Melba toast, genoemd naar de beroemde operazangers uit de jaren '20, die in een restaurant klaagde dat het geroosterde brood te dik wasquote:
Details, detailsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Melba toast, genoemd naar de beroemde operazangers uit de jaren '20, die in een restaurant klaagde dat het geroosterde brood te dik was
Ja, ik vond dat tweede deel niet zo geweldig. Er zaten veel te veel verhaallijnen in. En natuurlijk, het is fantasie. Maar toch kwam het 'onrealistisch' over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Weer terug uit de bbios
Pirates of the Caribian
zijn t er genoeg?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
toffe foto's, lipje
is je hartslagader nog niet verkalkt of dichtgeslibt door al dat gefrituur?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
tijd voor frituur
Zeik niet man, het is pas de tweede keer vandaag dat ik frituurquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:32 schreef M5 het volgende:
[..]
is je hartslagader nog niet verkalkt of dichtgeslibt door al dat gefrituur?
en de Williams speciaal voor Vladquote:
vraag je eens iemand naar z'n gezondheid, is dat gelijk weer gezeik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeik niet man, het is pas de tweede keer vandaag dat ik frituur
Had je mee moeten gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voertuigfoto's zijn er zelden genoeg.
En nog kruimels gemaakt in je bed?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef M5 het volgende:
[..]
vraag je eens iemand naar z'n gezondheid, is dat gelijk weer gezeik.![]()
Je geeft jezelf kadootjesquote:
had achteraf gekund jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Had je mee moeten gaan. Frituurontbijt valt te regelen
nee spullen inpakken om te verhuizenquote:
klopt, maar ik kwam er ozndag pas achter dat het dus NIEt op zaterdag wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:41 schreef lipje het volgende:
je wist het zaterdag al . Had je gewoon langs kunnen komen, en je enge schoonmoeder kunnen ontlopen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee spullen inpakken om te verhuizen![]()
Kloptquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef Nolius het volgende:
[..]
Want zoals bekend wonen mensen uit Limburg niet samen met ook_gek
rijp voor de dwangbuisquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat zou echt een hel op aarde zijn he, met ook_gek in één huis moeten wonen
En dat gun je mij dus gewoon?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat zou echt een hel op aarde zijn he, met ook_gek in één huis moeten wonen
Leuk!.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
Zo dat was een dagje spa om nooit meer te vergeten![]()
Ten 1e die lotus elise plakt echt als de tering in bochten![]()
Op rechte stukken ben je helaas weer het haasje
Reden nog superveel andere enorm gave wagens rond![]()
Was alleen me camera vergeten![]()
![]()
En dan als bonusToyota F1 team kwam tussen de middag even 1,5 uur testen
(savonds na het racen nog meer testen)
We stonden dus OP het paddock 2 meter van een toyota F1 wagen die gestart werd en op het rechte stuk achter ons de nodige proefstarts aan het maken was![]()
Dat maak ik dus nooit meer in m'n leven mee( wel weer jammer van die camera die ik vergeten was
)
Kortom SUPER!
Ja zat kwartier in auto en toen AARGGG KUT!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Leuk!.![]()
Maar wie vergeet er nu op zo'n dag z'n camera[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
We stonden dus OP het paddock 2 meter van een toyota F1 wagen die gestart werd en op het rechte stuk achter ons de nodige proefstarts aan het maken was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |