quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 20:43 schreef Marruk het volgende:[..]
Ik zit altijd in de A kantine, hoe laat moet je donderdag daar staan dan? En dat het in het begin eenzaam is, ik had het ook in Groningen toen ik rechten studeerde. In het begin zit je een beetje te kniezen op je kamer in je eentje, voelde me er eerst ook niet echt thuis, dat 'thuis' gevoel bleef uit zeg maar. Maar zo langzamerhand leer je steeds meer mensen kennen en dan ben je gewoon steeds vaker weg. En Zwolle zelf, sja, ik ben er niet echt gek van. Ik woon op het moment weer bij mijn ouders in, had ook eerst het plan om zo snel mogelijk een kamer in Zwolle te bemachtigen alleen die stad trekt mij gewoon niet, beetje een saaie bende als je het vergelijkt met Groningen. Ik ben dan nu zelf ook meer aan het ori๋nteren op een kamer in Utrecht, zo ver is het niet van Zwolle af en je hebt een behoorlijk relaxte treinroute.
Ik deel de kranten tussen 12 en 1 uit, maar doe dit samen met nog twee meiden, weet niet in welke kantine ik geplaatst word dus we zien wel hm?
![]()
en ja ik voel me nu wel weer wat beter hier, het went wel hoor! soms zit alles tegen en wil ik naar huis, maar het is hier vaak genoeg leuk. en volgende week vakantie!!!
en ik vind zwolle een prima stad om te beginnen, maar ik zie mezelf hier echt niet voor de rest van mijn leven wonen. ik ben van plan m'n master te halen in amsterdam, dan kan ik weer even thuis wonen of daar in The Big City een plekje vinden. het oosten trekt me zowieso niet aan, ik ben echt een meisje van het westen.
Wel leuk dat je in Utrecht gaat wonen, geweldige stad vind ik dat. Jammer dat de opleiding journalistiek daar niet zo leuk is als hier in Zwolle! Ik kies nou eenmaal liever voor een goede opleiding dan een leuke stad.. dat maakt me wel anders dan de meeste studenten denk ik