Ik snap zijn reactie totaal niet.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha verslaafde
Maar idd het moet kunnen, maar ik snap zijn reactie wel![]()
Ik denk niet dat ze dit soort oefeningen 100 dagen lang gaan volhouden!quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef Bloody_Hell het volgende:
Whehehe, een negerin verkleed als piraat een een zeekoe die staand oefeningen met 1 been doet die je eigenlijk liggend en met beide benen hoort te doen.
Ik vond hem de scherpste tot nu toe... en daarom krijgt hij nog een keer het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
En daarom mag hij van mij opflikkeren!
Hij heeft lang niet meer getraintquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
die playert leg te kreunen als een klein meisje hahaha
Ja het is misschien wat overdreven.. en ook de manier waarop het gaat is het meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap zijn reactie totaal niet.....
Echt is vind dat zo onbeschoft! Mijn (oude) vriendin was ook met zo iemang getrouwd... Hij hoefde maar *dit* of *dat* te zeggen en ze deed het....
Bij haar was het zo als ze dan weigerde was het *pets*
Daarom kan ik niet tegen zulke figuren en dat is niet racistisch bedoeld... want nederlanders doen dat ook....
En daarom mag hij van mij opflikkeren!
Waarom post je dat nou nóg een keer dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dit soort oefeningen 100 dagen lang gaan volhouden!
Hij smokkelt ook constant let maar eens op !quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
die playert leg te kreunen als een klein meisje hahaha
Net of iedereen die net uit bed komt en nog niets aan zn uiterlijk heeft gedaan er perfect bijlooptquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:36 schreef versabommie het volgende:
Die Marcia kan me nu ook ff niet bekoren met die nerd-look!
Nerd-look is zoooooooooooooo 1984!
Mwah , zag net toch nog zat wat niet direct teruggrijpt naar nerdielooks!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Net of iedereen die net uit bed komt en nog niets aan zn uiterlijk heeft gedaan er perfect bijloopt
LOLquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Hilde moet toch iets minder met Etienne omgaan
[afbeelding]
LOLquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
da's nog steeds van dat geforceerde kijk ons eens een groep zijn gedoe lijkt me.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef teamlead het volgende:
is die sportiviteit door BB opgelegd ofzo?
Ja! En ik zeg: PLEUR OP MET DAT STOMME IJDELE GEDOE!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Janine denkt: "Pleurt op met je fitness"
[afbeelding]
Nope, Monique is in het daaglijks leven sportinstructrice in Den Haag, eigen initiatief.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef teamlead het volgende:
is die sportiviteit door BB opgelegd ofzo?
Ik zou graag zien dat Hilde haar voorbeeld gaat volgenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja! En ik zeg: PLEUR OP MET DAT STOMME IJDELE GEDOE!
[afbeelding]
Waarschijnlijk is wat ze aan het doen is, sport voor haar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:53 schreef sherrytje het volgende:
waarom doet janine niet mee met sporten ze heeft toch een godelijk lichaam wat ze zegt
daarom is ze der in gekomen hoeft BB het niet tedoenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, Monique is in het daaglijks leven sportinstructrice in Den Haag, eigen initiatief.![]()
Hmm, ik ga toch de streams maar weer even aanslingeren.quote:
ja , ze moet wel knap blijven hequote:Op maandag 21 augustus 2006 12:54 schreef ADDG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is wat ze aan het doen is, sport voor haar.![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef Peter6000 het volgende:
Degene die de ochtendgymnastiek leidt (weet niet of het Sabrina of Monique is), doet wil het behoorlijk professioneel doen, maar echt lukken doet het niet.
Verklaart meteen waarom ze er ook een kapper in gegooid hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:54 schreef sherrytje het volgende:
[..]
daarom is ze der in gekomen hoeft BB het niet tedoen
ze is erg in de hoogte van zich zelf , niemand is beter dan haarquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef Snoet123 het volgende:
Wat staat die Janine allemaal rare gezichten te trekken tegen haar spiegelbeeld![]()
een kappper in de groep , sport instucteur , en een ex gevangenbewaakerquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:56 schreef ADDG het volgende:
[..]
Verklaart meteen waarom ze er ook een kapper in gegooid hebben.![]()
[willeke-alberti] "Spiegelbeeeeeeeld vertel eens even, ben ik net zo oud als jihijhij!!"[/willeke-alberti]quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Janine denkt: "Pleurt op met je fitness"
[afbeelding]
Let je wel op nu?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:02 schreef Scope het volgende:
Ze gaan douchen en het enige wat ik zie is een zeekhoe die koffie drinkt en een negerin die dr haar kamt... en oh ja, een homo in een groene broek.
Ze deden die shampoo reclame een beetje naquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef bunnyma het volgende:
Probeert Milicia nu die Rik te verleiden?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:08 schreef Scope het volgende:
zou het een poging zijn om hem hetero te krijgen?
waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:10 schreef Kinga het volgende:
Wat vind ik dat toch irritant, vrouwen die hun bh zo aan de voorkant dichtdoen en dan naar achter draaien, zo moeilijk is dat toch niet!
Of ze heeft het tot doel verheven om met iedere man in het Big Bro huis te douchen... Gisteren met Tijn, vandaag met Rik, morgen met ... Da Playert?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef bunnyma het volgende:
Probeert Milicia nu die Rik te verleiden?
Dat denkt ze idd echt ja !quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef the_undertaker het volgende:
toen ik die Janine gisteren op TV zag in die Derrick jas moest ik wel ff lachen.... ze denkt zeker echt dat ze Naomi is![]()
ja die zocht ik ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:10 schreef Snoet123 het volgende:
ik heb het geluid van stream 1 aanstaan ( douche) maar op de achtergrond lijkt het of ik marcia en haar vader hoor praten...??
Zij wil natuurlijk haar verbouwde lijfje showen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef Scope het volgende:
[..]
Of ze heeft het tot doel verheven om met iedere man in het Big Bro huis te douchen... Gisteren met Tijn, vandaag met Rik, morgen met ... Da Playert?
haha wie is Da Playert dan.. die gozer met dat vlassnorretje?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef Scope het volgende:
[..]
Of ze heeft het tot doel verheven om met iedere man in het Big Bro huis te douchen... Gisteren met Tijn, vandaag met Rik, morgen met ... Da Playert?
Dat was ook zo'n beetje de enige keer dat er iets van "dichtbij" te zien was.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:14 schreef Provenio het volgende:
Die etienne is zo vies met zijn hempje en zijn vies vet haar
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:14 schreef Provenio het volgende:
Die etienne is zo vies met zijn hempje en zijn vies vet haar
Ja en is de regie goed, dan staat er wel weer een of andere tactisch geplaatste mand in de wegquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n beetje de enige keer dat er iets van "dichtbij" te zien was.![]()
Leuk hoor, dat Milica er geen problemen mee heeft om naakt te douchen, alleen je hebt er zo weinig aan met deze regie.![]()
Dan had je de verkeerde stream aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n beetje de enige keer dat er iets van "dichtbij" te zien was.![]()
Leuk hoor, dat Milica er geen problemen mee heeft om naakt te douchen, alleen je hebt er zo weinig aan met deze regie.![]()
Lachen als ze nu ineens snel een opdracht moeten doenquote:
allemaal nep.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:18 schreef CartWOman het volgende:
Zo zeg, die Milica heeft een mooi lijffie.![]()
Gert gaat voor een beavershot?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan had je de verkeerde stream aan
Neehee, dat was een geintje van haarzelf.quote:
Dat was allemaal gein toen ze zei dat ze helemaal verbouwd was.quote:
Nou, dat hoeft nou ook weer niet.quote:
Als ie morgen weer begint, hoop ik op een antwoord als: "O, moet ik een BH aan? Doe jij dan dat sneue diadeempje uit je haar. Da's voor schoolmeisjes, niet voor volwassen kerels."quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef Snoet123 het volgende:
Och Gut, nog altijd met dat idiote diadeempje op zn hoofd
Hij heeft zelf totaaaal niet in de gaten hoe voor l*l hij daarmee loopt
Janine vindt het leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef Snoet123 het volgende:
Och Gut, nog altijd met dat idiote diadeempje op zn hoofd
Hij heeft zelf totaaaal niet in de gaten hoe voor l*l hij daarmee loopt
Volgens mij: Sabrine.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb nog wat moeite de zusjes uit elkaar te houden. Met tattoo is Monique?
Ga weg!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ergens vind ik het wel raar om iemand te filmen van top tot teen als ze onder de douche staan terwijl er verder niks gebeurt.
Deze snap ik niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:32 schreef Peter6000 het volgende:
Evert heeft zijn zoon beloofd niet te drinken, Marcia corrigeert hem: "je mocht niet dronken worden"
Weg klit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
"Goedkoop teringding" volgens mij heeft 1 van de blondjes zich gesneden..de ander was net d'r poes aan het bijscheren.
Ja, mijn concentratie begint wat weg te ebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze snap ik niet.
Bedoel je misschien: Egbert heeft zijn dochter beloofd om niet te drinken?
nou als egbert wil drinken dan gaat hij echt wel drinken hoor , ondanks dat marcia der bij zit.... ken hem langer als vandaagquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, mijn concentratie begint wat weg te ebben
Sterker nog.. dat gebeurde net! Egbert stapte - geheel per ongeluk- binnen en maakte zich snel uit de voetenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:37 schreef GJVH het volgende:
Ik ben ook steeds bang dat straks Vader Abraham binnenkomt om een bijpassend liedje te zingen....
(en nog erger: dat ie ook gaat douchen)
Als het tegen rimpels is helpt het niet echtquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:33 schreef Mike1964 het volgende:
waarom loopt er de hele tijd een smurf door het beeld?
Ja, hij had toch ook een brief bij zijn computer hangen met de tekst niet mailen, voor als hij dronken thuis komtquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:38 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nou als egbert wil drinken dan gaat hij echt wel drinken hoor , ondanks dat marcia der bij zit.... ken hem langer als vandaag
Rik misschien, als hij de kans krijgt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:41 schreef Coraatje het volgende:
niemand die in bikini douche he zoals vorig jaar
Jawel hoor. Toen ze die dikke laag smurrie erop had zitten zag ik geen enkele rimpel meer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als het tegen rimpels is helpt het niet echt
[afbeelding]
Goh, wat leuk. Jij kent ze?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:38 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nou als egbert wil drinken dan gaat hij echt wel drinken hoor , ondanks dat marcia der bij zit.... ken hem langer als vandaag
alle cappers ook waarschijnlijk.quote:
Kijk., dát begint er op te lijken!quote:
Ik irriteer mezelf ook wel eensquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik irriteer me .
Ohw, wat leuk zeg!quote:
Doet ze dat vaker, niet douchen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:53 schreef sherrytje het volgende:
hahahah peter je zie iedereen douche behalve marcia
Ze staat verscholen achter die plantquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:53 schreef sherrytje het volgende:
hahahah peter je zie iedereen douche behalve marcia
jah dat is echt gek hoor,quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Haha grappig joh![]()
Wel gek zeker om ze zo te zien ?
Nee, zodra er maar 1 iemand op de douche is zijn er geen gesprekken meer, dus gaat de camera wegquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:00 schreef GJVH het volgende:
Volgens mij zit Hummie de Heks achter de knoppen en heeft ze meteen de camera in de badkamer uitgezet...
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, zodra er maar 1 iemand op de douche is zijn er geen gesprekken meer, dus gaat de camera weg
jaaaaquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:05 schreef sherrytje het volgende:
nou zo meteen zijn de mannen aan de beurt
douche beurt voor hun
ach ja , maar het is leuker als je weet hoe ze zijn en gewoon volg,quote:
ik weet nog steeds niet of ik nu om al zijn opmerkingen keihard moet lachen of moet overgeven.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou gaat Etienne mee helpen met het dekken van de tafel en overlaad die bimbo met complimenten "je hebt een klein lichaampje"
Hij zou haar adviseren een badpak aan te trekkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe zou Merih het vinden dat er streamers zich aan z'n meid aan het "verheerlijken" zijn?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, die Micheline is perfect qua gezichtje en dat lichaam en dat hele kleine buikje vind ik ook schattig.
Dat was mijn favoriete cap van het afgelopen uurquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat schrijven toch sommige mensen toch rare zinnen....![]()
Bij commentaar eerst je eigen leuter posten he?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Damn, doe ik eens de stream aan moet ik tegen die leuters aan kijken, die linker is overigens wel erg klein.![]()
wat is er vanavond dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:22 schreef Coraatje het volgende:
zouden zij nu ook zich opgaan dirken voor vanavond?
Dat wijf lijkt wel een aap. En kom nou aub niet zeiken dat ik een racist ben want ze lijkt gewoon op een fucking aap. Genoeg kleurlingen die er gewoon zwaar lekker uit zien en dus niet op een aap, en ook blanken die op apen lijken.quote:
niks dus ..ik dacht dat ik opgevangen had dat de live show's op maandag zouden zijn ,kweet ook niet waar ik dat vandaan haalde danquote:
Volgende week gewoon wel gok ik.. ze zitten er toch pas net in..quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
niks dus ..ik dacht dat ik opgevangen had dat de live show's op maandag zouden zijn ,kweet ook niet waar ik dat vandaan haalde dan
hmzzz... moet je dat nou ehct vragen? Z'n behoefte misschienquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:41 schreef D.Rose het volgende:
waarom zit die ouwe aan zijn pik te trekken
Dat zei Bridgetquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
niks dus ..ik dacht dat ik opgevangen had dat de live show's op maandag zouden zijn ,kweet ook niet waar ik dat vandaan haalde dan
ik had dat maandag dus wel goed opgevangen...?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Volgende week gewoon wel gok ik.. ze zitten er toch pas net in..
kennelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Volgende week gewoon wel gok ik.. ze zitten er toch pas net in..
Heej, maar wel met zijn tweeen in één bad!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:45 schreef GJVH het volgende:
In het kader van waterverspilling: de mannen hebben het bad nog niet vol of ze stappen er al weer uit en gaan douchen...
Hummie leest denk ik mee. Prima. Zo is het beter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef bbfakir het volgende:
Het begon goed maar de preutsheid bij Hummie is er nog steeds. Het ziet er naar uit dat we weinig douche zullen zien. In het begin viel het mee maar het lijkt of de regie nu voltallig aanwezig is. Hoe klein Nederland (lees Hummie en Talpa) kan zijn.
edit: Hee mijn 500-ste post.
dan kan ie niet gejat wordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef MissJ. het volgende:
Even vragen, weet iemand waarom sommige mannen een sleutel om hun nek hebben hangen?
ja, dat waren mooie vrouwenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik zie hier geen Lieske of Dido rondlopen
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Ik vind ze een stuk lekkerder dan wat hier rond waggelt.quote:
Nu zitten er toch ook wel mooie vrouwen tussen? Alleen ze moeten der kop houden.quote:
Als jij Dildo al knap vond, ligt jouw smaak in mijn ogen zeer laag.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Ik vind ze een stuk lekkerder dan wat hier rond waggelt.![]()
NSFWquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef Sassefras het volgende:
zo dit commentaren topic is echt NSFW!!
jammer![]()
ik kom bij het volgende topic wel weer even terug..
Gewoon op die knop drukken en url ingeven dan staat het in de goede code.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef Mike1964 het volgende:
even proberen (weet niet precies welke code ik moet hebben) :
[afbeelding]
HA, ik zat al te gissen ind e hoek van Not so fucking wonderfull ....terwijl ik er toch mooie jopen in voorbij zag komen!quote:
Ja en? Wat heb ik aan die info, als je nou zegt wat je lekkerder vind deze BB Babes of de vorige editie, dan post je nog een zinvolle bijdrage.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als jij Dildo al knap vond, ligt jouw smaak in mijn ogen zeer laag.
LOLquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
HA, ik zat al te gissen ind e hoek van Not so fucking wonderfull ....terwijl ik er toch mooie jopen in voorbij zag komen!
Nee, Tanja dan....quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij Dildo al knap vond, ligt jouw smaak in mijn ogen zeer laag.
TerugVindPostquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:56 schreef Kinga het volgende:
ja wat betekent dat tvp, wat ik hier wel eens zie?
Dankje!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:55 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Gewoon op die knop drukken en url ingeven dan staat het in de goede code.
[afbeelding]
Wanhopige poging om hem ietwat groter te laten lijken cq. zichtbaar te krijgen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:41 schreef D.Rose het volgende:
waarom zit die ouwe aan zijn pik te trekken
Kunnen ze de afhaal chinees mee bellenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Die telefoon zie ik nu pas voor het eerst! Wat is daar de bedoeling van?
Ik zie Milica, Marcia en Micheline... Stuk voor stuk mooier dan vorig jaar eigenlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vond de vrouwen vorig jaar mooier dan dit jaar. Ik zie hier geen Lieske of Dido rondlopen, wat jij Scanman?
Nu alleen nog geen onderscheid tussen mannen en vrouwen maken. De mannen kwamen in vol ornaat in beeld.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Hummie leest denk ik mee. Prima. Zo is het beter.
Laten we het hopenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:04 schreef Kinga het volgende:
Ik weet bijna zeker dat de meerderheid Janine gaat nomineren. Die dringt zichzelf zo op. De rest gaat gewoon natuurlijk met elkaar om, maar die!
Zeker weten. Ze willen stuk voor stuk gillend wegrennen, lichaamstaal zegt genoeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:04 schreef Kinga het volgende:
Ik weet bijna zeker dat de meerderheid Janine gaat nomineren. Die dringt zichzelf zo op. De rest gaat gewoon natuurlijk met elkaar om, maar die!
Oh ja, mooier dan Lieske??!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Milica, Marcia en Micheline... Stuk voor stuk mooier dan vorig jaar eigenlijk.
Lieske past idd ook wel in dat rijtje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Oh ja, mooier dan Lieske??!!
Hoe kan je jou kleine schatje zo verloochenen, pas maar op ze leest misschien wel mee deze keer.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:12 schreef Peter6000 het volgende:
Fok of Tele2 hapert
Ze hebben kaas en hagelslag. Ik dacht dat ze alleen uien (droeg Hilde gisteren het huis binnen, zag ik op tv), en zelfgemaakt brood hadden.
Wel een lekker laat tijdstip om te ontbijten
Fok doet het af en toe ook helemaal niet. Dat soort dingen kan gebeuren, MAAR NIET TIJDENS BB !!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Fok. Al een paar weken regelmatig.
misschien is dit de lunch wel?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:12 schreef Peter6000 het volgende:
Fok of Tele2 hapert
Ze hebben kaas en hagelslag. Ik dacht dat ze alleen uien (droeg Hilde gisteren het huis binnen, zag ik op tv), en zelfgemaakt brood hadden.
Wel een lekker laat tijdstip om te ontbijten
Ik durf het geluid niet aan te doen tijdens etenstijd. Als ik ergens misselijk van word zijn het wel eetgeluiden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Etenstijd is altijd ZO LEUK op de streams....
- en - is +quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:22 schreef GJVH het volgende:
Wat kan een lelijke vrouw toch een ontzettend lekkere dochter hebben!
En terecht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
Milica irriteert zich eraan dat er al opgeruimd wordt terwijl mensen nog zitten te eten
Nee, ze moesten vast beginnen met opruimen, anders komen ze in de knel met het drukke schema van vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |