het begint nu op te vallenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:38 schreef BwennieBren het volgende:
rum en cola en ijsklontjes
Oh?quote:
quote:
geenaam +1quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:42 schreef geenaam het volgende:
dodo?
same here, daardoor kronen in overvloedquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:49 schreef geenaam het volgende:
Waar ik dus last van heb
Mooi dat je zo snel geantwoord hebt want dan kan ik nu weg. Mag weer gan trainen in de stromende regen
Bwennie + 1
jeujquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:57 schreef bottleneck_bob het volgende:
Saladin
nee is nie goedquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:05 schreef Homdeck het volgende:
iets met pisces? piscelogie ??
Juist.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:23 schreef bottleneck_bob het volgende:
Gregor Mendel
Ja, zeg dat wel. Aaaaarrrggg... Ik moet afleren om in dit topic PI's te gebruiken, dat scheelt weer een paar seconden...quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:27 schreef wyccie het volgende:
Helaas Tokay![]()
Leuk dat de RJPvD-dames ook hier zijn![]()
Ik heb zo'n Firefox add on waardoor ik in het snelreageerschermpje al een PI kan invoegenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Tokay het volgende:
Ik moet afleren om in dit topic PI's te gebruiken, dat scheelt weer een paar seconden...
Firefox?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:33 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zo'n Firefox add on waardoor ik in het snelreageerschermpje al een PI kan invoegen
Die vraag is al gesteld.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:30 schreef bottleneck_bob het volgende:
hoe noemen de Argentijnen de Falklandeilanden
Och, ik hoef niet zo nodig een puntje te krijgen voor een vraag die hier al eens gesteld is. Dus als je een andere vraag wilt stellen ipv deze vind ik dat primaquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:39 schreef bottleneck_bob het volgende:
Asmodian +1 heb jij ff mazzel![]()
Hmm, ik heb voor je gezocht, maar ik kan het topic niet meer vinden waarin dat uitgelegd staat, en waar de link naar die add on in staat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef Tokay het volgende:
Firefox?
add on?
snelreageerschermpje?
Ik n00b.![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:46 schreef Asmodian het volgende:
Zal ik dan maar gewoon een vraag doen?
Ik heb me vandaag 2x gedouched en voel me nog altijd niet helemaal schoonquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is alle modder al uit je haar en kleding verdwenen?
Geeft niks hoor, wyccie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik heb voor je gezocht, maar ik kan het topic niet meer vinden waarin dat uitgelegd staat, en waar de link naar die add on in staat.![]()
Ja hoor, het gaat veel beterquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:46 schreef Asmodian het volgende:
Zal ik dan maar gewoon een vraag doen?
Ja vet man. Voor mij zeker de beste Lowlands gewordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef Asmodian het volgende:
Hee Bwen!
En Nem: Join the club- vond je't wel leuk?
Ha, Lowlands is dus een goed excuus om nieuwe schoenen te gaan kopenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:49 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb geen flauw idee of mijn schoenen nog te redden zijn![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:49 schreef Tokay het volgende:
Geeft niks hoor, wyccie.
Je mag me nog wel een keer leren painten, zoals je dat pyl ooit zo geduldig hebt uitgelegd.
Coolquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja vet man. Voor mij zeker de beste Lowlands geworden
Helemaal correctquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:54 schreef pyl het volgende:
Van Aartsen, Van Beek, Rutte.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha, Lowlands is dus een goed excuus om nieuwe schoenen te gaan kopen![]()
Ik zat meer te denken aan de meet op de 26equote:Op maandag 21 augustus 2006 19:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Cool. Ik wil er zeker meer van horen, maar misschien is A Campingvloed to Lowlands Paradise 2006, deel 29 een betere plek daarvoor
Als je Vans en Etnies (of iets dergelijks) draagt: in Brussel is er een winkel waar ze dat heel goedkoop verkopen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:56 schreef Asmodian het volgende:
Dus nu moet ik weer vette schoenen zien te vinden...
O, jammer.quote:
Hoe weet je dat ik van Vans en Etnies hou?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je Vans en Etnies (of iets dergelijks) draagt: in Brussel is er een winkel waar ze dat heel goedkoop verkopen.
Da's Harm van Riel, inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:01 schreef bottleneck_bob het volgende:
Van Riel
O, ha Bwennie, ik had jou in de mêlee van berichten over het hoofd gezien. Onvergefelijk, natuurlijk.quote:
Dat wist ik niet, 't was een gokje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:02 schreef Asmodian het volgende:
Hoe weet je dat ik van Vans en Etnies hou?
Converse op Lowlands!quote:De schoenen die nu door de weergoden gemold zijn, waren trouwens van Converse
Het is U vergeven lieve Pylquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:06 schreef pyl het volgende:
[..]
O, ha Bwennie, ik had jou in de mêlee van berichten over het hoofd gezien. Onvergefelijk, natuurlijk.![]()
Goed gokjequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, 't was een gokje.
Daar ben ik nu ook achterquote:Converse op Lowlands!Dat moet je ook nooit doen he!
![]()
de titel klopt niet helemaalquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:12 schreef pyl het volgende:
Da's Vlaanderen mijn land, van Jaques Brel.
Hoi BBquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:18 schreef BwennieBren het volgende:
Hey Dartdank voor je lieve kaart nog
Tot later Wycciequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik was weg aan het gaan omdat Fok zo traag was. En dat is ie nu nog steeds, BB.
Dus ik ga een filmpje kijken.
veel plezier met je film meisquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik was weg aan het gaan omdat Fok zo traag was. En dat is ie nu nog steeds, BB.
Dus ik ga een filmpje kijken.
Ah, okay. Hypercorrectie is mijn grootste vijand ...quote:
Heel goed, Dart!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:23 schreef dartfanaat het volgende:
Jeroen Willems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |