Ligt eraan op welk vak je wil, mijne(425) was vorig jaar ongeveer 90 euro vorig jaar dacht ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef Gelderland het volgende:
wat is de gemiddelde prijs van een passe-partou eigenlijk, voor CL-wedstrijden (groepsfase)... of is dat elk jaar verschillend
ja snap ik... maar goedkoopste vakken zijn vaak al weg aan seizoenskaarthouders..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk vak je wil, mijne(425) was vorig jaar ongeveer 90 euro vorig jaar dacht ik.
Als je op tijd bent moet het wel lukken, maar dan moet je wel de 1e dag meteen sochtends vroeg er staan. En reken maar op 80/90 euro minimaal. Maar dan heb je wel 3 wedstrijden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja snap ik... maar goedkoopste vakken zijn vaak al weg aan seizoenskaarthouders..Dus 425 is leuk vak toch!? zijn miss nog wel 2-3 kaarten beschikbaar in 'de volgende ronde' (supporterscard)
maar eerst zien te halen
thx voor de info!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je op tijd bent moet het wel lukken, maar dan moet je wel de 1e dag meteen sochtends vroeg er staan. En reken maar op 80/90 euro minimaal. Maar dan heb je wel 3 wedstrijden.
zeker. misschien zag ik je al. zat links voor me een groepje van een stuk of 8 man geloof ik op de eerste rij. Waren jullie dat niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zal wolf dit seizoen vast wel een keer zien
Tja, kan het Patrick niet kwalijk nemen als hij zou gaan. Hij kent Philip Cocu en Ronald Koeman natuurlijk heel goed van z'n periode bij Barcelona. En ik denk dat hij bij PSV best wel weer eens terugkomen richting z'n oude niveau. Ik zou hem het liefst terugzien bij Ajax, maar dat is vooral gebaseerd op sentiment. Nou ja, laat ik het zo zeggen: als hij dan toch bij een 'rivaal' moet gaan spelen, liever bij PSV dan bij AZ.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:19 schreef Houniet het volgende:
Patrick naar psv? nooit, als dat gebeurt
[afbeelding]
Wat moet hij in godsnaam over een paar jaar bij Ajax, behalve misschien een trainersfunctie? Kluivert heeft geschitterd, heeft ons de Champions League gegeven, waarom zou je al die mooie herinneringen kapot willen maken met een kwijnende Kluivert op de bank?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:00 schreef Steve.Porter het volgende:
kluivert moet nog een paar jaartjes aankutten, en dan naar ajax komen
Zie je wel. Ajax gaat voor kwaliteit, en niet meer voor het geld. Huntelaar speelt dus nog zeker tot de zomer van 2008 voor Ajax. Er zijn een hoop dingen aan het veranderen bij Ajax en Fonteijn is daar een goed voorbeeld van.quote:Hoofdtoernooi Champions League eerste halte richting Europese top
Ajax legt lat hoog
AMSTERDAM, dinsdag
Met genoegen constateerde de clubleiding van Ajax zondag dat er een aangename sfeer hing in de ArenA. Het stadion krijgt steeds meer kleur. Verleden en heden komen samen in talloze uitingen, het enorme billboard met Manus ten Herckel als blikvanger. De foto uit het seizoen 1911/1912 werd opgedoken door archivaris Thijs Lindeman. Hij vond de stoere, zelfverzekerde pose van de speler typerend voor Ajax. „Geen arrogantie, maar allure. Dát moet onze campagne worden”, dacht Maarten Fontein toen hij de vergeelde voetballer aanschouwde.
De algemeen directeur zag afgelopen vrijdag dure leerlingen in de schoolbanken zitten. Hij ontvouwde op De Toekomst het nieuwe beleidsplan van de driekoppige directie en vroeg wie ooit de Champions League had gewonnen. Jaap Stam kon zijn hand in de lucht steken, de Spanjaard Gabri, stagiair Frank de Boer natuurlijk ook. Daarna vroeg Fontein wie als jeugdspeler in het klaslokaal nog huiswerk had zitten maken. Die groep was iets groter.
Ajax heeft dus nog een lange weg te gaan, maar planmatig wordt gewerkt aan een terugkeer naar de top. Eens per twee jaar landskampioen en structureel behoren tot de beste zestien van Europa; zie hier de twee sportieve doelstellingen die in juni wereldkundig werden gemaakt. Fontein noemt het ’de reis die is begonnen’ en die binnen vijf jaar moet uitmonden in het winnen van de Champions League.
Door zijn grensverleggende werk bij grote bedrijven en in verschillende culturen – van Turkije tot China – weet Fontein als geen ander hoe je mensen moet binden. Drie kernwoorden stelt hij centraal: teamgeest, saamhorigheid en clubliefde. Simpele doch zeldzame begrippen in een individualistisch tijdperk. De voormalige topman van Unilever zal cynisme oproepen bij de bekende zure stuurlui, maar heeft daar maling aan. Wat op dit moment telt, zijn de positieve reacties van de mensen in zijn directe omgeving en in het supportershome, waar hij zondag aan de bar stond. „Ze zien de veranderingen en zijn aangenaam verrast.”
En wat in de toekomst telt, zijn uiteraard de bedrijfsresultaten. Ajax verwacht het boekjaar af te sluiten met een nettoverlies, hoofdzakelijk het gevolg van hoge transfersommen die ditmaal niet geincasseerd werden. Daar staat nog altijd een structurele operationele winst tegenover. Kortom, de club verkeert in een goede gezondheid.
Niet onbelangrijk uiteraard in het cijferwerk was het aantrekken van Klaas-Jan Huntelaar, voor wie Ajax negen miljoen neertelde. „Investeringen gaan voor de baat uit”, aldus Fontein, die beseft dat de doelpunten van Huntelaar Ajax al bijna eenzelfde bedrag hebben terugbezorgd. Plaatst Ajax zich voor het gala der groten, dan garandeert alleen de eerste ronde al een inkomstenstroom van acht ŕ negen miljoen.
In afwachting van de weg die de voetballers zullen inslaan, werkt Ajax met twee modellen. Morgenavond weet Fontein welk scenario in werking treedt en hoe hoog de begroting daadwerkelijk zal uitvallen. Bij kwalificatie moet gedacht worden aan een bedrag tussen de 65 en 70 miljoen euro. Ter vergelijking: Feyenoord heeft ongeveer dertig miljoen minder te besteden.
Vorig seizoen hield Ajax nog voorzichtig rekening met twee ronden UEFA Cup. Door de clubstructuur te modelleren naar Champions League-normen, is de lat nu aanmerkelijk hoger gelegd. Want los van de sportieve ambities dient Ajax ook de omzet jaarlijks met vijf ŕ zes procent te laten stijgen. Alleen door blijvend te investeren kan volgens Fontein de daad bij de droom worden gevoegd.
„Maar of je dat nou zo gedurfd moet noemen? Er is een doelstelling en om die te bereiken, heb je een aantal subdoelstellingen nodig. De technische staf en de selectie hebben een kwaliteitsinjectie gekregen, een groot aantal contracten is opengebroken en verlengd en er is geďnvesteerd in de opleiding en ondersteunende taken. Je kunt niet gaan zitten wachten tot er iets gebeurt en dan pas reageren. Doordat de kosten in mei al omhoog zijn gegaan, zijn juist tijdig de voorwaarden gecreëerd om er tegen FC Kopenhagen de eerste vruchten van te plukken.”
We winnen soon de weer de CL?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zie je wel. Ajax gaat voor kwaliteit, en niet meer voor het geld. Huntelaar speelt dus nog zeker tot de zomer van 2008 voor Ajax. Er zijn een hoop dingen aan het veranderen bij Ajax en Fonteijn is daar een goed voorbeeld van.
De komende jaren wordt sowieso de Nederlandse top weer aangevoerd door Ajax!
Waar staat dat KJH nog zeker tot 2008 blijft?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zie je wel. Ajax gaat voor kwaliteit, en niet meer voor het geld. Huntelaar speelt dus nog zeker tot de zomer van 2008 voor Ajax. Er zijn een hoop dingen aan het veranderen bij Ajax en Fonteijn is daar een goed voorbeeld van.
De komende jaren wordt sowieso de Nederlandse top weer aangevoerd door Ajax!
Nog niet, maar zal wellicht verandering in komen dit seizoen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Badabingea het volgende:
Zijn er al wat mensen uit de OP door dat plaatje mensen tegengekomen die ze eigenlijk daarvoor niet kende?
Benieuwd naar ineens. .
Die conclusie trek ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waar staat dat KJH nog zeker tot 2008 blijft?
Biertje in het home op zetten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:23 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat KJH tot 2008 blijft, maar overtuigd ben ik nog niet. Gelukkig heeft hij geen zaakwaarnemer die hem het hoofd op hol brengt, dus dat is alweer een pluspunt, maar ik moet het allemaal nog zien.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Biertje in het home op zetten?![]()
1 september 2007 is ook goed hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Dan hoop ik dat ik jou over precies twee jaar een biertje mag aanbieden!![]()
Deal!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
1 september 2007 is ook goed hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |