vind ik een vrij goede vraagquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Karina het volgende:
Wat is een LNB nou weer?
De ontvanger die bij een schotel hoort als je via satelliet je tv-beelden wil ontvangen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Karina het volgende:
Wat is een LNB nou weer?
Verzekering inschakelen voor 40 euroquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef veldmuis het volgende:
Bij ons noemen ze dat verzekering.
Ben je trouwens een medelander met een schotel?
Groetjes,
veldmuis
Zolang je je eigen risico niet verneukt, boeie!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Verzekering inschakelen voor 40 euri![]()
Eigen risico = 67 euroquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zolang je je eigen risico niet verneukt, boeie!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
Woei een saateeliet
Dus je woont in de ghetto btw?
Bel je verzekering, tis schade door onweer!
quote:
Upcquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:35 schreef HiZ het volgende:
Trouwens, waarom zouden alleen allochtonen een schotel kunnen hebben? Ik woon in de Grachtengordel van Amsterdam en ben een van de weinigen met een satellietschotel hier in de buurt, maar ik heb lekker GEEN kabeltv van UPC![]()
Hoe kan het kutkwaliteit zijn als er geen zenders zijn?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:50 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Kabel : 0 Zenders, kut kwaliteit
30 zenders (mits analoog) is 0 zenders.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe kan het kutkwaliteit zijn als er geen zenders zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |