Preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Over wat?
oh shit.. .ik post in SES!!!![]()
prima!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:29 schreef minze het volgende:
[..]
Precies
Ik ga doen waar ik goed in ben... koffie bij de buurman!
Oh bij de eerstejaars social work wordt genoeg geklaagdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:30 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik hoor jullie helemaal niet zo veel klagen als de student aan de Hanze hogeschool.
Ik zou bijna denken dat jullie school perfect is, maar helaas is niets perfect
Goeie keusquote:Op maandag 11 juni 2007 17:20 schreef BaggerUser het volgende:
aarg hweet nog niet welke opleiding ik ga doen, wilde het liefst naar het windsheim maar kan nog geen leuke opleiding vinden, kom va mbo ict maar informatie, bedrifjskndige informatica en technische informatica vallen sowieso af
oeh vertel eens wat over communicatie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Goeie keus
Ik kwam ook van MBO ict en ben toen BI gaan doen... heb het 2 maanden volgehouden.
Inmiddels laatste tentamenweek in mn 2e jaar communicatie
Prima te doen hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
oeh vertel eens wat over communicatie!
leuk? wat voor vakken krijg je? beetje te doen het niveau?
hoezo kwamen ze er niet uit dan? was je motivatie wel goed maar je niveau iets te laag ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:14 schreef Malibu-06 het volgende:
SpannnnnendOmdat ze er zelfs na een herkansing van m'n 21+ toets niet uitkwamen of ze me toe gingen laten op de opleiding Communicatie zijn ze op de opleiding zelf nu aan de hand van m'n toetsresultaten + m'n dossier aan het kijken of ze me alsnog toe gaan laten... Morgen of uiterlijk vrijdag krijg ik het te horen. Ben zooo benieuwd!
Ik had 4 tests gemaakt, waarvan 2 supergoed en 2 zeer matig....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoezo kwamen ze er niet uit dan? was je motivatie wel goed maar je niveau iets te laag ofzo?
Volgend jaar er gewoon weer bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:26 schreef -Mo- het volgende:
Morgen voor de laatste keer dit schooljaar naar Windesheim.
(En als het tegenzin de laatste keer naar Windesheim voor altijd![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |