ze zijn next-gen exclusive. Dus geen FIFA en geen PES6 op de PS3, tenzij je de PS2-versie erin propt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:03 schreef Snake_NL het volgende:
schijnt dat pes 6 en fifa 07 exclusief zijn voor de 360 weet iemand hier meer over
Lijkt wel of ze in een soort van hover-mode gaan ofzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, maar ik geloof dat ze van die afzonderlijke namen af wilden en voortaan alle studios met SCEWWS aan wilden duiden.
[..]
Hehe.. heb 'm net bekeken, Ik blijf erbij dat dit de meest angstaanjagende Metal Gears zijn uit de hele reeks. Alleen het allerlaaste stukje van dat filmpje snap ik niet zo... staan die Metal Gears nou ineens met z'n allen te poepen ofzo?
Aparte... "straalaandrijving" hebben ze dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
Lijkt wel of ze in een soort van hover-mode gaan ofzo.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Aparte... "straalaandrijving" hebben ze dan.
Ze zijn maar tijdelijk "exclusief", volgend jaar zullen FIFA en PES gewoon op de PS3 komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ze zijn next-gen exclusive. Dus geen FIFA en geen PES6 op de PS3, tenzij je de PS2-versie erin propt.
Over een jaar idd, dan liggen de nieuwe versies alweer bijna klaarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:29 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ze zijn maar tijdelijk "exclusief", volgend jaar zullen FIFA en PES gewoon op de PS3 komen.
Jepquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Over een jaar idd, dan liggen de nieuwe versies alweer bijna klaar
Eensquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:43 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat MS zo nodig alles op moet kopen
Ik hoop het want alle andere exclusiefe games worden weg gekaapt of weg gekochtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:45 schreef SToRM81 het volgende:
Dit is nou een spel waarbij Sony zou moeten proberen het exclusief te krijgen voor de PS3![]()
Geniet jij minder van een game wanneer hij ook te krijgen is op een ander platform dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Exclusives maken de console Kab, dat weet jij ook
Nee, dat niet. Maar als elke PS3 game ook op de 360 gaat uitkomen is er geen reden meer om dat ding te kopen he. Daar wordt Sony niet blij van dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Geniet jij minder van een game wanneer hij ook te krijgen is op een ander platform dan?
Koop je toch een andere? Het gaat immers om de games.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar als elke PS3 game ook op de 360 gaat uitkomen is er geen reden meer om dat ding te kopen he. Daar wordt Sony niet blij van dan.
Ik wel, scheelt geld, maar Sony niet.
Als er geen (goede) exclusives zijn zuigt de console.
Aangezien dit een specifieke console-topic is, lijkt me dit wel te boeien ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:23 schreef Retuobak het volgende:
Koop je toch een andere? Het gaat immers om de games.
Boeiend of je die speelt op een 360 of PS3.
TERINGquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:45 schreef SToRM81 het volgende:
Over iets meer dan een uur is Sony aan de beurt. Ik hoop dat ze een verpletterende presentatie kunnen neerzetten, maar ik vermoed dat ze toch veel zullen bewaren voor de TGS.
Hier zijn trouwens nog wat Assassin's Creed screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: klik
Dit is nou een spel waarbij Sony zou moeten proberen het exclusief te krijgen voor de PS3![]()
Als er 1 spel is wat ik wil hebben dan is het AC wel, verder eens met TERINGquote:
Sony kan nog wel een aantal goeie exclusives gebruikenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:24 schreef Retuobak het volgende:
Eerst is het kut dat MS alles opkoopt, en dan willen jullie dat Sony dat doet?
Wat is dat nou voor logica?
ik denk een verwarmingquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef Snake_NL het volgende:
Geheime Functie in de Ps3 zegt the inquirer
Sony doet precies hetzelfde hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:43 schreef SToRM81 het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat MS zo nodig alles op moet kopen
* SocialDisorder zondert zich even afquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:45 schreef SToRM81 het volgende:
Over iets meer dan een uur is Sony aan de beurt. Ik hoop dat ze een verpletterende presentatie kunnen neerzetten, maar ik vermoed dat ze toch veel zullen bewaren voor de TGS.
Hier zijn trouwens nog wat Assassin's Creed screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: klik
Ik vind het gewoon jammer dat sommige games die door de jaren heen op de PS/PS2 groot geworden zijn nu (tijdelijk) exclusief op de 360 komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Sony doet precies hetzelfde hoor
Tja dat gebeurt ook andersom, al heeft de xbox meestal maar 1 of 2 titels in die series gehad die nu naar de PS3 gaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:38 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat sommige games die door de jaren heen op de PS/PS2 groot geworden zijn nu (tijdelijk) exclusief op de 360 komen.
Wat denk je van Final Fantasy die na 6 delen ineens van Nintendo naar Square ging?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:38 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat sommige games die door de jaren heen op de PS/PS2 groot geworden zijn nu (tijdelijk) exclusief op de 360 komen.
Bedoel je niet van Nintendo naar Sony? Aangezien het altijd al van Sqaure wasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat denk je van Final Fantasy die na 6 delen ineens van Nintendo naar Square ging?
Yup, dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Bedoel je niet van Nintendo naar Sony? Aangezien het altijd al van Sqaure was
Dat speelt inderdaad mee ja, maar het is vooral Nintendo zelf geweest die ze verjaagd heeft. Sony was veel goedkoper om games voor te ontwikkelen en het zou me niets verbaasd hebben als ze toen dezelfde tactiek gebruikten als MS nu. Zoveel mogelijk developers zoveel mogelijk games laten maken en ze veel geld geven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:21 schreef SToRM81 het volgende:
Denk je dat FF7 op een cardridge gepast had dan![]()
Ik denk dat het ook wel een keuze is geweest van Squaresoft zelf, omdat de PS met zijn CD's gewoon veel meer opslagruimte had dan Nintendo toendertijd.
je bedoelt van Nintendo naar Sony? En dat had Nintendo deels aan zichzelf te danken. De N64 zou van CD's gebruik gaan maken, FFVII zou oorspronkelijk op de N64 komen. Doordat hij op CD's zou gaan ging Square veel investeren in 3D n stuff. Toen Nintendo besloot dat de N64 gewoon cartridges zou gaan gebruiken, zat Square met een klein probleem. Een probleem dat opgelost werd toen Sony aanklopte met de vraag "jullie hebben toch nog zo'n FF-dingetje liggen?" En er zal ongetwijfeld wel wat geld tegenaan gesmeten zijn om ze over de streep te trekken, om SEGA voor te blijven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat denk je van Final Fantasy die na 6 delen ineens van Nintendo naar Square ging?
Bron: http://ps3.ign.com/articles/725/725801p1.htmlquote:"Additionally, Starbreeze is also looking into taking advantage of the PS3's tilt controller and is considering some possible changes with another feature we can't talk about yet. Xbox 360 fans shouldn't worry about feeling left out with all this talk about PS3 exclusives, though, as other than what's mentioned above, the game should be damn-near identical in every way."
Dat lijkt me echt een te duur grapje worden voor Sony als ze bij elke PS3 de Eye-Toy 2 gaan verschepenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef SocialDisorder het volgende:
ik blijf het zeggen; het zou me niets verbazen als de Eye-Toy 2 met de PS3 verscheept wordt. En dat de Darkness daar dan gebruik van gaat maken. Kan eigenlijk geen andere functie bedenken die interessant zou zijn voor een game als The Darkness dan Darklings of The Darkness besturen met gebaren.
Waarom zou je dan nog de goedkope versie kopen? Voor dat prijsverschil zitten er veels te veel accesoires bij de duurdere versie als de Eye-Toy 2 er ook nog eens bij zou zittenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:58 schreef Fallen het volgende:
Social Disorder:
Uiteraard alleen standaard geleverd bij de ¤600,- versie.
Maar heel veel anders dan die eye-toy kan het denk ik toch niet zijn. Wat voor andere feature moet geheim blijven en heeft impact op de manier waarop je een spel speelt?
Stroomstoten tijdens het spelenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:58 schreef Fallen het volgende:
Maar heel veel anders dan die eye-toy kan het denk ik toch niet zijn. Wat voor andere feature moet geheim blijven en heeft impact op de manier waarop je een spel speelt?
220 V als je verloren hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Stroomstoten tijdens het spelen
Ze geven toch geen presentatie?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef Diablos79 het volgende:
Wanneer geeft Sony hun presentatie in Leipzig? Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze te melden hebben.
Volgens Eurogamer is het om 16u zover: Sony - 16.00 BST / 17.00 CETquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef Diablos79 het volgende:
Wanneer geeft Sony hun presentatie in Leipzig? Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze te melden hebben.
dat laatste zou ik graag een bron van willen zien. Want dat zou YUMMIE zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:02 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Volgens Eurogamer is het om 16u zover: Sony - 16.00 BST / 17.00 CET
Ik was zojuist in de Intertoys om RE4 voor een mooi prijsje te halen en ik vroeg of ze al iets wisten van de PS3 launch. Ze hebben dus sinds vandaag preorder formuliertjes![]()
Ik heb er maar gelijk 1 ingevuld en ik ben eerste op de lijst![]()
Er werd me verder nog verteld dat ze bij de launch maar 1 versie (60GB) gaan krijgen.
Ik heb trouwens ook nog ergens gelezen dat Sony met een eigen versie van de rumble bezig zou zijn...
Hoor of zie nog niksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:02 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Volgens Eurogamer is het om 16u zover: Sony - 16.00 BST / 17.00 CET
Voor 60 euro kun je wel ff wachten toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:40 schreef SToRM81 het volgende:
Bij de Wehkamp is ie trouwens ietsje goedkoper: http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?Page=ZOE&Artikelnummer=619330&LC
Maarja, ik ben benieuwd of je m dan wel op 17 november hebt
Zo zo dat scheelt wel. Zal toch niet zo zijn dat ze hem als enige voor die prijs gaan verkopen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:40 schreef SToRM81 het volgende:
Bij de Wehkamp is ie trouwens ietsje goedkoper: http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?Page=ZOE&Artikelnummer=619330&LC
Maarja, ik ben benieuwd of je m dan wel op 17 november hebt
ach ik koop em wel in de winkel. zodra die uit is kan jij nog wel een maandje wachten totd ie binnen isquote:
Van mij welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:03 schreef rece het volgende:
[..]
Echt waar, mag ik nu je handtekening![]()
Ik?!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ach ik koop em wel in de winkel. zodra die uit is kan jij nog wel een maandje wachten totd ie binnen is
Zal me benieuwen hoe de "echte" nieuwe GT eruit gaat zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:45 schreef Tain het volgende:
Gran Turismo HD
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Launch line-ups zijn altijd zwak. Het zou geen launch line-up zijn als het sterk isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Ligt het aan mij of is de launch line up erg zwak.
Voor zover ik weet zei Miyamoto dat MGS4 filmpjes scripted ingame engines zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:13 schreef alex4allofyou het volgende:
Kijkend naar Heavenly Sword dan valt me op dat de actual gameplay, hoewel mooi, lang niet de kwaliteit heeft van Metal Gear. In andere woorden: hoe zal de echte gameplay eruit gaan zien?
Miyamoto? Hideo bedoel je zeker? of is dat de "big anouncement" van sonyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Voor zover ik weet zei Miyamoto dat MGS4 filmpjes scripted ingame engines zijnDus daar is je antwoord.
De MGS filmpjes zijn gemaakt in de zelfde engine, maar zijn net als de ingame filmpjes van bvb FFX mooier gemaakt. Haast alle animaties zijn gemotion captured, characters hebben veel meer poly's en er zijn tig filters over het scherm geplakt. Het is in-engine, zoals ik het altijd noemquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zei Miyamoto dat MGS4 filmpjes scripted ingame engines zijnDus daar is je antwoord.
nieuw karakter in MGS4: Mario!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mario Gear Solid?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nieuw karakter in MGS4: Mario!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |