Ik loop soms wel tot 16.00 in mn pyamaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:20 schreef Sassefras het volgende:
Hilde en janine zitten nu al meer als een uur in hun "pyama's".
zitten jullie thuis ook zo lang in je "pyama" cq. nachtkleding als je uit bed komt?
Ik ga bijna altijd eerst douchen en aankleden, en daarna pas lantefanten.
to much infoquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef Marrije het volgende:
Hilde heeft een uur gedaan over een heel klein keuteltje![]()
In haar geval paste er waarschijnlijk niet meer in die wcpotquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef Marrije het volgende:
Hilde heeft een uur gedaan over een heel klein keuteltje![]()
hahahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
In haar geval paste er waarschijnlijk niet meer in die wcpot
Door de week vroeg met douchen aankleden maar in het weekend komt het toch wel eens voor dat ik heerlijk relaxed in mn slaaptenue uitgebreid de krant leesquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:20 schreef Sassefras het volgende:
Hilde en janine zitten nu al meer als een uur in hun "pyama's".
zitten jullie thuis ook zo lang in je "pyama" cq. nachtkleding als je uit bed komt?
Ik ga bijna altijd eerst douchen en aankleden, en daarna pas lantefanten.
Ja dat doet ze wel vaker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:26 schreef BigFire het volgende:
lult ze nou tegen zichzelf??
Het houten poot rob syndroomquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat doet ze wel vaker.
Zodat de kijkers haar gedachten kunnen horen, anders is het zulke saaie TV en wordt de kans wel érg klein dat het wordt uitgezonden hè.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:33 schreef Snoet123 het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag momenteel??
Same here. Zeker als ik pas `s avonds hoef te werken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik loop soms wel tot 16.00 in mn pyama![]()
Ja dat had ik ook al, kinderstemmetjes en dan nog dubbel ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:35 schreef Snoet123 het volgende:
* krijgt acuut een Nathalie dejavu*
Tja het is zeker leedvermaak.. en verslavendquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:39 schreef sherrytje het volgende:
ach dit is leed vermaak![]()
vooral als je niks tedoen heb , en maar thuis zit.
zo kan ik me familie in de gaten houden hahahahaha
hahaha erg hequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:39 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Die screenshots had ik ook gemaakt om te posten .. bah bah!
![]()
Militiaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:26 schreef Gert het volgende:
Militia gaat douchen, dus zien we nu op drie streams haar moeder.![]()
ahhh wat leuk dat het familie isquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:43 schreef sherrytje het volgende:
Tja het is zeker leedvermaak.. en verslavend
Je familie?
jah , egbert en marcia is familie van mij
dus ja moet ze wel in de gaten houden, zit toch thuis met zwangerschapsverlof dus jah dit is dan ook leuk , en leed vermaak en heel verslavend![]()
marcia is me nichtje , en egbert me oomquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ahhh wat leuk dat het familie is
als je mijn berichtje wilt quoten moet je even bij mij berichtje rechts bovenaan op het rechts incoontje drukken met dat rode pijltje, dan zie je het ook in zo'n vakje![]()
Zo.quote:
Wow, nog meer familieleden die zo moedig zijn om hier mee te gaan lezen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef sherrytje het volgende:
[..]
marcia is me nichtje , en egbert me oom
zodat ze zichzelf niet meer hoort?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef Marrije het volgende:
Hilde stopt watten in haar oren?
Nee! D'r moeder dus!quote:
ik vrees dat gaat douchen en geen water in haar oor wil.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
zodat ze zichzelf niet meer hoort?![]()
Waarom is dat zo erg?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:49 schreef sherrytje het volgende:
tijn heeft weer zijn groene boxer aan
bah bah
Ohhh... helaasquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:50 schreef ADDG het volgende:
[..]
ik vrees dat gaat douchen en geen water in haar oor wil.
Krijg je toch niet in beeld waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef pullup het volgende:
Ok het lijkt er op dat Hilde gaat douchen.
Kunnen jullie me waarschuwen als de streams weer veilig zijn.
BOMMIE , LET JE OP??!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef Scope het volgende:
Er is nu écht iemand aan het douchen en ik vrees Hilde.
Ik wil het risico niet lopenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Krijg je toch niet in beeld waarschijnlijk.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef Scope het volgende:
[..]
Zo.![]()
De zakkerrrrrrrrr van de week.... Van 1 naar 3.
marcia heeft al een tijd een bril , alleen die had ze nog niet op gehad in de BBquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit dat met die brillen? Marcia met een bril met zwarte randen... Tijn ook. Is dat de nieuwe mode ofzo
Jij bent niet goed in sarcasme he?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
BOMMIE , LET JE OP??!!!
Wie weet vang je een glimp op van je modieuze nijlpaard!![]()
O ja, nu is het ineens niet waar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent niet goed in sarcasme he?![]()
Tja we kunnen niet allemaal dolletjes op Rik zijn zoals youquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je vindt 'rf gewoon lékker, perverse viespeuk.![]()
Al jaren! Ga toch eens met je tijd mee man!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit dat met die brillen? Marcia met een bril met zwarte randen... Tijn ook. Is dat de nieuwe mode ofzo
Volgens mij hoef ik niet bang te zijn iets van mijn favoriete bewoonster te missen, voorlopig.quote:
Ik ben 's morgens altijd laat uit bed, dus ben wel bang 's morgens iets te missenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij hoef ik niet bang te zijn iets van mijn favoriete bewoonster te missen, voorlopig.![]()
Wie is dat? is die nieuw?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Verrek, Marcel zit er ook nog steeds in.
[afbeelding]
Ik moet een nieuwe bril halen, dus dan weet ik nu wat ik moet kopen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Al jaren! Ga toch eens met je tijd mee man!![]()
Dat is Ralph, zit er al jaren in.....quote:
eentje met een zwarte rand hahahahaha,quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe bril halen, dus dan weet ik nu wat ik moet kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |