Bijna alle Ali G filmpjes zijn geweldigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:19 schreef BazzoS het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=1623254076490030585
heheheh Ali G met scientologists
fly's?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Time fly's when your having fun
LOLquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga zo even bellen
De baan die me vandaag aan is geboden, is assistent-machine-operator/terreinknecht bij een plasticfabriek, dus dan worden we collega's![]()
Dat is heul geen spelfout, dat is een grammaticafoutje.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb vakantie![]()
laat mij lekker spelvauten maken
![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is heul geen spelfout, dat is een grammaticafoutje.
Maar ik vergeef het je.
Vertelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:07 schreef M5 het volgende:
zo... dat was een flink adrenaline uurtje op m'n werk![]()
Hoi btw
't laatste uurtje moesten we nog een paar Jaguars en Range Rovers verplaatsen. Stonden wel een paar leuke wagentjes tussen zeg maar, die ik ff flink op de staart heb getraptquote:
Stork?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:15 schreef M5 het volgende:
en ik ben weer een stapje verder in de sollicitatie bij Stork in Hoogerheide.nog ff afwachten nu
Ja, klein bedrijfe maar hoor, was eerst een eenmasnzaak, maar nu dnekt meneer stork er dus over na om M5 als eerste personeelslid aan te nemenquote:
Ik begreep dat ze misschien zelfs zaken kunnen gaan doen met Amerika! Dan moet er waarschijnlijk wel een 2e bij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, klein bedrijfe maar hoor, was eerst een eenmasnzaak, maar nu dnekt meneer stork er dus over na om M5 als eerste personeelslid aan te nemen
Hoogerheide? tering eh dan worden we burenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:15 schreef M5 het volgende:
en ik ben weer een stapje verder in de sollicitatie bij Stork in Hoogerheide.nog ff afwachten nu
quote:Voertuigsoort Personenauto
Merk SEAT
Handelsbenaming IBIZA; 1.9 TDI/PD 96KW BLT
Kleur(en) Zwart
Brandstof Diesel
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1896 cm3
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.149 kg
Maximum massa voertuig 1.675 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 600 kg
- geremd 1.200 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 11 februari 2006
mja, beter bekend als Stork/Fokker, en dan de afdeling Aircraft Services. Beetje modificaties in CAD programma's tekenen voor vliegtuigen. Fokker 100 zakenjets enzoquote:
Bij deze is de halford kralenset over de bijrijdersstoel weggehaald, vandaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:23 schreef Viper_74 het volgende:
De ibiza FT weegt 1149 kg hoor(althans de mijne)
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |