Doe Tim maar de groetenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
Succes in je uppie Nolius.
Ik ga niet meeluisteren, ik zijt weg.
Nou, echt veel staat er nog nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef SunChaser het volgende:
De beste reeks van BB!!!!!!!!
SCANMAN!!!! TIETUH!!!!! #2
Preciesquote:
Die foto's heb ik nog niet gezienquote:
Met de waterwars gaat het prima hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
Die foto's heb ik nog niet gezien![]()
Hoe staat het trouwens met WaterWars? Hoor er niks meer over...
Het is altijd zo beleefd in het begin. Na een week kunnen ze de irritaties écht niet meer inhouden hoor. Hoop ik dan tenminste, anders gaat het een lange zit wordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:23 schreef MissHobje het volgende:
Big Brother![]()
Maar wel meer actie enzobeetje saaie bende nu al.
Daar zit ik dus ook op te wachtenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is altijd zo beleefd in het begin. Na een week kunnen ze de irritaties écht niet meer inhouden hoor. Hoop ik dan tenminste, anders gaat het een lange zit worden
Dat gebeurt dus allemaal niet?quote:Vandaag wel een wat kortere uitzending dan normaal. De uitzending zal namelijk drie kwartier korter duren. Maar dat wil niet zeggen dat Yvonne komt roddelen, Nikky het forum met ons doorneemt en Blinky een stelling op tafel legt.
Ga je vanavond op de skype een update geven?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Met de waterwars gaat het prima hoor
Ik was al bang dat iemand dat ging zeggenquote:
Zal vast nie te horen zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef flugeltje het volgende:
O ja, ik zal het alvast even zeggen...
JA, ik kom uit brabant!
Dat soort dingen kop ik graag inquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik was al bang dat iemand dat ging zeggen
Is het niet tof dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:17 schreef Q. het volgende:
Leuk. Ik luister niet.
Gadver, vandaar dat je zo'n gore kut-emo aan het worden bentquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:23 schreef Q. het volgende:
Ik heb Spinvis al 20x live gezien nixxie.
Waarvan 1x bij een uitermate intiem en besloten feestje in Desmet.
Dat wordt een Tilburgs gesprek vanavondquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef flugeltje het volgende:
O ja, ik zal het alvast even zeggen...
JA, ik kom uit brabant!
Ik moet eerder weg en Martijn is er niet...quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik Skype anders wel voor WW Arno, maar waarom duurt de uitzending korter
met een konijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:23 schreef Q. het volgende:
Ik heb Spinvis al 20x live gezien nixxie.
Waarvan 1x bij een uitermate intiem en besloten feestje in Desmet.
Ow en dat skypen is ook goedquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik Skype anders wel voor WW Arno, maar waarom duurt de uitzending korter
Zal ik anders drie kwartier vollullen en plaatjes draaien over Skype?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik moet eerder weg en Martijn is er niet...
We kunnen het inderdaad wel op z'n Tilburgs doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:26 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dat wordt een Tilburgs gesprek vanavond
en wat wordt mijn taak dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zal ik anders drie kwartier vollullen en plaatjes draaien over Skype?.
Blijven Litso, blijven.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Gadver, vandaar dat je zo'n gore kut-emo aan het worden bent
Je bent die drie kwartier al wegquote:
Precies. Laat Tim maar meeluisterenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
Groeten terug Nolius.
En ik luister dus toch wel weer mee![]()
.
Jij bent dan toch bezig met eerder weg gaanquote:
Ik heb oordopjes inquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef Nolius het volgende:
[..]
Precies. Laat Tim maar meeluisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |