wat een lelijk wijf manquote:
Idd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:02 schreef Agorias het volgende:
Dit is een topic zonder potentie. slotje.
Denk het ook, wat een triest topic.quote:
Beschrijf dan hoe je eruit zietquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:07 schreef Honeycomb het volgende:
mag ik niet gewoon klagen? en aandachtshoertje zeg je maar tegen je zusje of zo
aandachtshoertje!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:07 schreef Honeycomb het volgende:
mag ik niet gewoon klagen? en aandachtshoertje zeg je maar tegen je zusje of zo
Nog nooit een vrouw gezien?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:08 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Beschrijf dan hoe je eruit ziet![]()
![]()
ik ben je zusje niet want ik heb geen achterlijk broertjequote:
Jawel, maar de details van je willen we wetenquote:
een vrouw is toch vaak wel net iets anders dan een gemiddeld aandachtsgeil foksletje met smakeloze non trendy topicsquote:
Ik werk op een advocaten kantoor en dat betaalt prima dank je. Het lost alleen mijn geilheid niet op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef Wojworshebn het volgende:
Weet nog wel een leuk en goed betalend baantje voor je.
70Cquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:10 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Jawel, maar de details van je willen we wetenCupmaat en dat soort belangrijke zaken
![]()
Je bedoelt gewoon wij willen weten of er ook mannen zouden zijn die hitsig van haar worden, of uberhaupt er overheen zouden willen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:10 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Jawel, maar de details van je willen we wetenCupmaat en dat soort belangrijke zaken
![]()
mm in AMsterdam of in de buurt van?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:10 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Ik werk op een advocaten kantoor en dat betaalt prima dank je. Het lost alleen mijn geilheid niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |