abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41069049
18.57: 1 vd zusjes tegen Tijn: wat isssssss je glassssss? Dan doe ik juh water, ga maar lekker zitten

Ze gaan 5 tegen 5 een spelletje spelen, met om de beurt iets verzinnen.

*Ben ff uitzending op tv kijken*
pi_41069078
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:

Tijn heeft last van zweten en het ligt op tafel. Egbert moet onder zijn shirt voelen en is helemaal nat van het zweet. Dit heeft Monique gedaan.
Ze hadden een spelletje gedaan op een barkruk door Tijn heel hard rond te draaien, daar werd hij niet lekker van.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:37:08 #53
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_41070112
Ze eten de broodjes die Marlies heeft gemaakt en doen een wedstrijdje smakken in de microfoon.
Prrrrr
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:39:20 #54
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_41070182
BB stuurt ze allemaal naar de zitkamer. "Snel nog even plassen" wordt geadviseerd. Probleem: ze zouden niet roken in de zitkamer. Wat nu?
Prrrrr
pi_41070184
Ze moeten raden hoe laat het is.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:41:40 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41070271
Bewoners kakelen door elkaar heen. De meesten denken dat het nu rond 17:00 uur is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41070376
Eentje denkt dat het 5 uur 's-nachts is.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:49:25 #58
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41070563
*klokt in* op stream 2

heb de opdracht maar half gehoord, maar wat ik hoorde was dit :
daarna komt 1 van jullie naar de dbk en geeft het antwoord
wie goed bij de tijd is heeft daar zijn profeit van

ik zag Rik de dbk in gaan

stream 3 : de groep praat er toch nog over verder ze gaan er van uit dat de tuin open gaat als ze het goed hebben
rik is terug, BB heeft niets gezegd, hij heeft gezegd dat het 5 uur is
ze verwachten op de tv het goede nieuws te zien nu

tijn hoopt ergens dat het 3 uur snachts is dat ze gedold zijn
rik zegt of 8 uur
semih nee ik denk 5 of 6 uur
micheline denkt dat de tijd meer teruggaat dan ze denken
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:02:06 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41071077
Inmiddels is Rik naar de voorraadkamer geroepen waar een aanvulling staat voor het karige rantsoen. MAAR, ze moeten wél alles opeten én drinken anders gaat het terug. Er is wijn, er zijn tartaartjes. Er is is soep en ik zag ook koffie voorbij komen.

BB geeft aan dat ze de tijd 'ongeveer' goed hebben geraden en daarom deze spullen krijgen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:04:19 #60
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41071162
het maakt tijn allemaal niks uit hoe laat het is als die deur maar open gaat
een bbq met satetjes enzo
dat ze zonnebrand nodig hebben 25 graden
iedereen weet nu wel wat te bedenken : muziek, coctails etc

rik : maar wat als hun nou zeggen je ziot er 3 uur langs je mag opnieuw proberen
later,vroeger, nee ik zeg later, nee vroeger
TV : rik naar het washok

eten en wijn in het washok
kruiden, vla, er wordt vanalles door elkaar geroepen nu

bewoners jullie waren een beetje bij de tijd, dus daarvan hebben jullie profijt
maak de groentesoep, bak de tartaartjes verdeel de vla en drink de wijn
eet alles op bewaren is geen goed idee

iedereen in de keuken behalve de zusjes, wat maken we
kunnen we eerst een wijntje nemen ?
maken we balletjes van de tartaartjes
op tv wederom Rik naar het washok niemand lijkt dat te zien
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:18:20 #61
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41071669
het valt sabrina nu op dat er (nog steeds) op de tv staat dat rik naar het washok moet
semih sabrina en monique zitten in de zitkamer de rest dartelt in de keuken rond
rond de soep die ze aan het maken zijn
even was er weer een discussie over de vis die ze nog steeds hebben
en of ze die ook bakken samen met de tartaartjes
pi_41071691
De dames hebben de wijn al weer gevonden...

dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:35:45 #63
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41072352
Hilde: "Drink jij geen wijn? O, dan neem ik die van jou wel."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:01:06 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41073424
Janine blowt niet als ze uitgaat. Dan heeft ze wat anders nodig. Omdat ze zich eigenlijk onzeker voelt. Ze wordt omringd door mannen als ze uitgaat, die willen allemaal maar één ding. Dat vindt ze soms wel eens vervelend.
Hilde zegt dat ze uit de horeca komt en alles wel heeft meegemaakt. Coke, pillen. Dat heeft ze zelf niet gedaan. Ze roekt wel af en toe een jointje.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:07:45 #65
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41073713
20.58 stream 4

Hilde tegen Marcia..."ben jij zelfverzekerd"
Marcia: "Nee"
Hilde: "Waarom niet?"
Marcia: "Dat ben ik gewoon nooit geweest...dat is wel iets wat ik hier zou willen leren...nou leren...gewoon iets assertiever"
...midden in het gesprek geeft Hilde in ene een brul de andere kant op... "wAAAttt? hebben ze de kachel expres hoger gezet tijdens het soep eten!!!"

Hilde probeert het gesprek die kant op te sturen dat Marcia gaat geloven dat het door haar op jonge leeftijd begonnen en nog steeds durende relatie komt......echter door de antwoorden die Marcia geeft blijkt al snel dat het daar niets mee te maken heeft....sterker nog...aan de manier van praten merk je dat Marcia heel stevig op eigen benen staat.

Ze hebben het over de vele ego's in het huis en het moeilijke om je tussen al die op de voorgrond tredende mensen te kunnen handhaven....Marcia ziet het als een mogelijkheid om dat assertieve te leren.

Janine zit ook aan tafel en luistert voor de verandering gedurig. Uiteindelijk zegt zij ook het een en ander...ze vind zichzelf niet echt op de voorgrond willen treden; maar dat het meer aan harde stem ligt.
pi_41074098
marcia tegen tijn jaa tuuuuuuurlijk wil ik nog wijn
pi_41074146
Janine en Milica bij het zwembad
J: Dit vind ik niet leuk, ik heb buiten alles afgesloten.
Ik moet voor mezelf opkomen.
Gedoe over de krultang
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:26:12 #68
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41074360
21.14 zwembad

Janine zit met Marcia op de bank.

Janine doet haar beklag over een van de andere bewoners...ze zegt dat diegene het echt bij haar verpest heeft. Het lijkt erop dat het over Marlies gaat want ik hoor het bedrag van 25.000 noemen.
Ze zegt dat ze zelf nooit iemand eerst het een laat geloven om vervolgens het ander te doen...dan heeft ze het echt helemaal met iemand gehad.
Marcia vraagt nog even door of ze er dan helemaal klaar mee is waarop Janine zegt dat dat van vandaag (kennelijk haar chagerijnigheid of zo) meer te maken heeft met gebrek aan buitenlucht/voedsel/jointjes in willekeurige volgorde.

Marcia heeft gedurende deze BB denk ik een hele goede troef in handen...ze kan het geduld opbrengen om echt naar de ander te luisteren...je merkt nu aan Janine dat ze echt blij is met zo iemand als Marcia om haar ei bij kwijt te kunnen. Marcia zelf beperkt zich tot het uitspreken van wat algemeniteiten zonder direct een waardeoordeel te geven over het gedrag van Marlies. Ze doet dat echter op zo'n manier dat Janine er genoeg vertrouwen in heeft.
pi_41074634
Janine tegen Hilde "volgens mij was jij echt een mooie meid vroeger"
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:39:50 #70
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41074789

(met dank aan Scanman)
pi_41075740
Tijn maakt grappen...oa een dure camera kopen en dan terugbrengen omdat ie stinkt..
Smile around the world :-)
pi_41076167
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:08 schreef Wereldman het volgende:
Tijn maakt grappen...oa een dure camera kopen en dan terugbrengen omdat ie stinkt..
Ze hebben het dus over Hans Teeuwen
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_41077035
Tijn: “Als ik bij de laatste zes kom, loop ik in mijn blote kont van het zwembad naar de slaapkamer.”
pi_41079032
Een waarschuwing op de televisie:

dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:46:12 #75
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41079037
-dubbel-
Confidence through competence
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:46:40 #76
55709 Stereotomy
pi_41079050
Op het scherm staat nu:
quote:
"Wie verkoopt de huid voor de beer geschoten is?"
Niemand snapt hem?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:52:35 #77
55709 Stereotomy
pi_41079250
Monique spreekt Etienne op zijn aanhalige gedrag aan in de badkamer.

"Ik ben haar zus, en als er verhalen ter ronde gaan, dan confronteer ik haar daarmee!"

Lijkt alsof Monique heel beschermend is ten opzichte van Sabrina, niet alleen wat jongens betreft, maar ook qua alcohol. Of heeft het een met het ander te maken?

Etienne probeert zich wanhopig te verdedigen dat "er niks was" en dat ze gewoon "vriendschappelijk om zouden gaan".

Monique: "En TOCH is het fout! Ik krijg iets in mijn schoot geworpen waar ik niet vanaf kom. En dan ga je een gesprek aan met mensen, zoals nu, waarin ik zeg dat ik niet weet wat ik ermee moet. Omdat er verhalen ter ronde gaan van mijn zus, en dat moet ze weten, dat kan ze dan niet zomaar zonder reden van tafel vegen".

Samenvatting: Sabrina vindt Etienne wel aardig c.q. leuk, Monique vindt hem een kwal en probeert Sabrina van hem te behoeden
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:55:59 #78
55709 Stereotomy
pi_41079381
Etienne: stamel stotter, ik had het gevoel dat vandaag een beetje een dip dag was, en dat ik dus wat afstand nam, etc.

Monique: Er stellen mensen vragen aan me over mijn zus, en daar moet ik op reageren!

(beetje overdreven, ze is er voornamelijk *zelf* niet mee eens)

vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:18:15 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41155791
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')