abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42978839
spanneeeend. Hoe lang duurt het herstel?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:18:18 #252
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_42982342
volledige genezing ongeveer een jaar
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_42994727
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:13 schreef AnnaB het volgende:
Transgenderisme wordt NIET erkend door dsm IV en ik betwijfel of dat dat in V wel gaat gebeuren,
NIet als stoornis gezien bedoel je met niet erkend, of bedoel je iets anders?
quote:
En tja, bv 2e niveau genderdysforie, dus door opvoeding lijkt me toch echt wel een psychische afwijking blijven.
Genderdysforie door opvoeding? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
pi_42994794
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:09 schreef Maisnon het volgende:
spanneeeend. Hoe lang duurt het herstel?
Totaal ongeveer een jaar tot anderhalf jaar wat danielluh zegt. Afhankelijk van je gezondheid en complicaties kan het echter zijn dat je er na een paar maanden al nauwelijks meer iets van merkt.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:22:42 #255
57690 danielluh
pi_42995473
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:52 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

NIet als stoornis gezien bedoel je met niet erkend, of bedoel je iets anders?
[..]

Genderdysforie door opvoeding? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
dat laatste vraag ik mij ook af

in amerika is toen een tweeling geweest waarvan de besnijdenis bij 1 jongetje fout was gegaan.
deze hebbe ze als meisje opgevoed, en in de pubertijd was en bleef het toch een jongetje
terwijl ze al jaren als vrouw was opgevoed.
pi_43009100
Er is een een Duitse man, volledig als vrouw door haar moeder opgevoed, met haat naar mannen toe. Is volledig als meisje opgevoed, maar wil geen operatie. Het boek wat haar/zijn levensverhaal beschrijft heet op zijn duits, ich bin mein eigene frau.
Door opvoeding is het in extreme gevallen mogelijk dat het lichaamsgevoel anders is dan het lichaam aantoont, en er dus sprake is van genderdysforie.

Transgenderisme staat niet in DSM IV, dat maakt behandeling/begeleiding langs officiële kanalen, oa genderteam in Nederland behoorlijk moeilijk. Ik denk wel dat grote groepen psychologen en psychiaters erkennen dat het er is. Maar vergis je niet, er zijn ook nog steeds psychiaters/psychologen die genderdysforie niet erkennen en beschouwen als iets wat niet kan, en aanpassing van het lichaam is bij hen helemaal uit den boze....

Wat betreft genezing, 1 - 1,5 jaar is normaal wel lang hoor. Heb ik niks van gemerkt hoor. 3-4 maanden. En ongeveer 5 weken na de operatie heb ik de 1e keer seks gehad, mocht van de chirurg. Ik neem tenminste aan dat je genezing van de operatie bedoeld. Als dat meer dan 4 maanden duurt is er sprake van complicaties. Tenzij men tegenwoordig niet meer van die goede chirurgen heeft bij het genderteam als in mijn tijd. Dan toch maar liever naar het OLVG en een leerling van Dr. Hage.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:23:20 #257
57690 danielluh
pi_43010263
in amerika was weer het tegendeel bewezen, dat de opvoeding niks ermee te maken had.

Ach GD blijft een vaag iets
pi_43011355
Het gaat niet om het tegendeel, beide is gewoon mogelijk. In sommige (extreme) gevallen is het mogelijk om iemand anders op te voeden dan zijn biologische geslacht is, en daarmee de geslachtsidentiteit veranderd. Maar het gebeurt ook bij mensen die bv met onduidelijke on onvolledige ontwikkelde externe geslachtsorganen worden geboren, men ze als jongen/meisje opvoeden, maar dat de persoon in kwestie dat niet als correct ervaart. Niets is zo moeilijk als de mens.
pi_43151293
Nog een weekje Danielle ......
  woensdag 1 november 2006 @ 22:59:18 #260
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_43156611
Nog 6 daagjes mop

ik kom snel weer knuffelen

en morgen lekker saampjes eten

love you
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
  donderdag 2 november 2006 @ 07:04:39 #261
57690 danielluh
pi_43162050
volgende week om deze tijd is het zeker weten al gebeurt

@kippie: Jij hebt je handen vol aan me kindertjes, die wille ook gekoesjelt worden
Als je langs wilt komen, vraag muts ook mee, sweekend komt toch verder niemand op bezoek
JA we gaan onze buikies weer vol eten vandaag

@annab: het aftellen gaat nu lekker snel, de zenuwen komen nu ook al langzaam op.
  maandag 6 november 2006 @ 06:52:31 #262
57690 danielluh
pi_43282465
mijn laatste daggie thuis
daarna ff weekie ziekenhuis

ik spreek jullie weer ergens na volgende week donderdag, dan hoop ik er toch wel alweer uit te zijn
pi_43293746
Sterkte danielluh!
  maandag 6 november 2006 @ 19:45:51 #264
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_43301186
Ik zal wel een update-tje houde hier:)

Mochte jullie dat willen en mits daan ut goed vind
Fotoboek
pi_43309709
Heel veel succes, maar reken maar op ruim een week.... Ik ben morgen ook in Amsterdam, maar afspraak om 10.15 bij van Trotsenburg, en 's middags een vergadering, dus even langswippen doe ik maar niet. heeft ook weinig zin dan.
  dinsdag 7 november 2006 @ 05:31:42 #266
57690 danielluh
pi_43315715
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:45 schreef Stamp_Kip het volgende:
Ik zal wel een update-tje houde hier:)

Mochte jullie dat willen en mits daan ut goed vind
tuurlijk vindt ik dat goed als er veel valt te updaten

@anna, nee heeft weinig zin op de operatie dag zelf, denk dat ik nog lig te spacen van de narcose tot savonds
pi_43379089
Ik heb vandaag in ieder geval Danielluh een card gestuurd....(even aan Jos gevraagd welke afdeling ze kwam te liggen cq lag)
pi_43441020
Hoe gaat het met danielle ???? Niet te veel pijn, houdt ze wel uit het verplicht in bed blijven liggen? Heeft ze en fijne kamergenote ?
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:45:46 #269
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_43442980
Hoi Anna,
zover ik weet gata alles goed..operatie is geslaagd veel pijn natuurlijk..en volgens dr moeder waarmee ik gebelt had kwma ze met nog 2 andere op de kamer teliggen, waarvan ze dr met 1 goed kon opschieten..En als alles goed blijft gaan mag ze waarschijnlijk woensdag/donderdag na huis toe..

Mocht ik nog mee rnieuws hebben dan laat ikd at hier wel ff weten
Fotoboek
pi_43445215
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 10:53 schreef Doagere het volgende:
Heb net gebeld voor mijn bloeduitslag, en ik had net zoveel vrouwelijke hormonen in mijn lijf dan iedere andere normale vrouw!
mischien een domme vraag, maar ik was een tijd terug erg onder de indruk van je foto's, hoe gaat het nu, hoever ben je, en komen er nog nieuwe foto's?
pi_43448277
Fijn te horen dat alles goed is gegaan.
pi_43455504
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:19 schreef lesley het volgende:

[..]

mischien een domme vraag, maar ik was een tijd terug erg onder de indruk van je foto's, hoe gaat het nu, hoever ben je, en komen er nog nieuwe foto's?
ja tuurlijk heb ik nieuwe foto's, maarja mensen schijnen zich eraan te irriteren dat ik die post.

Dus ben ik er maar mee opgehouden.
pi_43492082
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef Stamp_Kip het volgende:
Hoi Anna,
zover ik weet gata alles goed..operatie is geslaagd veel pijn natuurlijk..en volgens dr moeder waarmee ik gebelt had kwma ze met nog 2 andere op de kamer teliggen, waarvan ze dr met 1 goed kon opschieten..En als alles goed blijft gaan mag ze waarschijnlijk woensdag/donderdag na huis toe..

Mocht ik nog mee rnieuws hebben dan laat ikd at hier wel ff weten
Fijn dat het goed gaat met haar, het is toch een hele ingreep, lichamelijk en psychisch. Vooral dat laatste vergissen een hoop mensen zich nog weleens in.
  maandag 13 november 2006 @ 00:46:59 #274
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_43496220
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:36 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Fijn dat het goed gaat met haar, het is toch een hele ingreep, lichamelijk en psychisch. Vooral dat laatste vergissen een hoop mensen zich nog weleens in.
inderdaad

drains waren dr vandaga uitgehaald geloof ik of morgen hou me tegoede wete ut ff niemeer zeker..
maar als alles mee zit mag ze dinsdag weer na huis:)
Fotoboek
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:32:46 #275
57690 danielluh
pi_43546936
HIer een verslag zoals ik de laatste paar dagen ervaren heb in het ziekenhuis

HET viel allemaal iig reuze mee, de pijn viel ook mee te leven, gewoon 3x per dag 2 x 500 mg paracetemols
De wonden zien er goed uit, diepte is meer dan 10 cm tot nu toe, de catheter gaat er goed in

volgende week dinsdag weer terug voor de controlle

psychisch gaat het helemaal top met mij, beter als voor de operatie, naar de wc gaan is nu echt veel natuurlijker, en op dit moment houd het mijn billen warm. hihi

7 nov => dag voor opname

Vandaag dus de rit naar het ziekenhuis met de trein, in heerlen opgestapt met mijn mams en Ria. Om 8 uur hadden we de trein, richting Amsterdam VUmc.
De hele reis was ik behoorlijk zenuwachtig, hoe dichter ik bij het Vu kwam hoe meer kriebels ik voelde.
Eenmaal aangekomen op metrostation, stukkie lopen naat het VU, het was best wel fris.
In het ziekenhuis aangekomen, even snel de weg vragen aan de portier, etage 6 afdeling c.
Aangekomen op de afdeling ff wachten op de inschrijving, tevens meteen mijn eerste astronauten voer gekregen, Idd niet echt te drinken, het was zo rond de 11.15
Even de intake gehad en ziekenhuis bandje omgekregen en toen naar de kamer, nummer 46 lig ik.
Lig met 4 personen op kamer, waarvan 3 transsexuelen. Tenminste lotgenoten de komende paar dagen op de kamer.
Onder tussen hebben we nog een vaag drankie gehad, met een witte poeder, niet helemaal duidelijk wat dat voor spul was.
Gelukkig kregen we ook weer zo smerig astronauten drankie erbij, we boffen erbij omdat we ook nog thee erbij kunnen krijgen om het weg te spoelen.
Bloed is net afgenomen, en gesprek gehad met de co-assistent van DR Bouman.
Bloeddruk was wat aan de hoge kan kant 105/155 idd erg hoog voor mijn doen uit, maar jah nog steeds sta ik te beven.
Tis nu pas 16 uur en maar wachten op wat gaat komen, tegen de avond een klysma, dus zal wel veel naar de wc rennen worden.
De tijd van de operatie krijg ik pas om 17 uur te horen, hoop echt dat ik een van de eerste zal zijn.

Mis wel al heel erg me kleine rakkers thuis, shit ben vergeten wat foto’s te op de lap te zette van me moppies, Gelukkig zijn ze nu in goede handen van liz, Dat maakt mij toch weer wat rustiger.

10 nov
Helaas gister en 8 nov niks kunnen typen, maar toch een klein verslag
Nou ik werd dus als eerste opereert om 8 uur smorgens.
Je kan wel nagaan dat ik niet veel geslapen heb, om 4 uur werd ik wakker van het knipperlicht slapen, nog wat zitte naduffe, en om 5 uur gaan klaarmaken, scheren, wassen, operatiejasje aan (heel sexy) rond 6 uur was ik dus klaar, kreeg ik een pilletje om in een roes te komen. Om 7.30 werd ik dan met mijn bed naar de OK geraced, door 2 gekke verpleegsters, was el lachen die rit.
Aangekomen op de OK ff in de wachtkamer liggen met 5 andere patiënten, waarvan 2 transsexuele, ik en nog een ander
Na 5 min werden we afgehaald en in de OK gebracht, best wel megakoud daaro.
Van bed naar tafel gewisselt, infuus erin, zuurstofmasker op en weg was ikke.
Naar horen zeggen van de chirurg was ik binnen 3 uur klaar. I was born, gelukkig geen al te lange bevalling. Rond 13.30 kwam ik op de kamer terug, en vanaf daar weet ik niet meer zo heel erg veel. Savond kwam moeders ff langs met ria, maar das ook het enigste.

The Day After.
Nou de pijn viel reuze mee, had het echt zwaarder verwacht. Wat paracetamols gehad 2x 500 en naproxen 250 mg
Dat krijgen we 3x per dag, de drankies wat wij krijgen, smaken enigszins wel lekker.
Ik had 3 drains en 1 katheter, wel lastig zeg al die slangen uit je lichaam.
Gister nog wat zitte chillen, wat misselijk geweest.
Kwam gister wel ineens een probleem bij, Darm obstructie, van al die vage drankjes, moet ik gigantisch windjes laten, echter met die obstructie geen gemakkelijke klus.
Gisteravond ook aardig ziek geweest daarvan, Helaas kan de dok er niks aandoen, omdat de darmen niet geactiveerd mogen worden de komende 2 dagen. Vanmorgen kwam de lucht er gelukkig wel goed uit, echter nu in de middag weer dat probleem.
Vanmorgen (vrijdag) zijn de 3 drains verwijderd) dacht echt dat zal wel een helse pijn geven, maar gelukkig, het viel reuze mee. Vandaag zal het wel weer chillen zijn, nog steeds geen pijn, Dus valt reuze mee allemaal. Vanmiddag zal tamara hier op bezoek komen, dus zal wel ff keten worden. Straks maar weer verder met het verslag

Tamara’s
Sooooooooooooooooooo………..daar zijn we dan. En wat ben ik blij daan weer te zien . Jep je ziet het goed. Dit is tamara op bezoek bij daan. Het was heel leuk vanmiddag in de stad om iets te kopen voor haar. Net alsof je voor een geboorte gaat kijken. Een nieuw leven. Ik geniet er zo van dat het er uiteindelijk is. Dat nu ook aan de buitenkant gewerkt word. Het was de rit wel waard. Gelukkig niet zo veel pijn tot nu toe voor haar. Laten we hopend at het zo blijft.
We hebben hier net nog een beetje getoverd met het bed hihihihihihihi. Dat op film vastgelegd zodat iedereen gelooft dat we kunnen toveren. Soooooooooooooooooooooo jeminee dat was het dan weer…Lieve schat, ik wens je veel succes en ik bel je elke dag even.
Alles kumpt good zeggen ze wel eens in limburg…dag schat, vond het heerlijk om je ff te zien.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dag 4
Zooooooo vandaag zondag 12 nov weer ff een klein verslag van mij.
Vanmorgen weer wat pijnstillers gekregen en een bitterdrank magnesiumsulfide, deze is om de darmen weer aktief te maken, dat heb ik ook geweten. Ik heb gewoon 2 po’s vol ontlast, een hele opluchting zeg. Aangezien ik al 3 dagen op de pot moest, nu dus de finale.
Planning voor morgen is dat de katheter en tampon eruit gaan. Zie ik wel even tegen op.
De boel is al aardig aan het kleuren daar beneden, schaamstreek is aardig geel en blauw en paars, de schaamlippen zijn ook nog flink gezwollen en natuurlijk gekleurd. De pijn is nog te doen. Alleen dan aan de bovenkant waar het geel is doet het wel pijn. Maar ach ff doorbijten.
Vanavond krijgen we onze eerste echte vast eten weten weer, en boterhammetje, ohhh lekker, leef ik dus echt nu naar toe. Vanaf vandaag moeten we ook al zelfstandig de wond aan de buitenkant spoelen. Dat stelt echt geen zak voor, tube met vloeistof boven de muts houden en leegknijpen, verbandje tegen de wond aan en verbandbroekje weer aan.
Gisteren was lisette met kim ff op bezoek, aaaahhh dat deed mij echt ff goed, wat heb ik die schat gemist. En om dan weer ff te knuffele , lekker ff zitte praten, jammer dat ze er zo kort was, maar ze was er, dat telt.
Nu is het zometeen weer wat dvd kijken, lord of the rings maar en wachten op vanavond op het lekkere boterhammetje.
Tot nu toe valt het allemaal echt mee. Had erger verwacht met de srs.

Maandag 13 nov
Vandaag is de tampon en catheter verwijdert Viel ook reuze mee gelukkig
Al zelfstandig naar de wc gegaan, en geplast, dat ging ook helemaal naar wens, alleen door de zwelling was het niet echt een straal maar liep het meer over me billen.
Ik mag vandaag naar huis, maar helaas geen vervoer, dus wachten op morgen
Net nog ff lekker gedoesjt, ook een heerlijk gevoel.
Het plassen voelt echt heel natuurlijk aan, eindelijk weg met dat ding 

Ik lig nu alleen op mijn kamer, de andere mochten al naar huis toe, maar ik moet op vervoer wachten, die pas morgen komt, dus nu wordt het echt vervelen vanavond.
De tas is al zo ver ingepakt als mogelijk
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:54:22 #276
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_43547807
Hey danielluh! Ik lees dit topic geregeld mee en ik wil je toch even feliciteren met de operatie. Fijn dat het meeviel.
Moest trouwens wel een beetje lachen hierom:
quote:
Lig met 4 personen op kamer, waarvan 3 transsexuelen. Tenminste lotgenoten de komende paar dagen op de kamer.
Wat zal die vierde zich een vreemde eend in de bijt hebben gevoeld, zeg!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:53:16 #277
57690 danielluh
pi_43551593
neee die 4de persoon was er maar 1 dag, en was een hele leuke vrouw. hebbe we nog lekker mee kunne ouwe hoeren
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:57:31 #278
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_43551761
Gefeliciteerd danielluh!
pi_43553209
Gefeliciteerd en herstel ze danielluh!
pi_43566549
Gefeliciteerd Danielluh, was mijn kaart nog aangekomen ?
Heel veel succes bij het verdere herstel thuis !
  woensdag 15 november 2006 @ 04:34:55 #281
57690 danielluh
pi_43567628
ja anna je kaart was aangekomen, donderdags kreeg ik hem

moet zeggen dat vu wel laks is met kaarten
  donderdag 16 november 2006 @ 15:04:29 #282
57690 danielluh
pi_43609203
tot nu toe gaat nog alles goed, alleen is er nu een korstje aan het groeien boven mijn urinebuis, kan nog plassen, maar als die dicht gaat dan wordt het weer naar het VU kachelen.
Dus hopelijk laat die op tijd los.

Voor de rest, is de afhankelijkheid nu echt wel shit.
pi_43609270
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:04 schreef danielluh het volgende:
tot nu toe gaat nog alles goed, alleen is er nu een korstje aan het groeien boven mijn urinebuis, kan nog plassen, maar als die dicht gaat dan wordt het weer naar het VU kachelen.
Dus hopelijk laat die op tijd los.

Voor de rest, is de afhankelijkheid nu echt wel shit.
Na een paar weekjes doe je alles weer zelf. Probeer je er ook niet te druk om te maken en doe lekker rustig aan.
  donderdag 16 november 2006 @ 18:12:30 #284
57690 danielluh
pi_43615726
Ik maak me zeker niet druk, had vandaag nog gebeld naar het VU, zou er nood aan de man zijn, dan kon ik ook naar de eerste hulp in heerlen voor een katheter.

op het kraamverband zit geen bloed meer, alleen nog wond vocht, er zijn ook flinke stolsel al uit de vagina gespoelt, dus dat zit ook allemaal goed, vanaf dinsdag mogen we gaan dileren en hormoontjes weer gaan slikken.

Iig ik voel me echt geestelijk super goed, gevoel dat ik de hele wereld aankan, zo heb ik mij nog nooit gevoeld
pi_43616929
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:12 schreef danielluh het volgende:
Ik maak me zeker niet druk, had vandaag nog gebeld naar het VU, zou er nood aan de man zijn, dan kon ik ook naar de eerste hulp in heerlen voor een katheter.

op het kraamverband zit geen bloed meer, alleen nog wond vocht, er zijn ook flinke stolsel al uit de vagina gespoelt, dus dat zit ook allemaal goed, vanaf dinsdag mogen we gaan dileren en hormoontjes weer gaan slikken.

Iig ik voel me echt geestelijk super goed, gevoel dat ik de hele wereld aankan, zo heb ik mij nog nooit gevoeld
Jeuj Super
pi_43626848
Heel andere vraag...

Stel je krijgt een hersenbloeding of je wordt dementerend, ga je dan weer vergeten dat je een vrouw bent?
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_43627315
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:53 schreef Ludger het volgende:
Heel andere vraag...

Stel je krijgt een hersenbloeding of je wordt dementerend, ga je dan weer vergeten dat je een vrouw bent?
Het is niet iets wat je jezelf aan hebt geleerd he, dus ehm, zou jij vergeten dat je man bent denk je?

Het is misschien wel zo dat als je alleen lichamelijke processen kunt vastleggen in je hoofd, dus zitten, staan, eten, enzo, en niet communiceert met anderen... en dingen waar je je menselijk denkvermogen niet bij nodig hebt ook achterwege laat.. hmm, nouja dan denk ik dat het je het wel vergeet, maar ook als man zijnde hoor,

Met psychische zaken is dat denk ik niet iets wat je 1 2 3 vergeet.
  vrijdag 17 november 2006 @ 07:32:06 #288
57690 danielluh
pi_43628683
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:53 schreef Ludger het volgende:
Heel andere vraag...

als je dementerend bent, moet je toch gaan zitten met plassen
pi_43644357
Ik heb van de week van mijn zorgverzekeraar een brief gekregen met daarin toestemming voor abdominale vaginaplastiek. Heeft iemand hier een brief van zijn zorgverzekeraar gekregen met toestemming voor (een) operatie ? Ik ben bij Menzis verzekerd, misschien dat die dat alleen doet. Van de ene kant fijn dat er toestemmming is, van de ander kant zit ik nu weer veel aan de komende (zware) operatie te denken en dat is ook niet alles.

Danielleh, gun alles zijn tijd. Probeer alles rustig te beleven en te doorstaan, in de meeste gevallen komt alles gewoon goed, niet te vlug in paniek raken, maar van de andere kant ook geen dingen verwaarlozen, beter 1 keer teveel dan te weinig gebeld. Jos vind dit in ieder geval niet erg, die begrijpt de zorgen maar al te goed. Ik hoop dat je goed verder goed herstelt, en gun jezelf ook vooral rust, want dat kan geen kwaad bij de genezing.
  zaterdag 18 november 2006 @ 06:12:30 #290
57690 danielluh
pi_43649876
ik kreeg ook toestemming voor mijn operatie

ik neem zeker de tijd. en toto nu toe niet echt problemen ondervonden,afwachten wat bouman dinsdag zegt
  maandag 20 november 2006 @ 08:19:26 #291
57690 danielluh
pi_43708407
weer een kleine update

het gaat goed, ben weer met de pijnstillers omlaag gegaan
nog 1x2 500 mg paracetamols, dit is om het af te bouwen op advies van het ziekenhuis, de pijn is echt te doen zonder pijnstillers.

wond ziet er goed uit, kleine bloeding gehad met stoelgang gisteren. net weer wat druppeltjes bij de hechtingen van het drukken.

kan al wat beter lopen, maar rennen zit er nog niet in.
Ben zelfs al 5 kilo afgevallen afgelopen 2 weken.

ik lag gisteren ff naakt op de bank, dit om de wond verse zuurstof te geven, en ik keek zo over mijn venus heuvel heen en gaf een super goed gevoel, het is weg

morgen op controlle in het VU of binnen in ook alles goed is, en hopelijk is de diepte ook goed, dat vidt ik nu het belangrijkste dat ik de 15cm zeker haal
pi_43762888
Is niet niks 15 cm, ben al blij met de 9 cm die ik heb......(maar misschien dat dat nog iets meer wordt, 10 december maar aan Dr. Karim vragen.
pi_43763668
quote:
Op maandag 20 november 2006 08:19 schreef danielluh het volgende:

morgen op controlle in het VU of binnen in ook alles goed is, en hopelijk is de diepte ook goed, dat vidt ik nu het belangrijkste dat ik de 15cm zeker haal
15 cm is wel redelijk diep als ik me niet vergis. Veel dieper gaat het meestal niet. Is ook niet nodig.
  dinsdag 21 november 2006 @ 21:46:08 #294
57690 danielluh
pi_43764293
nou was vandaag dus op controlle
alles zag er goed uit en diepte 17 cm en breedte 3-3.5 cm breedt

mijn 16 cm vibo gaat ook tot de dop erin.

over 3 weken weer terug maar de arts verwacht geen spannande dingen, alles is gewoon super goed gegaan
pi_43772574
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:46 schreef danielluh het volgende:
nou was vandaag dus op controlle
alles zag er goed uit en diepte 17 cm en breedte 3-3.5 cm breedt

mijn 16 cm vibo gaat ook tot de dop erin.

over 3 weken weer terug maar de arts verwacht geen spannande dingen, alles is gewoon super goed gegaan
Altogether heel erg goed dus.

Fijn te horen dat het zo goed gaat. Echt slecht gaat het zelden, maar de kans op complicaties is toch zeker wel groot, dus wat dat betreft klinkt alles heel goed.
  woensdag 22 november 2006 @ 08:30:00 #296
57690 danielluh
pi_43772662
enigste waarik problemen mee heb is ontlasting, dat is te hard en moet persen, wat dus niet kan of mag

dus slik maar laxeer middeltjes
pi_43788773
Je kunt ook aan de huisarts Forlax vragen, gebruik ik ivm de lichte opiaten, die ook harde ontlasting geeft, werkt prima. De 1e keer moet je het zelf betalen, daarna wordt het vergoed. En is wat beter voor je maag en darmen dan de gewoon verkijgbare pillen etc.
Ik ben trouwen donderdag en vrijdag op cursus.... weer eens wat anders.
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:39:52 #298
57690 danielluh
pi_44170003
weer een kleine update

alles gaat voor mijn gevoel goed, die 2x per dag dileren, dat gaat heel goed, soms wat pijnsteken, komt omdat ik nie echt rust kan nemen.

de hechtingen zijn aan de buitenkant eruit, binnenkant volgens mij ook langzaam, aangezien ik eergister een hechting draad moest afknippen die uit mijn vagina kwam hangen.

de wond ruikt nie meer zo muf als in het begin.
Zwellingen nemen nu zichtbaar af, maar tis wel nog gezwollen. Lopen gaat al wat beterder

volgende week ter controlle weer naar het VU en dan weet ik ook of het van binnen ook nog goed uitziet.

de klit begint al irritante signalen door te geven, dus die zenuw werkt ook nog goed
pi_44343626
Fijn dat het goed gaat. Ik heb vandaag een operatiedatum gekregen bij het OLVG, woensdag 23 februari, en opname op maandag. In principe een opname van 10 dagen, alleen maximale operatieduur is wat langer dan bij de SRS operatie, dr. Karim heeft 6 uur gepland. Ik ben benieuwd of ik dan ook zonder probleem uit de narcose kom, dus zonder ziek te zijn van de narcose. Ik moet na de operatie ook weer fijn 5 dagen in bed blijven, zal weer even doorzetten worden.
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:13:34 #300
57690 danielluh
pi_44364141
je weet nu iig wat er gaat komen
en 5 dagen zijn ook zo voorbij toch. gewoon genoeg te lezen meenemen

ik was vandaag bij bouman, en alles zag er goed uit, geen rare dingen te zien.
alles was van binnen ook mooi genezen, en nu maar weer dileren

diepte is nu 15 cm , is toch 2 cm minder geworden maar dat komt omdat je 2 weken nie dileeert na de operatie.

krijg iig wel hormonen vanaf vandaag, en ipv androcur krijg ik proscar 5 mg
dat pilletje zet testosteron om naar androgeen (DHT)

das om de baard en lichaams beharing toch te remmen, want dat is nu wel terug gekomen lichtjes maar ze zitte er weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')