Niet op civfanatics dus?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:57 schreef Sidekick het volgende:
Weet iemand waar de kenmerken van alle maps te lezen zijn?

Ik kan het niet vinden.quote:

Tutorial is niet nodig joh. Gewoon op een van de lagere niveaus beginnen, dan leer je 't gauw genoeg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:04 schreef DJKoster het volgende:
Vandaag gekocht, ik ben benieuwd![]()
Zit er een save functie bij de tutorial?

http://www.civfanatics.com/civ4/reference/map_scripts_guide.phpquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:57 schreef Sidekick het volgende:
Weet iemand waar de kenmerken van alle maps te lezen zijn?

Het is alweer een aantal jaren geleden dat ik een CIV-titel heb gespeeld (CIVIII heb ik overgeslagen, ligt hier nog wel ergens..) en wou even heel rustig kijken wat er veranderd is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tutorial is niet nodig joh. Gewoon op een van de lagere niveaus beginnen, dan leer je 't gauw genoeg.
Tenzij je echt nog nooit ook maar één Civ-titel hebt gespeeld, dan is het wellicht handig als je de basisprincipes leert kennen.

Prince. Soms Monarch, maar dat is eigenlijk iets te lastig. Noble is aardig wanneer ik weinig tegenstand wil en dingen ga experimenteren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:01 schreef maartena het volgende:
Wat voor niveau spelen julie eigenlijk?
Ik speel eigenlijk altijd op "Noble". Op "Warlord" niveau merk ik dat het vaak te makkelijk gaat, en op "Prince" niveau gaat het soms gigantisch fout.... zeker als ik naast Montezuma zit.
Het "Noble" niveau bevalt mij het beste.

quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef maartena het volgende:
[..]
http://www.civfanatics.com/civ4/reference/map_scripts_guide.php

Een blik in mijn Hall of Fame leert mij dat Prince het hoogste niveau is waarbij ik een victory gehaald heb. En dat ging nog best makkelijk ook. Mijn pogingen om iets in Monarch klaar te spelen zijn daarentegen allemaal desastreus verlopen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:01 schreef maartena het volgende:
Wat voor niveau spelen julie eigenlijk?
Ik speel eigenlijk altijd op "Noble". Op "Warlord" niveau merk ik dat het vaak te makkelijk gaat, en op "Prince" niveau gaat het soms gigantisch fout.... zeker als ik naast Montezuma zit.
Het "Noble" niveau bevalt mij het beste.

I agree, your excellency.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:02 schreef ocf81 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat die advisors uit civ II terug moeten komen, die waren echt heel leuk.

...Waar heb je hem gehaald? ben al een tijdje op zoek maar kan em nergens vinden...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:07 schreef Sidekick het volgende:
Even een schopje want Warlords is binnen!
En volgende week heb ik vakantie.

Free Record Shop. En hij was ook bij de Dixons.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:06 schreef bosgorilla het volgende:
[..]
...Waar heb je hem gehaald? ben al een tijdje op zoek maar kan em nergens vinden...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |