abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:14:38 #251
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41061162
Een dommere beslissing hebben ze in Hamburg inderdaad niet kunnen nemen. En dat kort voordat ze Boulahrouz de deur uit deden. Grandioos begin van de competitie hebben ze ook. Vandaag of morgen worden ze door Osasuna uit de CL getrapt en dan kunnen ze weer van voren af aan beginnen
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ogararu is dat btw een miskoop?
Kan je eigenlijk pas volgend jaar op dit tijdstip beoordelen. Zie hoe lang het Grygera en Escude kostten om op niveau te komen.
pi_41061167
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
pi_41061179
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:12 schreef piertje2 het volgende:
GODVERREDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die kerel waar ik mee naar ajax zou gaan morgen kan opeens niet
quote:
Toppertje! voor topduel

Amsterdam, 22 augustus 2006
Voordat Ajax woensdagavond om 20.30 uur aan de returnwedstrijd tegen FC Kopenhagen begint, zullen de Amsterdamse artiesten Quillermo en Tropical Danny hun nummer 1 hit Toppertje door het stadion laten galmen.

Nadat Guillermo en Tropical Danny het stadion hebben opgewarmd, begint Ajax het duel met een in Kopenhagen opgebouwde 2-1 voorsprong. Het belooft dus nog zeer spannend te worden, want de Denen zullen het Ajax lastig willen maken. Maar de 5-0 zege op RKC zal de mannen van trainer Henk ten Cate vertrouwen hebben geschonken. Ook het 'vaste' verdedigingscentrum Jaap Stam/Thomas Vermaelen is weer in ere hersteld. Vermaelen was alleen voor RKC geschorst en is er dus gewoon weer bij.

De wedstrijd begint om 20.30 uur. Vanaf half zeven kunnen aan de kassa's van het stadion nog kaarten worden aangeschaft. Let wel dat geldige legitimatie verplicht is!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41061184
Ajax Situation ist nicht zu vergleichen mit einem Bundesliga Club. Ajax kann 5 Spieler pro Saison verkaufen und mit Nachwuchstalente besetzen und werden trotzdem garantiert mindestenz zweiter, vieleicht Meister.

Van 't HSV-forum, wel grappig dat Feyenoord daar ook heerlijk hard de grond wordt ingeboord.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_41061206
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef twi het volgende:
Een dommere beslissing hebben ze in Hamburg inderdaad niet kunnen nemen. En dat kort voordat ze Boulahrouz de deur uit deden. Grandioos begin van de competitie hebben ze ook. Vandaag of morgen worden ze door Osasuna uit de CL getrapt en dan kunnen ze weer van voren af aan beginnen
Ze hebben ook 2 keer gelijk gespeeld al in de bundesliga, en niet tegen de moeilijkste tegenstanders
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41061422
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:15 schreef Pritt het volgende:
Ajax Situation ist nicht zu vergleichen mit einem Bundesliga Club. Ajax kann 5 Spieler pro Saison verkaufen und mit Nachwuchstalente besetzen und werden trotzdem garantiert mindestenz zweiter, vieleicht Meister.

Van 't HSV-forum, wel grappig dat Feyenoord daar ook heerlijk hard de grond wordt ingeboord.
Ze zeggen daar dus juist mee dat het niveau van de Eredivisie, vergeleken met de Bundesliga, beduidend lager ligt . Juist door het 'gemak' waarmee de jeugd de gaten op kan vullen.
pi_41061681
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef BoNi het volgende:
Die miljoenen interesseren me echt geen ruk, ik wil gewoon CL wedstrijden zien...!
Natuurlijk zijn die miljoenen wel belangrijk, of wil je net als de nationale concurrenten geen geld hebben voor versterkingen.
pi_41062849
Van Geel zei eerst dat er geen 'type Gabri' meer nodig was omdat de jeugd daarachter de gaten op dienden te vullen, daar bedoelde hij denk ik vooral Schilder en Vertonghen mee. Nu Schilder verhuurd is en er met Vertonghen voorlopig ook weer rustig aan wordt gedaan, is het misschien toch nodig nog een type-Gabri te halen. Ten Cate zal niet voor niets gezegd hebben dat hij dat nog steeds hoopt te doen.

Is die Gravesen nog vrij trouwens?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41062872
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:10 schreef koningdavid het volgende:
Van Geel zei eerst dat er geen 'type Gabri' meer nodig was omdat de jeugd daarachter de gaten op dienden te vullen, daar bedoelde hij denk ik vooral Schilder en Vertonghen mee. Nu Schilder verhuurd is en er met Vertonghen voorlopig ook weer rustig aan wordt gedaan, is het misschien toch nodig nog een type-Gabri te halen. Ten Cate zal niet voor niets gezegd hebben dat hij dat nog steeds hoopt te doen.

Is die Gravesen nog vrij trouwens?
Volgens mij was die al vrij ver in onderhandeling met Celtic.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:11:50 #260
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41062887
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef devv05 het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn die miljoenen wel belangrijk, of wil je net als de nationale concurrenten geen geld hebben voor versterkingen.
Uiteraard is dat geld belangrijk, maar als we morgenavond winnen zal ik geen moment blij zijn omdat we nu 9 miljoen Euro rijker zijn, wél omdat we nu iig zes mooie wedstrijd tegemoet kunnen zien...
Ik snap het belang van dit geld zeker wel, maar als supporter interesseert het me niet.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41063067
Doe mij een toppertjeeeee
pi_41063369
quote:
Zdenek Grygera heeft laten weten dat hij niet naar Tottenham Hotspur wil verhuizen. De verdediger van Ajax zou liever zien dat hij transfervrij naar Spanje of Italië kan

Grygera zou alleen overwegen naar Engeland te gaan als hij een aanbieding van een topclub zou krijgen, maar in zijn ogen is dat niet het geval. Vanaf volgend seizoen is de Tsjech transfervrij, dus kan hij gaan en staan waar hij wil. Bovendien is de 28-jarige speler niet van plan zijn contract te verlengen. Na dit seizoen zal er meer duidelijkheid zijn over de ploeg waar hij voor zal gaan spelen.
Nog een gevalletje Maxwell dus...
quote:
Trainer van Tottenham Hotspur, Martin Jol, heeft hierdoor wederom geen verdediger aan kunnen trekken. Eerder stond Thomas Vermaelen ook al in de belangstelling van The Spurs. De Belg heeft namelijk aangegeven dat hij graag bij Ajax wil blijven.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41063412
Toppertje
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41063438
Op de tribune die Grygera. We zijn natuurlijk geen filantropische instelling.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:29:42 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41063445
Opmerkelijke uitspraak van Dwight Tiendalli, enige tijd geleden in de VI: "In mijn hart zal ik altijd Ajacied blijven." Ben benieuwd of de Feyenoord-supporters zo'n uitspraak waarderen, van hun beoogde nieuwe rechtsback? Naast Ron Vlaar heeft Feyenoord binnenkort dus twee Ajacieden in de verdediging staan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41063494
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:29 schreef M0NTANA het volgende:
Opmerkelijke uitspraak van Dwight Tiendalli, enige tijd geleden in de VI: "In mijn hart zal ik altijd Ajacied blijven." Ben benieuwd of de Feyenoord-supporters zo'n uitspraak waarderen, van hun beoogde nieuwe rechtsback? Naast Ron Vlaar heeft Feyenoord binnenkort dus twee Ajacieden in de verdediging staan.
Tuurlijk wel. Van te voren even kankeren maar zodra hij getekend heeft zul je ze niet meer horen.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:31:30 #267
82589 S-Two
barba macacu
pi_41063503
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:29 schreef Lennox het volgende:
Op de tribune die Grygera. We zijn natuurlijk geen filantropische instelling.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_41063558
Heeft iemand misschien beelden van afgelopen zondag, met name van de goals? Heb niets gezien i.v.m met mijn werk.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:33:32 #269
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41063559
Drie, Greene is er ook eentje
pi_41063580
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef El_Bassie het volgende:
Heeft iemand misschien beelden van afgelopen zondag, met name van de goals? Heb niets gezien i.v.m met mijn werk.
www.ultrasuid.com
pi_41063587
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef El_Bassie het volgende:
www.ultrasuid.com
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:35:06 #272
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41063590
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Nog een gevalletje Maxwell dus...
Ach, we weten allemaal hoe het met Trabelsi afgelopen is
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:36:33 #273
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41063629
Debiele reacties altijd als spelers aangeven zich gewoon aan hun contract te willen houden.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41063668
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

www.ultrasuid.com
Ik was lekker eerheerst.

pi_41063694
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef BoNi het volgende:
Debiele reacties altijd als spelers aangeven zich gewoon aan hun contract te willen houden.....
waar zie jij debiele reacties dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')