Had je het ook in kunnen zetten, maar ja, ik ga zeker kijken...het kratje bier staat al koud voor vanavond
*zet alvast sjips klaar*
quote:Ja, vooral als je op de eerste rij zit.
Op zaterdag 29 december 2001 17:10 schreef Karin het volgende:
Alhoewel ik denk dat het als je in de zaal zit het toch leuker is als dat je het op TV ziet.
En dan tussendoor die sentimentele liedjes
quote:U heeft precies 100 posts, u kunt nu afscheid nemen van Fok!
Op zaterdag 29 december 2001 17:36 schreef tekkel het volgende:
Bah Youp van 't Hek
Vieze man, enge tong, zit eeuwig naar z'n niet te vinden löl te zoeken, flauwe grapjes over mensen die niet zoveel verdienen als hij.En dan tussendoor die
sentimentele liedjes
quote:LOL
Op zaterdag 29 december 2001 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Dat wordt opnemen aangezien mijn vriendin BB wil zien
quote:*gniffel*
Op zaterdag 29 december 2001 17:14 schreef Arcee het volgende:[..]
Ja, vooral als je op de eerste rij zit.
quote:Das baaaaaaaale!
Op zaterdag 29 december 2001 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Dat wordt opnemen aangezien mijn vriendin BB wil zien
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 17:02 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]dat wordt lache (deze is nog niet op tv geweest)
quote:duidelijk geen voorstander van van 't hek?
Op zaterdag 29 december 2001 18:26 schreef JuupŠ het volgende:[..]
De video staat alvast wel op scherp
Yes!!
quote:Niet echt nee, en ook niet van die andere gek waar ik zo snel de naam niet van weet.
Op zaterdag 29 december 2001 18:36 schreef the_undertaker het volgende:[..]
duidelijk geen voorstander van van 't hek?
Finkers da's pas leuk die droogkloot.
en daarna dit was het nieuws, en daaaarna jackass-night op mtv
Maar vind wel dat z'n conferances steeds meer herhalend gewauwel worden. hij lult al jaren over hetzelfde, principes enzo. Maar zelf is ie een lul van alle kanten. Niet zo negatief bedoeld want ik heb zelf ook wel iets van niet trouwen, geen kinderen en dat soort dingen, geen kapitalist worden, en met mij is het al zo erg dat ik nu al zowat in de relatiegeschenken business zou kunnen zitten.
zal toch wel net zo'n lul als hij worden. wordt net hem..... alleen niet zo rijk
Conferance was weer eens bijna een herhaling van vorige conferances. net als 2000 bijna was. als alleenstaande wel goeie conferance(die 2000) maar als je kijkt naar z'n hele repertoire vind ik em toch een beetje slap worden.:'(
verder zorgten de (weinige) grappen wel voor nodige lachgenot..
quote:En IKEA
Op zaterdag 29 december 2001 23:08 schreef DiEr het volgende:
Gelukkig is de man maar een klein beetje geobsedeerd door echtscheidingen.
quote:Inderdaad, ik heb met pijn en moeite een half uur volgehouden om naar het gewauwel van deze man te luisteren zonder ook maar één lachspier te vertrekken.
Op zaterdag 29 december 2001 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
Het was werkelijk geen ruk aan. Het is alsof ik ieder jaar dezelfde conference bekijk.
Maar goed smaken verschillen en als je er niks aan vindt kijk je gewoon lekker niet
Naja ik kan nog wel ff doorgaan, ik vond het iig tegenvallen
Willem, schitterend:)
Als jullie nou allemaal even langs de kist lopen en OEF willen zeggen.
UCH
whaha
Gelukkig is de echte oudejaars conference dit jaar voorbehouden aan Freek.
Tegen kapitalisme, tegen trouwen, tegen kinderen, tegen burgelijk geneuzel, tegen stress, tegen GSM's. En terecht.
Renegade beoordeelt het met een dikke 9.
quote:Ik ook.
Op zondag 30 december 2001 13:47 schreef Hik het volgende:
Die truc met die accordionist en dat geld vond ik echt BRILJANT!
Verder vond ik de show wel erg lache, alhoewel hij idd vaak over hetzelfde lult...
quote:precies. Ikzelf heb ook nooit de humor van Youp van het Hek gesnapt.
Op zaterdag 29 december 2001 17:36 schreef tekkel het volgende:
Bah Youp van 't Hek
Vieze man, enge tong, zit eeuwig naar z'n niet te vinden löl te zoeken, flauwe grapjes over mensen die niet zoveel verdienen als hij.En dan tussendoor die
sentimentele liedjes
Jack Spijkerman is 1000 keer beter.
Was er niet ooit een incident waarbij Youp van het Hek extreem hoge prijzen vraagde??? OF vroeg hij juist extreem lage prijzen?
quote:Dat was vorig jaar bij de conferance, toen vroeg de organisator veel geld (met diner 800piek ofzo) en toen weigerde Youp op te treden omdat ie dat schandalig vond.
Op zondag 30 december 2001 18:44 schreef yingyang het volgende:[..]
precies. Ikzelf heb ook nooit de humor van Youp van het Hek gesnapt.
Jack Spijkerman is 1000 keer beter.
Was er niet ooit een incident waarbij Youp van het Hek extreem hoge prijzen vraagde??? OF vroeg hij juist extreem lage prijzen?
quote:Hij is steenrijk omdat hij z'n slappe columns om de haverklap in bundeltjes uitbrengt; hij is al jaren getrouwd; hij heeft twee kinderen; hij is de verpersoonlijking van burgerlijkheid; wie is er niet tegen stress?; nu nog zeuren over GSM's is net zoiets als je verzetten tegen de komst van elektrische wasmachines, totaal achterhaald.
Op zondag 30 december 2001 16:51 schreef Renegade het volgende:
Hij was goed.Tegen kapitalisme, tegen trouwen, tegen kinderen, tegen burgelijk geneuzel, tegen stress, tegen GSM's. En terecht.
Precies nul keer gelachen om die simpele kakker. Z'n eigen onderkinnen schudden altijd driftig mee als 'ie zich weer vrijblijvend kwaad maakt over de honger in de wereld.
quote:Balen he dat je geen gevoel voor humor hebt...
Op maandag 31 december 2001 14:34 schreef Pleb het volgende:[..]
Hij is steenrijk omdat hij z'n slappe columns om de haverklap in bundeltjes uitbrengt; hij is al jaren getrouwd; hij heeft twee kinderen; hij is de verpersoonlijking van burgerlijkheid; wie is er niet tegen stress?; nu nog zeuren over GSM's is net zoiets als je verzetten tegen de komst van elektrische wasmachines, totaal achterhaald.
Precies nul keer gelachen om die simpele kakker. Z'n eigen onderkinnen schudden altijd driftig mee als 'ie zich weer vrijblijvend kwaad maakt over de honger in de wereld.
quote:join the club...
Op zondag 30 december 2001 18:44 schreef yingyang het volgende:[..]
precies. Ikzelf heb ook nooit de humor van Youp van het Hek gesnapt.
The Good Looking Gobling
quote:COOL!!
Op maandag 07 januari 2002 14:39 schreef Robar het volgende:
Ben er ook geweest in Carre, heb gevouwen gelegen, zat trouwens in de loges vooraan, schuin voor het podium, was echt een verschrikkelijk goede plek!!!!
quote:TNX
Op donderdag 29 mei 2003 04:30 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond op TV: Youp van 't Hek met De Wereld Draait Door.Ned3.
ow ja;
In dit programma vertelt Youp twee verhalen. Het eerste gaat over een lifter en het tweede over zijn vriend Willem. In beide verhalen draait de wereld door. De lifter kan het tempo van nu niet bijbenen en slaat op de vlucht. Voor Willem ligt het anders: hij gaat dood en weet als geen ander dat de wereld zonder hem gewoon verder gaat
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 21:54 schreef nikky het volgende:
ik dacht al.... wat een achterlijke topickick
quote:Hans Teeuwen... heb van ellende na een half uur "Met een breierdeck" afgezet. In hard en zielig zitten ook van semi-artistieke-non-humor-gedeeltes die je doen afvragen: waar kijk ik naar...
Op vrijdag 30 mei 2003 11:08 schreef Lanoxious het volgende:
Doet u mij maar Hans Teeuwen of Theo Maassen
quote:non-humor,?.. dan let ge toch niet genoeg op...
Op vrijdag 30 mei 2003 12:35 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Hans Teeuwen... heb van ellende na een half uur "Met een breierdeck" afgezet. In hard en zielig zitten ook van semi-artistieke-non-humor-gedeeltes die je doen afvragen: waar kijk ik naar...
quote:Mensen die alleen naar Hans kijken kunnen niet goed genoeg denken, Youp heeft meer de intelligentere grapjes.
Op vrijdag 30 mei 2003 19:01 schreef Lanoxious het volgende:[..]
non-humor,?.. dan let ge toch niet genoeg op...
quote:Vroeger wel, vroeger had hij hele leuke shows. Tegenwoordig bestaan bijna al zijn grappen uit het afzeiken van anderen, wat hij vroeger ook al veel deed, maar nu is 90% van zijn grap-saldo gewoon afzeiken. Jammer.
Op zondag 8 juni 2003 20:18 schreef E- het volgende:[..]
Mensen die alleen naar Hans kijken kunnen niet goed genoeg denken, Youp heeft meer de intelligentere grapjes.
quote:Daar heb je wel gelijk in, ben ook benieuwd naar zijn nieuwe show "Prachtige Paprika's"...
Op zondag 8 juni 2003 20:26 schreef Joppe het volgende:[..]
Vroeger wel, vroeger had hij hele leuke shows. Tegenwoordig bestaan bijna al zijn grappen uit het afzeiken van anderen, wat hij vroeger ook al veel deed, maar nu is 90% van zijn grap-saldo gewoon afzeiken. Jammer.
quote:Zoals ?
Op zondag 8 juni 2003 20:18 schreef E- het volgende:Youp heeft meer de intelligentere grapjes.
quote:Weet je dat echt niet?
Op zondag 8 juni 2003 20:31 schreef tong80 het volgende:[..]
Zoals ?
quote:Nee, vertel.
Op zondag 8 juni 2003 20:31 schreef E- het volgende:[..]
Weet je dat echt niet?
quote:Nee, ga zelf maar eens show kijken, dan weet je direkt hoe jouw iq erbij hangt.
Op zondag 8 juni 2003 20:34 schreef tong80 het volgende:[..]
Nee, vertel.
quote:Geweldig. Heeft ie mijn iq als decorstuk hangen ?
Op zondag 8 juni 2003 20:38 schreef E- het volgende:
Nee, ga zelf maar eens show kijken, dan weet je direkt hoe jouw iq erbij hangt.
Ik miste al iets de laatste tijd.
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:40 schreef tong80 het volgende:[..]
Geweldig. Heeft ie mijn iq als decorstuk hangen ?
Ik miste al iets de laatste tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |