Ze woont in Grunnquote:
Ik werk zelf op een ROC. Na enkele jaren daar doorgebracht te hebben ben ik er maar gewoon gebleven. Tof hoor al die vakantiesquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
[inkopper]Blijf je na de andere 33 wedstrijden ook steeds weg van het forum?[/inkopper]![]()
Succes met je opleiding.
Oeh, relaxtquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef Kaap het volgende:
Poeh de volgende alweer...
[..]
Ik werk zelf op een ROC. Na enkele jaren daar doorgebracht te hebben ben ik er maar gewoon gebleven. Tof hoor al die vakantiesIk hoef ze niet tegelijk met deelnemers te nemen, die uren staan gewoon op mijn verlofkaart
![]()
Jaha ik zat reply te typen alleen telkens klanten tussendoor en toen ik dus op reply drukte wast topic alweer volquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oeh, relaxt. Enne, niet door slotje posten
.
Jaquote:
ik niet lyon schijtclubquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Wiltord scoort vijf minuten voor tijd de winnende tegen Bordeaux. Ik geloof dat daar iemand heel erg om gejuichd heeft.
Een beetje dom geweest dusquote:
Ervaring mee?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een beetje dom geweest dus![]()
En dan doe je het de volgende keer wel zelf, gaat het compleet fout![]()
Op jou(w neus)?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:31 schreef SCH het volgende:
Is zij ook verliefd?
Een grote combo van 10 wedstrijdenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ervaring mee?.
@ Da_S: Waren het combo's of zo'n totolijstje met kruisjes?
quote:
Lol, kans 1 op 59049 dat je die goed hebtquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een grote combo van 10 wedstrijden.
Dat denk ik wel danquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:06 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ze is toch niet wie ik denk dat het is Da_S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |