400.000 euro.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:06 schreef frankium het volgende:
[..]
Das een goeie. Door het prijzen geld heel erg laag te maken, krijg je een heel ander spel.
Dat is een leuk bedrag, maar na 4 dagen BB is meer dan 10% van het prijzengeld al in rook opgegaan!quote:
Kun je doen als je niet weet wie je moet nomineren, maar verder heeft dat toch weinig nut?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Krijg je nu niet dat bewoners de jokerbezitters gaan nomineren, omdat die toch een vluchtweg hebben?
Het blijft echt niet bij dit spelletje hoor...zullen er nog wel vele volgenquote:
Waarom Waddinxveen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Tientje
En dat er dan zo'n trien uit Waddinxveen een DVD cinema homeset wint van 8000 EUR
uiteraardquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:06 schreef schatje het volgende:
Egbert is teleurgesteld.
Ik denk dat de helft van de kluis van de weggestemden, naar de prijzenpot voor de uiteindelijk winnaar gaat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Tamaartje het volgende:
Dat is toch helemaal niet zo wat ze nu zeggen?
Dat ze nu max 395.000 kunnen winnen?
Want elke keer als iemand nu weg gaat gaat er al weer 15.000 vanaf minimaal ..
Of denk ik nu verkeerd?
Dat zou de hoogste prijzenpot zijn tot nu toe. Maar het wiordt nog wel minder. In plaats van geld verdienen met opdrachten, doet BB het nu op deze manier. Zal me benieuwen of ze er nog een keer intuinen.quote:
In de vorige BB wisten veel bewoners niet wie te nomineren, en maakten kleine redenen soms het verschil (deksel op de boter etcquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kun je doen als je niet weet wie je moet nomineren, maar verder heeft dat toch weinig nut?
ze zijn ook zieligquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Ik vind die zusjes zielig.
Waarom zou er geld uit de pot gaan als er iemand vertrektquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Tamaartje het volgende:
Dat is toch helemaal niet zo wat ze nu zeggen?
Dat ze nu max 395.000 kunnen winnen?
Want elke keer als iemand nu weg gaat gaat er al weer 15.000 vanaf minimaal ..
Of denk ik nu verkeerd?
Jammer... Ze hebben volgens mij veel pech gehad in het leven...quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
Ik vind die zusjes zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |