Ik snap zijn reactie totaal niet.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha verslaafde
Maar idd het moet kunnen, maar ik snap zijn reactie wel![]()
Ik denk niet dat ze dit soort oefeningen 100 dagen lang gaan volhouden!quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef Bloody_Hell het volgende:
Whehehe, een negerin verkleed als piraat een een zeekoe die staand oefeningen met 1 been doet die je eigenlijk liggend en met beide benen hoort te doen.
Ik vond hem de scherpste tot nu toe... en daarom krijgt hij nog een keer het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
En daarom mag hij van mij opflikkeren!
Hij heeft lang niet meer getraintquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
die playert leg te kreunen als een klein meisje hahaha
Ja het is misschien wat overdreven.. en ook de manier waarop het gaat is het meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap zijn reactie totaal niet.....
Echt is vind dat zo onbeschoft! Mijn (oude) vriendin was ook met zo iemang getrouwd... Hij hoefde maar *dit* of *dat* te zeggen en ze deed het....
Bij haar was het zo als ze dan weigerde was het *pets*
Daarom kan ik niet tegen zulke figuren en dat is niet racistisch bedoeld... want nederlanders doen dat ook....
En daarom mag hij van mij opflikkeren!
Waarom post je dat nou nóg een keer dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dit soort oefeningen 100 dagen lang gaan volhouden!
Hij smokkelt ook constant let maar eens op !quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
die playert leg te kreunen als een klein meisje hahaha
Net of iedereen die net uit bed komt en nog niets aan zn uiterlijk heeft gedaan er perfect bijlooptquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:36 schreef versabommie het volgende:
Die Marcia kan me nu ook ff niet bekoren met die nerd-look!
Nerd-look is zoooooooooooooo 1984!
Mwah , zag net toch nog zat wat niet direct teruggrijpt naar nerdielooks!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Net of iedereen die net uit bed komt en nog niets aan zn uiterlijk heeft gedaan er perfect bijloopt
LOLquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Hilde moet toch iets minder met Etienne omgaan
[afbeelding]
LOLquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
da's nog steeds van dat geforceerde kijk ons eens een groep zijn gedoe lijkt me.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef teamlead het volgende:
is die sportiviteit door BB opgelegd ofzo?
Ja! En ik zeg: PLEUR OP MET DAT STOMME IJDELE GEDOE!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Janine denkt: "Pleurt op met je fitness"
[afbeelding]
Nope, Monique is in het daaglijks leven sportinstructrice in Den Haag, eigen initiatief.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef teamlead het volgende:
is die sportiviteit door BB opgelegd ofzo?
Ik zou graag zien dat Hilde haar voorbeeld gaat volgenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja! En ik zeg: PLEUR OP MET DAT STOMME IJDELE GEDOE!
[afbeelding]
Waarschijnlijk is wat ze aan het doen is, sport voor haar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:53 schreef sherrytje het volgende:
waarom doet janine niet mee met sporten ze heeft toch een godelijk lichaam wat ze zegt
daarom is ze der in gekomen hoeft BB het niet tedoenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nope, Monique is in het daaglijks leven sportinstructrice in Den Haag, eigen initiatief.![]()
Hmm, ik ga toch de streams maar weer even aanslingeren.quote:
ja , ze moet wel knap blijven hequote:Op maandag 21 augustus 2006 12:54 schreef ADDG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is wat ze aan het doen is, sport voor haar.![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef Peter6000 het volgende:
Degene die de ochtendgymnastiek leidt (weet niet of het Sabrina of Monique is), doet wil het behoorlijk professioneel doen, maar echt lukken doet het niet.
Verklaart meteen waarom ze er ook een kapper in gegooid hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:54 schreef sherrytje het volgende:
[..]
daarom is ze der in gekomen hoeft BB het niet tedoen
ze is erg in de hoogte van zich zelf , niemand is beter dan haarquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef Snoet123 het volgende:
Wat staat die Janine allemaal rare gezichten te trekken tegen haar spiegelbeeld![]()
een kappper in de groep , sport instucteur , en een ex gevangenbewaakerquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:56 schreef ADDG het volgende:
[..]
Verklaart meteen waarom ze er ook een kapper in gegooid hebben.![]()
[willeke-alberti] "Spiegelbeeeeeeeld vertel eens even, ben ik net zo oud als jihijhij!!"[/willeke-alberti]quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Janine denkt: "Pleurt op met je fitness"
[afbeelding]
Let je wel op nu?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:02 schreef Scope het volgende:
Ze gaan douchen en het enige wat ik zie is een zeekhoe die koffie drinkt en een negerin die dr haar kamt... en oh ja, een homo in een groene broek.
Ze deden die shampoo reclame een beetje naquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef bunnyma het volgende:
Probeert Milicia nu die Rik te verleiden?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:08 schreef Scope het volgende:
zou het een poging zijn om hem hetero te krijgen?
waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:10 schreef Kinga het volgende:
Wat vind ik dat toch irritant, vrouwen die hun bh zo aan de voorkant dichtdoen en dan naar achter draaien, zo moeilijk is dat toch niet!
Of ze heeft het tot doel verheven om met iedere man in het Big Bro huis te douchen... Gisteren met Tijn, vandaag met Rik, morgen met ... Da Playert?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef bunnyma het volgende:
Probeert Milicia nu die Rik te verleiden?
Dat denkt ze idd echt ja !quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef the_undertaker het volgende:
toen ik die Janine gisteren op TV zag in die Derrick jas moest ik wel ff lachen.... ze denkt zeker echt dat ze Naomi is![]()
ja die zocht ik ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:10 schreef Snoet123 het volgende:
ik heb het geluid van stream 1 aanstaan ( douche) maar op de achtergrond lijkt het of ik marcia en haar vader hoor praten...??
Zij wil natuurlijk haar verbouwde lijfje showen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef Scope het volgende:
[..]
Of ze heeft het tot doel verheven om met iedere man in het Big Bro huis te douchen... Gisteren met Tijn, vandaag met Rik, morgen met ... Da Playert?
haha wie is Da Playert dan.. die gozer met dat vlassnorretje?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef Scope het volgende:
[..]
Of ze heeft het tot doel verheven om met iedere man in het Big Bro huis te douchen... Gisteren met Tijn, vandaag met Rik, morgen met ... Da Playert?
Dat was ook zo'n beetje de enige keer dat er iets van "dichtbij" te zien was.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:14 schreef Provenio het volgende:
Die etienne is zo vies met zijn hempje en zijn vies vet haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |