Minder, er zijn posts geweest waar hij niet eindigde metquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoevaak zou tong80 al "" hebben gezegt?
tenminste 193822 keer, en gemiddeld 93 keer per dag

Gezegd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoevaak zou tong80 al "" hebben gezegt?

Ik zocht via google op semtex omdat ik wel eens wilde weten hoe die springstof werkte. En binnen een minuut zat ik te masturberen. Ben nooit meer weggegaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb nog een vraag aan Tong. Hoe ben je in contact gekomen met het Fok forum?
![]()

Ik zocht via google op semtex omdat ik wel eens wilde weten hoe die springstof werkte. En binnen een minuut zat ik te masturberen. Ben nooit meer weggegaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb nog een vraag aan Tong. Hoe ben je in contact gekomen met het Fok forum?
![]()

Dubbel dat heb ik altijd als ik oververhit raak.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zocht via google op semtex omdat ik wel eens wilde weten hoe die springstof werkte. En binnen een minuut zat ik te masturberen. Ben nooit meer weggegaan.

Je bent we eerlijk!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zocht via google op semtex omdat ik wel eens wilde weten hoe die springstof werkte. En binnen een minuut zat ik te masturberen. Ben nooit meer weggegaan.

Wordtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:52 schreef GizartFRL het volgende:
boven de 33000 posts word het pas erg.

Ben je het rode kruis aan het bellenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:52 schreef ImTheBase het volgende:
Nog [afbeelding] tot de 200.000 tong!

Al bij de 100k gedaan joh.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je het rode kruis aan het bellen

Ik zie namelijk een rood kruisjequote:

Ja ik zou verbieden dat er Tong80 ipv tong80 werd gepost.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef Evertjan het volgende:
Nog een vraag aan Tong80. Zou jij dingen op het fokforum veranderen als jij de baas was?

ik zo eigelijk u naam met hoofdletters moeten typen meneerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik zou verbieden dat er Tong80 ipv tong80 werd gepost.

Ik niet, maar ik zal het ff bij de Rode Kruis navragen.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zo eigelijk u naam met hoofdletters moeten typen meneermaar u nederigheid gaat alles te boven

Excusesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef Falco het volgende:
Tong, je posts zonder de afsluitendemoeten wel zeldzaam blijven
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |