In dat dikke stinkende varken met die jongenskop ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:32 schreef dvdk het volgende:
DAAAAR MOET EEN..PIEMOL IN!
Linksquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:35 schreef abbesses het volgende:
[afbeelding]
Vrouwen kunnen wel zo ongelooflijk lelijk zijn, hè.
Eensch!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:36 schreef Conflict het volgende:
zulke mensen verpesten het voor de modder![]()
das waarquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:37 schreef seto het volgende:
[..]
Op andere plekken zullen ze niet zo snel door de modder rollen.
Nou vind die gozer die mee doet..ook niet om aan te zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:35 schreef abbesses het volgende:
[afbeelding]
Dat jongetje in het midden is niet om aan te zien, inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:46 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou vind die gozer die mee doet..ook niet om aan te zien![]()
Ze verdrinken vanzelf welquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:36 schreef Rekkie het volgende:
Ik hoopte te lezen "Lowlands, het gaat verboden worden"
Náh, is dat heus lowlands?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze verdrinken vanzelf wel
[afbeelding]
WTF; welk jaar is dat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze verdrinken vanzelf wel
[afbeelding]
Nee...quote:
ik vond dr haar wel cool, maar ze was een beetje te gefixeerd op dr eigen tieten/kont.. naja.. ik was toch aant wachten op placeboquote:
Mooie, slanke vrouwen wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef SlideAway het volgende:
Daarom mogen vrouwen geen bier drinken. Bah.
quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:06 schreef daeri het volgende:
[..]
Met jou hebben we nog zeeslag gespeelt met tenten!
jij moet verboden wordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Lowlands moet verboden worden.
Net als sommige Friezen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Glastonbury 2005quote:
Dit zijn WO1-taferelen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Glastonbury 2005
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Glastonbury 2005
[afbeelding]
[afbeelding]
LOL, die eerste fotoquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Glastonbury 2005
[afbeelding]
[afbeelding]
Genoeg lekker wijven daar hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:12 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
hehe, droog, maar ik zou nou wel een 'Lekkere wijfen (en tetten) van Lowlands" topic willen zien. Of komen er alleen maar lelijke mensen dat festival af...
Is die lelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:15 schreef So_Addictive het volgende:
Ik dacht een foto van een vriendin van me aan te treffen
ik hoop dat je blauwtong krijgtquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:19 schreef Camplo het volgende:
Heb al vaker gezegd, komen alleen maar tering gothics, klootalto's en ander paupervolk.
Die hele shit zouden ze eens moeten afschaffen, inclusief alle randdebielen die zich daar 'vermaken'...
Die wijven weten vast niet dat er nog mond en klauwzeer heerst is het wel?
Precies! Dan is met 50.000 proleten naar 22 overbetaalde voetballers schreeuwen, je geloof luidkeels belijden ("JODEUUUH"), de scheidsrechter, zijn moeder, hond en postbode voor 'kankurleiers' uitmaken en tussendoor voor veels te veel Arena points (quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:19 schreef Camplo het volgende:
Heb al vaker gezegd, komen alleen maar tering gothics, klootalto's en ander paupervolk.
Die hele shit zouden ze eens moeten afschaffen, inclusief alle randdebielen die zich daar 'vermaken'...
Wij lopen toch ook niet te zeiken dat jij een zielig kutjong bentquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:19 schreef Camplo het volgende:
Ik ben nu echt benieuwd naar jou heersende muzieksmaak....quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef Camplo het volgende:
Hou jij je bek toch paupers en ga kutmuziek luisteren in de regen ofzo. Like I care wat JULLIE vinden, ik heb geen roze bril op.
Waarom hap je dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef Camplo het volgende:
Like I care wat JULLIE vinden, ik heb geen roze bril op.
Opgezwolle ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:35 schreef nietzman het volgende:
Toegegeven, DJ Shadow is wel érg Gothic.
Lijkt eigenlijk meer op een illegaal teknofeestje. Heb nergens op Lowlands zo'n muurtje speakers gezienquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo,dat gedrocht is echt helemaal van de wereld.![]()
Charmante fotoquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo,dat gedrocht is echt helemaal van de wereld.![]()
Dat hand in die eerste fotoquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Glastonbury 2005
[afbeelding]
[afbeelding]
lol iemand die met een Ajax plakplaatje op z'n arm die festival gangers pauper noemt. Juist ja....quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef Camplo het volgende:
Hou jij je bek toch paupers en ga kutmuziek luisteren in de regen ofzo. Like I care wat JULLIE vinden, ik heb geen roze bril op.
Je zal wel zo'n Breezah/R&B/hiphop/rap-onbenul zijn!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef Camplo het volgende:
Intolerant legerkoosje!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef Camplo het volgende:
Climaxquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:27 schreef daaaaan het volgende:Ga dan naar een feest als Sensation of Climax of een urban-feest, daar lopen tenminste nog mooie en stijvolle dames rond. Deze koeien reken ik daar niet eens toe.
Met een IQ van een dood paard...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:27 schreef daaaaan het volgende:Ga dan naar een feest als Sensation of Climax of een urban-feest, daar lopen tenminste nog mooie en stijvolle dames rond. Deze koeien reken ik daar niet eens toe.
Maar dan heb je wel de meest grote rotzooi "feesten". Om over de "muziek" maar niet te beginnen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:27 schreef daaaaan het volgende:Ga dan naar een feest als Sensation of Climax of een urban-feest, daar lopen tenminste nog mooie en stijvolle dames rond. Deze koeien reken ik daar niet eens toe.
Beter dan met het lijf van een levend varkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met een IQ van een dood paard...![]()
Qlimax, typoquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Climax, je spreekt het zeker ook uit als Kliemaks
![]()
Wtf doen ze in die modder?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:29 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zak over dr kop, en in dit geval zelf ook nog een blinddoek op, en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef Rekkie het volgende:
Het heeft tieten en 2 gaten... ik zie het probleem niet
9?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zak over dr kop, en in dit geval zelf ook nog een blinddoek op, en gaan met die banaan.
Ik tel trouwens 9 gaten.
De 'standaard':quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
9?
Dat zijn geen gaten waar ik mijn piem0l in wil steken
Jah, de eerste dag was het gewoon 30 graden!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:11 schreef maniack28 het volgende:
Dan was het op Pukkelpop toch een stuk droger
Ja, vooral die rechtsequote:Op maandag 21 augustus 2006 10:35 schreef abbesses het volgende:
[afbeelding]
Tja, je zag alleen maar de OV pubertjes. Meer dan de helft van de Lowlandsbezoekers zijn 26 jaar en ouder. Genoeg mooie, volwassen vrouwen te bekennen dus!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:44 schreef enlightenedwizza het volgende:
zijn er wel nog lekkere wijven?
van wat ik op de bus zag gaan in Lelystad waren 't allemaal 14-18jarige sletten
Er was er minimaal ééntje... maar daar ga ik lekker geen foto van postenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:54 schreef ToYDoLL het volgende:wat een geweldig topic
maar nou ff foto's van de mooie vrouwen, ik mag hopen dat dit niet de enige soort was die er rond liepen
Hallo, lowlandsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:54 schreef ToYDoLL het volgende:
maar nou ff foto's van de mooie vrouwen, ik mag hopen dat dit niet de enige soort was die er rond liepen
mmm en hoe lang heb jij al geen sex meer gehad ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:34 schreef veldmuis het volgende:
Ik kreeg een stijve van die blote tiete
Je zei tetten!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Check die tetten men !
Check die pens dude !![]()
![]()
Whehe. Ik zei tetten
Dat was geen lowlands volgens mijquote:
En die grote knoppen dr op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
DAT IS TOCH NIET NORMAAL DIE TIETEN...............
halve meter uit elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die rechter is niet bepaald lelijk hoorquote:
Dit vind ik de meest scherpzinnige opmerking die ik hier in lange tijd heb gelezen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:16 schreef hardstylesage het volgende:
[afbeelding]
Als ze Hollandia bier heeft is het misschien wat voor michiel smit...
"Eigen volk eerst !!! "
Hehe!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:16 schreef hardstylesage het volgende:
[afbeelding]
Als ze Hollandia bier heeft is het misschien wat voor michiel smit...
"Eigen volk eerst !!! "
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:47 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dit vind ik de meest scherpzinnige opmerking die ik hier in lange tijd heb gelezen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo leuk wassie nou ook weer niet...quote:
Het gaat om het innerlijk hequote:Op maandag 21 augustus 2006 10:29 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik stond (te schuilen) in de essentaward tent(je) - waarboven die enorme tv scherm prompt de beschreven naakte man aan ganz het publiek liet zienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:33 schreef me_and_the_moon het volgende:
Ik stond er bij toen die wijven naar beneden gingen. Weet nog steeds niet waarom ze dachten dat dat leuk was ofzo? Iedereen had zoiets van moet dat nou.
De naakte vent die voor de tijd naar beneden ging was ook al verre van prettig voor mijn ogen.
Ga jij maar ff je weblog onderhouden terwijl je een kater hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Zo leuk wassie nou ook weer niet...
Wat is er met die tieten van die linker griet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:35 schreef abbesses het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
DAT IS TOCH NIET NORMAAL DIE TIETEN...............
halve meter uit elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pukkelpopquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:11 schreef maniack28 het volgende:
Dan was het op Pukkelpop toch een stuk droger
Vooral die rechtsequote:Op maandag 21 augustus 2006 10:35 schreef abbesses het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |