Waarom zou je dan nog de goedkope versie kopen? Voor dat prijsverschil zitten er veels te veel accesoires bij de duurdere versie als de Eye-Toy 2 er ook nog eens bij zou zittenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:58 schreef Fallen het volgende:
Social Disorder:
Uiteraard alleen standaard geleverd bij de ¤600,- versie.
Maar heel veel anders dan die eye-toy kan het denk ik toch niet zijn. Wat voor andere feature moet geheim blijven en heeft impact op de manier waarop je een spel speelt?
Stroomstoten tijdens het spelenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:58 schreef Fallen het volgende:
Maar heel veel anders dan die eye-toy kan het denk ik toch niet zijn. Wat voor andere feature moet geheim blijven en heeft impact op de manier waarop je een spel speelt?
220 V als je verloren hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Stroomstoten tijdens het spelen
Ze geven toch geen presentatie?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef Diablos79 het volgende:
Wanneer geeft Sony hun presentatie in Leipzig? Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze te melden hebben.
Volgens Eurogamer is het om 16u zover: Sony - 16.00 BST / 17.00 CETquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef Diablos79 het volgende:
Wanneer geeft Sony hun presentatie in Leipzig? Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze te melden hebben.
dat laatste zou ik graag een bron van willen zien. Want dat zou YUMMIE zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:02 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Volgens Eurogamer is het om 16u zover: Sony - 16.00 BST / 17.00 CET
Ik was zojuist in de Intertoys om RE4 voor een mooi prijsje te halen en ik vroeg of ze al iets wisten van de PS3 launch. Ze hebben dus sinds vandaag preorder formuliertjes![]()
Ik heb er maar gelijk 1 ingevuld en ik ben eerste op de lijst![]()
Er werd me verder nog verteld dat ze bij de launch maar 1 versie (60GB) gaan krijgen.
Ik heb trouwens ook nog ergens gelezen dat Sony met een eigen versie van de rumble bezig zou zijn...
Hoor of zie nog niksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:02 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Volgens Eurogamer is het om 16u zover: Sony - 16.00 BST / 17.00 CET
Voor 60 euro kun je wel ff wachten toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:40 schreef SToRM81 het volgende:
Bij de Wehkamp is ie trouwens ietsje goedkoper: http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?Page=ZOE&Artikelnummer=619330&LC
Maarja, ik ben benieuwd of je m dan wel op 17 november hebt
Zo zo dat scheelt wel. Zal toch niet zo zijn dat ze hem als enige voor die prijs gaan verkopen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:40 schreef SToRM81 het volgende:
Bij de Wehkamp is ie trouwens ietsje goedkoper: http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?Page=ZOE&Artikelnummer=619330&LC
Maarja, ik ben benieuwd of je m dan wel op 17 november hebt
ach ik koop em wel in de winkel. zodra die uit is kan jij nog wel een maandje wachten totd ie binnen isquote:
Van mij welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:03 schreef rece het volgende:
[..]
Echt waar, mag ik nu je handtekening![]()
Ik?!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ach ik koop em wel in de winkel. zodra die uit is kan jij nog wel een maandje wachten totd ie binnen is
Zal me benieuwen hoe de "echte" nieuwe GT eruit gaat zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:45 schreef Tain het volgende:
Gran Turismo HD
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Launch line-ups zijn altijd zwak. Het zou geen launch line-up zijn als het sterk isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Ligt het aan mij of is de launch line up erg zwak.
Voor zover ik weet zei Miyamoto dat MGS4 filmpjes scripted ingame engines zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:13 schreef alex4allofyou het volgende:
Kijkend naar Heavenly Sword dan valt me op dat de actual gameplay, hoewel mooi, lang niet de kwaliteit heeft van Metal Gear. In andere woorden: hoe zal de echte gameplay eruit gaan zien?
Miyamoto? Hideo bedoel je zeker? of is dat de "big anouncement" van sonyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Voor zover ik weet zei Miyamoto dat MGS4 filmpjes scripted ingame engines zijnDus daar is je antwoord.
De MGS filmpjes zijn gemaakt in de zelfde engine, maar zijn net als de ingame filmpjes van bvb FFX mooier gemaakt. Haast alle animaties zijn gemotion captured, characters hebben veel meer poly's en er zijn tig filters over het scherm geplakt. Het is in-engine, zoals ik het altijd noemquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zei Miyamoto dat MGS4 filmpjes scripted ingame engines zijnDus daar is je antwoord.
nieuw karakter in MGS4: Mario!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mario Gear Solid?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nieuw karakter in MGS4: Mario!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |