Lol, ik wilde dat ik 6 jaar was ( nou ja bijna dan), maar hoe kom je hierop Tong80, misschien iemand anders voor je????quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom post je zo gruwelijk veel? Je post gemiddeld 93 keer per dag en dat al voor bijna 6 jaar. Heb je echt niks beters te doen, en heb je achteraf gezien geen spijt van je tijdverspilling?
Heb je voor de rest ook nog andere dingen die je doet, werk/school/hobby(niet fokken).

quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:07 schreef duivelinnetje het volgende:
[..]
Lol, ik wilde dat ik 6 jaar was ( nou ja bijna dan), maar hoe kom je hierop Tong80, misschien iemand anders voor je????

Je hebt velen vrienden op FOK!, who needs work (neem een uitkering), gezien je posts in Sport zou ik zeggen dat je wel een hobby hebt sport volgen, huisdieren kosten alleen maar geld je mist niks, er zijn vast genoeg chicks hier op FOK! die weleens door de beroemde tong zouden worden ge .... you know, wat moet je met een vrouw huwelijk is so overrated mits je er financieel op vooruit gaat, kinderen? heel FOK! ligt aan je voeten onderwijs ons je bent een vader figuur voor velenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ik heb grote spijt. Heb geen vrienden, geen werk, geen hobby's, geen huisdieren, geen vriendin, geen vrouw, geen kinderen, geen opleiding, geen diploma's. Het enige dat ik heb is mijn daggemiddelde en topposter-positie. Maar dat kan ik met niemand delen omdat ik met niemand contact heb. Ja met de cassiere van de AH, maar het is vreemd om daar over te beginnen tegen zo'n meisje.![]()

Heb je ooit al eens een antwoord van Tong gezien?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:25 schreef duivelinnetje het volgende:
[..]
Een antwoord zou leuker zijn, toch?

Zoveel scheelt 't niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:32 schreef arneaux het volgende:
Ha. Ik haal tonks en tong80 vaak door elkaar.

Wel een beetje in de goeie style dan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:39 schreef arneaux het volgende:
Tong80 is een bot, en binnenkort komt er een liedje over 'm..

Welterusten tong80, laat de accu van dat briljante koppie van je zich maar rustig weer opladen. Dan kan je ons morgen weer verrassen met die heerlijke oneliners, FOK! rekent op je.quote:

De smartlap.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:43 schreef arneaux het volgende:
Doe s een suggestie!

De echte underground smartlappen post ie ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:54 schreef arneaux het volgende:
Want hiiiiiiiiiiiiiiiiijjjj geloooft in miiiiij, hij opent topics voor ons allebeeeeii!

Dus ik had toch gelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb grote spijt. Heb geen vrienden, geen werk, geen hobby's, geen huisdieren, geen vriendin, geen vrouw, geen kinderen, geen opleiding, geen diploma's. Het enige dat ik heb is mijn daggemiddelde en topposter-positie. Maar dat kan ik met niemand delen omdat ik met niemand contact heb. Ja met de cassiere van de AH, maar het is vreemd om daar over te beginnen tegen zo'n meisje.![]()
Mensen die dat zijn zijn helemaal ziek, waarom zou je mod zijn als je niet eens betaald krijgtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:19 schreef ratbeard het volgende:
moderator worden zou een bekroning zijn op je levenswerk
Moet je vooral zulke dingen zeggen, zo motiveer je hem alleen maar om zijn boodschappen voortaan via internet te doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:21 schreef Schorpioen het volgende:
Tong80 is een van de posters op fok die bij 1 op de 10 posts bij mij toch nog minstens een glimlach op mijn gezicht weet te toveren, en dat kun je niet van veel fokkers zeggen.

quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef Frollo het volgende:
Ik ben bang dat iedereen hier voor niets heeft lopen TVP-en, want tong reageert doorgaans niet op vragen zoals die in de OP.

Zeg hou je masturbatieinfo voor je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:21 schreef Schorpioen het volgende:
Tong80 is een van de posters op fok die bij 1 op de 10 posts bij mij toch nog minstens een glimlach op mijn gezicht weet te toveren, en dat kun je niet van veel fokkers zeggen.

Tong lijkt mij een man van het Hollandse levenslied.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:43 schreef arneaux het volgende:
Doe s een suggestie!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |