Juist.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:23 schreef bottleneck_bob het volgende:
Gregor Mendel
Ja, zeg dat wel. Aaaaarrrggg... Ik moet afleren om in dit topic PI's te gebruiken, dat scheelt weer een paar seconden...quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:27 schreef wyccie het volgende:
Helaas Tokay![]()
Leuk dat de RJPvD-dames ook hier zijn![]()
Ik heb zo'n Firefox add on waardoor ik in het snelreageerschermpje al een PI kan invoegenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Tokay het volgende:
Ik moet afleren om in dit topic PI's te gebruiken, dat scheelt weer een paar seconden...
Firefox?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:33 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zo'n Firefox add on waardoor ik in het snelreageerschermpje al een PI kan invoegen
Die vraag is al gesteld.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:30 schreef bottleneck_bob het volgende:
hoe noemen de Argentijnen de Falklandeilanden
Och, ik hoef niet zo nodig een puntje te krijgen voor een vraag die hier al eens gesteld is. Dus als je een andere vraag wilt stellen ipv deze vind ik dat primaquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:39 schreef bottleneck_bob het volgende:
Asmodian +1 heb jij ff mazzel![]()
Hmm, ik heb voor je gezocht, maar ik kan het topic niet meer vinden waarin dat uitgelegd staat, en waar de link naar die add on in staat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef Tokay het volgende:
Firefox?
add on?
snelreageerschermpje?
Ik n00b.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |