit immers
pi_41050148
quote:

Vraag een gulden aan je vriendin.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:32:05 #121
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41050154
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Alles???

Vroeger betaalde ik voor een computerspel op de pc rond de 100 tot 150 gulden. Tegenwoordig koop ik nieuwe games voor rond de 30 - 60 euro... Die prijzen zijn dus gelijk gebleven en in sommige gevallen zelfs gedaald.

Tegenwoordig kun je computers al kopen voor rond de E400,-... nou ik kan me nog de tijd herinneren dat je voor de eerste de beste PC meer dan 4000 gulden betaalde...

DVD's koop ik nu voor E 5,- tot E 20,-... vroeger zag ik ze voor minimaal 50 gulden.

Uiteraard heeft dit ook te maken met het stadium waarin deze markten zich nu begeven. Feit blijft echter dat deze luxe artikelen in sommige gevallen zelfs goedkoper zijn geworden.
Krekker is de bom!
pi_41050166
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:28 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat is meestal zo als je er weinig hebt.
ook al heb je veel dan nog is het zonde van je geld, om door bedrijven genaaid te worden toch? Of zie ik dat verkeerd?
pi_41050176
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:29 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Je kunt gaan zitten kniezen, maar ook voor een paar euro (inclusief fietshuur) lekker met zijn allen gaan fietsen in park de hoge veluwe.
[..]

pi_41050182
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:31 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Vraag een gulden aan je vriendin.
ben je nu nog niet klaar?
neem een nieuwe vriend jij tssssss
pi_41050185
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ook al heb je veel dan nog is het zonde van je geld, om door bedrijven genaaid te worden toch? Of zie ik dat verkeerd?
Je kiest er toch zelf voor om het uit te geven? Je wéét toch dat een pretpark niet goedkoop is?
De enige die jou dan naait, ben je zelf.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41050206
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:34 schreef Nosh het volgende:

[..]

Je kiest er toch zelf voor om het uit te geven? Je wéét toch dat een pretpark niet goedkoop is?
De enige die jou dan naait, ben je zelf.
Natuurlijk niet. Het is haar recht om naar een pretpark te gaan en dat zo'n vuige ondernemer dan het lef heeft om daar geld voor te vragen, is te walgelijk voor woorden.
pi_41050209
quote:

[..]

Er gaat ergens iets mis in die gedachtenkronkels van je. Als je niet voor een bedrijf wil werken dan maak je er toch zelf 1?
pi_41050217
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:32 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Alles???

Vroeger betaalde ik voor een computerspel op de pc rond de 100 tot 150 gulden. Tegenwoordig koop ik nieuwe games voor rond de 30 - 60 euro... Die prijzen zijn dus gelijk gebleven en in sommige gevallen zelfs gedaald.

Tegenwoordig kun je computers al kopen voor rond de E400,-... nou ik kan me nog de tijd herinneren dat je voor de eerste de beste PC meer dan 4000 gulden betaalde...

DVD's koop ik nu voor E 5,- tot E 20,-... vroeger zag ik ze voor minimaal 50 gulden.

Uiteraard heeft dit ook te maken met het stadium waarin deze markten zich nu begeven. Feit blijft echter dat deze luxe artikelen in sommige gevallen zelfs goedkoper zijn geworden.
en nu reken je je vaste lasten eens om, graag
en daarbij pc games en xbox games zijn veel duurder dan toen hoor!
50 gulden to 60 euro! Halloooooooooow tingeling
Ze kosten nu het dubbele, mits je nieuwe koopt he!
En wees eerlijk een pc van 400 euro is niet echt dat je zegt van wowie...betaal er maar 800 voor dan heb je pas iets goeds!
maar boodschappen en andere zaken inclusief je vaste lasten per maand zijn wel degelijk het dubbele van toen behalve de huren.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:37:11 #129
156057 the_fucker
pi_41050218
quote:

[..]

Zoals reeds is uitgelegt isd het prijsverschil op sommige punten ook weer gecompenseert. Ik zou ook liever de gulden nog hebben, maar het houd me voor de rest niet bezig. Die euro is er nou eenmaal, en daar moeten we het mee doen. punt
pi_41050233
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Er gaat ergens iets mis in die gedachtenkronkels van je. Als je niet voor een bedrijf wil werken dan maak je er toch zelf 1?
lol *naait teletubbie pakjes*
Jat een grasveld en veel konijnen, haalt een speeltuin stiekum leeg...plaatst een hokje voor de ingang en kassaaaaaaaa
wat is er nu mis mee
pi_41050251
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Het gemiddelde nintendo spel kostte rond 1997-98 een goede 160 tot 200 gulden.
Nu heb je ze voor 55 euro.

Geen onzin verkondigen
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41050260
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

*naait teletubbie pakjes*
pi_41050262
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:37 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Zoals reeds is uitgelegt isd het prijsverschil op sommige punten ook weer gecompenseert. Ik zou ook liever de gulden nog hebben, maar het houd me voor de rest niet bezig. Die euro is er nou eenmaal, en daar moeten we het mee doen. punt
ja dus en?....
mag een ander maar vragen wat men wil dus...oke..
Er zijn geen grenzen aangegeven toendertijd,men kan gewoon de prijs vragen die men wil dus...
sjeeh bedtijd
pi_41050266
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:40 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja dus en?....
mag een ander maar vragen wat men wil dus...oke..
Er zijn geen grenzen aangegeven toendertijd,men kan gewoon de prijs vragen die men wil dus...
sjeeh bedtijd
En terecht.

Als je het te duur vindt, dan koop je het maar niet.
pi_41050269
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:40 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat heet nou kapitalisme.

Leer er mee leven, het schijnt her en der wel meer voor te komen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41050272
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:39 schreef Nosh het volgende:

[..]

Het gemiddelde nintendo spel kostte rond 1997-98 een goede 160 tot 200 gulden.
Nu heb je ze voor 55 euro.

Geen onzin verkondigen
ik had het over de jaren vlak voor de euro werd ingevoerd hoor
pi_41050281
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:41 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik had het over de jaren vlak voor de euro werd ingevoerd hoor
Toen kostte een pc game óók geen 50 gulden, laat staan een xbox spel.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41050284
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

lol *naait teletubbie pakjes*
Jat een grasveld en veel konijnen, haalt een speeltuin stiekum leeg...plaatst een hokje voor de ingang en kassaaaaaaaa
wat is er nu mis mee
Niets. zolang je dat gewoon thuis doet of in de wijk ofzo.
pi_41050286
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

ik begin teletubbie land in nederland
ergens op een pauperig achteraf weilandje oh wacht een oude autosloperij lijkt me wel wat
Ken jij dan de teletubbies niet?
wie kent de teletubbies nou niet sjeehhhhhhhh
pi_41050298
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:42 schreef Nosh het volgende:

[..]

Toen kostte een pc game óók geen 50 gulden, laat staan een xbox spel.
sorry maar ik heb er zelf ervaring mee...playstation spellen 60 gulden! nu 60 euro!
hehe doeniezoowstomenzo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:43:57 #141
156057 the_fucker
pi_41050300
quote:

[..]

Je kunt je kennelijk wel de luxe van een x-box permiteren, maar een dagje pretpark voor de kids kun je nog niet eens betalen? Weleens overwogen om je prioriteiten ergens anders te leggen?

Je ziet het trouwens welk vaker bij paupers: dat bestelt maar (op rekening) merkkleding en plasmaschermen, maar een dagje uit voor de kinderen of een fatsoenlijke maaltijd is te duur en dus de schuld van de euro.
quote:
maar boodschappen en andere zaken inclusief je vaste lasten per maand zijn wel degelijk het dubbele van toen behalve de huren.
Ben je al eens bij de Aldi geweest?
pi_41050304
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik begin teletubbie land in nederland
ergens op een pauperig achteraf weilandje oh wacht een oude autosloperij lijkt me wel wat
Dat lijkt me een prima idee.
pi_41050306
Ik denk dat we nu toch echt toe zijn aan een schopje terug naar het intranet van het Pieter Baan Centrum.
pi_41050317
Ik kan het wel begrijpen hoor. Er zijn gewoon heel veel mensen die niet zoveel (te besteden) hebben en die toch wel eens naar een pretpark willen, zoals bv alle andere kinderen uit de klas. 100 euro kan best een hele hoop geld zijn voor mensen die het niet ruim hebben.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:46:39 #145
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41050332
quote:

[..]

En wees eerlijk een pc van 400 euro is niet echt dat je zegt van wowie...betaal er maar 800 voor dan heb je pas iets goeds!
Jouw huidige salaris is ook exact jouw salaris van 2002 gedeeld door 2,2?

En sorry hoor, maar op die PC van 400 euro kan ik heeeeeeeeel veel meer doen dan op die oude PC van 4000 gulden... En het meest belangrijke, je kan er de noodzakelijke dingen op doen.

Volgens mij waren nintendo en sega games vroeger 149 gulden meen ik me vaag te herinneren. Ik had zelf alleen nooit zo'n ding, iemand anders? Ze waren (en zijn eigenlijk nog steeds) in veel gevallen duurder dan PC games.
Krekker is de bom!
pi_41050336
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:43 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Je kunt je kennelijk wel de luxe van een x-box permiteren, maar een dagje pretpark voor de kids kun je nog niet eens betalen? Weleens overwogen om je prioriteiten ergens anders te leggen?

Je ziet het trouwens welk vaker bij paupers: dat bestelt maar (op rekening) merkkleding en plasmaschermen, maar een dagje uit voor de kinderen of een fatsoenlijke maaltijd is te duur en dus de schuld van de euro.
[..]

Ben je al eens bij de Aldi geweest?
hallooooooooooooow ik heb dat stuk niet zelf geschreven ten eerste!
Ten tweede ja ik kan mij dat alles permitteren! Gelukkig wel zeg, maar er zijn nog meer mensen op deze aardkloot he!
en de aldi is niet mijn ding hoor!
bah bah ik heb medelijden met mensen die daar heen moeten voor hun voeding
pi_41050343
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat we nu toch echt toe zijn aan een schopje terug naar het intranet van het Pieter Baan Centrum.
van die zeehondjes toch he
LEUK!!!!!!!!!
pi_41050348
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:46 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

En sorry hoor, maar op die PC van 400 euro kan ik heeeeeeeeel veel meer doen dan op die oude PC van 4000 gulden... En het meest belangrijke, je kan er de noodzakelijke dingen op doen.

Volgens mij waren nintendo en sega games vroeger 149 gulden meen ik me vaag te herinneren. Ik had zelf alleen nooit zo'n ding, iemand anders? Ze waren (en zijn eigenlijk nog steeds) in veel gevallen duurder dan PC games.
Niet dat het ook maar enigszins relevant is, maar ik heb wel eens 180 gulden betaald voor een Nintendospel.
pi_41050350
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:44 schreef heiden6 het volgende:
Off-topc -1
pi_41050353
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:46 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

ja precies de helft!
pi_41050360
Sinds wanneer is de helft gelijk aan 0,45?
pi_41050364
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Niet dat het ook maar enigszins relevant is, maar ik heb wel eens 180 gulden betaald voor een Nintendospel.
Nouw ik kocht wel us een mascara voor 20 gulden die kost nu verdorie 45 euri
maar gelukkig istie wel waterproof
pi_41050367
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:48 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja precies de helft!
Nou wat zeik je dan?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:50:38 #154
156057 the_fucker
pi_41050369
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:45 schreef Repeat het volgende:
Ik kan het wel begrijpen hoor. Er zijn gewoon heel veel mensen die niet zoveel (te besteden) hebben en die toch wel eens naar een pretpark willen, zoals bv alle andere kinderen uit de klas. 100 euro kan best een hele hoop geld zijn voor mensen die het niet ruim hebben.
In het geval van bijstandsmoeders kan ik me daar best iets bij voorstellen, maar er zijn zoveel leuke alternatieven.

Voor zhe-dhevill gaat dit niet op, die kan zich een dure xbox permitteren maar begint op de euro te kotsen omdat ze de andere (meer gebruikelijke) dingen niet kan doen omdat ze stiekem boven haar stand leeft.
pi_41050387
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:50 schreef the_fucker het volgende:

[..]

In het geval van bijstandsmoeders kan ik me daar best iets bij voorstellen, maar er zijn zoveel leuke alternatieven.

Voor zhe-dhevill gaat dit niet op, die kan zich een dure xbox permitteren maar begint op de euro te kotsen omdat ze de andere (meer gebruikelijke) dingen niet kan doen omdat ze stiekem boven haar stand leeft.
ik leef totaal niet boven mijn stand
ik ben van stand nml...dus wat zeik jij nou dan?Ik wil gewoon dat jullie eens verder denken dan jullie eigen ikkepikkiedepor...so?
pi_41050392
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:50 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nou wat zeik je dan?
goed dat je het zegt mot ff plassie doen brb
pi_41050397
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:50 schreef zhe-devilll het volgende:

Nouw ik kocht wel us een mascara voor 20 gulden die kost nu verdorie 45 euri
maar gelukkig istie wel waterproof
Je wou er natuurlijk leuk uitzien voor je vriendin?
pi_41050402
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:53 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Je wou er natuurlijk leuk uitzien voor je vriendin?
he homo flikker toch us op reetridder!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:57:20 #159
156057 the_fucker
pi_41050429
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

hallooooooooooooow ik heb dat stuk niet zelf geschreven ten eerste!
Ten tweede ja ik kan mij dat alles permitteren! Gelukkig wel zeg, maar er zijn nog meer mensen op deze aardkloot he!
Waarom geloof ik hier nou geen fuck van ?
quote:
en de aldi is niet mijn ding hoor!
bah bah ik heb medelijden met mensen die daar heen moeten voor hun voeding
Als je zo (dom) redeneert kan ik me voorstellen dat je dat toegangskaartje niet kunt bekostigen.
Je hoeft trouwens geen medelijden met mij te hebben. De Aldi verkoopt kwalitatief uitstekende producten voor een lage prijs. Ik ken zat mensen met een top-inkomen die er ook hun boodschappen halen.
pi_41050439
hihihi
pi_41050445
mensen met een topinkomen die naar de aldi gaan, dat zijn pas gieren.
pi_41050456
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:57 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Waarom geloof ik hier nou geen fuck van ?
[..]

Als je zo (dom) redeneert kan ik me voorstellen dat je dat toegangskaartje niet kunt bekostigen.
Je hoeft trouwens geen medelijden met mij te hebben. De Aldi verkoopt kwalitatief uitstekende producten voor een lage prijs. Ik ken zat mensen met een top-inkomen die er ook hun boodschappen halen.
stuk komt van niburu, skele
(staat erboven trouwens!) Koop maar lekker bij die aldi van je! Jij redeneert tenminste zg zo slim! Of moet je naar de aldi soms? Oh wacht dat komt natuurlijk door die euro die alles zo duur maakte, je hebt je er al totaal mee verzoent zelfs, nee dan snap ik het wel..
ik ga slapie doen tabe
pi_41050477
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:59 schreef Repeat het volgende:
Ik heb er mooi lak aan en rij in een oude Golf voor de boodschappen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 03:03:08 #164
156057 the_fucker
pi_41050484
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:59 schreef Repeat het volgende:
Ja, of mensen die gewoon een beetje nadenken....
Je moest eens weten hoeveel exclusieve Lexussen en BMW's daar op zaterdag volgeladen worden.
pi_41050507
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 03:03 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Ja, of mensen die gewoon een beetje nadenken....
Je moest eens weten hoeveel exclusieve Lexussen en BMW's daar op zaterdag volgeladen worden.
Hebben die geen boodschappenauto?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 03:07:40 #166
156057 the_fucker
pi_41050521
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 03:00 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

stuk komt van niburu, skele
(staat erboven trouwens!) Koop maar lekker bij die aldi van je! Jij redeneert tenminste zg zo slim! Of moet je naar de aldi soms? Oh wacht dat komt natuurlijk door die euro die alles zo duur maakte, je hebt je er al totaal mee verzoent zelfs, nee dan snap ik het wel..
ik ga slapie doen tabe
Wel op tijd opstaan hé, de deurwaarder staat morgen alweer vroeg op de stoep.
pi_41050527
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 03:05 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ja, zo'n X5 ís de boodschappenauto
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 03:08:25 #168
156057 the_fucker
pi_41050528
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 03:05 schreef sig000 het volgende:

[..]

Vraag het ze zelf.
pi_41050535
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 03:07 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Gewoon de bel uitzetten.
pi_41050549
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 03:07 schreef the_fucker het volgende:

Der vriendin doet wel open.
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:54:14 #171
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41062358
Wat een dom wijf is dat zeg. Pfff pc's van 400 euro...nee je moet echt wel een 800 euro uitgeven, dan heb je wel een goeie. En dat in een topic waarin mensen dingen niet kunnen betalen. Iemand die geen pc kan betalen van 400 euro kan er zeker geen van 800 euro betalen. En als ze die van 400 wel kunnen betalen dan hebben ze Zhe-Devilll om hun te vertellen dat ze een kutpc hebben gekocht, en dat ze maar meer hadden moeten uitgeven.

Ik zou ook de euro de schuld geven van alles ja. Jezus, als je geen pc kunt betalen dan kun je het niet. Er zijn toch ook geen mensen die klagen dat ze geen Mercedes SL600 kunnen rijden vanwege de euro? Een dagje pretpark is een geen recht.

Ik vond dat stuk wat in OP werd gegeven wel prachtig. Een kind mag gratis binnen, maar neej, hij wil nog steeds 2 euro korting voor dat kind!

Ik geloof er trouwens geen klote van dat ze zich alles kan veroorloven. Als je je alles kunt veroorloven, dan ga je je niet druk maken om iets dat je duur vind. In ieder geval, niet zo snel. Ja, als ik geld had als water dan kon een brood ineens 10 euro gaan kosten, dan klaagde ik wel, ook al zou ik het niet merken, die 10 euro.

Maar eten (brood) is een basisbehoefte, dat is geen luxebehoefte zoals een pretparkbezoek. Als je dat niet kunt betalen omdat je te weinig verdient, tja, dikke pech. Ik kan geen SL600 rijden omdat ik daarvoor niet genoeg verdien, dikke pech.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41064243
quote:

[..]

Jij hebt overduidelijk zelf geen kinderen snotneus.

[ Bericht 2% gewijzigd door Emu op 22-08-2006 16:12:49 ]
pi_41064551
Bobbejaanland in 2000 was 38 gulden, Bobbejaanland in 2006 is 26 euro (ong 58 gulden dus). Het is wel degelijk een dure grap geworden.

Maar als ik het artikel zo lees valt me eerder op dat die meneer het stereotyp Nederlander is, gierig dus Eten en drinken had die josti kunnen meenemen, iedereen weet dat het reteduur is in een pretpark, dat is bij mijn weten altijd zo al geweest.

Voor de mensen zie zeggen dat 100 euro niet veel is, wacht effe tot je getrouwd bent en 2 of 3 kinderen hebt, dan zullen we nog eens praten. Trouwens weet je niet wat die man heeft meegemaakt, misschien is hij gescheiden (heeft bevoorbeeld geen vrouw bij zich, of de vrouw is dood, heeft hij dan geen recht meer om iets leuks te doen met zijn kinderen?
pi_41065548
Je maakt een beslissing, je wilt naar dat pretpark, maar zie het als iets exclusiefs. Of je gaat in de vakantie leuke dingen doen zoals dat pretpark, of je gaat op vakantie met je sleurhut.

Natuurlijk is een pretpark duurder geworden. En met 4 kinderen erbij merk je dat echt wel.

Je kan wel eten meenemen, maar aangezien de kinderen ook verwend zijn:

"papa, mag ik patat?" hoppa daar ga je al, je wilt immers geen jankend kind = mensen die kijken en denken: "die vader is pauper geeft z'n kinderen geen snack = schaamte. Meestal kunnen ouders nog wel "nee" zeggen tegen een kind dat een of ander door chinese kinderhandjes gefabriceerd speeltje willen.
^_
pi_41066306
quote:
1 minuutje hobbelen kost 1 euro.
quote:
WAT! 1 HELE EURO! DUUR! DUUUUUUUUUR! DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR!
Als je patat kan eten kan je dat ook betalen. En anders doe je het niet.
Ich bin der Führer.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:21:04 #176
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41066580
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

sorry maar ik heb er zelf ervaring mee...playstation spellen 60 gulden! nu 60 euro!
hehe doeniezoowstomenzo
Tuurlijk Spellen uit de budgetbak mischien ja De nieuwste pro evolution soccer (deel 5) kost nu 15 euro NIEUW, terwijl ik jaren geleden 120 gulden betaalde voor deel 1 op de playstation... als we toch kromme vergelijkingen gaan trekken.
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
pi_41081135
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:21 schreef The_Martian het volgende:

[..]

Tuurlijk Spellen uit de budgetbak mischien ja De nieuwste pro evolution soccer (deel 5) kost nu 15 euro NIEUW, terwijl ik jaren geleden 120 gulden betaalde voor deel 1 op de playstation... als we toch kromme vergelijkingen gaan trekken.
ehm lama hoor
geen gesprek mogelijk hierzoot dat blijkt wel.
Op andere sites geven mensen normale replies en hier...aargh best wel triest is dit de jeugd van tegenwoordig?
lol
pi_41081992
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ehm lama hoor
Op andere sites geven mensen normale replies en hier...aargh best wel triest is dit de jeugd van tegenwoordig?
lol
Ga weg dan. Je zou ook al stil zijn, maar dat wilt ook niet echt opschieten.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_41082008
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

hehe doeniezoowstomenzo
Ik kan herinneren dat ik nog Super Nintendo spelllen kocht voor 129 gulden, de betere Game Boy spellen waren 79 gulden. Onzin dus
  woensdag 23 augustus 2006 @ 01:28:51 #180
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41082030
quote:

[..]

ehm lama hoor
lol
Ik snap je frustraties wel maar je moet geen onzinargumenten aanhalen om het nog een tikkeltje erger te laten lijken dan dat het werkelijk is.
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
pi_41082066
Pretparken zijn duur, dat waren ze vroeger en dat zijn ze nu nog steeds, deal with it...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 23 augustus 2006 @ 01:39:35 #182
44906 merino
World of Sleepers
pi_41082249
Ik heb gister met dagje Six Flags + afterparty 100euro uitgegeven in mijn eentje
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_41083245
Jij rekent de euro om in oude guldens?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 23 augustus 2006 @ 04:08:31 #184
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41084028
quote:

[..]

ehm lama hoor
lol
Omdat hier niet iedereen met je meepraat en men niet collectief loopt te blèren dat voor de euro alles koek en ei was en nu puur DOOR de euro alles voor de minderbedeelden onhoudbaar is, noem je 'ons' triest en haal je zaken als leeftijd erbij?

(Overigens bedankt dat je me nog bij de jeugd rekent, dat zie ik als compliment ).
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')