ff quoten.. collectors itemquote:

Ik ga voor dit om het misverstand als je meerdere topics bedoelt met deze te omzeilen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb nog een vraag aan tong80.
Aangezien je zo een taalpurist bent tong80, is het nou dit topic of deze topic?![]()

Even een misverstand uit de wegruimen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef rudedeltadude het volgende:
93 per dag.... get a life
ga werken, geen uitkering trekken

Ja, dat wilde ik je ook nog vragen, welk eindcijfer voor deze maand?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even een misverstand uit de wegruimen.
Tong komt 9 van de 10 keer na vijfen on line

Een dikke 8+ door de rel van een week geleden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik je ook nog vragen, welk eindcijfer voor deze maand?

was er vorige week ook een rel ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een dikke 8+ door de rel van een week geleden.

Ik heb het over een week lijden ik spreek niet in de verleden tijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
was er vorige week ook een rel ?![]()

Tong, jongen, je bent moe... je oneliners zijn minder sterk. Ga naar bed, je bent ook de jongste niet meerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het over een week lijden ik spreek niet in de verleden tijd.

een week werk of zo?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nog minder dan 6000 posts voor de 200.000

Heej Toffe Allende is mijn briljante vondst jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:17 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat jullie dat bijhouden.. Ik ga voor de kwantiteit. Dat toffe allende de briljantie ontgaat soms is hem niet euvel te duiden.

quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:26 schreef tong80 het volgende:
Mensje van Keulen is niet in één dag getrouwd. Wel goed parafraseren.

Tering wat een verschilquote:Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden
Aantal posts: 2509 (gemiddeld 3 per dag)

goed voorbeeld voor je, toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:39 schreef tong80 het volgende:
Terwijl de koning van Tonga gisteren is overleden op 88jarige leeftijd.
[afbeelding]

Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:48 schreef Evertjan het volgende:
@tong80, zou je mod willen worden op dit forum als je dit gevraagd zou worden?

Ik heb juist weinig postsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
verkapt-yo-ik-heb-best-veel-posts-post

Heiligschennis, hoe kan iemand zo bedorven zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:50 schreef popolon het volgende:
tong8O
Die klonen worden echt steeds leuker.

quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:50 schreef popolon het volgende:
tong8O
Die klonen worden echt steeds leuker. Vroegah had je nog wel eens originele klonen

quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:15 schreef Aoristus het volgende:
Waarom trouwens die 80, tong?

Holland 8 uitgeschakeldd op WK Roeienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:50 schreef popolon het volgende:
tong8O
Die klonen worden echt steeds leuker.

steriliserenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
Dat is het aantal kinderen dat ik heb verwekt voor ik me liet stereliseren.

Ik dacht IQ.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
Dat is het aantal kinderen dat ik heb verwekt voor ik me liet stereliseren.

1 - 0quote:

Zo orgineelquote:

Ik heb natuurlijk wel de looks van een Italiaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok ok, maar mezzo is ook genoeg om italiaan te zijn

True, di dove sei?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel de looks van een Italiaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |